home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Fulham Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FC Fulham Tråden  (Læst 23531 gange)
Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FC Fulham Tråden
« : 07 Apr 2008, 12:22 »

hey Bra Wonderkids Opstemt

jeg ville lige hører om der var andre end mig der holder med dette knap så fantastiske hold lige pt ?

Må indrømme jeg savner Chris Coleman  Græder Og håber de snart får nuppet nogle point
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 13:55 af Bave » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #1: 07 Apr 2008, 12:27 »

Du er ikk ene om at støtte FFC ! Coleman blev fyret på et fint grundlag, sys jeg... Men mener på ingen måde Roy H. er den rette.. :-/ Håber stadig på overlevelse, men tror ikk rigtig på det mer.. Vi skulle have slået både Derby og Sunderland... :-/

MEDGANG OG MODGANG !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #2: 07 Apr 2008, 12:30 »

Det var sku da altid noget at finde en fornuftig person!!! Opstemt

Ja, er røv irriteret over den gamle nisse skal sidde på posten, håber de nupper de sidste par kampe her og får lidt gejst, men ærlig talt tror jeg med ham ved posten ryger vi ned og håber mohammed laver nogle vilde køb snart Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #3: 07 Apr 2008, 12:32 »

Det var sku da altid noget at finde en fornuftig person!!! Opstemt

Ja, er røv irriteret over den gamle nisse skal sidde på posten, håber de nupper de sidste par kampe her og får lidt gejst, men ærlig talt tror jeg med ham ved posten ryger vi ned og håber mohammed laver nogle vilde køb snart Opstemt

Vi får ingen stjerner når vi rykker ned.. Vi havde 3 utroligt vigtige kampe her... Derby, Sunderland, og Reading... Det skulle være 5 eller 6 point, mindst ! Vi har 1... :-/ Efter Reading har vi Pool hjemme og City ude.. Dem vinder vi ikke, hvis ikk der sker mirakler ! (LAUDRUP, RED OS ! Opstemt) Birmingham i den sidste kamp... Bare vi selv kan afgøre det i den kamp, vil det være fantastisk... Håber, men tror ikke...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #4: 07 Apr 2008, 12:37 »

Hmm, vi har nuppet Pool , og City må vi sku bare tage os sammen. er glad for leon bliver hvis vi rykker ned, men er næsten 100% på vi komme rop igen Smiley


nr. 100 Opstemt Indlæg
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 12:40 af Bakko » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #5: 07 Apr 2008, 12:40 »

Hmm, vi har nuppet Pool , og City må vi sku bare tage os sammen. er glad for leon bliver hvis vi rykker ned, men er næsten 100% på vi komme rop igen Smiley

Yep... Leon er uden tvivl go nok... Men Roy H. har lavet mange fejlkøb !!! Erik Nevland og Brede H. er i mine øjne klare fejlkøb ! Vi har McBride, Kamara, Healy, og Dempsey.. Hva skal vi så med Nevland ?? Vi spiller jo ikke med 3 angribere.. Sys det er latterligt...
Og Brede ? Tjah... Go i den danske liga... Men ikke FOR go til den danske, i mine øjne.. Vores forsvar stinker MEGET langt væk ! Så vi burde hente én stor profil... Et navn.. F.eks. en der har spillet på det engelske landshold...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #6: 07 Apr 2008, 12:42 »

Ja, altså jeg er ikke selv meget på Mcbride, synes han er for gammel og synes han skal ud .. kan heller ikke se hvad vi skal med Nevland, og Brede må jeg give dig ret i ikke er så perfekt som jeg havde håbet. Vi kunne godt lige hente en god Forsvarspiller frem fra busket også må Mohammed hoste op Opstemt
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #7: 07 Apr 2008, 12:46 »

Okay nu er jeg ikke Fulham fan, og det er også begrænset hvad jeg har set af deres kampe, men blev Brede Hangeland ikke lige nomineret til månedens spiller for Marts måned?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #8: 07 Apr 2008, 12:46 »

Ja, altså jeg er ikke selv meget på Mcbride, synes han er for gammel og synes han skal ud .. kan heller ikke se hvad vi skal med Nevland, og Brede må jeg give dig ret i ikke er så perfekt som jeg havde håbet. Vi kunne godt lige hente en god Forsvarspiller frem fra busket også må Mohammed hoste op Opstemt

Jah.. Men McBride laver trods alt et par mål.. Han er ikke fremtid, men han laver lidt mål.. Vi henter Nevland og Eddie Johnson.. Fejlkøb ! Vi har Healy Kamara og Dempsey ! Og endelig er Bullard på vej frem igen.. Håber han blir !!! Vi sku sælge Kamara, Nevland, Brede og Johnson, og hente 2 spillere... F.eks. navne som Klasnic, Kiessling, Mutu, Pandev, Frei, som angribere.. Altså, måske ikk li dem, men i den størrelse...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #9: 07 Apr 2008, 12:49 »

Okay nu er jeg ikke Fulham fan, og det er også begrænset hvad jeg har set af deres kampe, men blev Brede Hangeland ikke lige nomineret til månedens spiller for Marts måned?

Det ved jeg faktisk ikke... Hørte noget om det, men er ikke sikker... Men sys stadig vi skulle have et større navn.. F.eks. en go spiller fra den tyske eller franske liga...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #10: 07 Apr 2008, 12:50 »

ja, der mangler ligesom nogle stjerner til at hive spillet op på et højere plan. Altså jeg vil gerne beholde Eddie, tror han bliver fantastisk når han kommer igang. Hmm, kan godt være han er blevet nomineret, men tror ikke det er en forsvarsspiller som har den klasse der skl til for at spille i Fulham.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #11: 07 Apr 2008, 12:53 »

ja, der mangler ligesom nogle stjerner til at hive spillet op på et højere plan. Altså jeg vil gerne beholde Eddie, tror han bliver fantastisk når han kommer igang. Hmm, kan godt være han er blevet nomineret, men tror ikke det er en forsvarsspiller som har den klasse der skl til for at spille i Fulham.

Collins John var et stærkt talent... Hvorfor låne ham ud og købe Nevland f.eks. ? Og hva fanden skal vi med Litmanen ? Han er jo på alder med gravballemanden ! :O
Mener vi skal kigge mod Tottenham.. De sælger ud... Chimbonda ville jeg meget gerne se i Fulham-trøjen..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #12: 07 Apr 2008, 14:11 »

Jeg så bestemt gerne at Fulham var blevet i Premier League, for både Brede og Leons skyld, men lige nu ligner det det godt nok ikke. Man skal sgu også kunne slå de andre oprykkere på hjemmebane, hvis man ønsker at blive i den bedste liga.

Ses i Premier League i 09/10 Smiley
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #13: 07 Apr 2008, 14:18 »

Jeg så bestemt gerne at Fulham var blevet i Premier League, for både Brede og Leons skyld, men lige nu ligner det det godt nok ikke. Man skal sgu også kunne slå de andre oprykkere på hjemmebane, hvis man ønsker at blive i den bedste liga.

Ses i Premier League i 09/10 Smiley

Ikke kun dem... Derby skulle slås, også ude.. Sunderland, Wigan, Birmingham, Reading, og Bolton SKAL vi også kujnne slå hjemme...
Vi har slået Bolton 2-1, Reading 3-1, Villa 2-1 og Everton 1-0, og spillet uafgjort med Wigan, Derby, Blackburn, City og Spurs... Det er ikke godt nok.. Og så har vi en udebanestatistik vi SLET ikk gider snakke om... Ubeslutsom (0-7-9)...
Det er bare ikke acceptabelt ! Og på den baggrund tror jeg ikke vi reder os, selvom vi stadig kan nå det...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #14: 07 Apr 2008, 15:25 »

http://www.youtube.com/v/ubdUsKQNHBw

En god video med nogle opløftende minder.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010