home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140020 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #270: 21 Aug 2008, 16:40 »

Smukt med smukt på!

Virkelig flot, dine citater, dit sprog osv. er godt og dit layout Thumbs Up!
Logged

I ain't playin', nigga

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #271: 21 Aug 2008, 21:06 »


The Sun - 30.10.2011
Sporting Lissabon pressede Tottenham
"I første knockoutrunde kom Tottenham på en svær opgave, da portugisiske Sporting Lissabon lagde en god indsats for dagen og pressede englænderne i begge opgør."
Spurs 3-2 Sporting Lissabon
03’ 0-1 Bernardo
26’ 0-2 Carlos Villanueva
39’ 1-2 Ignacio Camacho
44’ 2-2 Lionel Messi
63’ 3-2 Ignacio Camacho

Sporting Lissabon 1-3 Spurs
08’ 1-0 Alan Kardec
37’ 1-1 “Kun” Agüero
57’ 1-2 ”Kun” Agüero
73’ 1-3 Eduardo

Der var lagt op til engelsk-portugisisk opgør, da Tottenham og Sporting Lissabon tørnede sammen i første knockoutrunde af dette års Uefa Cup.

Det portugisiske storhold Sporting Lissabon var kommet videre til knockoutrunderne fra en tæt gruppe, hvor de endte som nummer ét efter en gruppe, hvor alle slog alle, og de tre første endte alle med syv point, mens sorteper gik til Sampdoria der kun fik samlet seks point. Tottenham kom videre som nummer tre i gruppen efter Napoli og Betis, mens sorteper her blev danske FC København, som dog var tre point efter nummer to og tre.

I det første knockoutrunde opgør på White Hart Lane startede portugiserne ud med brask og bram, og allerede efter tre minutter kunne gæsterne juble efter Bernardos flotte scoring. Kort før den halve time fik de for alvor lukket munden på hjemmepublikummet, da mexicanske Carlos Villanueva overraskende kunne sende gæsterne på 2-0.

Efter den chokerende start vågnede hjemmeholdet op, og med flot kombinationsspil var det helt fortjent, at den unge spanske midtbaneterrier Ignacio Camacho kunne sende bolden i nettet til en reducering. I halvlegens sidste minut fik hjemmeholdet udlignet, da argentinske Lionel Messi med en solotur sendte udligningen i nettet.

Små tyve minutter inde i anden halvleg var det hjemmepublikummets tur til at juble for alvor, da Ignacio Camacho med sin anden scoring kunne sende Tottenham i front for første gang. En flot scoring, som kronede en helt igennem flot indsats af spanieren. Det sluttede med stillingen 3-2 til hjemmeholdet Tottenham.

På Éstadio José Alvalade Século XXI tog Sporting Lissabon imod til det afgørende opgør. Og hjemmeholdet lagde igen hårdt ud fra start, og allerede i kampens ottende minut sendte Alan Kardec holdet på vej mod anden knockoutrunde, da han med et flot langskud sendte hjemmeholdet foran med 1-0, og dermed til en samlet stilling på 3-3, men med Sporting bedst på langskud.

Sporting havde godt styr på begivenhederne, men én mand havde de ikke styr på i dag. Den argentinske superangriber Sergio ”Kun” Agüero, som netop var vendt tilbage efter sin lange skade. Den argentinske angriber kunne sende udligningen i nettet med bare otte minutter tilbage af første halvleg. Med denne scoring var det i stedet Tottenham der var videre med stillingen 4-3.

Tottenham - og Agüero - var dog ikke færdige endnu, da ”Kun” efter flot kombinationsspil med Eduardo kunne sende føringsmålet i nettet. Dermed tydede alt pludselig på, at gæsterne ville tage en sikker sejr. Og det gjorde de, da Eduardo med et kvarter tilbage sendte det endelig mål i nettet.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #272: 21 Aug 2008, 21:15 »

Med det hold du ahr skal du helt sikkert vinde UEFA cuppen  Thumbs Up Endnu en gang rigtig rigtig godt, men det ville være dejligt med 1-2 flere billeder pr. updates Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #273: 21 Aug 2008, 21:20 »

jeg synes selv at billeder ville ødelægge designet, men skal tænke over det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #274: 22 Aug 2008, 01:36 »


The Sun - 01.03.2012
Arsenal sikre på mesterskabet
"Ærkerivalerne fra Tottenham Hotspur er gået alvorligt i stå efter en god sæsonstart, mens Arsenal fortsætter med at buldre derudaf. Holdet er stadig ubesejret efter 27 kampe."

Det var forventet at Tottenham ville være en del af mesterskabskampen i år, men en tæt top gør, at holdet nu ligger på en niende plads efter 27 kampe med 41 point. Der er dog kun otte point op til andenpladsen som Manchester United indtager.

Men på en suveræn førsteplads er der ingen der kan røre Arsenal Football Club. De rød hvide kæmper har knust alt modstand i denne sæson, og har efter 27 kampe samlet hele 75 point, hvilket giver dem et forspring på hele 21 point til Manchester United på andenpladsen. Det er helt uvirkeligt det som holdet fra Holloway har præsteret i denne sæson. På Arsenals hold har specielt Emmanuel Adebayor været outstanding, da han med 33 scoringer i 34 kampe har været en vigtig faktor i holdets flotte optrædener.

Generelt er det dog hele Arsenal holdet som har præsteret godt. Lige fra forsvar til angreb har holdet vist sig en klasse over alle andre, og derfor tør vi også godt, med 11 kampe tilbage, at udråbe dem som mestre af sæsonen 2011/12. Det er et større spørgsmålstegn hvem der skal tage andenpladsen, og om Tottenham Hotspur endelig skal få en plads i det forjættede land igen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #275: 22 Aug 2008, 09:29 »

Super blog.. Har lige kæmpet mig igennem den hele...

Flot at du holder fanen højt efter 4 sæsoner uden guld. Jeg håber du vinder guldet med spurs inden du vælger at stoppe.
Piv skarpe indkøb..

Hvor meget gav du egentlig for Messi og Silva..  (Kan ikke se image billeder på job)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #276: 22 Aug 2008, 13:21 »

Tak for kommentaren Alfster.

Gav 445 millioner for Messi og 340 millioner for Silva Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #277: 22 Aug 2008, 14:01 »


FourFourTwo - 03.03.2012
Troldmanden fra Santa Fe
"Flere taler om det, men endnu er det ikke officielt. Lionel Messi har været i god form i denne sæson, og flere taler om, at han må kåres til verdens bedste fodboldspiller. Nu sætter vi fokus på ”Troldmanden fra Santa Fe”."
Lionel Andrés Messi
Offensiv midtbanespiller
Argentinsk, 24.06.1987
169 cm, 67 kg
51 landskampe, 10 mål

Han ser lille ud når han står der ved siden af Vincent Kompany på træningsanlægget i Chigwell. Den lille argentiner viser sig dog hurtigt som den store, da han tager bolden op, og viser store prøver på den teknik, som gennem det meste af denne sæson har tryllebundet publikummet rundt på diverse stadions i England. Normalt klapper man ikke sine modstandere af banen, men på flere stadions har hjemmepublikummet givet den lille troldmand stående ovationer. Der er ingen tvivl. Lionel Messi er hele Englands kæledægge.

 Det er meget specielt at opleve og blive klappet af banen på udebane. Det er ikke så tit det sker, og derfor har jeg også sat stor pris på det de steder jeg har oplevet det. Det er helt surrealistisk, når man er foran og på vej af banen, at man så lige pludselig ser hjemmeholdets fans rejse sig og klappe en af banen. Det vidner om stort overskud og en kærlighed for fodbolden, som man kun finder her i England. udtaler Messi sig om de, efterhånden, adskillige gange han er blevet klappet af banen.

Med sine 169 centimeter rager han ikke så højt op i landskabet, men når først spillet er i gang, så er der ingen der er større end Messi. Teknisk set er kun Silva(Tottenham), ”Kun” Agüero(Tottenham) og Cristiano Ronaldo(Man Utd) på højde med ham, men det rører ikke den lille troldmand fra Santa Fe, at mange ser op til ham. Specielt de unge fans omringer ham, når han går en tur på gaden.

 At man skal skrive autografer og snakke med fans er bare en del af fodbolden. Det har jeg ingen problemer med, hvis jeg havde det, så skulle jeg nok have valgt at lave noget andet. Men jeg er meget glad for mit job, og ser det bare som et privilegium at folk gerne vil have min autograf. Jeg synes ikke jeg er noget specielt, men er glad for at blive værdsat for det jeg gør.

Det er efterhånden offentlig kendt, at Tottenham satser på talentfulde og teknisk gode spillere, og der er efterhånden samlet en del af disse i Tottenham. Det er noget som gør Lionel Messi meget glad, og han er generelt meget glad for at være i Tottenham, selvom han endnu ikke har vundet mesterskabet.

 Det er fedt, at vi satser på teknisk og offensivt fodbold. Jeg ville ikke kunne klare, at spille i en klub, hvor der skulle være alt for meget fokus på defensivt arbejde. Det kan da også godt være, at den nogengange hovedløse offensiv i Tottenham kan koste os trofæer, men jeg nyder at spiller her, og jeg er sikker på, at vi nok skal blive mestre indenfor de næste par år. Med et nyindkøb som ”Kun”, så er jeg sikker på, at klubbens ledelse mener det seriøst, når de siger, at vi skal blande os i mesterskabskampe.

Messi slutter interviewet med at love, at Tottenham er mestre inden udgangen af 2013.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2008, 17:33 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #278: 22 Aug 2008, 17:32 »


The Sun - 15.03.2012
Amazing Agüero
"Det var tid til Londonderby i anden knockoutrunde af Uefa Cuppen, da West Ham og Tottenham satte hinanden stævne i hvad der viste sig at være to tætte opgør."
Spurs 1-1 West Ham
39’ 1-0 Lionel Messi
79’ 1-1 Rolando Bianchi, str

West Ham 0-1 Spurs
72’ 0-1 ”Kun” Agüero

De forsvarende mestre fra Tottenham Hotspur skulle i anden knockoutrunde op med sine engelske landsmænd West Ham United i anden knockoutrunde af Uefa Cuppen, og det blev ligeså tæt som forventet.

Der blev lagt ud på White Hart Lane, hvor de forsvarende mestre indtil videre havde været stort set urørlige, og i kampen mod West Ham lagde holdet da også godt ud, og pressede gæsterne langt tilbage på banen, mens der intet bid var i gæsternes omstillingsspil.

Det var derfor også helt fortjent, da Messi efter 39 minutter kunne bringe hjemmeholdet i front med 1-0. En føring som allerede på nuværende tidspunkt kunne, og burde, have været større end den er. Holdet fra N17 havde virkelig vist flot spil i første halvleg.

Da holdene kom ud fra pausen så det ud til, at hjemmeholdet havde fået noget sløvende middel i deres pausete, i hvert fald overlod de en del af initiativet til West Ham, som ikke var sen til at gribe indbydelse og sætte sig på spillet. Det lykkedes dog ikke for udeholdet at få udlignet i starten, og derfor begyndte hjemmeholdet igen at få fat, men lige som man anede et mål af Tottenham, så slog italienske Rolando Bianchi til og sikrede West Ham et godt udgangspunkt før returen.

På Upton Park var hjemmeholdet tændte fra start, og anede, at man kunne slå de forsvarende mestre ud af turneringen. Det var dog også tydeligt, at Tottenham ikke ville lade det ske. I hvert fald virkede den argentinske duo, Messi/Agüero, i front meget tændte og gav flere gange de tunge West Ham forsvarere problemer uden dog at komme frem til de store chancer.

Derfor kunne holdene også gå til pause med stillingen 0-0. En stilling som ville sende West Ham videre til kvartfinalen. I anden halvleg skulle afgørelsen dog falde, men til stor utilfredshed for hjemmepublikummet, så var det Tottenhams Sergio ”Kun” Agüero der scorede kampens eneste mål, da han med en drømmeafslutning sendte Tottenham videre til kvartfinalen, hvor tyske Wolfsburg venter på mestrene. Vinderen af denne kamp møder i semifinalen vinderen af Galatasaray og Liverpool.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #279: 22 Aug 2008, 17:51 »

Hold da helt ferie - det der er bare klasse.

Jeg har først lige lagt mærke til bloggen, og hold da op den er flot, helt fantastisk og yderst genial. Rigtig rigtig flot skrevet, og jeg ved ikke helt hvorfor, men er helt vild med dig opsætning, dog så jeg gerne et billede i hver update.

Messi og Agüero i Tottenham, måske lidt urealistisk, men det er sygt nok alligevel!

KIU!!!!!
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #280: 22 Aug 2008, 18:03 »

Bliver vel også nødt til at kommentere, selvom det langtfra er fordi jeg har læst alle updates. Men du holder jo som altid en god stil, et godt sprog etc. etc. etc.. Layoutet ligner dog noget jeg har set et sted før, men det gør ikke noget - for det er fantastisk! Wink

Er det muligt at få et overblik over hele din trup (SS)?
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #281: 22 Aug 2008, 18:08 »

 Den anden kommer fra danske Vejle, hvor han var regnet som et af de største danske talenter overhovedet. Jonas Christensen er navnet, og vi tror på, at han går en stor fremtid i møde.[/size]

Citat
Vil du ikke smide et SS op af ham? Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #282: 22 Aug 2008, 23:51 »

Hold da helt ferie - det der er bare klasse.

Jeg har først lige lagt mærke til bloggen, og hold da op den er flot, helt fantastisk og yderst genial. Rigtig rigtig flot skrevet, og jeg ved ikke helt hvorfor, men er helt vild med dig opsætning, dog så jeg gerne et billede i hver update.

Messi og Agüero i Tottenham, måske lidt urealistisk, men det er sygt nok alligevel!

KIU!!!!!

Ja det med de store spillere var jo også grunden til at jeg i første omgang smed den lidt væk, men er super glad for spillet igen nu - og det er ikke ligefrem fordi jeg vinder så meget Smiley

Bliver vel også nødt til at kommentere, selvom det langtfra er fordi jeg har læst alle updates. Men du holder jo som altid en god stil, et godt sprog etc. etc. etc.. Layoutet ligner dog noget jeg har set et sted før, men det gør ikke noget - for det er fantastisk! Wink

Er det muligt at få et overblik over hele din trup (SS)?

Tak Dau... Har tidligere givet dig kredit for det Smiley
Må give noget kredit til Dau for opsætningen, selvom han ikke er den første, men det er hans jeg har fået inspirationen af, da det ikke tager så lang tid, og jeg slipper for at lave flere billeder Opstemt

Måske er inspiration så meget sagt, men så ripoff, næsten da Smiley

Truppen kan ses i andet indlæg, da jeg er lidt længere i spillet end det her Smiley

Den anden kommer fra danske Vejle, hvor han var regnet som et af de største danske talenter overhovedet. Jonas Christensen er navnet, og vi tror på, at han går en stor fremtid i møde.

Vil du ikke smide et SS op af ham? Smiley

Har smidt ham op i Rate mit talent, men her kan du se ham

Fandt Jonas Christensen i Vejle, hvor jeg allerede anede ham som et stort talent, men efter et år med blandt andet læreperioder hos Camacho, Pirlo og Zapater, så er han helt oppe at ringe nu. Han er lige blevet rykket op i min førsteholdstrup.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #283: 23 Aug 2008, 00:21 »


BBC Sport - 03.05.2012
Drama for alle pengene
"Der var drama for alle pengene, da Tottenham og Liverpool skulle afgøre finalepladsen i deres opgør på New Anfield. Lionel Messi blev Tottenhams redningsmand, da holdet spillede sig i endnu en finale."
Spurs 1-1 Liverpool
24’ 0-1 Krisztián Németh
92’ 1-1 Lionel Messi

Liverpool 4-4 Spurs
03’ 0-1 Eduardo
05’ 1-1 Fernando Torres
09’ 1-2 ”Kun” Agüero
40’ 2-2 Krisztián Németh
46’ 2-3 Lionel Messi
76’ 3-3 Steven Gerrard
77’ 4-3 Lucas
80’ 4-4 Lionel Messi

Der var drama for alle pengene, da Tottenham Hotspur og Liverpool FC skulle afgøre hvem der skulle i årets Uefa Cup finale. Begge hold viste flot offensivt spil, mens defensiven haltede - specielt i anden kamp.

Første kamp på White Hart Lane vil ikke gå over i historien, men begge hold forsøgte sig med flotte kombinationer frem af banen. Desværre var der ikke rigtig bid i det, da de nærmede sig modstandernes felt.

Det blev Liverpool som først fik nettet til at blafre. Den ungarnske angriber Krisztián Németh sendte bolden i nettet cirka halvvejs inde i første halvleg, og denne stilling holdt til pausen. Efter pausen var det Tottenham der satte sig på spillet, men holdet kunne ikke rigtig komme frem til de store chancer. Men i kampens overtid lykkedes det for den argentinske troldmand at redde en uafgjort med til New Anfield.

På New Anfield var der fyldt til bristepunktet, og de mange Liverpool fans var tændte fra start og forsøgte at bære sin spillere frem. De blev dog hurtig mere stille, da Tottenhams kroatiske angriber Eduardo sendte Tottenhams føringsmål i nettet allerede efter tre minutter. Der gik dog ikke længe før stillingen igen var lige. Den farlige spanske landsholdsangriber, Fernando Torres, var hurtigt over bolden efter en fejl fra Vincent Kompany, og dermed var stillingen 1-1 efter bare fem minutters spil.

Uret havde ikke engang rundet de første ti minutter før Tottenham igen var i front. ”Kun” Agüero viste prøver på sin sublime teknik og afsluttede til sidst med en følt afslutning, som sejlede ind i krogen til en ny Tottenham føring.

Herefter faldt der mere ro over kampen, og begge hold satte tempoet lidt ned. Der blev dog scoret endnu engang i første halvleg, da Liverpools Krisztián Németh fik udlignet føringen - og dermed endte første halvleg med stillingen 2-2. En stilling som ville sende Tottenham i finalen.

Anden halvleg var kun ét minut gammel, da Lionel Messi tørrede sin direkte modstander og sendte bolden op i krogen uden chance for José Manuel Reina i Liverpool målet. Så skulle man tro, at der faldt lidt mere ro over kampen, men det gjorde der ikke. Med et kvarter tilbage af kampen lykkedes det igen for Liverpool at komme tilbage i kampen, da Liverpool anfører Steven Gerrard kanonerede en udligning i kassen.

Tottenham nåede kun lige at få bolden givet op før Liverpool erobrede den, og uret havde ikke engang rundet ét minut siden sidste scoring før brasilianske Lucas sendte føringsmålet i kassen. Den første føring for Liverpool i dagens kamp. Dermed så alt afgjort ud, men det var det ikke. For ti minutter før tid satte Lionel Messi igen sin oppasser af, og igen sendte han bolden ind bag Reina til slutstillingen 4-4, og dermed er Tottenham endnu engang klar til finalen - denne gang på reglen om udebanemål.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #284: 23 Aug 2008, 15:12 »


The Sun - 16.05.2012
Rent engelsk finaleopgør endte i forlænget spilletid
"Det blev til en ren engelsk duel, da årets Uefa Cup finale skulle spilles i Portugals hovedstad Lissabon. Og begge hold leverede flot fodbold i en finale, som vil blive husket for dramaet i overtiden."
Aston Villa 2-3 Spurs
13’ 1-0 Yakubu
17’ 1-1 Fernando Forestieri
35’ 2-1 Fernando Belluschi
56’ 2-2 ”Kun” Agüero
--------------------------
94’ 2-3 Fernando Forestieri
112’ Mark Wilson

Tottenham var tilbage i Uefa Cup finalen, hvor de ville gøre alt for at hente trofæet med sig hjem igen. Det er ikke mere end et år siden, at Tottenham senest stod i denne finale. For Aston Villa er der tale om debut.

Foran 65.647 tilskuere på Estádio do Sport Lisboa e Benfica i Lissabon var det to tændte hold der startede kampen. Det var debutanterne fra Aston Villa der lagde bedst ud, og det var helt fortjent, da nigerianske Yakubu kunne sende holdet fra Birmingham i front med 1-0. Målet vækkede Tottenham, som bare fire minutter senere fik udlignet føringen, da italienske Fernando Forestieri tog et rush fra midten af banen og sendte bolden i nettet.

Det så længe ud til, at holdene skulle gå til pause med en uafgjort stillingen, men sådan ville Aston Villas Fernando Belluschi det ikke, og han tog sagen i egen hånd med en afslutning fra kanten af feltet, og sendte bolden i nettet til pauseføring for Aston Villa.

Fra anden halvlegsstart var det de forsvarende mestre der satte sig på begivenhederne, og allerede efter elleve minutter af halvlegen kom Tottenham tilbage på uafgjort, da den argentinske angrebsstjerne Sergio ”Kun” Agüero sendte bolden i mål på forrygende vis.

Med stillingen 2-2 ved fuldtid fik holdene fem minutters pause inden de igen skulle i aktion, og bare fire minutter inde i den forlængede spilletid brød euforien løs, da Tottenhams Fernando Forestieri satte i endnu et rush og placerede bolden sikkert forbi Fernando Guillermo Ochoa, der ellers kom godt ud af målet.

Kampen blev afgjort, da Aston Villas defensive spiller Mark Wilson med otte minutter tilbage af kampen blev præsenteret for det røde kort, og dermed knuste alle drømme for Birmingham klubben. Dermed kunne Tottenham igen løfte trofæet, og fejre endnu en Uefa Cup triumf.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010