home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140009 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #255: 19 Aug 2008, 15:15 »

Nu er indlæggene slettet. Slut for mit vedkommende
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #256: 19 Aug 2008, 16:47 »


tottenhamhotspur.co m - 30.08.2011
Overblik over handlerne
"Der har været hektisk aktivitet i de foregående uger, hvor flere handler er blevet afsluttet. En del spillere er sendt til andre klubber og nye er kommet ind."

Efter et roligt transfervinduet sidste gang, så har der for alvor været gang i svingdøren i dette vindue. Der skulle tyndes lidt ud, men samtidig blev der hentet nye spillere ind til at tage over for de solgt. De utilfredse spillere forlod klubben, mens nye kræfter trådte ind.

Vi ligger ud med at sætte lidt fokus på salget. Hele elleve spillere har forladt klubben i dette transfervindue. Enkelte er røget på fri transfer, mens største parten har fundet en ny klub med det samme, som har betalt godt for dem.

 Mattia Cassani er skiftet til Newcastle United
 Paul Robinson er skiftet til Man City
 Troy Archibald-Henville er skiftet til Burnley
 Antonio Di Natale er på fri
 Jérémy Ménez er skiftet til Valencia
 Jan Vertonghen er skiftet til Everton
 Dusan Svento er på fri
 Simon Kjær er igen udlejet til Sampdoria
 Younes Kaboul er skiftet til Real Zaragoza
 Tom Huddlestone er på fri
 Gai Assulin er skiftet til Man Utd

Med elleve spillere ude af klubben, så var der også plads til forstærkninger. Disse forstærkning kom i kraft af tre indkøb på fri transfer, samt to udover.

Den første spiller der skrev under med klubben var den tyske kantspiller Piotr Trochowski, som kommer fra den tyske klub HSV, hvor han ikke var interesseret i at forlænge sin kontrakt. Han er hentet til klubben som reserve for Messi og Silva. En rolle som han har accepteret fra start.

Juan Manuel Mata kommer fra spanske Valencia, og bliver hos Spurs genforenet med Silva, som han nåede at spille sammen med i Valencia. Mata er også skiftet til klubben på en fri transfer, og han kan komme til at være fast mand i denne kommende sæson, men midten er bred, og han skal arbejde for at få pladsen.

På venstrebacken har vi forstærket os med franske Florian Marange, som dog må forventes at stå i skyggen af Gareth Bale. Marange er hentet på en fri transfer, og kommer til klubben, da Mattia Cassani har valgt at skifte til Newcastle.

Med salget af Paul Robinson stod vi uden en reservemålmand. Derfor satte vi fokus mod Spanien, hvor nigerianske Vincent Enyeama havde stået en flot sæson for Real Zaragoza. Vi blev hurtige enige om en pris, og de personlige vilkår med målmanden var også hurtigt klaret. Det betød at vi havde sikret os en god anden målmand, som på sigt sagtens ville kunne slå Hugo Lloris af pinden.

Der manglede efterhånden et par angribere i truppen, da det kun er Berbatov og Eduardo der har klassen til at være med. Derfor hentede vi i FC Bayern den mexicanske angriber Luis Ángel Landin, som var røget ud i kulden i klubben. Vi forventes os meget af ham, men han er ikke førstevalg fra start. Vi arbejder på endnu en angrebsforstærkning inden vinduet lukker.

Til fremtiden er to unge talenter hentet ind. To unge spillere, som formentlig allerede vil få noget spilletid i den kommende sæson. Hos Cardiff har vi hentet Aaron Ramsey, som er et meget stort talent, men som ikke var interesseret i at blive i Cardiff. Den anden kommer fra danske Vejle, hvor han var regnet som et af de største danske talenter overhovedet. Jonas Christensen er navnet, og vi tror på, at han går en stor fremtid i møde.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #257: 19 Aug 2008, 20:11 »


BBC Sport - 31.08.2011
”Kun” Agüero klar for Tottenham
"På transfervinduets sidste dag kunne Tottenham præsenterer den argentinske klasseangriber Sergio ”Kun” Agüero, som skifter til White Hart Lane fra Real Madrid."
Sergio Leonel “Kun” Agüero
Angriber
02.06.1988
33 landskampe for Argentina
14 mål for Argentina
Tidligere klubber: Real Madrid
At. Madrid, Independiente

Tottenham Hotspur har været meget aktive på transfermarkedet i dette vindue, og hentede flere gode spillere til klubben. Den største transfer i klubben faldt dog på transfervinduets sidste dag, hvor Sergio ”Kun” Agüero satte sin signatur på en tre-årig kontrakt, som gør ham den bedst betalte spiller i klubben sammen med Lionel Messi.

Det argentinske supertalent spillede inden skiftet i den spanske kongeklub Real Madrid, hvor han nåede at spille tre sæsoner. I Real Madrid spillede han 91 kampe og scorede 37 mål. Et flot snit i en storklub som Real.

Inden han tog til Real Madrid spillede han i lillebror klubben Atlético Madrid. Han var elsket af Atlético fansene inden han tog det kontroversielle skifte til de hvide. I den rød/hvide trøje nåede han at spille 72 kampe og score 21 mål. Ikke det vilde snit, men han skabte en masse uro i modstandernes forsvar, og var en stor del af At. Madrids sporadiske succes som det blev til.

Agüero har gennem længere tid været at regne som et af de største talenter i dagens fodbold, og trods sine bare 23 år har han altså oplevet en masse, og kan helt sikker bidrage med en masse ting i Tottenham Hotspur, hvor de ser frem til at Agüero starter.

 Vi tog en chance, da vi tog kontakt med Real Madrid med henblik på ”Kun”, men det har vi aldrig fortrudt. Efter en kort forhandlingsperiode blev vi enige med Real Madrid om en god pris, og de personlige vilkår var der ingen problemer i. Vi er meget glade for at det lykkedes os at sikre os en klasseangriber inden vinduet lukkede, og vi mener nu at vi har en komplet trup til den forestående sæson. lød det fra Jürgen Klinsmann på pressemødet.

Sergio ”Kun” Agüero får spilletrøje nummer 22 i Tottenham.

« Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 20:56 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #258: 19 Aug 2008, 22:25 »


The Sun - 09.10.2011
Malurt i Tottenham bægeret
"Tottenham sikrede sig i dag en plads i Uefa Cup gruppespillet. Ikke overraskende sejrede Tottenham med 4-0 på hjemmebane, men efter kampen forstummede glæden."
Anorthosis 0-0 Spurs

Spurs 4-0 Anorthosis
21’ 1-0 Sergio ”Kun” Agüero
31’ 2-0 Andrea Pirlo, str
40’ 3-0 Luis Ángel Landin
58’ 4-0 Eduardo

Efter 0-0 i første kamp i Grækenland, så skulle Tottenham sikre sig en plads i Uefa Cup gruppespillet, da de hjemme på White Hart Lane tog imod Anorthosis i returkampen i første runde.

Allerede fra start var det tydeligt at se, at Tottenham var en klasse over deres modstander, og det var derfor også helt fortjent, da nyerhvervede Sergio ”Kun” Agüero sendte føringsmålet i kassen. Efter godt spil op igennem midten af banen, så overtog Agüero scenen og satte sig igennem, og med en god solotur sendte han hjemmeholdet i front.

Føringsmålet gjorde dog ikke at Tottenham satte tempoet ned. Tværtimod, så satte man tempoet i vejret, og de græske modstandere kunne slet ikke følge med. Det var derfor også helt naturligt, at Tottenham kom i front med 2-0, da kroatiske Eduardo udnyttede at han var hurtigere end sine modspillere. Kort før dette mål var Sergio ”Kun” Agüero gået ud med en skade. En skade man måtte vente lidt på at få svar på. Det var dog meget tydeligt at argentineren havde store smerter.

Ind i stedet for Agüero var et andet nyindkøb, Luis Ángel Landin, kommet ind, og den mexicanske angriber kunne fejre sit første mål for Tottenham, da han satte hovedet på et indlæg fra Eduardo. Et flot mål, og forhåbentlig et mål der kunne sætte gang i den mexicanske angribers målhøst for Tottenham.

En pauseføring på 3-0 gjorde også, at Tottenham nu var sikre på at komme i gruppespillet. Det var da også helt fortjent, da Eduardo sendte kampens sidste mål i nettet til 4-0. En sikker sejr.

Efter kampen kom der malurt i bægeret for Tottenham, da det kom frem, at den argentinske stortalent er ude i de kommende tre til fire måneder. Et hårdt slag for storsatsende Tottenham.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #259: 19 Aug 2008, 23:23 »


The Sun - 22.10.2011
God start på den nye sæson
"Storsatsende Tottenham har fået en godkendt start på den nye sæson, hvor man efter ti kampe er placeret som nummer tre. Men ærkerivalerne fra Arsenal har knust al modstand på sin vej og har ti sejre i de ti første kampe."
Spurs 3-0 Sunderland
Chelsea 2-1 Spurs
Spurs 4-2 Birmingham
Wigan 0-1 Spurs
Spurs 1-1 Liverpool
Man City 1-0 Spurs
Spurs 2-0 Newcastle
Derby 0-1 Spurs
Spurs 1-0 Fulham
Spurs 1-1 M'boro

Top 3
1. Arsenal, 10/10 - 30 point
2. Chelsea, 6/3/1 - 21 point
3. Spurs, 6/2/2 - 20 point

Tottenham Hotspur har satset stort inden denne sæson, blandt andet med indkøb af Sergio "Kun" Agüero, som desværre er blevet skadet nu. De store indkøb ser ud til at give pote. I hvert fald er Tottenham emd helt fremme, og ligger pt. nummer tre i Premier League efter de første ti kampe.

Hjemme på White Hart Lane har Tottenham været rigtig stærke, da de med fire sejre og to uafgjorte er ubesejret på egen bane. På White Hart Lane har Tottenham været oppe imod Sunderland, som blev sendt hjem med et 3-0 nederlag. Birmingham blev sendt hjem med et nederlag på 4-2 efter blandt andet et hattrick af Ledley King. Det første hold der fik point med hjem fra White Hart Lane var Liverpool, der klarede 1-1 efter en kamp, hvor hjemmeholdet sad på det hele.

Tottenham var dog tilbage på vinderkurs, da de besejrede Newcastle med 2-0 efter endnu en flot kamp på egen bane. Der var lagt op til et London opgør, da Fulham kom på besøg, men trods en god indsats fra Fulham, så måtte de tage hjem med et 1-0 nederlag. Sidste hjemmekamp i denne omgang var mod Middlesbrough, som noget overraskende klarede at få et point med hjem.

På udebane har holdet været noget svagere, da det der er blevet til to sejre og to nederlag. Ikke imponerende, hvis man gerne vil have mesterskabet. Allerede i sæsonens anden kamp måtte man tage imod første nederlag, da man efter en lige kamp måtte se sig besejret på Stamford Bridge med 2-1 af Chelsea. Man rejste sig dog i udebanesammenhæng, da man besejrede Wigan, inden man mod Manchester City igen måtte gå fra banen med bøjede hoveder. Det er dog sluttet godt, da man besejrede Derby med 1-0 i den sidste udekamp indtil videre.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #260: 19 Aug 2008, 23:29 »

Lad mig lige hører om der er nogen der læser med i min blog. Jeg håber det da, men hvis ikke, så det bare ærgerligt Smiley

Kommer updatsene for hurtigt? Svar gerne?! Jeg har ferie, så derfor der kommer mange Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #261: 19 Aug 2008, 23:35 »

Er fast læser og prøver at smide en kommentar hver gang jeg har læst en update. Kan stadig ikke forstå manglen på kommentarer, men som jeg skrev sidst så er blogsektionen ved at køre lidt død og folk venter vel på at 09'eren udkommer Smiley Men forsæt, det er genial læsning!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #262: 20 Aug 2008, 04:19 »

Tak for kommentaren Cencur. Det er rart at få en enkelt i ny og næ. Det gør det trods alt lidt sjovere, men lige pt. synes jeg bare det er sjovt at skrive, så tager det ikke så tungt, men andre gange er det virkelig svært at tage sig sammen til en update, når der alligevel ikke er nogen som giver sig til kende som læsere Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #263: 20 Aug 2008, 04:57 »

Ok start på sæsonen, træls med rivalerne på toppen! Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #264: 20 Aug 2008, 14:18 »


The Sun - 30.10.2011
Tæt på overraskelsen
"Tottenham var kun et par minutter fra at skabe overraskelsen, da de i dag gæstede suveræne Arsenal på Emirates Stadium."
Arsenal 1-1 Spurs
48’ 0-1 Silva
88’ 1-1 Robin van Persie

Der var lagt op til et spændende derby, da Arsenal og Tottenham i dag tørnede sammen på et fyldt Emirates Stadium. Hjemmeholdet havde fået en helt igennem suveræn start på sæsonen, hvor holdet havde sikret sig 30 point ud af 30 mulige. Et flot resultat. Gæsterne havde i de første ti kampe samlet 20 point.

Men et lokalopgør er aldrig til at forudsige, og det var dagens opgør heller ikke. Fra kampens start satte hjemmeholdet sig på begivenhederne, og efter et par flotte kombinationer kunne Emmanuel Adebayor bringe hjemmeholdet foran. Eller det troede de - for dommer Leon Williams fløjtede helt korrekt for offside til stor fortrydelse for hovedparten af tilskuerne på Emirates Stadium.

Adebayors chance var det tætteste man kom på en scoring i en første halvleg, som bølgede frem og tilbage. Det var derfor også meget rimeligt, at de to hold kunne gå til pausen med uafgjort 0-0.

Gæsterne fra Tottenham startede anden halvleg som lyn og torden, og allerede tre minutter inde i halvlegen kunne gæsterne juble over et føringsmål, da spanske Silva sendte holdet i front efter en flot solotur. Målet vækkede hjemmeholdet, som herefter satte sig totalt på begivenhederne og pressede Tottenham tilbage dybt på egen banehalvdel.

Det så ud til at Tottenham skulle redde stormen af, og sikre sig en meget overraskende sejr på Emirates Stadium, men bare to minutter før tid smuldrede drømmen, da en fejl på midtbanen gav Cesc Fabregas en motorvej at løbe på, og på kanten af feltet fandt han Robin van Persie som sikkert lagde bolden i nettet bag Hugo Lloris. Skuffelsen var stor hos Tottenham, men set over hele kampen var det nok meget fortjent.

Med slutresultatet 1-1 fik Arsenal sæsonens første pointtab, mens Tottenham kunne juble over, at tage point foran et forventningsfuldt Emirates Stadium, som efter kampen buhede sine ”helte” ud.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #265: 20 Aug 2008, 14:51 »


Jeg læser nu også med JS, er nu bare mere passiv, da jeg ikke er særlig meget på nettet længere. Men dine blogs er altid et fast indventar i min gøren på nettet.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #266: 20 Aug 2008, 23:11 »

Updates er i høj klasse og layoutet gør det hele endnu bedre. Du forstår virkelig at fange læseren og derfor er det sybd at du ikke får flere kommentarer Smiley

Fortsæt endelig  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #267: 20 Aug 2008, 23:36 »


FourFourTwo - 01.11.2011
Sakho har grebet chancen
"Efter en superb måned var det helt fortjent, da Tottenhams franske midterforsvarer Mamadou Sakho i dag blev kåret til månedens unge spiller i oktober."
Mamadou Sakho
Forsvarsspiller
Fransk, 13.02.1990
186 cm, 80 kg
27 U/21 landskampe, 7 mål

Efter næsten fem sæsoner i Tottenham Hotspur, så har det franske forsvarstalent Mamadou Sakho endelig fået chancen, og man må sige talentet har grebet chancen. Således blev han i dag belønnet med prisen som oktober måneds bedste unge spiller i Premier League.

 "Jeg har været meget utålmodig med at få chancen, men Klinsmann har hele tiden sagt til mig, at jeg var med i hans planer for fremtiden. Det har bare været svært og vente. Derfor var jeg også glad, da klubben gav mig chancen for at få noget førsteholdserfaring i Southampton i sidste sæson. Jeg tror på, at det har gjort mig godt, og at det er derfor jeg har fået chancen nu."

Mamadou Sakho og Simon Kjær er to store talenter i Tottenham, og begge har måtte se sig udlejet for førsteholdserfaring, men hvor Simon Kjær igen i år blev lejet ud, så fik Sakho afvide at han skulle blive i London. Fra starten af sæsonen så det dog ud til, at det ville blive en sæson på bænken for franskmanden.

 "Jeg var efter Bellaïd, King og Kompany i starten, og jeg må indrømme at jeg var meget frustreret over ikke at blive lejet ud, når jeg var så langt nede i køen. Samtidig har klubben også Gérson, som også er tilbage i klubben, så jeg var meget i tvivl om deres hensigter med mig. Men et par skader gjorde at jeg fik chancen, og den har Klinsmann åbenbart ment, at jeg har grebet. I hvert fald har jeg spillet lige siden, også selvom Kompany er kommet tilbage. Men lige nu går det også godt med mit og Kings samarbejde, så jeg håber det for lov at fortsætte. Jeg er i hvert fald meget glad, og ser frem til at opfylde min kontrakt til 2015."

Oprindeligt havde han kontraktudløb i 2012, men tiltrods for de udlejningen og de dystre udsigter til spilletid, så valgte han alligevel at sætte sin signatur på en tre årig kontraktforlængelse til stor undre for folk i hjemlandet, men for Sakho var der ikke meget tvivl. Han ville slå igennem i Tottenham.

 "Da jeg som 17 årig skrev under med Tottenham, så var det for at slå igennem her, og det har hele tiden været mit mål. Jeg ville vise, at jeg kunne slå igennem her, også selvom det så skidt ud med spilletid. Derfor var jeg heller ikke i tvivl, da klubben forelagde mig et forslag til kontraktforlængelse . Godt nok var der andre interesseret, men jeg følte det var det rigtige, og det synes jeg også det viser sig at være nu."

Med en kontrakt til 2015, så må det forventes at Mamadou Sakho går en stor fremtid i møde som en central figur på Tottenhams hold, men om det bliver sammen med kammeraten Simon Kjær er der ingen der ved, men står det til Sakho så bliver det sådan.

 "Jeg håber på at Simon og jeg får chancen sammen. I de kampe vi har fået sammen på reserveholdet, der har det kørt rigtig godt, og jeg synes at Simon i de to seneste sæsoner har vist et kæmpe potentiale i Sampdoria, så jeg glæder mig til at han kommer tilbage i næste sæson, og forhåbentlig får vi chancen."

Tottenhams forsvar er efterhånden fri for skader igen, så det bliver spændende om franskmanden kan holde sig foran de andre i køen, men holder han fast i sin form, så bliver det intet problem.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #268: 21 Aug 2008, 13:12 »

Jeg følger også med JS. Kommenterer bare ikke så meget, da jeg har armen i gips.
Synes det er et helt fantastisk hold du har fået med Tottenham, specielt dit seneste køb Agüero. Ærgeligt med skaden.
Grafikken er også helt i top synes jeg. God og stabil blog, som jeg følger så godt jeg kan.  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #269: 21 Aug 2008, 16:10 »


Daily Mirror - 22.12.2011
Sikkert videre fra gruppespillet
"Efter en forholdsvis nem pulje er Tottenham igen klar til knockoutrunderne i Uefa Cuppen. Holdet klarede sig videre på en tredjeplads i gruppen."
Gruppe D
1. Napoli, 3/0/1, 9 point
2. Betis, 2/1/1, 7 point
3. Tottenham, 2/1/1, 7 point
4. FC København, 1/1/2, 4 point
5. Genk, 0/1/3, 1 point

Da der i Nyon blev foretaget lodtrækning til dette års gruppespil i Uefa Cuppen, så var der glæde over hele linien, da Tottenham blev udtrukket i deres gruppe. Alle følte sig sikre på, at denne skulle holdet nok kører hjem, men belært af tidligere resultater, så var det en anderledes fåmælt Klinsmann der udtalte sig.

 Vi har før været favoritter og dummet os, fordi vi måske tog for let på det. Det må ikke ske denne gang, og det er jeg sikker på det heller ikke gør. Vi har lært noget af tidligere tiders dumheder, og vi skal nok komme videre.

Og Tottenham lagde da også godt ud, da holdet i den danske hovedstad, København, besejrede den danske storklub FC København med 1-0. En sikker sejr, som allerede blev grundlagt efter tolv minutter, hvor Juan Manuel Mata sendte sejrsmålet i nettet.

Holdet smed dog dumme point hjemme på White Hart Lane, da det blev til et unødvendigt nederlag mod italienske Napoli, som kunne rejse hjem med en sejr på 2-1. En overraskende sejr, som der ikke var mange der regnede med. Det skuffende nederlag blev dog revancheret med en sejr i Belgien over Genk, som ikke kunne stille noget op mod en velsmurt Tottenham maskine, der trods mange chancer kun formåede at score én enkelt gang.

Den sidste kamp i puljen stod på hjemmebane mod spanske Betis. Ved uafgjort eller Betis sejr, så ville spanierne løbe med andenpladsen, mens en hjemmesejr ville give Tottenham andenpladsen. Det endte dog med pointdeling ved 2-2, og dermed kunne Betis tage andenpladsen, mens Tottenham kom videre på en tredjeplads.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 16:12 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010