home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Exeter City - Going for something BIG!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Exeter City - Going for something BIG!!  (Læst 6686 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Exeter City - Going for something BIG!!
« : 26 Jan 2008, 12:53 »

Hey freaks.. Nu vil jeg forsøge mig med en blog.. Min første og forhåbentlig ikk sidste blog... Peace

Har overtaget Exeter City og spillet frem til 2018.. så bloggen vil starte fra sæsonen 2018/2019 Smiley

Men her er lidt info om klubben først til en begyndelse:

Om Exeter

Land: England
Liga: Starter i Nationwide Conference men har ført holdet op i Barclays Premiership
Grundlagt: 1904
Stadion: Exeter Stadion
Kapacitet: 27938 tilskuere
Klubsite: http://www.exetercityfc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10436,00.html

Mine mål i fremtiden med Exeter City

At vinde Premier League
At vinde CHL
At vinde FA Cuppen

Resultater opnået indtil videre

Oprykning fra Nationwide Conference
Oprykning fra Coca-Cola League Two
Oprykning fra Coca-Cola League One
Oprykning fra Coca-Cola Championship
UEFA Cup-titler : 1
Carling Cup titler : 1

SS af holdet vil komme i næste update hvor der også vil være nyt fra starten på Premier League Wink

Placeringer opnået

Sæson 06/07: 4 i Conference
Sæson 07/08: 19 i Coca-Cola League Two
Sæson 08/09: 2 i Coca-Cola League Two
Sæson 09/10: 6 i Coca-Cola League One
Sæson 10/11: 20 i Coca-Cola Championship
Sæson 11/12: 5 i Coca-Cola Championship
Sæson 12/13: 17 i Barclays Premiership
Sæson 13/14: 18 i Barclays Premiership
Sæson 14/15: 2 i Coca-Cola Championship
Sæson 15/16: 5 i Barclays Premiership
Sæson 16/17: 5 i Barclays Premiership
Sæson 17/18: 6 i Barclays Premiership
Sæson 18/19: 4 i Barclays Premiership crazy
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 22:20 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #1: 26 Jan 2008, 12:54 »

Det bliver spændende at følge det her.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #2: 26 Jan 2008, 15:06 »

Så er der nyt fra Premier League

Starten på sæsonen 2018/2019 har været virkelig god.. Der er i skrivende stund spillet 3 kampe og alle 3 er blevet vundet.. Wink

Exeter - Swansea 2-0

Målscorere: Raffaele Guarino, Nacer Barazite

Bristol Rovers - Exeter 0-1

Målscorer: Sebastian Giovinco

Exeter - West Brom 3-0

Målscorere: Barazite, Giovinco, Fuchs
Udvisninger:Paul Benson,Kenny Law(West Brom)

3 sejre hvilket "desværre" kun har givet en 2.plads eftersom Liverpool har bedre målscore men der er mange kampe endnu og jeg kan stadig ende som nr. 1 efter alle 38 kampe er spillet Wink

SS af holdet kommer som jeg lovede op her :

Næste update vil indeholde nyt fra UEFA Cuppen hvor vi i 1.runde har trukket Mlada Boleslav fra Tjekkiet hvilket burde være en overkommelig modstander crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #3: 26 Jan 2008, 17:22 »

Kæft en skuffelse!!

September var da godt nok en skod måned set med Exeter-briller..

4 kampe spillet og kun 4 point ud af 16 mulige hvilket har givet en placering som nr. 3 efter de første 7 kampe..

Sunderland - Exeter 4-2

En rigtig dårlig kamp fra vores side hvor vi efter at have ført 2-1 ved pausen går fuldstændig ned i 2.halvleg, brænder chance på chance og så kommer vores ineffektivitet til at koste noget så grusomt da Sunderland scorer 3 kasser.. ticked off

Exeter - Manchester United 0-2

Her kommer ineffektiviteten endnu engang til at koste os sejren.. og det blir ikk nemmere af at Man. Utd. scorer i 1.minut og derfra faktisk styrer kampen.. ticked off

Tottenham - Exeter City 1-1

Endelig!! Første point på kontoen i september er en kendsgerning.. 1-1 blev det til på White Hart Lane mod et Tottenham-hold der spillede godt og kom foran 1-0 som også var stillingen ved pausen.. I 2.halvleg får vi dog vendt spillet og presser gevaldigt på mod Tottenhams mål og det gir bonus i form af en udligning til 1-1 8 min. før tid.. Wink

Exeter - Liverpool FC 1-0

Her var det til vores fordel at Liverpool ikk fik scoret på deres chancer.. De havde 8 imod vores 4 på mål og vi fik heldigvis scoret på en af vores og derpå sikrede vi os 3 point hvilket var et lille lyspunkt i en ellers kedelig måned.. Wink

Nyt fra UEFA Cuppen

Vi havde jo som bekendt trukket Mlada Boleslav fra Tjekkiet i 1.runde af UEFA Cuppen og da 1.kamp i Tjekkiet endte med en 1-0 sejr til os tænkte jeg, at nu ville vi bare køre returkampen hjem så let som ingenting.. Det skulle vise sig at jeg tog kraftigt fejl for allerede efter 16 min. af returopgøret var Mlada Boleslav foran med 1-0 på et frisparksmål men 2 mål efter hhv. 18 og 33 minutter sikrede os en 2-1 føring der dog kun holdt i 7 minutter.. Så udlignede Boleslav vores føring så det blev 2-2 ved pausen..
Efter pausen tog drengene sig dog sammen og vandt kampen 3-2 og sikrede os dermed en 4-2 sejr samlet og videre avancement til gruppespillet i UEFA Cuppen..

Kritik modtages gerne crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #4: 26 Jan 2008, 17:32 »

UEFA Cup-lodtrækningen magede det således at vi render ind i følgende modstandere : Fiorentina, Anderlecht, Maccabi Haifa og Malmö FF.. Her er de andre grupper :
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #5: 26 Jan 2008, 20:39 »

2. November 2018

Så har vi fået færdigspillet Oktober måned og lad mig sige det med det samme, det var en meget blandet måned..

Middlesbrough - Exeter 1-2

Kampen var meget jævnbyrdig men alligevel viste vi os som de skarpeste og fik afgjort kampen med 2 kasser...

Birmingham - Exeter 3-0

Udekampen mod Birmingham City er en af de kampe vi allerhelst vil glemme.. Vi sejlede totalt rundt på banen i dag of vi fortjente virkelig at tabe med mere end 3-0.. aldrig har jeg set magen til dårligere kamp PUHA ticked off ticked off

Exeter - Bolton 4-1

I dag tog vi i mod ligaens nr. 18 og lad det være sagt med det samme.. Vi kontrollerede kampen 100 %... Fuchs(6), Barazite(27,29) og Lee(45) sørgede for at kampen var afgjort allerede ved pausen da de sikrede os en 4-0 føring.. Bolton kom dog lidt bedre med i 2.halvleg og fik en reducering til 1-4.. Tsoumou(88) stod for deres scoring..

Carling Cup 3.runde: Charlton - Exeter 2-3

Charlton lå nr. 24 i The Championship så denne kamp regnede vi ikk med skulle give os store kvaler.. men efter 37 min. stod der 2-0 til Charlton og vi var så småt på vej ud af turneringen indtil Guarino reducerede til 1-2 for os efter 40 min.. 2.halvleg kontrollerede vi fuldstændig og Palionis(62) og Barazite(84) sikrede os sejren og videre avancement til 4.runde.. Wink

UEFA Cup gruppespil 1.kamp: Exeter - M. Haifa 2-0
Udvisninger: Nail Minibaev(41) og Liam Sercombe(45) begge Exeter

1.kamp i UEFA Cuppens gruppespil var hjemme mod M.Haifa fra Israel.. De var på ingen måder en skræmmende modstander og de kom heller ikk til nogle reelle chancer.. Fuchs scorede til 1-0 efter 12 min. og Torje scorede til 2-0 efter 38 min. og jeg regnede med at denne kamp bare skulle køres hjem nu vi var foran.. Desværre blev mit gode humør slået ud af at Minibaev valgte at bruge hånden til at stoppe et israelsk angreb med og han blev efterfølgende udvist (ticked off).. Som om DET ikk var nok så skulle det vise sig ikk at blive kampens sidste udvisning for allerede 4 min. senere valgte Liam Sercombe at svinge sin albue lige i hovedet på en modspiller og uheldigvis så dommeren dette og han fik marchordre i 1.halvlegs overtid.. 2.halvleg bød ikk på det store så den vil der ikk blive gået i dybden med udover at vi kørte 2-0 sejren hjem på trods af udvisningerne.. crazy

Placeringen i PL efter 10 spillede kampe : 3.pladsen
Placeringen i UEFA Cuppen efter 1 spillet kamp: 2.pladsen
Carling Cup: 4.runde(vs. Bolton)
FA Cup:(ikk indtrådt endnu)

Desuden er Liam Sercombe, Dane Wardle og Joris Delle alle blevet sat på transferlisten eftersom de har spurgt om spilletid.. Wink

Næste update vil indeholde en måske kommende handel for klubben og nyt fra både Carling Cup, UEFA Cup og Premier League.. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #6: 26 Jan 2008, 21:15 »

Ser jo ud til du klarer dig ganske godt, bloggen er nem og læse og ikke så mange ligegyldige ting   Thumbs Up
Keep it up  Hævet Øjenbryn
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #7: 26 Jan 2008, 21:26 »

Ser jo ud til du klarer dig ganske godt, bloggen er nem og læse og ikke så mange ligegyldige ting   Thumbs Up
Keep it up  Hævet Øjenbryn

tak for det.. er glad for der er nogen der vil kommentere min blog crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #8: 26 Jan 2008, 22:38 »

det går da okay over det hele, Thumbs Up men kan du ikke lige skrive hvem der er forsvarende mestre? crazy
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #9: 26 Jan 2008, 22:46 »

Jo.. de forsvarende mestre er Chelsea crazy

Update på vej.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #10: 26 Jan 2008, 23:12 »

1.December 2018

November har været en måned med blandede resultater.. I Premier League har vi spillet 3 kampe mod hhv. Aston Villa, West Ham og Portsmouth..

Aston Villa - Exeter 2-1

En rigtig dårlig kamp fra vores side hvor vi, selvom vi får udlignet Villas 1-0 føring, alligevel taber 2-1 på et mål scoret 3 min. inde i overtiden ticked off.. Ikk så meget at skrive om den kamp så den springer vi hurtigt over..

Exeter - West Ham 1-1

Endnu en dårlig kamp fra vores side hvor defensiven simpelthen ikk er god nok til at holde modstanderen fra at udligne vores føring.. Vi kom foran efter 11 min på et mål af Gabriel Torje men 6 min. inde i 2.halvleg udlignede West Ham vores føring hvorefter vi virkelig pressede på for at få målet til 2-1 men bolden ville bare ikk ind.. ticked off

Portsmouth - Exeter 1-1

Portsmouth har kampens langt største chancer og selvom vi får udlignet til 1-1 er det stadig dem der presser mest på og de har faktisk bolden i nettet til 2-1 men dommeren annuller korrekt målet for offside Wink .. så det var i store træk den kamp..

Nyt fra UEFA Cuppen

I UEFA Cuppen er der blevet spillet 2 kampe mod hhv. Fiorentina og Anderlecht og de forløb således:

Fiorentina - Exeter 1-1
Udvisninger: Aythami(Fiorentina), Palionis og Guarino(begge Exeter)

Fiorentina kommer bedst fra start og scorer et mål efter 28 min. på trods af deres udvisning af Aythami efter 11 min... Vi presser på for en udligning men midt i det hele vælger Palionis at banke albuen i hovedet på en modspiller og han får derfor marchordre efter 40 min.. så var det 10 vs. 10 mand og vi får også udlignet til 1-1 efter 53 minutter og presser på for at score sejrsmålet.. dette blir dog ødelagt af Guarino da han efter 87 min. modtager sit 2.gule kort og dermed ligesom Palionis også får marchordre.. Jeg var meget skuffet efter denne kamp og uddelte bøder til Palionis og Guarino for at vise at udvisninger på dette niveau simpelthen ikk er tolerant..ticked off

Exeter - Anderlecht 3-0

Denne kamp var afgjort allerede efter 21 mins. spil da Fuchs(3), Torje(15) og Barazite(21) scorede vores mål og derpå kørte vi bare sejren hjem hvilket også sikrede os videre avancement i UEFA Cuppen til 1.knockoutrunde..
Der er dog lige en enkelt kamp tilbage i mod Malmö FF der bare lige skal overståes først.. Wink

I Carling Cuppen har vi også spillet kamp:

Exeter - Bolton 2-0 (4.runde)

1.halvleg i denne kamp endte målløs og det var jeg utilfreds med så i pausen fik spillerne en opsang og man skulle virkelig tro de havde hørt efter for efter 51. min og 55. min havde Barazite gjort det til både 1-0 og 2-0 og så var den kamp reelt set afgjort.. crazy

Jeg lovede jer en transferupdate men den kan jeg desværre ikk give jer eftersom det endnu ikk er lykkedes mig at hive spilleren, jeg vil have, i land endnu... men jeg håber at kunne præsentere ham i næste update hvor der igen vil være nyt fra Premier League + Carling og UEFA Cuppen.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #11: 26 Jan 2008, 23:22 »

Nu ved jeg ikke, men en blog hvor man på et ss viser man har FMM åben er ikke lige mig Smiley
Ellers fine resultater Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #12: 26 Jan 2008, 23:24 »

tak tak.. FMM is hereby closed down Wink .. tak for kommentarerne Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #13: 26 Jan 2008, 23:25 »

tak tak.. FMM is hereby closed down Wink .. tak for kommentarerne Wink
Har du brugt FMM?
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #14: 26 Jan 2008, 23:56 »

Jah men kun til at rette min alder og skader Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010