home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Catenaccio - af Ben92
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Catenaccio - af Ben92  (Læst 13936 gange)
Ben92
Gæst
 
Catenaccio - af Ben92
« : 03 Mar 2008, 21:09 »


Nu da jeg havde stor succes med taktikken 4-2-3-1, tænkte jeg også jeg ville uploade den her.
Den er stik det modsatte af min gamle taktik, hvilket betyder den er ultra defensiv.





Som i kan se er taktikken en 5-4-1 eller bedre kendt som Catenaccio. Catenaccio er en gammel italiensk taktik, som blev lavet af den argentinske træner Helenio Herrera, som han havde stor succes i Inter. Nu har jeg så valgt at prøve taktikken, da jeg startede et spil op med det italienske bundhold Genoa. Overraskende nok blev jeg ikke udspillede af modstanderen. Jeg havde ca. 45 % boldbesiddelse i hver kamp, og næsten lige så mange skud på mål som dem. Godt nok kun ca. 10-15 skud, men hvis modstanderen ikke kommer til flere end 10-15, så er det jo godt nok. Jeg fik overraskende stor succes med den. Første sæson endte med en 7. plads og en plads i Uefa cuppen. Næste sæson gik også rigtig godt, jeg lå på 5. plads indtil, mit spil crashed. Men heldigvis nåede jeg at tage nogle screensshots af den så jeg kan uploade den til jer. Jeg råder jer til at have en rigtig skarp angriber i toppen som skal sættes til targetman, og nogle hurtige fløje til kontra angrebne. En god ide er også at sætte jeres egne spillerindstillinge r, men den er uploaded med min egne. Jeg har ikke valgt at lave en udebane taktik, da jeg ikke synes det ikke behøves, men hvis der er nogle der har nogle foreslag til en, er de mere end velkomne.

Andet er der ikke at sige om den end, held og lykke med min udgave af en Catenaccio taktik. 
Download link er nederst på siden.



Download link: Catenaccio af Ben92

« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 22:42 af Ben92 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Catenaccio
« Svar #1: 03 Mar 2008, 21:13 »

Du skriver det er en 4-5-1 taktik? Du mener vel 5-4-1?
Logged

Vuelve la ilusión

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio
« Svar #2: 03 Mar 2008, 21:14 »

Du skriver det er en 4-5-1 taktik? Du mener vel 5-4-1?
tak. er rettet  Wink
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Catenaccio af Ben92
« Svar #3: 03 Mar 2008, 21:17 »

Bortset fra den lille tastefejl, ser det meget spændende ud. Kunne være man skulle teste den med en ordenligt bundhold en dag.
De fleste er selvfølgelig tilhænger af flot offensiv fodbold, men når det ikke kan lade sig gøre kan det være man skal prøve den her?
Logged

Vuelve la ilusión

Scirea
Gæst
 
Sv: Catenaccio af Ben92
« Svar #4: 03 Mar 2008, 22:27 »

Genialt. Har ledt efter dette i noget tid Smiley Det skal naturligvis prøves af!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio af Ben92
« Svar #5: 03 Mar 2008, 22:31 »

Genialt. Har ledt efter dette i noget tid Smiley Det skal naturligvis prøves af!
Glæder mig til at hører hvordan det går. Hvilket hold vil du teste den med
Logged

Scirea
Gæst
 
Sv: Catenaccio af Ben92
« Svar #6: 03 Mar 2008, 22:34 »

Glæder mig til at hører hvordan det går. Hvilket hold vil du teste den med

Jeg har længe ville lave et ''karriere-spil'' hvor jeg starter som Arezzo også efter noget tid, og jeg er blevet en velset manager, så se om jeg kan få job hos favoritterne, Juventus.
Håber det kommer til at gå godt. Og jeg tror at det er en god taktik, da Arezzo ikke har de bedste offensive krafter Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio af Ben92
« Svar #7: 03 Mar 2008, 22:35 »

Jeg har længe ville lave et ''karriere-spil'' hvor jeg starter som Arezzo også efter noget tid, og jeg er blevet en velset manager, så se om jeg kan få job hos favoritterne, Juventus.
Håber det kommer til at gå godt. Og jeg tror at det er en god taktik, da Arezzo ikke har de bedste offensive krafter Smiley
Lyder meget fornuftigt. Glæder mig til at hører om.  Thumbs Up
Logged

Scirea
Gæst
 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #8: 03 Mar 2008, 22:41 »

Det i orden. Jeg skriver løbende herinde eller i din gæstebog Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #9: 03 Mar 2008, 23:06 »

Det kan da ikke være rigtig at 88 har læst den og 1 har downloaded...  Ubeslutsom
Logged

Scirea
Gæst
 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #10: 03 Mar 2008, 23:13 »

Jeg må vel være den eneste der har downloadet taktikken. Det kan da ikke passe at der ikke er flere der vil prøve denne legendariske taktik..?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #11: 03 Mar 2008, 23:15 »

Jeg må vel være den eneste der har downloadet taktikken. Det kan da ikke passe at der ikke er flere der vil prøve denne legendariske taktik..?
Det kan jeg heller ikke forstår... NU MÅ I LIGE TAGE JER SAMMEN MENNESKER OG PRØVE MIN TAKTIK!!! ticked off
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #12: 03 Mar 2008, 23:29 »

Har lige downloadet den, og vil starte et nyt spil med Roma eller Arsenal.. Så vil bare have den liggende som en mulighed, hvis den anden stadig ikke fungerer....
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #13: 03 Mar 2008, 23:30 »

Har lige downloadet den, og vil starte et nyt spil med Roma eller Arsenal.. Så vil bare have den liggende som en mulighed, hvis den anden stadig ikke fungerer....
Håber du starter med Arsenal, så kan jeg finde ud af om den fungere i England...
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Catenaccio - af Ben92
« Svar #14: 03 Mar 2008, 23:36 »

Deal... Men vil nok ikke bruge den som fast..-
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010