home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140001 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #165: 03 Jun 2008, 21:09 »


Et halvt år i Tottenham
Spurs stadig med i alt


Tottenham er efterhånden ved at have et slagkraftigt hold, og det har vist sig i det første halve år af sæsonen, hvor holdet stadig er med i alt.


På tærsklen til årskiftet er det tid til at samle op på et halvt år i Tottenham - et halvt år, hvor klubbens mål er at vinde Premier League, og som det ser ud nu, så er tre hold stukket af i ligaen.

Premier League - tre hold er stukket af
I front af årets Premier League er tre hold stukket af fra alle andre. De forsvarende mestre Arsenal FC indtager førstepladsen ved årskiftet efter femten sejre, fire uafgjort og kun ét enkelt nederlag. Storholdet Manchester United indtager tredjepladsen i ligaen eter femten sejre, én uafgjort og hele fire nederlag i de første tyve kampe.

Men indimellem dem ligger storsatsende Tottenham Hotspur FC. Efter tyve kampe har holdet fra White Hart Lane hentet hele otteogfyrre point, hvilket giver femten sejre, tre uafgjort og kun to nederlag. Et flot første halvår for klubben fra White Hart Lane.

De mest meriterende sejre for Tottenham i det første halvår i Premier League må siges at være 2-1 sejren ude over rivalerne, og de forsvarende mestre, Arsenal. En kamp der blev vundet på to frisparksscoringer af Andrea Pirlo i de sidste ti minutter. Også 2-1 sejren på hjemmebane over Chelsea må regnes som en af de største. En kamp der først blev afgjort i fem minutters overtid, da Younes Kaboul kom højest på et hjørnespark.

Den mest scorende spillere, i ligaen, for Tottenham er den svenske angriber Johan Elmander, der i ti kampe har formået at sende bolden i kassen hele otte gange. Næstmest scorende er Andrea Pirlo med seks scoringer, mens Dimitar Berbatov og Alberto Zapater følger lige efter med fire hver. Franske Franck Ribéry er holdets assistkonge med ni oplæg.

Liga Cuppen - reserverne skaber flotte resultater

Den lille cupturnering er traditionelt reservernes turnering, men de hold som Tottenham har mødt i år er stilt op i noget nær stærkeste opstilling, hvilket gør det mere imponerende at London-holdets reserver stadig er med i turneringen. Barnsley blev besejret i tredje runde efter to sene scoringer af Gael Etock og Jake Livermore.

I næste runde ventede Premier League holdet Manchester City, der stillede i noget nær stærkeste opstilling, men ikke desto mindre endte det med en flot 2-0 sejr til Tottenhams reserver. Kantspilleren Danny Rose sendte Spurs i front, men højrebacken Chris Gunter i de sidste minutter sikrede sejren med sin scoring til 2-0. Kvartfinalen så straks sværere ud, da de blå fra Stamford Bridge kom på besøg. Det blev da også udeholdet der kom i front, da Michael Essien sendte gæsterne i front med 1-0. Et kvarter før tid udlignede Jake Livermore til 1-1, hvilket så ud til at blive slutresultatet, men, igen, i kampens overtid sikrede Mamadou Sakho sejren med en hovedstødsscoring.

De flotte resultater har givet Jake Livermore og Danny Rose en fast plads i førsteholdstruppen. Til det udtaler manager Jürgen Klinsmann.
"De to unge spillere har vist de kan være med på dette niveau, så for at udvikle dem yderligere har jeg givet dem chancen i førsteholdstruppen. De vil stadig være med omkring reserveholdet, men kan forvente mere spilletid i Premier League i år."

Klassen vises også i Europa

For første gang er det lykkedes for Tottenham at kvalificere sig videre fra gruppespillet i Champions League. Fire sejre, én uafgjort og ét nederlag var nok til at sikre den videre deltagelse. De tretten point rakte dog ikke til en førsteplads. Den tog de forsvarende mestre Real Madrid sig af, men kun med ét point mere.

Anderlecht blev begge gange besejret. Første gang på White Hart Lane med 3-0, og siden i Belgien med hele 5-1. Dermed var de seks point sikret. Den skotske storklub Celtic blev besejret både ude og hjemme med 4-2, hvilket gav yderligere seks point til kontoen. Selvfølgelig faldt pointene ikke helt på denne måde, men det var der de vigtige point blev sikret. Mod Real Madrid blev det til et nederlag på 2-0 på udebane, mens man hjemme på White Hart Lane sikrede sig ét point.

I første knockoutrunde venter den italienske storklub Inter.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2008, 23:27 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #166: 03 Jun 2008, 21:18 »

Forsatan det er da godt nok en af de ABSOLUTE bedste blogge jeg længe har set..

Kan ikke lade være med at læse din tekst igen og igen..

Det er ret klasse..

Fortsæt endelig stilen..  Thumbs Up
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #167: 03 Jun 2008, 22:15 »

Tak for den flotte kommentar Opstemt

Lad dem endelig fortsætte Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #168: 03 Jun 2008, 22:21 »

Tak for den flotte kommentar Opstemt

Lad dem endelig fortsætte Opstemt

De kommer hvis du bliver ved med at hold din stil, så skal der nok komme nogle flotte kommentar fra min side..  Thumbs Up
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #169: 03 Jun 2008, 22:45 »

Rigtig flot blog, JS  Thumbs Up

Jeg håber, du får skabet til The Lane, men hvis det glipper, så skal det være United, der snupper det  Wink

Opsætningen er rigtig flot og teksten er dejlig "flydende" uden alt for mange "fine" ord, jeg håber, du fortsætter bloggen i lang tid  Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #170: 03 Jun 2008, 22:47 »

Målet er at fortsætte bloggen til jeg har vundet hvad jeg kan med Spurs. Okay, Carling Cuppen overlever jeg nok, hvis den skulle glippe. Bruger kun talenter der!

Når målet evt. er nået, så må vi se om der kan findes et andet mål Grin

Jeg har nu rundet 31 dage, 5 timer og 48 minutter i dette spil, og det giver en afhængighedsgrad der hedder
"Det er egentlig ikke vanedannende. Jeg kan bare ikke holde op med at spille"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #171: 03 Jun 2008, 22:57 »

Imponerende! Intet mindre - Du er simpelthen for god til FM, skift spil Shockeret!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #172: 03 Jun 2008, 22:59 »

Imponerende! Intet mindre - Du er simpelthen for god til FM, skift spil Shockeret!

For god til FM?? Huh

Jeg har da endnu ikke vundet mesterskabet, og er igang med tredje sæson. Har kun vundet FA Cuppen på 3 sæsoner. Det ved jeg da ikke om er vildt godt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #173: 03 Jun 2008, 23:00 »

For god til FM?? Huh

Jeg har da endnu ikke vundet mesterskabet, og er igang med tredje sæson. Har kun vundet FA Cuppen på 3 sæsoner. Det ved jeg da ikke om er vildt godt Smiley

Det er fordi du ikke må virke bedre end mig  Djævel
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #174: 03 Jun 2008, 23:26 »

Stilmæssigt er den her i verdensklasse. Dog kunne jeg godt tænke mig du linkede til stillingen istedet for at lægge den ind som et billede.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #175: 03 Jun 2008, 23:27 »

Stilmæssigt er den her i verdensklasse. Dog kunne jeg godt tænke mig du linkede til stillingen istedet for at lægge den ind som et billede.

Det er jeg enig i, og det er nu gjort  Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #176: 03 Jun 2008, 23:32 »

Fremragende updates JS Opstemt
Savner dog kun et lille link til SS i bunden med et fuld overblik over resultaterne i de kampe der skrives om Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #177: 03 Jun 2008, 23:45 »

Fremragende updates JS Opstemt
Savner dog kun et lille link til SS i bunden med et fuld overblik over resultaterne i de kampe der skrives om Smiley

Her er resultaterne Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #178: 05 Jun 2008, 16:30 »


Gunners satte en stopper for Spurs
semifinalen blev endestationen


Trods flere flotte kampe og resultater, så lykkedes det ikke for Tottenhams unge reserver at komme i finalen af Carling Cuppen.


Til trods for flere flotte kamp af Tottenhams reserver, så lykkedes det ikke at spille sig i finalen af årets Carling Cup. Rivalerne fra Arsenal satte en stopper for det håb efter to kampe i semifinalen.

På White Hart Lane blev det i første kamp til en sejr for Tottenham på 3-1. Det gav et godt udgangspunkt for returkampen, men på Emirates Stadium måtte holdet alligevel give sig til Arsenals førstehold. Et nederlag på 4-1 var nok til at sende Tottenham ud i mørket. Flere af de unge spillere faldt igennem i denne kamp, men det tiltrods, så er det kun værd at rose de unge knægte fra Spurs.

Gennem turneringen har Tottenhams reserver besejret Barnsley, Manchester City, Chelsea og så Arsenal i første kamp. Flotte resultater af en flok unge drenge, der som skrevet tidligere har betydet opgradering til førsteholdet for to af de unge drenge, Jake Livermore og Danny Rose.

Finalen på Wembley kommer til at stå mellem Arsenal og Manchester United.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #179: 05 Jun 2008, 21:21 »


Boateng til Pompey
tyskeren vil have spilletid


To og en halv sæson blev det til i Tottenham for Kevin-Prince Boateng, i løbet af de 2½ år blev det kun til to kampe for London holdet.

I dag valgte tyskeren så at tage imod et tilbud fra Premier League klubben Portsmouth, der har lovet den 23-årige kreatør en fast plads på holdet.

"Det er vigtigt for mig endelig at få spilletid igen. Da jeg skiftede fra Bundesligaen til Premier League var målet at få fast førsteholdsfodbold. Det lykkedes desværre ikke i Tottenham, men det forventer jeg nu i stedet lykkedes hos Portsmouth, som har fortalt mig om store ambitioner. Ambitioner der matcher med mine egne."

Det forventes at Portsmouth har betalt omkring £5.000.000 for den tyske midtbanespiller.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010