home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update Dec08 - Nerazzurri
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Update Dec08 - Nerazzurri  (Læst 21072 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Update Dec08 - Nerazzurri
« : 08 Feb 2008, 16:25 »




Forord

Efter at have taget en lille slapper fra blog skriveriet, synes jeg det er på tide igen at starte en ny blog op. Denne gang vil jeg prøve at holde bloggen kørende i flere sæsoner, eftersom jeg har en tendens til, ikke at gide mere efter en sæson eller to.

Hvis nogen har fulgt mine tidligere "blogge" så vil mange få et indtryk af jeg altid tag de små hold, og prøver at fører dem til mesterskabet efter en sæson eller 2. I denne blog bliver det anderledes i det jeg har valgt et af de såkaldt "tunge" hold iform af de italienske mestre Inter.

Opdateringerne vil ikke ske specielt tit, da jeg lige er startet på nyt arbejde og derfor ikke har så meget tid til, at spille FM08 mere. Min mål med Inter er, at i første omgang gøre dem så stærke som muligt, men samtidig købe talenter ind, så de om nogen sæsoner kan gå ind på første holdet. Efter dette er mit mål så, at samle et rent italiensk hold, da Inter har været kendt for ikke at have nogen spillere fra Italien af. Samt at bryde myten om, at italienske hold spiller kedeligt og defensivt.


Håber i vil synes om det.
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 14:49 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #1: 08 Feb 2008, 16:28 »

Er ikke meget for dit banner, men som du normalt skriver er jeg helt klar. Held og lykke, jeg har selv haft succes i Inter, det er nu en sjov klub. Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #2: 08 Feb 2008, 17:29 »


Mr. Inter is back !

Den italienske befolkning kunne idag vågne op til lidt af et chok, da Mancinis pludselige fyring prygede de fleste italienske avis over-
skrifter.


Inter skulle dog ikke stå uden træner særlig længe, idet man få timer efter offentliggjorde for pressen deres nye træner. Valget faldte dog noget overraskende på den uerfarende Giuseppe Bergomi.

”Jeg var ikke i tvivl på nogen måde, da Inters ledelse kom og spurgte mig om jeg havde lyst til og overtage træner rollen for Inter efter Mancinis fyring. Jeg har igennem hele min karriere kun spillet for Inter, og det er derfor en kæmpe æra at skulle stå i spidsen for dem.

Mange har kritiseret Inter for, altid at spille kedeligt fodbold og hente mange point ved at fedtspille sig igennem de fleste kampe med 1-0 sejr. Samt at spille med alt for få spillere fra klubbens hjemland.

”Nu er 3 point jo 3 point uanset hvor stort man så vinder, men ja vil da give folk ret i at fansene nok hellere så holdet vinde 4-0 hver gang end 1-0 sejr. Med hensyn til de mange udlandske spillere synes jeg også ligaen har for mange, og jeg vil da også prøve at hente nogen italienske spillere end på holdet. Men pt synes jeg vi har en utrolig stærk trup, og vi skal derfor ikke ud og købe voldsomt ind. Med denne trup tror jeg sagtens vi kan genvinde Serie A.

Logged

GOONER TILL I DIE !!


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #3: 08 Feb 2008, 17:35 »

god start du har fået Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #4: 08 Feb 2008, 18:42 »

god start du har fået Thumbs Up

Jov tak, update omkring truppen og indkøb kommer i morgen.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #5: 09 Feb 2008, 12:41 »


Preseason 2007
- Talenter

Nye ansigter:

>> H. Saivet, Bordeaux

>> T. Kroos, B. Munchen

>> M. Cassani, Palermo

>> F. Belluchi, R. Plate

Presset vil være enormt på Inters nye træner Giuseppe Bergomi oven på Inters store dominans de sidste par år i Serie A. Truppen vil dog nok også betegnes som den bedste i Italien, og derfor har Bergomi heller ikke valgt at gå ud og hente verdenstjerner, som han også benægtede at gøre ved offentliggørelsen af ham som træner.

Gazetta dello Sport har også i dagens udgave valgt, at fører flere sider omkring hvordan Inters første hold ser ud op til denne sæson. Samt et konkret bud på hvordan deres opstilling kommer til og være, set udfra de venskabskampe der er blevet spillet.

Målmænd: - Cesar & Toldo

At dømme udfra de netop afsluttede venskabskampe, er der ingen tvivl omkring at brasilieneren Julio Cesar er holdet første målmand, og med blot 1 mål lukket ind på 4 kampe har han allerede vist sit værd. 2. valget bliver den altid stabile Toldo.

Backs: - Maicon, Maxwell, Cassani & Zanetti.

De fleste hold ville nok klappe i deres hænder hvis de bare havde en af disse fantastiske backs. Holdet besidder hele 4 backs som kan levere på højeste standard, men her vil "brasserne" trække det længste strå. Hvor Maicon vil tage sig af den højre side og Maxwell den venstre. Som backups vil Zanetti og Cassani også få sine kampe.

CF: - Samuel, Chivu, Cordoba, Burdisso & Materazzi.

Endnu 5 fantastiske navne som ville kunne gøre sig på næsten alle italienske tophold. Konstellationen Chivu - Samuel ligner førstevalget. som den tidligere forsvars generel Bergomi ønsker at bruge i sin startopstilling. Spillernes egenskaber er dog så tæt, så ingen tør spå hvordan Inters midterforsvar vil se ud fra kamp til kamp. Indtil videre vil Cordoba, Burdisso og Materazzi stå bag i kulissen hvis enten Chivu eller Samuel skulle underpræstere.


CM: - Vieira, Cambiasso, Jimenez, Dacourt & Kroos.

Med kun 2 pladser at gøre godt med på den centralemidtbane, er der spillere som ikke vil komme til og spille så meget igen. På den defensive midtbane vil den franske kriger Patrick Vieira uden tvivl være første valget. Dette gør at man i denne sæson vil se Cambiasso i en mere offensiv rolle end tildligere. Jimenez og Dacourt vil være backups ved skader til de 2 første nævnte.

Wings: - Figo, Belluchi, Stankovic, Solari & Saviet.

Med indkøbet af Belluchi kunne han og Stankovic godt ligne et godt bud på en startopstilling på de 2 fløjpladser. Dog vil vi her på redaktionen mene, at Bergomi vælger at bruge sin rutineret kræfter Stankovic og Figo til og starte inde. Men med en dåbsattest på de 34 år, er Figos ben ved og være trætte og derfor vil han nok skifte meget med Belucchi på Inters højre side i løbet af sæsonen. Solari og Saivet vil blot fungere som reserver.

Angriber: - Ibrahimovic, Adriano, Crespo, Suazo & Cruz.

Her har Bergomis trupper to sikre navne til at starte inde iform af, det giftige par Ibrahimovic og Adriano. Med to så stærke navne som Ibrahimovic og Adriano kan man forvente mange mål og derfor også muligheder for topscore værdigheder i de forskellige turneringer. Med på trods af dette, så er det en lang sæson som byder på rigtig mange kampe, derfor vil der også blive kampe til både Cruz, Suazo og Crespo. Men det vil dog primært blive i Coppa Italia som klubben har valgt og nedpriotere.

« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 12:46 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #6: 09 Feb 2008, 12:49 »

Fantastisk gennemgang af truppen Thumbs Up Glæder mig til mere!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #7: 10 Feb 2008, 18:55 »

Fantastisk gennemgang af truppen Thumbs Up Glæder mig til mere!

Jamen det var da dejligt og høre Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #8: 12 Feb 2008, 10:16 »

Der kommer muligvis en update senere i aften, hvis jeg for tid efter arbejde.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #9: 18 Feb 2008, 09:13 »

Hvornår kommer der en update ? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #10: 18 Feb 2008, 09:43 »

trist at du tager et så stort hold Adebayor25 når man tænker på hvor stor succes du har haft med mindre hold. Er næsten skuffet hvis du ikke går igennem - i hvert fald - Serie A uden nederlag Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yalman
Gæst
 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #11: 18 Feb 2008, 10:05 »

Fantastisk blog jeg helt sikkert vil prøve og følge...Opstemt
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #12: 18 Feb 2008, 10:39 »

Hvornår kommer der en update ? Smiley

Ehm ja, det et godt spørgsmål  Smiley Har bare haft så meget på det sidste med arbejde også en week som stod i festernes tegn. Ved ikke om der kommer en idag lover ikke noget. Men muligvis i morgen.

trist at du tager et så stort hold Adebayor25 når man tænker på hvor stor succes du har haft med mindre hold. Er næsten skuffet hvis du ikke går igennem - i hvert fald - Serie A uden nederlag Opstemt

Haha jeg skal gøre mit bedste, men en sæson uden nederlag bliver en meget svær opgave som jeg dog er villig til at tage op Smiley

Fantastisk blog jeg helt sikkert vil prøve og følge...Opstemt



Mange tak, vil prøve ikke at skuffe så.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #13: 18 Feb 2008, 12:44 »

Hvis du ikke rigtig har spillet, hvorfor så ikke begynde igen med den nye patch? En spiller som Adriano har du jo i virkelighden ikke til din rådighed...
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Truppen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #14: 18 Feb 2008, 12:51 »

Hvis du ikke rigtig har spillet, hvorfor så ikke begynde igen med den nye patch? En spiller som Adriano har du jo i virkelighden ikke til din rådighed...

Det så rigtig nok, men har nu spillet lidt og gider ikke starte helt forfra. Har spillet 8 kampe i Serie A , en Super Cup finale samt 2 kampe i CL. Så regner med jeg laver en update efter 10 kampe i Serie A, men ved ikke om der kommer en op til i aften.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010