home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140074 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #180: 05 Jun 2008, 21:25 »

Godt du fik skibbet den tysker afsted, hvorfor give ham løn når du ikke bruger ham Wink Desuden flot af dine unge knægte i Carling Cuppen, respekt Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #181: 05 Jun 2008, 21:33 »

Rigtig gode updates  Thumbs Up Synd med Carling Cup Nederlaget, men et rigtig flot  samlet resultat med reserverne Smiley

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #182: 06 Jun 2008, 12:17 »

tak for de to kommentarer... Jeg regner med at der kommer et par updates i løbet af weekenden - i dag er jeg dog ikke sikker på der kommer en
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #183: 06 Jun 2008, 14:25 »

Da jeg slet ikke er Tottenham fan - overhovedet ikke! Så har jeg været meget stille omkring denne blog, jeg har faktisk ikke omtalt den før eller noget. Det vil jeg dog gøre nu, for jeg mener du fortjener en stor mængde ros for dit flotte arbejde omkring Spurs.

Jeg gider ikke fortælle lovende ting om dine resultater, da jeg egentlig mest af alt håber du rykker ned. Bloggen vil jeg derimod give lidt respons på, da jeg mener mange forskellige ting omkring den. Lad mig starte med at fortælle at bloggen er god. Sproget er af en fin klasse, og dine updates er ikke så lange, hvilket jeg godt kan se det positive i. Din update omkring Kevin-Prince Boateng havde en god længde, hvor du lige er inde og fortælle om alt i handlen. Det var en smuk update, som alle og enhver kan tage sig tid til at læse igennem.

De negative sider ved din blog, er at den er for ensformet. Der mangler nogle nye ting, da den er ved at være lidt kedelig i betrækket. Jeg kan se det positive i korte updates, men også det negative. Jeg mener at en update som den med at Arsenal slog dig ud (naturligvis), kunne være længere end den er gjort til. Da det var en vigtig kamp. På dine billeder kunne jeg også godt tænke mig lidt nytænkning, da den tykke hvide ramme er ved at være lidt kedelig.

I øvrigt, så er jeg meget vild med dine updates, såsom den første på side 12, "Et halvt år i Tottenham." Jeg håber du vil tage mine ord til dig, da jeg mener du kan forbedre din blog en smule. 
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #184: 06 Jun 2008, 17:01 »

HVAR!!!!

Hvorfor har du ikk brugt ham!? Han er overdrevet god Wink

skufning
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #185: 07 Jun 2008, 01:14 »

Legenderne
Gary Mabbutt

D. 23. august 1961 i Bristol, England, kom en lillebror til verden. Barnet fik navnet Gary Mabbutt – et barn som senere skulle ende med legende-status hos fansene af Tottenham Hotspur. Gary var lillebror til Kevin Mabbutt, og det var storebror som alle regnede med skulle nå langt i fodbold. Han var angriber, han var en del af et succesfuldt Bristol City hold, han havde looket – og medfølgende den store bil. Alle regnede ham som familiens store stjerne, men Gary havde ikke læst på manuskriptet.

Han startede med at tage til hans brors rivaler i Bristol Rovers, hvor han endte med at spille hele 131 kampe i en tre-årig periode. En periode hvor ingen kunne finde ud af hvor han var bedst, hvorfor det også endte med at han kom til at spille flere pladser. Som bare 18-årig blev det opdaget at Gary havde diabetes. Det stoppede ham dog
ikke, og i stedet blev han et forbillede for mange børn med sygdommen.

Karrieren gik, efter en god periode hos Bristol Rovers, til London holdet Tottenham Hotspur, hvor han spillede i imponerende 16 år, hvilket har gjort ham til den i klubben med flest år bag sig. Mens Gary tog springet til Tottenham, så endte hans bror med at blive en af de mange uopfyldte talenter, da han blev hele sin karriere i Bristol City.

I hans periode hos Tottenham blev det til hele 482 kampe(27 mål), og han endte med at blive kaptajn for klubben. I perioden hos Spurs fik Gary Mabbutt desuden debut på U21, B og A-landsholdet, hvor det blev til 10 kampe for ”The Three Lions”, hvilket resulterede i en enkelt scoring imod Jugoslavien i 1986.

Under hans tid i Tottenham blev det til to store trofæer med holdet. I 1984 vandt han Uefa Cuppen med holdet efter en finalesejr på straffespark(4-3) efter to gange 1-1 i finalekampene. Syv år senere var han med til at vinde FA Cup trofæet efter en sejr over Nottingham Forest i en kamp der gik i forlænget spilletid, og der blev afgjort af et selvmål af Forests Des Walker.

Efter en flot karriere satte skaderne til sidst en stopper for Gary Mabbutts karriere. 16 år endte det med i klubben, da han i 1998 trak sig tilbage fra fodbolden, og for evigt skrev sig ind i Tottenham Hotspur FCs historie som én af de største nogensinde.

Selvom skaderne satte en stopper for Garys karriere, så var det ikke noget der efterlod ham bitter. Han gentog i flere interviews følgende sætninger.

”Hvorfor skulle jeg være bitter. Jeg har haft en fantastisk karriere, og spillet i en af landets største klubber. Og sågar repræsenteret mit land.”

”Jeg har en dejlig kone og en smuk datter. Jeg har intet at brokke mig over. Har jeg?”

Gary Mabbutt havde i løbet af sin karriere masser af muligheder for at forlade Tottenham. Specielt muligheden for at komme til Liverpool gav opmærksomhed i England. Han afviste dog alle, hans kærlighed til Tottenham Hotspur var for stor. Det gør ham til en del af en døende race(efter Bosman-dommen), der har givet alle sine bedste år til én klub.


Lidt kuriøse facts

•   Gary Mabbutt fik en gæsterolle i CBBCs tv-serie ”The Queen’s Nose”. Han spillede sig selv i serien, hvor han skulle hjælpe et drengehold med at undgå et nederlag.
•   Gary Mabbutt er stadig populær i Coventry, hvor det uofficielle fanmagasin hedder
”Gary Mabbutt’s Knee” efter hans selvmål, der gav de lyseblå FA Cup trofæet tilbage i 1987.
•   Gary Mabbutt fik i 1994 "Order of the British Empire".
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #186: 07 Jun 2008, 01:22 »

Rigtig god update/Artikel  Thumbs Up Dejligt med en "fokus på.." artikel.

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #187: 07 Jun 2008, 11:57 »

lige for at gøre opmærksom på, at der kom update i nat Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #188: 07 Jun 2008, 15:30 »

Dejligt at du fokuserer på andet end resultaterne og selve spillet i FM og fortæller lidt om legenderne. Sidens pt bedste blog, forsæt indtil 09'eren udkommer... Og måske også lidt længere Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #189: 07 Jun 2008, 18:26 »


Torje til Barcelona
rumæneren bryder med Tottenham


Selvom Tottenham gjorde flere forsøg på at forlænge med den unge rumæner, Gabriel Torje, så lykkedes det ikke at blive enige om en forlængelse.


I sidste sæson spillede Gabriel Torje en del kampe for Tottenham, og holdets manager Jürgen Klinsmann nærede et stort håb om at en forlængelse kunne komme i hus.

"Vi arbejdede længe for en forlængelse, og vi gjorde vores til det. Desværre var Torje ikke interesseret, og der var derfor ikke meget vi kunne gøre. Vi er kede af at se ham forlade klubben, da vi mener han kunne blive et stort aktiv for klubben."

Den unge fløjspiller har underskrevet en kontrakt med den spanske storklub FC Barcelona og skifter til catalanerne d. 1. juli 2010.

I samme ombæring offentliggjorde Tottenham, at de har underskrevet en kontrakt med Sevillas unge argentinske fløjspiller Lucas Trecarichi. Lucas er hentet på en fri transfer.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #190: 07 Jun 2008, 18:53 »

Kanon piphans, kanon....

Men selvom mange kommentarer er skyld i at jeg har min længste blog til dato tæller det stadig funny
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #191: 07 Jun 2008, 19:50 »


Spurs offentliggør fire handler
to ind og to ud


Der var gang i svingdøren i dag, da Tottenham Hotspur Football Club offentliggjorde hele fire handler. De tre af dem sker nu, mens den sidste handel først træder i kraft til sommer.

Det franske talent Adel Taarabt har valgt at forlade Tottenham i håbet om mere spilletid. Den unge tekniker skifter til italiensk fodbold og AS Roma, hvor han håber at få spilletid på førsteholdet allerede i denne sæson.

"Jeg skifter for at få noget spilletid, og det er hvad jeg er blevet lovet i Roma. Det er den eneste grund til jeg forlader Tottenham, vores midtbane var for stærk. Jeg vil altid have store følelser for klubben, og vil med glæde vende tilbage senere i min karriere."

En anden spiller der forlader Tottenham er den defensive midtbanespiller Didier Zokora. Den ivorianske midtbanespiller har på intet tidspunkt været inde i varmen hos Jürgen Klinsmann, og skiftet kommer derfor ikke som en overraskelse. Det er nærmere overraskende at det først sker nu. Zokora fortsætter sin karriere i Primera Division, hvor Villarreal har hentet ham.

Med salget af Didier Zokora har Klinsmann været efter en anden defensiv midtbanespiller. Valget faldt på Nigel Reo-Coker fra West Ham. Den engelske landsholdsspiller kommer til med håbet om fast spilletid, men erkender det er svært med den trio som Tottenham har på midtbanen.

"Jeg håber at få spilletid fra start, men kan selvfølgelig godt se, at det bliver meget svært, når der er en midtbane bestående af Johnson, Zapater og ikke mindst Pirlo. Men jeg vil gøre mit, og så forhåbentlig får jeg en del spilletid allerede i denne halvsæson, som forhåbentlig ender med mesterskabet."

Den sidste spiller i handelsrunden er den italienske back Mattia Cassani, der skifter til Tottenham til juli fra Palermo. Den 26-årige back kan spille i begge sider, og er derfor en meget kærkommen forstærkning for Tottenhams defensiv. Italieneren skifter til Tottenham på en fri transfer.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #192: 07 Jun 2008, 19:56 »

Et par lækre handler! Reo-Coker får nok ikke særlig mange kampe på den stærke midtbane..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

SoAP
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #193: 07 Jun 2008, 20:05 »

Hvorfor solgte du Boateng Græder
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #194: 07 Jun 2008, 20:40 »

Hvorfor solgte du Boateng Græder

Fordi der slet ikke var plads til ham Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010