home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 139996 gange)
MadsWiinther
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #135: 30 Maj 2008, 17:27 »

Den her blog er godt nok god, det må man sige. Smiley Alle aspekter i den er fantastiske.
- Jeg er fanget. Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #136: 30 Maj 2008, 17:29 »

Super indkøb af Pirlo og Ribery, andet kan jeg ikke sige Opstemt
En rigtig flot trupgennemgang, både skriftlig og grafisk.
Skal nok blive spændende og følge dig i næste sæson.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #137: 30 Maj 2008, 20:37 »


Spring '09
Spurs med i kampen om titlerne


Det startede så skidt i 2009 for Tottenham Hotspur, men efter den elendige start har holdet langsomt spillet sig op, og er nu med i kampen om titlerne.


Det startede så skidt for Tottenham Hotspur i 2009, da holdet i årets første kamp måtte se sig sendt ud af FA Cuppen af upåagtede Bury fra League One. Noget af en bet for holdet, der i 2008s sidste kamp blev besejret med 5-2 af rivalerne fra Arsenal. Ikke den bedste slutning på '08 og ikke den bedste start op '09.

Efter uafgjort og nederlag, mod henholdsvis Sunderland og Southampton, måtte Klinsmann handle. Det blev gjort, da Ribéry og Johnson blev hentet til klubben. Inden de to sluttede sig til London klubben havde holdet dog besejret Manchester City med 2-0 på udebane - en flot sejr, men ikke en sejr der betyder meget, hvis man spiller uafgjort og taber i resten.

Der blev givet debut til de to nyindkøb i lokalopgøret mod Chelsea FC, men det var bestemt ikke lykken, og Tottenham blev spillet ud af egen bane, og måtte tage til takke med et nederlag på 3-0. Specielt franske Nicolas Anelka overstrålede alle, da han blev skiftet ind i pausen og scorede to gange. Endnu et indkøb blev gjort, da Klinsmann hentede den italienske landsholdsspiller Andrea Pirlo i AC Milan.

Debuten faldt allerede i januars sidste kamp, da Tottenham på Reebok Stadium besejrede hjemmeholdet Bolton med 3-0. Alle tre scoringer blev sat ind af det franske nyindkøb Franck Ribéry. Endnu et hattrick stod Tottenhams spillere for, da Dimitar Berbatov, i udekampen mod Birmingham, satte tre scoringer ind i 4-0 sejren.

Tid til Europa
Efter holdet endelig var ved at være igang igen i Premier League, så stod den på Uefa Cup fodbold, da holdet i 1. knockoutrunde skulle stå overfor hollandske Ajax Amsterdam - hvorfra man i sidste sæson hentede Jan Vertonghen. Det hollandske storhold var klar til at byde Tottenham op til kamp, i en turnering hvor nyindkøbene ikke kan deltage. På Amsterdam ArenA kunne hjemmeholdet juble over en 2-1 sejr, men efter returkampen havde Ajax ikke meget at juble over. Det blev til en samlet sejr til Tottenham på 7-4.

Kort hop tilbage til Premier League - og ud i Europa igen
De to Uefa Cup kampe var veloverstået, og det var tid til at fortsætte sejrsmarchen i Premier League for Tottenham Hotspur, men det var ikke en nem opgave hjemme mod Everton. Det blev dog til en spinkel 1-0 sejr på en scoring sat ind af Dimitar Berbatov allerede i kampens tredje minut.

Efter den flotte sejr over Everton gik turen til Riverside Stadium, hvor hjemmeholdet Middlesbrough bød op til dans. Berbatov fortsatte sin målstime, og sendte Tottenham i front efter sytten minutter. Forsvarsspilleren Alexis udbyggede føringen med tyve minutter tilbage af kampen, i overtiden fik hjemmeholdet reduceret, men derved blev det. Tottenham kunne rejse hjem med en flot 2-1 sejr på udebane.

Tilbage i Europa stod den på møde med skotske Glasgow Rangers. Ikke overraskende kom Dimitar Berbatov endnu engang på måltavlen for Tottenham Hotspur, da holdet på Ibrox Park besejrede hjemmeholdet med hele 5-2 og dermed, stort set, sikrede sig den videre deltagelse. Inden returkampen blev det til et møde med walisiske Cardiff City i Premier League og her hentede Tottenham en sikker 3-1 sejr hjem.

Returkampen på White Hart Lane mod Glasgow Rangers endte i en pointdeling, da holdene spillede 2-2. Dermed var Tottenham endnu engang videre med en samlet sejr på 7-4.

Afslutningen på årets tre første måneder
De tre første måneder i 2009 var ved at være ovre, men inden da manglede to kampe. På udebane mod Portsmouth skulle tre point hentes, og efter sytten minutter kom udeholdet foran efter et selvmål af Titus Bramble. Den føring blev øget bare ti minutter senere af unge Michael Johnson. Kort før pausen reducerede Portsmouths John Utaka, men det blev derved og Tottenham kunne juble over endnu en sejr.

Marts måneds sidste kamp skulle spilles på Old Trafford i Manchester, og det blev en kamp der bare skal glemmes for Tottenham - hjemmeholdet sejrede med 3-0 efter scoringer af Rooney og Ronaldo.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #138: 30 Maj 2008, 20:42 »

Det lader da til du har fået vendt bøtten en smule, og det nu går nogenlunde. Nu skal skabet altså til N17 Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #139: 30 Maj 2008, 20:45 »

lige et SS af top6

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #140: 31 Maj 2008, 16:12 »


Intet mesterskab
men europæisk finale venter


Tottenham var med i kampen om mesterskabet indtil det sidste, men på målstregen rendte holdet ind i et par nederlag, og sæsonen endte derfor med en andenplads.


Gennem forårssæsonen var Tottenham tæt på at ende med mesterskabet, men ligesom sidste sæson måtte holdet - på et par dumme nederlag - tage til takke med en andenplads. Pirlo, Johnson og Ribéry har skabt positiv stemning i truppen - og på stadion, og de har været med til at hæve Tottenhams niveau. Desværre er det ikke blevet hævet nok til at tage det engelske mesterskab i år. Men forhåbentlig bliver det London-klubbens tur næste år. I år måtte holdet se sig slået af rivalerne fra Arsenal, der med et seks point forspring kunne juble over mesterskabet. Et mesterskab der blev sikret i næstsidste runde.

Succes i Europa
Modsat Premier League, så har den europæiske fodbold været lutter succes for Tottenham. Ajax, Rangers, Juventus og Manchester City måtte lade livet for de hvide, og i finalen venter rivalerne fra Arsenal. En kamp der kan sikre Tottenham et trofæ i denne sæson, men som samtidig kan gøre sæsonen til et skuffende foretagende for den ambitiøse klub.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #141: 31 Maj 2008, 16:41 »


Super at se du har fået gang i din tottenham blog igen. Først set det her i weekenden, da jeg har alt for travlt til at følge med i hverdagen. Det der militær tager jo alt for meget af ens tid. Super indkøb må man sige, dog ærgeligt med ligaen, men håber på du tager pokalen. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #142: 31 Maj 2008, 17:26 »

Tottenham going to the top, Tottenham vinder sgu uefacup Opstemt lålålå Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #143: 31 Maj 2008, 18:40 »


Lige finale endte i ydmygelse
Arsenal sikrede sig sæsonens andet trofæ


Efter en lige kamp måtte de to London-rivaler ud i to gange femten minutter før der kunne kåres en vinder, og det blev Arsenal der sejrede sikkert.


Tottenham har i denne sæson været tæt på to trofæer, men på målstregen er de blevet besejret - begge gange. I aftenens kamp mod London-rivalerne fra Arsenal måtte Tottenham se sig besejret med hele 5-1 på Sükrü Saracoglu, hvor over 50.000 tilskuere dannede en god ramme om kampen.

Efter de halvfems minutter var kampen lige med én scoring til begge hold. Arsenals Robin van Persie havde sendt favoritterne i front efter sytten minutters spil, men i kampens overtid udlignede franske Jérémy Ménez for Tottenham, og dermed måtte de to hold ud i to gange femten minutter.

I omkampen var Arsenal en klasse over Tottenham, og efter bare fire minutter kunne danske Nicklas Bendtner sende Arsenal i front igen og samme Bendtner scorede til 3-1 med seks minutter tilbage af kampen. De sidste seks minutter resulterede i yderligere to scoringer - begge af hollandske Robin van Persie.

To trofæer til Arsenal, mens Tottenham i denne sæson må kaldes for lillebror efter to gange at være blevet slået af Arsenal på målstregen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #144: 31 Maj 2008, 18:46 »

Det er skam en klasse blog, selvom det er den forkerte London klub..

Selvfølgelig var det Arsenal som skulle besejrer dig..

Jeg bøjer mig i støvet for dig, det er satme en klasse blog, både det Grafiske og det skriftlige..

Fortsæt denne stil..  Peace

Jeg er 100 % fast læser..  Peace
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #145: 31 Maj 2008, 19:12 »

Av, et nederlag Skuffet Arsenal var vel så urealistisk præcise, som de altid er i spillet?
Igen Fremragende Updates og du tager da helt sikkert mesterskabet næste år  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #146: 01 Jun 2008, 10:53 »


Jenas forlader Spurs
midtbanespilleren skifter til City


Efter at Tottenham har hentet en del klassespillere i den seneste tid, så er Jenas langsomt gledet længere væk fra startopstillingen i Tottenham. Derfor har midtbanespillere i dag valgt at underskrive en årig kontrakt.

”Jeg var meget glad i Tottenham, men efterhånden som der kom flere og flere spillere til, så kunne jeg godt se at min vej til førsteholdet blev længere og længere. Derfor mente jeg at et skifte ville være det bedste for mig. Der er ingen tvivl om, at det er hårdt at forlade Tottenham og White Hart Lane midt i en opbygning til noget stort, men jeg er nået en alder, hvor jeg skal spille – og jeg har samtidig ambitioner om at komme tilbage på landsholdet.”

Midtbanespillere skifter til Manchester City for en transfersum omkring £5.000.000, men der menes at være yderligere klausuler med i handlen. Jenas forventes at være afløseren for Michael Johnson, der som bekendt er i Tottenham nu.

Tottenham har indkaldt til et pressemøde kl. 13, hvor et nyt indkøb vil blive præsenteret.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #147: 01 Jun 2008, 11:16 »


Ny målmand til Tottenham
franskmand skal overtage pladsen i målet


I sidste sæson delte Sebastián Saja og Paul Robinson tiden i Tottenham målet, men ingen af de to målmænd fik overbevist Jürgen Klinsmann om, at de var værd at satse på i bestræbelserne på, at nå toppen af Premier League.

Derfor var Klinsmann heller ikke sen til at udnytte chancen for, at hente det franske målmandstalent Hugo Lloris, der ,inden skiftet til Tottenham, spillede for franske OGC Nice, hvor han i sidste sæson spillede 31 kampe. Det franske stortalent skifter til Tottenham på en fri transfer, og Klinsmann ser handlen som et scoop.

"Det her indkøb er på højde med både Pirlo og Ribéry. Det er et kæmpe talent som vi har hentet, og en spiller der har været ombejlet af flere storklubber. Vi var så de heldige der fik underskriften, og har altså fået ham på en fri transfer. Et super indkøb, som allerede fra næste sæson vil være at finde i vores mål."

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #148: 01 Jun 2008, 12:37 »


Forsvarsspiller til Spurs
belgisk forstærkning til defensiven


Tottenham er igang med at forstærke forsvaret forud for den nye sæson. En sæson, hvor det altoverskyggende mål er Premier League trofæet.


Efter to gange at være blevet nummer to, så er målet i år for Tottenham Hotspur at hente trofæet - et trofæ som klubben seneste vandt tilbage i 1961, så det er over 48 år siden nu.

For at nå målet er Tottenham igang med at forstærke sig, og en del af den oprustning er startet i forsvaret, hvor Tottenham indtil i dag havde hentet franske Hugo Lloris til målet.

I dag blev endnu et indkøb så offentliggjort. Den belgiske forsvarsspiller Vincent Kompany har underskrevet fire årig kontrakt med Tottenham Hotspur. Kompany skifter fra den spanske topklub Real Zaragoza, som han i sidste sæson var med til at spille frem til en fjerdeplads. Skiftet har ikke været nemt for Vincent, men drømmen om at spille Premier League endte med at gøre udslaget.

"Jeg havde det godt i Zaragoza, og var fast mand. Derfor var det svært at forlade klubben efter bare ét år, men tilbuddet fra Tottenham var for godt til at afslå, og drømmen om Premier League har været stor for mig. Nu får jeg muligheden, og det ser jeg meget frem til."

Det menes at Kompany har kostet Tottenham omkring £10.000.000.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #149: 01 Jun 2008, 12:42 »

Nogle flotte updates du lige har fået fyret af. Med de indkøb skal du da næsten kunne vinde Premier League, nøj du har et godt hold.
Spændende med Hugo Lloris og Vincent Kompany.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010