home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 79008 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #195: 30 Jan 2008, 21:34 »

Desuden skal du være opmærksom på, at du de første par gange vil få revet alt huden af fingrene, da du har "pikhud" på fingrene. Det bliver bedre med tiden, og er ikke noget at tude over Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #196: 30 Jan 2008, 21:39 »

Jeg har gået til det i en del år, hvorfor?

Var bare nysgerrig Smiley

Jeg går til Håndbold, kan klart anbefale det! Vil regne med du kan få lov at prøve det et par gange inden du beslutter dig om du har lyst. Dog skal du være forberedt på at hvis du starter nu er det jo midt i sæsonen.

Ved godt jeg starter midt i sæsonen , men så kan jeg jo se om det er noget for mig , også spille igen i næste sæson Smiley

Desuden skal du være opmærksom på, at du de første par gange vil få revet alt huden af fingrene, da du har "pikhud" på fingrene. Det bliver bedre med tiden, og er ikke noget at tude over Opstemt

Hehe  Opstemt
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #197: 30 Jan 2008, 21:51 »

HAr utrolig stor interesse for sporten og spiller selv. for haarny på fyn;) ser helst herrene men en dame kamp kan også være fin nok. de ser jo bedre ud end mændene;)
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #198: 23 Aug 2008, 23:44 »

Nogen der kender nogle gode håndbold sko.
Skal helst ikke være puma da jeg synes deres håndboldsko er skod, og den skal have god stødabsubering da min hæl og akkilesene er helt fucked.
Prisen er lidt ligemeget vil højest give lidt over 1000 kr, men det er ikk så meget det, det kommer an på
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Ben92
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #199: 23 Aug 2008, 23:54 »

Nogen der kender nogle gode håndbold sko.
Skal helst ikke være puma da jeg synes deres håndboldsko er skod, og den skal have god stødabsubering da min hæl og akkilesene er helt fucked.
Prisen er lidt ligemeget vil højest give lidt over 1000 kr, men det er ikk så meget det, det kommer an på
Du kan få Adidas speciel i håndbold model. Har ikke en skid forstand på det, men jeg brugte dem som indendørs til fodbold og der var de rigtige gode, så det burde de jo også være til håndbold. Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #200: 24 Aug 2008, 00:02 »

Du kan få Adidas speciel i håndbold model. Har ikke en skid forstand på det, men jeg brugte dem som indendørs til fodbold og der var de rigtige gode, så det burde de jo også være til håndbold. Smiley

Kan du linke til den eller noget?
Havde Adidas handballspezial før, og de var jo vildt gode til at løbe i, men der var ingen stødabsubering i så dem ødelægger man sine ben af til håndbold.
Men håndbold modellen er da værd at prøve
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Ben92
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #201: 24 Aug 2008, 00:07 »

Kan du linke til den eller noget?
Havde Adidas handballspezial før, og de var jo vildt gode til at løbe i, men der var ingen stødabsubering i så dem ødelægger man sine ben af til håndbold.
Men håndbold modellen er da værd at prøve
Nej, detsværre. Købte dem bare i en eller anden butik, også opdagede jeg det var en håndbold model. Opstemt
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #202: 24 Aug 2008, 00:12 »

Nogen der kender nogle gode håndbold sko.
Skal helst ikke være puma da jeg synes deres håndboldsko er skod, og den skal have god stødabsubering da min hæl og akkilesene er helt fucked.
Prisen er lidt ligemeget vil højest give lidt over 1000 kr, men det er ikk så meget det, det kommer an på

Så er prisen jo heller ikke ligemeget Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

vondracek
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #203: 24 Aug 2008, 00:19 »

Nogen der kender nogle gode håndbold sko.
Skal helst ikke være puma da jeg synes deres håndboldsko er skod, og den skal have god stødabsubering da min hæl og akkilesene er helt fucked.
Prisen er lidt ligemeget vil højest give lidt over 1000 kr, men det er ikk så meget det, det kommer an på

Asics Gel-Sensei kan helt klart anbefales!

Jeg går selv til håndbold, og jeg har købt denne pigemodel (Ja drenge kan godt spille i pigemodeller, da jeg fandt dem i en størrelse 42, og så skal man jo altid være lidt primadonna på banen :-)) fra Asics, og de er fantastiske at spille i. Jeg havde brugt mange penge på at finde det rigtige mærke og den perfekte model, og det endte med, at jeg valgte Asics, som jeg helt klart mener er den ultimative håndboldsko. Den nævnte model har en rigtig god støddæmpning, og den er ikke alt for stor i det ligesom mange Adidas modeller er. Prisen er lidt høj, men så er du også garanteret et par fantastiske håndboldsko.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #204: 24 Aug 2008, 00:33 »

Asics Gel-Sensei kan helt klart anbefales!

Jeg går selv til håndbold, og jeg har købt denne pigemodel (Ja drenge kan godt spille i pigemodeller, da jeg fandt dem i en størrelse 42, og så skal man jo altid være lidt primadonna på banen :-)) fra Asics, og de er fantastiske at spille i. Jeg havde brugt mange penge på at finde det rigtige mærke og den perfekte model, og det endte med, at jeg valgte Asics, som jeg helt klart mener er den ultimative håndboldsko. Den nævnte model har en rigtig god støddæmpning, og den er ikke alt for stor i det ligesom mange Adidas modeller er. Prisen er lidt høj, men så er du også garanteret et par fantastiske håndboldsko.

Nu arbejder jeg selv i sko-afdelingen i en sports master så jeg har da li styr på det Smiley
Men jeg ved at Hummel faktisk har lavet nogle super gode håndbold sko  Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #205: 24 Aug 2008, 00:39 »

Nu arbejder jeg selv i sko-afdelingen i en sports master så jeg har da li styr på det Smiley
Men jeg ved at Hummel faktisk har lavet nogle super gode håndbold sko  Peace

Okey, det er da godt for dig. Jeg arbejder i Frugt & Grønt, men har haft Asics Sensei i over et år nu, så jeg ved nok også nogenlunde hvad jeg snakker om :-)

Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #206: 24 Aug 2008, 13:49 »

Okay, synes nemlig inde på sportsmate.com kan man finde mange gode sko.
Har kigget lidt på denne Asics, eller den her, eller den her.

Eller denne Mizuno.
Og til sidst denne håndboldsko fra Kempa.

Tror snart jeg tager ned i deres butik, men hvilken af disse kan i bedst anbefale?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #207: 28 Aug 2008, 19:49 »

Har lige købt Mizuno lightning 4 lady, som er helt vildt lette og syge at gå i.
Fik at vide det var den bedste håndboldsko til mine behov, når jeg har problemer med hælen
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #208: 28 Aug 2008, 20:07 »

Har lige købt Mizuno lightning 4 lady, som er helt vildt lette og syge at gå i.
Fik at vide det var den bedste håndboldsko til mine behov, når jeg har problemer med hælen


Til damer?!? Hahahaahaha
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #209: 28 Aug 2008, 20:25 »


Til damer?!? Hahahaahaha


Tja, mon ikke du har købt de klassiske blå indendørssko på et tidspunkt. De er faktisk oprindeligt en damesko.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010