home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 20559 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Premier League tråden.
« : 24 Sep 2007, 20:52 »

Nu håber jeg ikke at der er en tråd der minder om denne fordi jeg har ikke lige tjekket Smiley

Men overskriften siger jo sig selv, snak om Premier League.

Tror personligt det bliver en af de tætteste sæsoner længe, mange klubber har lavet rigtig spændende indkøb.

Specielt Liverpool og Tottenham der dog har skuffet fælt, og hvordan vil det gå oprykkerne?? Giv jeres mening
« Seneste Redigering: 26 Feb 2008, 20:25 af Gosu_power » Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Soelberg8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #1: 24 Sep 2007, 21:03 »

Jeg er helt enig. Det bliver den mest spændende sæson i mange år. Alle klubberne har købt godt ind pånær Chelsea, der også har fået store problemer med deres trænerfyring. City overrasker, men de har selvfølgelig også fået en stor pengepung i ryggen. Chelsea der af mange var spået en svær sæson er kommet flyvende fra start.

Som sagt. Det bliver spændende Peace
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #2: 24 Sep 2007, 21:07 »

Ja det bliver spændende at se hvordan Chelsea håndterer Mourinhos afgang.

Det kan godt være de har en stor pengepung men han var altså uhyre vigtig
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Soelberg8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #3: 24 Sep 2007, 21:14 »

Er det bare mig, der synes, det er lidt amatøragtigt, at Abramovich ansætter sin bedste ven? :O
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #4: 24 Sep 2007, 21:18 »

Nej bestemt ikke, og det kan måske godt give Abramovich endnu mere indflydelse end han har i forvejen.

Samtidig kan det måske godt blive svært for ham at skille sig af med Grant som træner da de netop er rigt gode venner
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #5: 24 Sep 2007, 21:40 »

Er det bare mig, der synes, det er lidt amatøragtigt, at Abramovich ansætter sin bedste ven? :O

Du er bestemt ikke den eneste, der har den tanke..

Det er fint nok hvis han viser sig at have været et fornuftigt valg som træner, men som overstående over siger, så vil det blive svært at tage hans stilling fra ham, nu hvor de er venner.
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #6: 24 Sep 2007, 21:44 »

Det er godt nok en skuffelse - for Spurs-tilhængere - sådan som Tottenham tit skuffer. Martin Jol skal da helt sikkert fyres i mine øjne, hvilken anden grund til nedturene kan der være? Med et angreb bestående af vanvittige spillere som Bent, Berbatov, Keane og Defoe er det ikke spillermaterialet, der mangler.

Jeg tror ikke, United får nogle udfordrere til mesterskabet i denne sæson. Chelsea skal bruge noget tid til at komme sig over afskeden med José-drengen, mens Liverpool sjældent vinder på udebane, hvilket der i den grad er brug for. Arsenal holder ikke, og hvem er der så tilbage? Svaret må være Newcastle.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #7: 24 Sep 2007, 22:02 »

Det er godt nok en skuffelse - for Spurs-tilhængere - sådan som Tottenham tit skuffer. Martin Jol skal da helt sikkert fyres i mine øjne, hvilken anden grund til nedturene kan der være? Med et angreb bestående af vanvittige spillere som Bent, Berbatov, Keane og Defoe er det ikke spillermaterialet, der mangler.

Jeg tror ikke, United får nogle udfordrere til mesterskabet i denne sæson. Chelsea skal bruge noget tid til at komme sig over afskeden med José-drengen, mens Liverpool sjældent vinder på udebane, hvilket der i den grad er brug for. Arsenal holder ikke, og hvem er der så tilbage? Svaret må være Newcastle.
Kunne ikke være meget mere enig, vi skal nok genvinde mesterskabet i år.. Prøven bliver champions leauge, hvilket bliver utrolig spændene at følge.. Med vores nye stjerner, tevez, nani og de andre gutter...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #8: 24 Sep 2007, 22:37 »

Tror der bliver stor spænding i toppen, Arsenal, Liverpool og Man Utd om titlen, Chelsea får nok 4 pladsen. 5 pladsen tror jeg Newcastle tager, håber det inderligt, vi har brug for lidt succes og vi har endelig fået stablet et helt ok hold på benene, en god bredde og en masse gode boldspillere og fightere.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #9: 24 Sep 2007, 22:51 »

Der er jo ingen tvivl om at SirToby skriver United tager pokalen, det havde jeg sagt mig selv allerede inden tråden startede.

Jeg tror at Tottenham får et fælt år, ikke fordi jeg er Arsenal fan, men den måde de har spillet på, den ville være meget svær at komme ud af. En træner fyring, er vel det som skal til. Dog ved jeg ikke om Tottenham er parat til at fyrre en træner?

Chelsea, får også en mareridt sæson, de har skilt sig af med en af verdens bedste trænere, og har hentet en ven til en dum rigmand. Don Ø blander sig ikke det sportslige, og hvorfor? Han ved ikke noget om sport, men derimod noget om at lave penge. Det kunne Roman tage ved lærer af, hvis han kommer til at styre det sportslige i Chelsea, vinder klubben aldrig noget, nogensinde mere.

Liverpool har forstærket sig meget, og jeg vil bande på at de kommer med i titelkampen. De har en virkelig fantastisk trup, der er mange gode spillere, lige fra fightende Steven Gerrard, til den utrolige målfarlige Fernando Torres. Måske har de også en af Europas bedste trænere?

Manchester United, har købt rigtig godt ind. Kæmpe talenter som Anderson og Nani, plus Owen Hagrewes en spiller som sikkert kommer til at betyde meget for United i år. Til sidst har de også købt Carlos Tevez, spileren som alle klubber vil have fingrene i. Det ser ud til at endnu engang blive et farligt United hold, men deres start har været skuffende, og det kan komme til at irritere dem i sidste ende af sæsonen.

Arsenal. Ja, de har mistet goal-getteren Thierry Henry, men er det ikke godt? Arsenal spiller som en hold, ikke som Henry, men som en kæmpe trup af gode spillere, det går godt for dem nu. Der vil dog selvfølgelig også komme noget modvind i denne sæson. Spørgsmålet er; om Young Guns, er klar rent psykisk, hvis det sker?

Storsatsende Newcastle, bliver også rigtig spændene at se, de har hentet gode navne som Geremi, Barton og Smith, de bliver også rigtige spændende at følge. De skal dog for alt i verdenen holde på Steven Taylor, da han ser yderst vigtig ud for deres defensiv.

Endnu et storsatsende hold er Manchester City, som er kommet pænt godt fra start. De har som Newcastle, hentet mange spændene spillere bla. Elano Blumer, som må siges at være en af de største spillere de har købt i år. De kan drille de store klubber, og har allerede slået ”Storebroderen”.
Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #10: 24 Sep 2007, 23:36 »

Er enig med dig SirTobby. Dog uenig i Arsenal ikke holder.. De har virkelig klaret sig utroligt godt og som man kunne læse på bold.dk tidligere på dagen, hvor Fabregas sagde at afskeden med Henry virkelig har givet dem mere gå på mod osv. Men som Cesc skriver herinde på siden, vil de møde modvind. Men de har altså gjort et godt stykke arbejde indtil videre og er helt klart i mine øjne dem vi skal passe på i år.. Men som United-fan, håber jeg inderligt, de vil vinde igen i år!
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #11: 25 Sep 2007, 14:56 »

Man bliver lidt klogere på det hele når nogle af de store favoritter begynder at møde hinanden.

Ligesom Chelsea og Manchester som jeg synes viste at Chelsea godt kan havne i problemer.

Ser nok også Manchester som største favorit men jeg vil heller ikke afskrive Liverpool, de slår alle på Anfield Road og jeg er sikker på at udebane kampene nok skal vende.

Ser nok Newcastle, Manchester City, Middlesbrough og Everton som dem der skal kæmpe om Uefa Cup pladserne middlesbrough har godt nok solgt 2 vigtige angrebs esser men har købt godt ind.

Synes især City, Newcastle og Everton har købt rigtig stærkt ind men er det nok til at true de helt store jeg håber det
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #12: 25 Sep 2007, 15:13 »

Tror også på Man U... de er godt nok ikke kommet så godt fra start som de plejer, men alligevel er de ikke på nogen måde sat af de andre hold...
Liverpool tror og håber jeg bliver deres nærmeste udfordre til mesterskabet, men igen vi satte 2 vigtige point til hjemme mod Birmingham og det er netop vores problem at vi ikke vinder sådanne kampe... Desuden henter vi heller aldrig særlig mange point mod Man U - Arsenal og Chelsea og det kan også blive afgørende i år...
Arsenal har virkelig overrasket mig positivt  indtil nu i år, men imo har de en noget ung trup og det store spørgsmål er vel om de kan holde niveau igennem en hel sæson plus de vel ikke ligefrem er overbevisende på målmandsposten hvor jeg mener de virkelig har store problemmer... måske en mulighed for for egen Thomas Sørensen Wink
Chelsea har jeg slet ikke fidus til lige pt, de virker som et hold med store problemmer både i truppen og på direktionsgangen... så nej de vinder ikke i år...

Aston Villa, Everton eller Newcastle tror jeg vil blive de hold der komemr lige efter de 4 først nævnte hold, de har invisteret ganske godt men ligger lige den klasse under de 4 store...

Tottenham ser indtil nu ud til at være den helt store negative overraskelse, og det ser underligt ud for de har en af de bedre trupper, havde selv, på en nu forhenværende side, tippet dem til en top 4 plads men det ser ikke ud til at holde på nogen måde... Jol må side meget yderligt på bænken lige pt for den må da være møg varm... rygterne siger da også at han har forhandlet en fratrædelses ordning på plads...

Ned ryger Derby helt sikkert... ellers må de næste "favoritter" være Birmingham og Sunderland som jo også rykkede op også Fulham, de ligger stort set altid i bunden og på et eller andet tidspunkt slipper deres held op...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #13: 25 Sep 2007, 15:16 »

Er enig med dig SirTobby. Dog uenig i Arsenal ikke holder.. De har virkelig klaret sig utroligt godt og som man kunne læse på bold.dk tidligere på dagen, hvor Fabregas sagde at afskeden med Henry virkelig har givet dem mere gå på mod osv. Men som Cesc skriver herinde på siden, vil de møde modvind. Men de har altså gjort et godt stykke arbejde indtil videre og er helt klart i mine øjne dem vi skal passe på i år.. Men som United-fan, håber jeg inderligt, de vil vinde igen i år!

Måske men de har altså et ungt hold, og kan de klare en hel sæson uden at falde igennem på et eller andet tidspunkt?? Desuden har de altså ingen målmænd i truppen som har klassen til at stå for dem som jeg umiddelbart ser det...
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #14: 25 Sep 2007, 15:20 »

Tror der bliver stor spænding i toppen, Arsenal, Liverpool og Man Utd om titlen, Chelsea får nok 4 pladsen. 5 pladsen tror jeg Newcastle tager, håber det inderligt, vi har brug for lidt succes og vi har endelig fået stablet et helt ok hold på benene, en god bredde og en masse gode boldspillere og fightere.

Og fået Den Fede Tonser som træner, ikke at forglemme. Manden har det jo med at skabe resultater.
Logged

Go you Gunners!

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010