home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140017 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #105: 09 Apr 2008, 14:42 »

blev nødt til at sætte Keane ind i billedet, da den tabel med straffesparksskytte r ellers ville være placeret helt forkert. Så det er den egentlige grund til, at Keane røg med i venstreside Opstemt

Okay Smiley Så forstår jeg bedre, så nemlig lidt rodet ud..

Ellers fantastiske updates Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #106: 19 Apr 2008, 14:17 »


Flere hold om buddet
Tottenham kun nummer fire efter tyve kampe


Det startede rigtig godt for Tottenham, der efter ti kampe var placeret som nummer ét i Premier League, men her efter tyve kampe er holdet røget nedad i tabellen.

Premier League
Fem sejre, tre uafgjort og to nederlag er det blevet til i de sidste ti kampe for Tottenham. Det betyder at holdet efter tyve kampe er placeret nede som nummer fire i Premier League efter Liverpool, Chelsea og ærkerivalerne fra Arsenal. En lidt skuffende fortsættelse efter den flotte sæsonåbning. Først blev det til uafgjort 0-0 på udebane mod Blackburn, et acceptabelt resultat på en svær udebane. Derefter blev det til en flot hjemmesejr over mægtige Manchester United. 3-2 lød scoren på efter kampen, et resultat der sendte det meste af White Hart Lane hjem i ekstase.
Efter den flotte sejr blev også Fulham og Aston Villa besejret med henholdsvis 3-0 og 3-1. Liverpool kom dernæst på besøg på White Hart Lane, og mod endnu et storhold lykkedes det igen for Tottenham at give point hjem. 1-1 endte kampe. Fire dage senere var der igen kamp på The Lane. Denne gang blev Sunderland sendt tilbage til Stadium of Light med et nederlag på 2-1. Sejren over Sunderland blev dog også startskuddet på en skidt periode for holdet fra N17. Watford besejrede først Tottenham med 1-0, herefter rejste holdet sig dog, og sendte West Ham hjem med en sæk på 6-1. Men mod Newcastle måtte man igen nøjes med ét point, da man på hjemmebane blev spist af med 1-1.
De seneste ti kampe blev afsluttet med et opgør på Emirates Stadium, hvor Arsenal tog imod, og det endte med en nedsabling af udeholdet. 5-2 sejrede hjemmeholdet.

Champions League
Det startede fint nok med fire point efter to kampe i Champions League, men herefter gik det lidt i stå. Det gik så meget i stå, at holdet endte uden for den videre deltagelse i Champions League, og derfor må holdet fortsætte det europæiske eventyr i Uefa Cuppen.

Carling Cup
Den lille pokalturnering er slut for Tottenham, der efter et nederlag til Arsenal i kvartfinalen må se rivalerne fortsætte i turneringen.

FA Cup
Sølle en kamp blev det til for Tottenham i FA Cuppen, da holdet på tragisk vis blev sendt ud af den lille klub Bury, der til daglig spiller i Coca-Cola League 2. 1-0 sejrede lilleputholdet med.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2008, 14:22 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #107: 19 Apr 2008, 14:20 »

En fjerdeplads er da okay, men til gengæld er dine præstationer i Cup-turneringerne under al kritik. Nu skal du have UEFA-Cup-trøfæet og holde placeringen i PL, så er det en fin sæson Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #108: 19 Apr 2008, 14:23 »

Der er lige lagt SS ind af Premier League stillingen, samt CL slutstillingen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #109: 19 Apr 2008, 14:27 »

Der er da vist tre hold i bunden der skilder sig ud Shockeret Men ellers er det dejligt at se L'Pool i front Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Rossonero
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #110: 19 Apr 2008, 14:43 »

Det ser rigtig, rigtig godt ud, John Spurs.

Du formår, at fastholde relevans i dine opdateringer, og derved undgår du fylde og andre nytteløse informationer. En fjerdeplads er i øvrigt mere end tilfredsstillende – klø på, og kæmp for at holde dig inde i Champions League-varmen.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #111: 25 Maj 2008, 20:39 »


Tottenham på jagt efter stjerner
Trods en fjerdeplads ligger Tottenham ikke stille


På trods af at holdet fra N17 er placeret på en flot fjerdeplads halvvejs i sæsonen, så ligger klubben ikke på den lade side. Det hævdes at klubben i øjeblikket jagter flere topspillere rundt i Europa.

Efter tyve kampe spillet af den nye sæson ser det godt ud for Tottenham. Holdet har spillet nogle flotte kampe, men er tilgengæld også faldet sammen i andre kampe. Blandt andet mod rivalerne fra Arsenal, hvor det blev til et skuffende 5-2 nederlag. Disse sammenbrud gør at Jürgen Klinsmann kigger efter nye spillere til sin trup.

Følgende spillere rygtes i øjeblikket til Tottenham.


Dinijar BILYALETDINOV - 23 år, Rusland, Olympiakos
Den 23-årige russer er i øjeblikket et varmt navn i Tottenham. Offensiv spilleren har fanget interessen fra Jürgen Klinsmann efter flere gode indsatser for hans græske klub Olympiakos.
Sandsynlighed: *****

Jimmy BRIAND - 23 år, Frankrig, Napoli
Den franske angriber har været farlig i front for Napoli i denne sæson. I de første 17 kampe er det blevet til 10 scoringer, hvilket gør ham til den mest scorende i Serie A i denne sæson. På det franske U21-landshold er det blevet til 22 kampe, men ingen kampe på A-landsholdet endnu.
Sandsynlighed: *****

Luca CIGARINI - 22 år, Italien, Palermo
Stortalentet fra Palermo er ombejlet af mange klubber, og blandet disse klubber forventes Tottenham at være blandet favoritterne til at sikre sig underskriften.
Sandsynlighed: *****

Rio FERDINAND - 30 år, England, Manchester United
Den engelske landsholdsspiller er utilfreds i Manchester United, og derfor har flere klubber meldt deres interesse for forsvarsspilleren. Blandt disse er Tottenham, der søger med lys og lygte efter rutine til forsvaret.
Sandsynlighed: *****

Mario GÓMEZ - 23 år, Tyskland, VfB Stuttgart
Gómez har været blandt de mest scorende angribere i tysk fodbold de sidste par sæsoner, og det har gjort han underskrift eftertragtet. Senest har Tottenham meldt sig på banen, da man mangler et alternativ til Robbie Keane i front.
Sandsynlighed: *****

Franck RIBÉRY - 25 år, Frankrig, FC Bayern München
Den franske landsholdsspiller mangler modstand i den tyske liga, og derfor søger han nu andre græsgange. Et skifte til Tottenham virker dog usandsynligt, da han formentlig stiler højere.
Sandsynlighed: *****
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #112: 25 Maj 2008, 20:46 »

god update.
kunne være godt hvis du fik ferdinand og ribery, det ville styrke.
kan du evt. sende et SS af din taktik? Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Bave
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #113: 25 Maj 2008, 20:49 »

Rigtig God Update Thumbs Up

Det er nogle spændende navne der Rygtes til klubben
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #114: 25 Maj 2008, 20:49 »

Fantastiks update.
Jamen den er helt vild.
Grafikken, opstillingen og teksten er jo vanvigttig flot Peace:P
Fast læser :b
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #115: 25 Maj 2008, 21:01 »

Dejligt du er tilbage med en update, glæder mig til mere.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #116: 27 Maj 2008, 21:42 »


Tottenham henter City talent
Michael Johnson ny mand på White Hart Lane


Tottenham Hotspur har i dag offentliggjort indkøbet af den 20-årige midtbanespiller Michael Johnson, der er hentet i Manchester City.


Flere rygter har svirret i de seneste par dage omkring Tottenham Hotspur Football Club. Rygterne er gået på nyindkøb til en trup, der har som mål at komme i top fire igen i denne sæson.

I dag kunne Tottenham så afsløre det første indkøb i januar transfervinduet. Det første indkøb drejer sig om den 20-årige midtbanespiller Michael Johnson, der er hentet hos Premier League rivalerne fra Manchester City. Johnson har gennem de seneste par sæsoner været fast mand på midtbanen i City, og regnes i England som et af de største nationale talenter i ligaen - sammen med forsvarsspillere Micah Richards fra samme klub.

Det forventes at Tottenham har måtte betale Manchester City over 100 millioner kroner for spillere, der forventes at gå ind i startopstillingen i løbet af den første halvsæson.

"Jeg er meget glad for mit skifte til Tottenham. Det er en stor drøm for mig, at komme til en af de største klubber i landet. Nu håber jeg at kunne være med til at føre det første mesterskab hjem til Tottenham siden 1961." udtalte Michael Johnson efter skiftet var offentliggjort.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SoAP
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #117: 27 Maj 2008, 22:05 »

nice køb, men det skuffer mig at se at Boateng er på reserveholdet . Skuffet
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #118: 27 Maj 2008, 22:17 »


Stjernespiller til Tottenham
fransk landsholdsspiller skriver under


Det lykkedes i dag Tottenham at besejre flere andre storklubber i kampen om underskriften fra Franck Ribéry. Den franske superstjerner, der i Frankrig regnes for den Zidanes arvetager, har underskrevet en fire-årig kontrakt med Tottenham Hotspur Football Club.

"Det er helt utroligt. Jeg havde ikke regnet med, at vi ville få hans underskrift, men jeg er meget glad for det lykkedes. En køb som ham er helt klart et vink med en vognstang om, at vi vil være med i toppen af Premier League. Vi skal helt til top." lød det fra manager Jürgen Klinsmann på pressemødet.

Den franske landsholdspiller er også selv meget tilfreds med skiftet - omend det var forventet han var skiftet til en større klub. Et spørgsmål han blev stilt på pressemødet.

"En større klub? Hvor finder man det. Jeg er sikker på at Tottenham bliver den største klub i verden. Jeg er meget tilfreds med mit skifte, og ser frem til, at være med til, at opfylde de mål som klubben har."


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #119: 27 Maj 2008, 22:18 »

Rigtig flotte indkøb. Jeg er helt sikker på, at din midtbane vil være et stort våben for dig når den er spillet sammen
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010