home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  We are Tottenham, from The Lane
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: We are Tottenham, from The Lane  (Læst 140003 gange)
Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #285: 23 Aug 2008, 15:18 »

Tillykke med UEFA cuppen... Kunne man evt. se et SS af Forestieri? For jeg har selv hentet ham til mit Milan hold og har store forhåbninger til ham... Så vil gerne se hvor god han kan blive...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #286: 23 Aug 2008, 15:24 »

Tillykke med UEFA cuppen... Kunne man evt. se et SS af Forestieri? For jeg har selv hentet ham til mit Milan hold og har store forhåbninger til ham... Så vil gerne se hvor god han kan blive...

Værsgo - har dog slettet alderen, da jeg er lidt længere fremme i spillet end i updates Smiley

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #287: 24 Aug 2008, 08:43 »


SkySports - 01.09.2013
Tyndet ud i truppen
"Tottenham har gennem de sidste par år haft en enorm bred trup, men i år har klubben for alvor valgt at tynde ud i tropperne. Den tyske manager ser det som et evt. problem, at truppen har været for stor."

Efter flere sæsoner med en meget bred trup, så er den tyske manager Jürgen Klinsmann kommet fra til en konklusion. Truppen har været for bred, og det har skabt forviklinger mellem spillerne, der har manglet sikkerhed omkring sin plads.

 Det har været en fryd at arbejde med så mange gode spillere, men jeg har nok bare måtte indse, at så mange klassespillere kan man ikke have samlet. Spillerne har brug for tillid og troen på, at de, selvom de laver fejl, er med i næste kamp. Det har jeg ikke kunne garantere før, men nu efter vi har tyndet ud i truppen, så tror jeg vi kommer til at se en mere homogen trup, hvor spillet kommer til at køre bedre.

Hele seksten spillere har forladt klubben. For nogen af disse drejer det sig om udlån til et par af samarbejdsklubberne, men andre har forladt klubben for at søge fast græsgang i andre klubber.

Her en liste over de spillere der har forladt klubben. Alle har været en del af førsteholdstruppen mere eller mindre.

Terry Dixon - Portsmouth
Simon Kjær - AS Roma
Johan Elmander - Fri transfer, nu i Le Mans UC 72
Robbie Keane - Fri transfer, nu i Bolton
Sebastián Saja - Fri transfer, nu i Racing Santander
Andy Barcham - Fri transfer, nu i Norwich
Gael Etock - Fri transfer, nu i Kaiserslautern
Ignacio Camacho - Juventus
Jesús Navas - Man Utd
Alan Hutton - Newcastle
Alexis - Valencia
Pichu Atienza - Man City
Lucas Trecarichi - Germinal Beerschot(leje)
Andros Townsend - Germinal Beerschot(leje)
Aaron Ramsey - Germinal Beerschot(leje)
Ben Alnwick - Hearts(leje)

Med en masse spillere ude af klubben havde Tottenham tidligere været ude og hente en masse ind. Det har bare ikke været tilfældet denne gang, hvor der kun er blevet hentet én spiller ind. Det drejer sig om den ghanesiske boksspiller Sadick Adams der er hentet hos spanske Atlético Madrid.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #288: 24 Aug 2008, 09:39 »

God update og fornuftigt at tynde ud i truppen Wink
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #289: 24 Aug 2008, 14:41 »

Hvorfor lade spillere som Elmander og Keane smutte gratis ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #290: 24 Aug 2008, 14:42 »

Hvorfor lade spillere som Elmander og Keane smutte gratis ?

Fordi de var oppe i alderen begge to - var på reserveholdet - og der var ingen interesserede klubber i det seneste halve år. Så da deres kontrakter udløb, så gik de jo Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #291: 24 Aug 2008, 20:03 »


The Sun - 04.10.2012
Tottenham klar til gruppespillet - igen
"Efter to overkommelige kampe mod skotske Motherwell, så er Tottenham igen klar til Uefa Cup gruppespillet, hvor de skal forsøge at vinde trofæet for tredje år i træk."
Uefa Cup gruppe C
Club Brügge
Palermo
Almeria
Tottenham
Kaiserslautern

Efter en femteplads i Premier League, så måtte Tottenham Hotspur igen nøjes med Uefa Cuppen, selvom klubben satser hårdt på at blande sig i det gode selskab. Med lodtrækningen i vente satte Jürgen Klinsmann sig tilrette på sin plads i Nyon. Inden da fik vi følgende kommentar.

 Vi er verdens tredje bedste klubhold ifølge koefficientlisten, men alligevel må vi igen nøjes med Uefa Cuppens gruppespil. Det er vi selvfølgelig meget skuffet over, men det er jo vores egen skyld. Vi må bare præstere bedre over hele sæsonen, i stedet for kun slutningen.

For den tyske træner kræver det formentlig Champions League deltagelse, og en god indsats i dette års Premier League, hvis han skal få forlænget sin kontrakt, som udløber i juni 2013. Dermed er der lagt maksimalt pres på den tyske træner, men det tager han dog ikke så tungt.

 Vi har ikke præsteret i forhold til vores trup, men måske har den været for bred, så der har været for meget usikkerhed blandt spillerne. Nu har vi tyndet en del ud, og jeg tror det kommer til at hjælpe os. Men vil klubben ikke forlænge om et år, så er det min egen skyld. Det er mig der har arbejdet med denne klassetrup, men ikke rigtig har fået det til at spille optimalt i ligaen.

Hermed satte Jürgen Klinsmann sig tilrette i sin stol, og kunne derfra se Tottenham Hotspur blive trukket sammen med følgende hold.

Club Brügge, Belgien
Palermo, Italien
Kaiserslautern, Tyskland
Almeria, Spanien


En overkommelige gruppe, hvor Tottenham helt sikkert skal videre fra, og gerne med maksimum point.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #292: 25 Aug 2008, 19:59 »

Ikk dårligt,

Fedt med Klinsmanns selvkritik, og godt skrevet,
Gruppen skal jo næsten vindes, medmindre du stíller med reserver i nogle af kampene,
Ellers har jeg ikk andet at sige end:

GO Tottenham Peace hehe,
Logged

Yvstre
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #293: 25 Aug 2008, 20:15 »

yeah go spurs
Logged

SpUrS fOrEvEr,

Tikøb i Superligaen! :-)

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #294: 26 Aug 2008, 12:23 »


FourFourTwo - 13.12.2012
Zapater i ukendt land
"Det var ukendt land for den spanske midtbanespiller Alberto Zapater, da han før sæsonen blev præsenteret for hans nye plads. Tottenham solgte ud af spillere på højrebacken, og manden der var udset som den nye på pladsen var, til stor overraskelse for ham selv, Alberto Zapater."
Alberto Zapater Arjol
Midtbanespiller / højreback
Spansk, 13.06.1985
180 cm, 80 kg
5 landskampe, 0 mål

I sidste sæson var Alberto Zapater en skuffet mand, da det kun blev til ti Premier League kampe for Tottenham. Han havde forventet en vigtig rolle, men blandt andet landsmanden Ignacio Camacho var grunden til, at han ikke fik meget spilletid.

 Jeg var meget skuffet, og overvejede længe mine muligheder. Jeg er nået min bedste alder, og skal spille fast nu. Derfor var det meget tæt på, at jeg bad om en plads på transferlisten, men nu er jeg selvfølgelig glad for, at jeg blev i klubben.

Som 18 årig blev han i Spanien udråbt som en kommende verdensstjerne, da han brød igennem på Real Zaragozas førstehold. Gennem årene var han jagtet af flere spanske storklubber, men det blev i stedet engelske Tottenham der i 2008 sikrede sig kontrakt med den dengang 22 årige midtbanespiller.

 Der var interesse fra flere kanter, men da Tottenham kom på banen var jeg ikke i tvivl. Det er en drøm at spille i Premier League, som efter min mening er den bedste liga i verden. Nu får jeg nok nogle derhjemme på nakken, men det er altså min mening. I England skal du både være god fysisk, men også teknisk, og det synes jeg at jeg har vist. Derfor er jeg også lidt skuffet over, at det ikke er blevet til flere landskampe.

Midtbanespilleren har kun fået fem kampe på det spanske landshold, hvor Xabi Alonso og Iniesta blandt andre har stået foran i køen. Noget der har ærgret Zapater. Men med fremtiden på højreback, så kan mulighederne opstå for deltagelse på det spanske landshold igen, men det er ikke noget spanieren tænker over.

 Nu har jeg ikke været med på landsholdet i lang tid, så det er ikke noget jeg bruger min tid på at tænke over. Selvfølgelig vil jeg meget gerne være en del af nationalmandskabet, da det er en helt vild følelse, men lige nu er det Tottenham der tæller, og det er her jeg har min fremtid. Pladsen på højreback passer mig fint, da vi her har offensive backs med mig i den ene side og Gareth(red. Bale) i den anden side. Om jeg skal spille her for fremtiden ved jeg ikke, men det vil ikke gøre mig noget.

Tottenham og Zapater ligger efter 16 kampe placeret som nummer seks i Premier League.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #295: 26 Aug 2008, 19:31 »

Smadder godt igen!

Dejligt at du ikke altid kun bruger tid på at fortælle om dine resultater og om kampenes udfald. .
Og fantastisk ide med det lille interview med Zapater Peace

Kunne man få en liga stilling ? - for det lyder ik' til at de lige frem kører på skinner for dit hold,   Ubeslutsom
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #296: 26 Aug 2008, 20:23 »

Smadder godt igen!

Dejligt at du ikke altid kun bruger tid på at fortælle om dine resultater og om kampenes udfald. .
Og fantastisk ide med det lille interview med Zapater Peace

Kunne man få en liga stilling ? - for det lyder ik' til at de lige frem kører på skinner for dit hold,   Ubeslutsom

Er næsten færdig med sæsonen i spillet, så du må lige vente til jeg når dertil i updates Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #297: 26 Aug 2008, 20:35 »


tottenhamhotspur.co m - 23.01.2013
”The King” has left the building
"Efter 15 sæsoner i den hvide Tottenham trøje har klubben og Ledley King valgt at gå hver til sit. King ville gerne have spilletid i slutningen af sin karriere, og det kunne vi ikke tilbyde. Der blev derfor fundet en god løsning for begge parter."

Det har hele tiden været Tottenham Hotspurs ønske at beholde Ledley King indtil denne skulle på pension, men sådan kom det desværre ikke til at gå. Tottenham og King valgte i dag at ophæve samarbejdet efter ønske fra spilleren, som nu fortsætte karrieren hos Blackburn Rovers.

 Det er hårdt at se en Tottenham lad som Ledley King forlade klubben, men Ledley havde et ønske om at få spilletid i den sidste del af sin karriere, og det var desværre ikke et ønske, som vi mente, at vi kunne klare her i klubben. Derfor valgte vi at lave en løsning med King, hvor han skifter på en fri transfer til Blackburn.

Der er ingen tvivl om, at det er en meget speciel situation som Tottenham har stået i. På den ene side ville man meget gerne beholde King, men på den anden side valgte man at lytte til ønsket fra en spiller, som altid har været i den hvide trøje. Ledley King ligger da heller ikke skjul på, at det har været en meget svær beslutning.

 Tottenham er mit liv. Jeg er intet uden klubben, men jeg er 32 år nu, og jeg har brug for spilletid i den sidste del af min karriere. Det var svært at sige farvel til drengene, fansene og alle andre omkring klubben, da det i så mange år har været en fast del af min hverdag. Jeg håber at jeg efter min karriere kan komme tilbage til klubben. Jeg er meget taknemmelig for, at de lader mig gå på en fri transfer. Det viser også meget om klubben.

Tottenham Hotspur Football Club ønsker Ledley King held og lykke i Blackburn, og håber at se ham tilbage i klubben på et senere tidspunkt - og takker for de 390 kampe det blev til i den hvide trøje med 27 mål til følge.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #298: 26 Aug 2008, 22:02 »


The Sun - 23.01.2013
Adams sender Spurs i Liga Cup finalen
"Det blev ghanesiske Sadick Adams’ store aften, da han med to scoringer i dagens semifinale af Carling Cuppen sendte Tottenham i finalen."
Spurs 1-1 Man City
16’ 1-0 Lionel Messi
33’ 1-1 Shaun Wright-Phillips

Man City 1-2 Spurs
95’ 0-1 Sadick Adams
104’ 1-1 Niko Kranjcar, str
116’ 1-2 Sadick Adams

Efter 1-1 på White Hart Lane i den første kamp af semifinalerne i årets Carling Cup turnering, så skulle Tottenham Hotspur og Manchester City afgøre semifinalerne i deres opgør på City of Manchester Stadium.

På City of Manchester Stadium var kampen kedelig gennem hele første halvleg, hvor ingen af holdene åbnede op i fare for at blive overrasket i en kontrachance til modstanderne. Derfor var det også helt naturligt, da dommer Martin Atkinson fløjtede til pausete.

I anden halvleg var det med et Tottenham hold der langsomt bevægede sig længere frem på banen, mens hjemmeholdet virkede forstenet og lidt presset af vigtigheden af kampen. Tottenham pressede hjemmeholdet tilbage på banen, men helt fremme var ghanesiske Sadick Adams ikke for alvor skarp på dette tidspunkt. Det var derfor fortjent, da dommeren fløjtede kampen af med stillingen 0-0 og derfor skulle vi videre ud i den forlængede spilletid.

Bare fem minutter inde i den forlængede spilletid kom forløsningen, da Sadick Adams udnyttede godt Tottenham spil til at sende gæsterne i front med 1-0 og på vej mod finalen. Men efter scoringen kom Manchester City i gang igen. Efter fjorten af de første femten minutter begik Habib Bellaïd et klodset straffespark, og det udnyttede kroatiske Niko Kranjcar til at udligne for hjemmeholdet, som dermed kunne gå glade til pausen i den forlængede.

Det var tilbage til første halvleg, da anden halvleg af den forlængede blev fløjtet i gang. Igen ville holdene ikke satse noget, men fire minutter før tid faldt afgørelsen, da ghanesiske Sadick Adams endnu engang var på pletten, og igen passerede han, den tidligere Tottenham keeper, Paul Robinson i City målet.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, from The Lane
« Svar #299: 27 Aug 2008, 02:34 »


SkySports - 01.02.2013
Ind og ud i Tottenham
"Udover klubbens mangeårige anfører, så har Tottenham ladet flere spillere gå, men samtidig har man også forstærket sig i truppen, så man kan kæmpe med om guldet i denne sæson."

Der er endnu engang blevet købt og solgt i Tottenham Hotspur Football Club. Efter et vindue sidste gang, hvor der blev tyndet godt ud i truppen, så er der denne gang blev handlet fire ind og tre ud. Mest bemærkelsesværdigt er det, at Tottenham valgte at sælge klubbens mangeårige anfører Ledley King til Blackburn Rovers.

Udover Ledley King forlod yderligere to spillere klubben. Mest overraskende er det, at Tottenham allerede efter én sæson, og sytten kampe, valgte at sende franske Florian Marange videre. Franskmanden skrev under på en tre årig kontrakt med Southampton.

Det blev også til endnu en spektakulær handel, da Tottenham valgte at skille sig af med en af klubbens egne talenter. Jake Livermore valgte at slutte sig til Ledley King i Blackburn, og netop det salg var Klinsmann ikke meget for.

 Det var bestemt ikke i min interesse at sælge Jake, men han havde et ønske om at spille fast, og det er svært hos os. Derfor valgte vi, at han skulle skifte til Blackburn, hvor han blev lovet fast førsteholdsfodbold. Men det er mit håb, at vi inden for de næste par år kan hente ham tilbage, og give ham en vigtigere rolle i klubben. Han er i hvert fald velkommen.

Med tre førsteholdsspillere ude af klubben, så var Tottenham tvunget på markedet. For klubben gjorde man klart, at målet var at styrke de to backs, hvor Zapater og Bale ingen konkurrenter havde. Der blev hentet fire spillere til som alle kunne spille backsene.

Den første spiller man valgte at præsentere var den brasilianske spillere Ilsinho, som kom til klubben fra Real Betis, hvor han kun havde været et halvt år. Inden tiden i Spanien var Ilsinho fast mand hos Werder Bremen.

Thomas Schmidt og Julian Köhler blev hentet til klubben fra henholdsvis FC Bayern og Dortmund, og regnes i Tyskland som to af de største back-talenter. Schmidt spiller den højreback, og bliver et godt alternativ til Alberto Zapater på trods af sine bare 19 år, mens Köhler bliver det unge alternativ til Gareth Bale på venstreback. Köhler er bare 18 år gammel.

Sidste mand er også til venstrebacken. Edorta Gárate er navnet på et af Spaniens største talenter, og han er nu at finde i Tottenham på en tre årig kontrakt. Han kommer muligvis til at stå før Köhler i køen, da han er et par år ældre.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010