home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140028 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #120: 28 Maj 2008, 21:53 »


Midtbanestjerne til White Hart Lane
italiensk landsholdsspiller skifter til Tottenham


Efter det seneste indkøb, af Franck Ribéry, har flere storspillere rundt om i Europa vist interesse for Tottenham Hotspur. Det har nu ført til endnu en aftale.


Tottenham Hotspur Football Club overraskede alle, da de for et par dage siden kunne præsentere Franck Ribéry som ny spiller i klubben. Og igen i dag er klubben så klar med en stor overraskelse. En italiensk landsholdsspiller har sat sin signatur på en to-årig kontrakt med klubben.

Det drejer sig om AC Milans midtbanemotor, Andrea Pirlo, der efter 7½ sæson i den italienske storklub har valgt at skifte til Tottenham Hotspur. Det var ikke forventet at AC Milan ville slippe deres strateg, men da Milano klubben hentede Xabi Alonso i Liverpool var muligheden der pludselig for Jürgen Klinsmann, og tyskeren var ikke sen til at slå til.

"En sådan mulighed får vi kun én gang i mange år, så da chancen var der, så var det bare med at slå til. Jeg er meget stolt over vi nu både har hentet Pirlo og Ribéry. Begge er med til at forstærke vores hold helt enormt, og det er tiltrængt efter en dårlig januar måned resultatmæssigt."

Den italienske midtbanedynamo er også selv meget tilfreds med skiftet, og ligger ikke skjul på sine ambitioner i det engelske.

"Mit mål er at blive den bedste spiller i ligaen. Jeg ved jeg er i blandt, og jeg vil bevise det overfor vores fans. Nu håber jeg først og fremmest at være med til at få holdet igang her i år 2009 efter en skidt start i januar. Klinsi har en masse gode idéer, og jeg er sikker på han er manden til at føre dem ud i livet. Det vil jeg gerne være med til."
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #121: 28 Maj 2008, 21:56 »

Hold da helt kæft Shockeret Du har jo den sygeste midtbane efterhånden! Vildt flot!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Bave
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #122: 28 Maj 2008, 21:57 »

WOW Shockeret

Tror ikke andet kan siges
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #123: 28 Maj 2008, 21:59 »

Fosatan det er jo Klasse at du kan hente Franck Ribery og Andrea Pirlo..

Kunne man ikke få et ss af din holdopstilling?
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #124: 28 Maj 2008, 22:02 »

Det er jo en ganske god blog, du har kørende her, og det er i den grad nogle flotte handler du har foretaget - jeg glæder mig til at se, hvad det kan udvikle sig til Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #125: 28 Maj 2008, 22:02 »

Der kommer en gennemgang af truppen næste gang - blandt andet med startelleve Opstemt

Takker for de mange kommentare. Det varmer  Cool
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #126: 28 Maj 2008, 22:07 »

Der kommer en gennemgang af truppen næste gang - blandt andet med startelleve Opstemt

Takker for de mange kommentare. Det varmer  Cool

Ok det er bare iorden..

Kan ikke vente..

Du napper sku Premier League titlen..  Peace
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #127: 28 Maj 2008, 22:08 »

Med de handler burde du sagtens kunne sikre Spurs en titel Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Andreas93
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #128: 28 Maj 2008, 22:09 »

klasse indkøb
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #129: 29 Maj 2008, 22:11 »

Truppen – en gennemgang
Ovenpå en elendig start på det nye år, så kom der gang i svingdøren i de sidste uger af januars tranfervindue. De sidste par uger bød på tre indkøb af tysker Jürgen Klinsmann, og efterlader Tottenham med en bred trup, men samtidig en trup der bør kunne blande sig i kampen om mesterskabet. En kamp der står mellem fem hold, Tottenham, Manchester United, Arsenal, Liverpool og Chelsea.




Sidste skanse
Paul ROBINSON | Sebastián SAJA
I den bagerste kæde råder Klinsmann over to klassemålmænd. Målmændene har delt tjansen på målet i starten af denne sæson, men her fra 2009-start ser det ud til at den engelske landsholdskeeper Paul Robinson har fået overtaget, og dermed sendt Argentinas landsholdskeeper ud på bænken. Sebastián Saja har fået sine chancer i år, men indtil videre har han ikke formået af gribe dem.
Sandsynligt valg: Paul ROBINSON




Bastionen
ALEXIS | Ledley KING | Jonathan WOODGATE | Younes KABOUL | Simon KJÆR
Foran målmændenden skal der være et solidt midterforsvar. I Tottenham er der flere om buddet, men indtil videre ser det ud til at spanske Alexis skal danne makkerpar med Tottenham-legenden Ledley King, der trods 10 år i førsteholdstruppen kun er 28 år. Udenfor banen sidder spillere som Jonathan Woodgate, Younes Kaboul og Simon Kjær.
Sandsynligt valg: Ledley KING | ALEXIS



Backs
GILBERTO | Gareth BALE | Pascal CHIMBONDA | Alan HUTTON
På de to backs skal fem spillere kæmpe om hvervet. Efter de seneste kampe at bedømme, så ser det ud til at Alan Hutton tager sig af højreback, mens Gareth Bale tager sig af venstre. Ikke de store overraskelser i dette, men de to reserver presser begge på for at overtage pladserne.
Sandsynligt valg: Gareth BALE | Alan HUTTON




Maskinerummet
Alberto ZAPATER | Michael JOHNSON | Andrea PIRLO | Tom HUDDLESTONE | Ignacio CAMACHO
Didier ZOKORA | Jermaine JENAS | Jan VERTONGHEN

Holdets maskinerum er de tre midtbanespillere der udgør aksen for holdet. Der er både talenter og rutinerede spillere i blandt de otte muligheder som Klinsmann har at vælge imellem. Det ligger i kortene, at Klinsmann vælger at satse på Pirlo, Johnson og Zapater.
Sandsynligt valg: Andrea PIRLO | Alberto ZAPATER | Michael JOHNSON



Fløjene
Steed MALBRANQUE | Jesús NAVAS | Franck RIBÉRY | Gabriel TORJE | Antonio DI NATALE
Jérémy MÉNEZ

Seks spillere skal kæmpe om to fløjpladser. Det ligger i kortene at den franske tekniker Franck Ribéry og det spanske supertalent Jesús Navas skal tage sig af hver sin fløj. På denne position må Tottenham bestemt regnes som et af de bedste i hele England – måske endda i hele verden. Begge spillere kunne gå ind på stort set ethvert andet hold. På bænken er placeret endnu et par stortalenter.
Sandsynligt valg: Franck RIBÉRY | Jesús NAVAS




Topscorerne
Dimitar BERBATOV | Robbie KEANE | Johan ELMANDER | Terry DIXON
Berbatov, Keane og Elmander er alle tre spillere der kunne slå igennem i en hvilken som helst anden klub, men i stedet skal de tre kæmpe om kun én plads i front for Tottenham Hotspur. Meget tyder på at det bliver Dimitar Berbatov der starter inde for klubben, mens Terry Dixon kun er i førsteholdstruppen for at lære af de tre klasseangribere han spiller sammen med. Hvis Berbatov har en downperiode er der ingen tvivl om, at de to andre er klar til at gribe chancen.
Sandsynligt valg: Dimitar BERBATOV

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #130: 29 Maj 2008, 22:14 »

Hvordan gør du det Shockeret Genial gennemgang af truppen, den er simpel og uden alt for meget dingel dangel. Høj, høj klasse!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #131: 29 Maj 2008, 22:16 »

Klasse update!!

Jeg er helt klart fast læser til denne blog..

Det er sku godt arbejdet..

Fortsæt endelig med det  Peace
Logged


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #132: 29 Maj 2008, 22:30 »

Det jeg mest kigger på i blogs er gennemgang af trupper og handler, og her må jeg tilstå det er nok den bedste jeg har set ever!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #133: 30 Maj 2008, 17:00 »

Tak for de flotte kommentare. Jeg vil se om jeg kan få et par updates op i weekenden
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #134: 30 Maj 2008, 17:19 »

Fremragende  Thumbs Up Layoutet, teksten, resultaterne, holdet, spillerne PERFEKT PERFEKT PERFEKT  Thumbs Up

Kunne jeg se SS' af din taktik og holdindstillinger?
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010