home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140006 gange)
Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #210: 08 Jun 2008, 01:58 »

er du klinsmann eller simulere du. men flotte resultater!
Logged

maaahhh-h-h-h

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #211: 08 Jun 2008, 14:25 »


Reo-Coker tager videre
midtbanespilleren kom i overskud


Et halvt år var alt hvad det blev til i Tottenham Hotspur for Nigel Reo-Coker, i dag tog midtbanespilleren videre.


Den engelske landsholdsspiller Nigel Reo-Coker skiftede for et halvt år siden til Tottenham Hotspur FC fra West Ham United. Det blev dog ikke den succes som landsholdsspilleren havde håbet på, og i kampen for at beholde sin landsholdsplads har midtbaneslideren valgt at tage videre i karrieren.

Reo-Coker underskrev i dag en 5-årig kontrakt med FC Barcelona, som har betalt Tottenham det samme beløb som klubben måtte af med til West Ham.

"Jeg er meget glad for mit skifte til Barcelona. Det har været et godt halvt år i Tottenham, hvor jeg har udviklet mig, men jeg har behov for at spille, hvis jeg skal udvikle mig yderligere. Derfor blev jeg nødt til at træffe valget og rejse fra London og England."

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #212: 08 Jun 2008, 14:30 »

OKay, det salg havde jeg ikke set komme, men det lyder da til at være beretttiget. Men at tage til FC Barcelona er da ikke ligefrem et skifte der vil give mere spilletid til Nigel, eller hvad? Nå men, for at snakke om selve updaten er den som sædvanligt dejlig kort, præcis og uden alt for meget blær. Rigtig dejligt!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #213: 08 Jun 2008, 14:33 »

Tak for kommentaren Gerrarden. Tør godt love flere handler, som du ikke havde regnet med Smiley
Men jo, tror godt det kan give ham mere spilletid. Deres hold er i en rimelig slem forfatning snart Skuffet De har godt nok vundet mesterskabet de to seneste sæsoner Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #214: 08 Jun 2008, 20:23 »


Godkendt indsats af Elfenbenskysten
men Spanien var for stor en mundfuld


Efter en flot indsats i gruppespillet, så måtte Elfenbenskysten takke af i anden runde af Verdensmesterskabet .


Jürgen Klinsmann skulle stå i spidsen for Elfenbenskysten i årets VM-turneringen. Den tyske manager havde sat ja til den ene tørn for landet, hvor målet var at komme videre fra gruppespillet.

VM gruppe D skulle startes ud med en kamp mellem Brasilien og Elfenbenskysten. Det startede ikke godt for Klinsmanns drenge, da Alexandre Pato sendte Brasilien i front efter treogtyve minutter, og den føring blev udbygget fem minutter før pausen ved Inters Daniel Alves. 2-0 ved halvleg og den kamp så afgjort ud. Men otte minutter inde i anden halvleg kom Elfenbenskysten tilbage i kampen ved Arthur Boka, og bare seks minutter senere var der udlignet, da rutinerede Didier Drogba sendte bolden i kassen. Elfenbenskysten havde chancerne til at vinde kampen, men i stedet endte kampen uafgjort 2-2. I gruppens anden kamp mellem Tjekkiet og Australien endte det også med uafgjort, der blev kampen 1-1.

Mod Australien skulle tre point gerne hentes, men endnu engang startede det dårligt ud, da Mark Bresciano sendte Aussies foran efter bare to minutters spil. En flot kasse af Australierne. Det slog dog ikke Elfenbenskysten ud, og lige før den halve time bragte Emmanuel Eboué balance i stillingen. Holdene gik til pause med uafgjort. Anden halvleg startede som mod Brasilien med en hurtig scoring til Elfenbenskysten. Spiranovic var målscoren, desværre for ham i eget net. Det endte med anden halvlegs eneste scoring. 2-1 sejr til Elfenbenskysten. Gruppens anden kamp endte med en sejr til tjekkerne på 1-0.

Sidste kamp i gruppen mellem Tjekkiet og Elfenbenskysten kunne afgøre gruppens vinder, mens uafgjort helt sikkert ville sende Brasilien ud af VM - uanset deres eget resultat. Allerede i kampens første minut fløjtede dommer Francisco do Nascimento for straffespark til Elfenbenskysten. Det blev Kader Keita sat til at sparke, men offensiv spilleren afsluttede svagt, og dermed var stillingen stadig 0-0. I stedet kom Tjekkiet foran efter tyve minutters spil,
og den stilling holdt til pausen. Et kvarter inde i anden halvleg blev Tjekkiets forsvarskrumtap Tomas Ujfalusi udvist, og det gav Elfenbenskysten overtaget. Et overtag de benyttede til at få en udligning ved Kader Keita. 1-1 endte kampen, og Elfenbenskysten gik videre som etter, Tjekkiet som toer, mens Brasilien endte som nummer fire i gruppen.

I anden runde skulle Elfenbenskysten stå overfor Spanien - og allerede efter ti minutter så det svært ud, da Silva sendte Spanien i front med 1-0. Bare fire minutter senere var Fernando Torres på pletten, da han stort set afgjorde kampen med sin scoring til 2-0. Kampen blev endeligt afgjort, da Arthur Boka otte minutter før halvleg blev præsenteret for det røde kort. Et kvarter før slutfløjtet sendte Silva kampens sidste mål i kassen til en sejr på 3-0 for Spanien.

Argentina endte som verdensmestre efter en finalesejr på 3-1 over Portugal, mens Frankrig tog bronze efter en sejr på 4-1 over Tyrkiet.

Efter slutrunden sagde Klinsmann, ikke overraskende, op.

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 20:42 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #215: 11 Jun 2008, 20:16 »


Chokskifte i Spurs
klassespiller forlader klubben


Sidste sæsons i særklasse bedste spiller, Franck Ribéry, har noget overraskende valgt at forlade Tottenham Hotspur FC efter bare 1½ sæson i klubben.

Den franske elegantier har sagt ja til et tilbud fra den spanske kongeklub Real Madrid, hvor han er spået en fast plads i startopstillingen allerede fra næste sæson. Det overraskende skifte kunne man ikke undgå i Tottenham, i hvert fald ikke hvis det står til klubbens ledelse.

"Det tilbud som Real Madrid kom med kunne vi ikke afslå, og heller ikke for Ribérys skyld. Godt nok er vi ikke en social forsamling, men tilbuddet var så godt for begge parter at vi blev nødt til at slå til. Men jeg tør godt love vores fans, at vi ikke kommer ud af dette transfervindue som svækket." udtaler Daniel Levy om handlen.

Det rygtes, at Tottenham har fået en pris omkring £40.000.000 for den franske kantspiller. Derudover indføjet en klausul om næste salg. I forbindelse med disse rygter, så er der også rygter igang om en erstatning. Blandt andet nævnes et par store spillere fra Spanien, hvor også Real Madrids Arjen Robben er en del af rygtebørsen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #216: 11 Jun 2008, 20:54 »

NEJ NEJ NEJ! Ikke godt. Nå, men hvis du kan hente en erstatning, er det okay, men noget af et tab!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #217: 11 Jun 2008, 20:56 »

Han er meget god, så som minimum forventer jeg af dig, at du henter enten Messi eller Ronaldo eller begge. Wink
Logged

19-18!

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #218: 07 Jul 2008, 15:23 »

Ærgerligt bloggen døde. Skuffet
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #219: 07 Jul 2008, 17:11 »

ER også selv ked af den er død, men indkøbene af Messi og Silva blandt andet gjorde det kedeligt til sidst, men jeg vil ikke afvise at jeg vender tilbage på et tidspunkt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Pepe
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #220: 10 Jul 2008, 01:39 »

Er du gal jeg håber du gør et comeback! Det var en klasseblog Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #221: 16 Aug 2008, 12:39 »

Jeg vender tilbage med dette spil, og vil snarest komme med en update på hvordan truppen for nuværende ser ud!

Håber I vil følge med igen Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #222: 16 Aug 2008, 12:44 »

FEDT!!! Det ser jeg frem til..
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #223: 16 Aug 2008, 13:03 »

Efter salget af Franck Ribery var vi nødt til at forstærke hos på kantpladserne, og det gjorde vi med to indkøb fra den spanske liga. To store navne der uden tvivl vil være kæmpe profiler i den engelske liga, når de for alvor er blevet spillet ind på vores hold.

Lad os tage en lille gennemgang af truppen.

Målmænd
Paul Robinson
- Hugo Lloris
Note: Den franske landsholdsmålmand Hugo Lloris er holdets første målmand, men bagfra presset han hårdt af Paul Robinson, som meget gerne vil tilbage og være Englands nummer ét. Men det ser ud til at Hugo lige har en klasse mere end Robinson

Forsvar
- Alan Hutton
Alexis
- Habib Bellaïd | ankommet fra AC Milan
Ledley King
- Vincent Kompany
Younes Kaboul
Mattia Cassani | ankommet fra Palermo
- Gareth Bale
Note: De fleste forventede at Ledley King ville være en sikker mand i Tottenhams forsvar, men det ser ud til, at det er Habib Bellaïd der har taget pladsen ved siden af Vincent Kompany. Der kan dog opstå en situation, hvor King får chancen og siden da ikke giver pladsen fra sig igen.

Midtbane
Tom Huddlestone
Ignacio Camacho
- Andrea Pirlo
- Alberto Zapater
- Michael Johnson
Jake Livermore
- Lionel Messi | ankommet fra FC Barcelona
Jesús Navas
- Silva | ankommet fra Valencia
Jérémy Ménez
Danny Rose
Gai Assulin | ankommet fra FC Barcelona
Note: Midtbanen er bred. Meget bred, og der skal være plads til både Silva og Messi, derfor har Klinsmann overvejet en fem mands midtbane, men om Eduardo i front kan klare det alene er tvivlsomt, men midtbanen er i hvert fald stærk.

Angreb
Johan Elmander
Robbie Keane
Dimitar Berbatov
- Eduardo | ankommet fra Arsenal
Note: Hos lokalrivalerne fra Arsenal er Eduardo hentet, og han forventes at tage en startplads fra Berbatov. Men om det holder ved er der selvfølgelig ingen der ved, da han kan være for klejn til at spille alene i front.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #224: 16 Aug 2008, 13:10 »

Det jo et helt åndsvagt godt tottenham hold du har dig, dog kunne du istedet for at skifte opstilling skille dig af med et par midtbanespillere og købe en angriber eller bare bruge Berbatov og Eduardo sammen
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010