home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 41440 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #45: 15 Feb 2008, 19:34 »

Jeg tror og håber på at du rykker op.. KIU...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #46: 15 Feb 2008, 19:55 »

Bogdan Stancu køre bare derud af:) God update.

Tak for kommentaren (:
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #47: 15 Feb 2008, 21:37 »



2 juni 2008
mesterskab

Oprykningen blev allerede hentet hjem i anden sidste spillerunde. For at sikre sig mesterskabet, skulle Brescia blot hente et enkelt point, i sæsonens aller sidste kamp, hjemme mod Bari.

Men inden vi kom så langt i sæsonen startede Brescia med at levere rigtig skidt. Hjemme mod Triestina tabte man utrolig skuffende 0-2. Chievo hentede alle tre point og begge hold havde nu 72 point, men Brescia med en betydelig bedre målscore.

I den næste kamp, ude mod Vicenza, havde Brescia dog genfundet mesterskabsformen. De var stensikre; Bazzani og Stancu slog sejren fast. Her kunne Brescia juble mere end normalt, da Chievo smuttede og Brescia igen havde et habilt forspring på 3 point.


I næste runde smuttede Brescia så igen, mod Piacenza. I hvad der så ud som en kedelig 1-1’er, endte dog i drama.
Et kontroversielt mål i kampens sidste minutter sendte hjemmeholdet Piacenza sig selv på sejrskurs. Igen fik Brescia en hjælpende mål, da Chievo kun kunne bringe 1 point hjem.

Også kom den anden sidste spillerunde, hvor Brescia hjemme slog Grosseto med hele 3-0. Cheivo vandt også og derfor havde kampen om mesterskabet ikke ændret sig. Brescia skulle som sagt kun have et point i sidste kamp mod Bari.
Det så dog længe ud, til at der ikke engang kom nogle point hjem. Brescia var bagude indtil minut 70, hvor et selvmål hjalp Brescia i gang. Bazzani slog mesterskabet fast i minut 86 og i ren jubel, lod Brescia Bari score til slutresultatet 2-2.

Brescia har endnu ikke fået en meget stor pose penge at handle ind for, men det bliver alligevel spændende at følge indkøbene i næste update, som ligeledes vil byde på ”Årskåringer”, hvor vi kårer forskellige ting, på Brescias hold.


Siden sæsonstart:
Bedste spiller: Fabio Bazzani, 7.21.
Topscorer: Bogdan Stancu; 33 mål.
Flest assist: Riccardo Taddei; 12.
Gule kort: Francisco Lima; 14.
Røde kort: Alessio Tacchinardi; 5.


Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #48: 15 Feb 2008, 21:44 »

Yes mand. Har troet på dig hele vejen igennem.
Håber du får lavet nogle gode handler, prøv at hold på Stancu, han bliver guld værd tror jeg.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #49: 15 Feb 2008, 23:57 »

Yes mand. Har troet på dig hele vejen igennem.
Håber du får lavet nogle gode handler, prøv at hold på Stancu, han bliver guld værd tror jeg.

Glad for du kan lide det (:
Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #50: 16 Feb 2008, 10:02 »

Ja. Tillykke mange gange. Bliver spændende at se, hvilke spillere, der har niveauet til serie A, og hvor der skal findes erstatninger
Logged

Forza Parma

Niko
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #51: 16 Feb 2008, 10:10 »

Flot, flot, flot! Det er en fantastisk oprykning, og lad os håbe du kommer inden for top 12 næste år. Det ville være fantastisk. Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds.

Det ser ikke godt ud at billede er ovre i venstre side, da overskriften på updaten, bliver presset helt væk, så den ikke kommer i fokus. Det skal den.

Ellers synes jeg det er blevet meget bedre. Billederne er flotte og der er godt fyld i updatesene. Vil du ændre design, nu hvor du rykker op?

Cesc.
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #52: 16 Feb 2008, 10:23 »

tillykke!
jeg tror ik jeg er den eneste der glæder mig til at se din inkøb, i det kommende transfervindu Thumbs Up
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #53: 16 Feb 2008, 15:19 »

Ja. Tillykke mange gange. Bliver spændende at se, hvilke spillere, der har niveauet til serie A, og hvor der skal findes erstatninger

Tak, mange gange. Sådan en update, kan snart forventes.  Smiley
Flot, flot, flot! Det er en fantastisk oprykning, og lad os håbe du kommer inden for top 12 næste år. Det ville være fantastisk. Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds.

Det ser ikke godt ud at billede er ovre i venstre side, da overskriften på updaten, bliver presset helt væk, så den ikke kommer i fokus. Det skal den.

Ellers synes jeg det er blevet meget bedre. Billederne er flotte og der er godt fyld i updatesene. Vil du ændre design, nu hvor du rykker op?

Cesc.

Igen, tak for den konstruktive kritik. Jeg skal prøve at gøre det bedre, næste gang. Smiley
Jeg ved ikke med ændring i design, men lidt bliver der nok. Et nyt topbanner skal jeg da have lavet. Smiley

tillykke!
jeg tror ik jeg er den eneste der glæder mig til at se din inkøb, i det kommende transfervindu Thumbs Up

Tak og det håber jeg ikke du er Wink Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 7 ''
« Svar #54: 16 Feb 2008, 16:47 »




12 juli 2008

indkøb

Den forventede rift om Serie B-topscoreren, Bogdan Stancu, udeblev til stor glæde i Brescia. Bogdan Stancu har indtil videre været næsten uomtalt i pressen, selvom flere udenlandske klubber havde erklæret sin interesse i den hurtige angriber.

Men det var som om Brescia forberedte sig på, at miste stjernen, da man 4 dage efter starten af transfervinduet åbnede, hentede russiske Nikita Andrejev. Den unge angriber, forventes at overtage tredjeangriberplads en i år; de kommende år bliver han dog en vigtig brik. Enemark oplyser, at handlen med Nikita gik igennem for omkring 4 millioner danske kroner.

Efter Brescia havde spenderet lidt af sin pengepose, følte man at det var tid til at hente lidt spillere på fri transfer.

Andrea Luci blev hentet på Juventus’ andethold, og er en klar forstærkning til den defensive midtbane, hvor den tidligere så gode Lima, ser ud til at spille på sidste vers.
Selvsamme dag, gik man til de tidligere konkurrenter Triestina og fandt den yderst gode kantspiller, Isaah Eliakwu, som man også skrev under med gratis.
Det var 2 unge spillere med god fremtid, på få dage.

Dagen efter det, var det tid til at hente mere rutineret ind. Den tidl. Inter-, Roma- og Evertonspiller, Matteo Ferrari, var helt uden en klub. Da Brescia meldte sin interesse, blev mange klubber pludselig også interesseret i Ferrari – dette gjorde det væsentlig sværere at hente forsvarsspilleren, men da handlen endelig kom hjem var den en glad Oskar Enemark.
”Det er da rart at skrive under med en spiller af den kaliber, men når vi må punge ud med en del mere i løn end forventet, er det ikke den bedste handel jeg nogensinde har gjort”, sagde Enemark efter offentliggørelsen.

Senere lavede Enemark måske den bedste handel i sit liv. Endnu en gratisspiller blev hentet hjem, og endnu en med stor klasse. Walter Baseggio var kommet til overs i sin gamle klub Anderlecht, da klubben ikke ville skrive under på Baseggios lønkrav. Det ville Brescia, og det var en tydelig mere tilfreds manager man kunne se på pressemødet.
Baseggio har desuden spillet mange landskampe, som bliver vigtigt for Brescias overlevelse i Serie A.


« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 23:09 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 8 ''
« Svar #55: 16 Feb 2008, 22:48 »

Ingen? Skuffet
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Brescia Calcio '' 8 ''
« Svar #56: 16 Feb 2008, 22:49 »

Det ser godt ud, og nogle gode spillere, du har hevet i land. Der er dog én ting, der godt kan irritere mig, og det er, at du har skrevet "BRECIA" på dit banner.
Ellers ser det yderst fornuftigt ud, og det skal blive spændende at følge dig og Brescia i Serie A.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 8 ''
« Svar #57: 16 Feb 2008, 22:51 »

Det ser godt ud, og nogle gode spillere, du har hevet i land. Der er dog én ting, der godt kan irritere mig, og det er, at du har skrevet "BRECIA" i dit banner.
Ellers ser det yderst fornuftigt ud, og det skal blive spændende at følge dig og Brescia i Serie A.

Hov, tak det skal jeg da lige have rettet.. Jeg har sikkert ikke gemt psd'en -.- ..
Tak for kommentaren. (:
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '' 8 ''
« Svar #58: 17 Feb 2008, 12:58 »

Nyt banner.

Andre med kommentarer? (:
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '' 8 ''
« Svar #59: 17 Feb 2008, 13:01 »

Ja jeg glæder mig til at se dig i Serie A
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010