home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brugernes FAQ
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brugernes FAQ  (Læst 7015 gange)
Hallas
Gæst
 
Brugernes FAQ
« : 08 Apr 2008, 15:18 »

BRUGERNES FAQ


Hej alle FMFreaks!

Dette er tråden hvor, hvor folk, istedet for at oprette en ny tråd, kan lede efter FAQ's med deres FM, som hører til skadestuen.

Jeg starter med at finde en masse FAQ og også svar, men for eftertiden, vil det være sådan, at en bruger herinde, såfremt spørgsmålet ikke allerede er besvaret, kan ligge sine egne FAQ's ind, og så vil jeg ligge det op herinde som et FAQ med svar. Dog skal et forslag bekræftes af mindst 2 andre brugere.

FAQ's:

FAQ: Hvor ligger jeg taktikker henne?
Svar: I "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "tactics" (hvis den ikke ligger der, så lav en selv), hvori du skal ligge taktik-filen. Derefter kan du finde den i spillet ved at gå ind under din taktik og i højre hjørne trykke på "Taktik" og derefter "Arkiverede taktikker", hvor den så skulle ligge.

FAQ: Hvordan flytter jeg rundt med mit save-game til f.eks. en anden PC?
Svar: I "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "games", hvori du kan finde dit savegame. Det kan du rykke rundt med ligeså tosset du vil. Såfremt du vil spille savegamet på et installeret spil på en anden computer, skal spillet på den nye computer dog have det samme patch, som savegamet havde da du startede det.

FAQ: Hvor ligger jeg grafik henne?
Svar: I "DokumenterI "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "graphic" (gør den ikke det, så lav en selv), hvor du så skal placere grafikken.

FAQ: Hvad skal jeg gøre, hvis mit spil lukker ned mellem 5. og 6. december?
Svar: I dette tilfæde skal du bare installere patch 8.0.1, men dog starte et nyt spil.

FAQ: Når jeg vil hente mit spil står der: "Spillet kunne ikke hentes". Hvad skal jeg gøre?
Svar: I dette tilfælde er det intet at gøre. I de fleste tilfæde er det fordi, at du har slukket din PC på den slukknappen, mens du var inde i FM.

FAQ: Jeg er nået til anden sæson, men står uden liga?
Svar: I dette tilfælde skal du installere patch 8.0.1.

FAQ: Mit spil kører langsomt. Hvad skal jeg gøre?
Svar: Såfremt du er nået rigtig langt i det gemte spil, og dataene ophober sig, vil spillet blive langsommere. Dette kan der ikke gøres noget ved. Derimod er det fra start, har du evt. valgt for mange ligaer i dit spil. Hvis du installerer meget grafik, kan dette også medvirke til at gøre spillet langsommere.

FAQ: Hvor ændrer jeg sprog osv.?
Svar: De fleste ting i interfacen kan ændres i "Options" i hovedmenuen i spillet.

FAQ: Under alle spillernes navne er der tal, i stedet for, at der står deres placering og nationalitet.
Svar: Du skal tjekke i indstillingerne, om "Vis unik ID" er slået til. Den skal nemlig IKKE være slået til.

FAQ: Min editor vil ikke starte fordi filen MSVCP71.dll ikke bliver fundet. Den siger at programmet muligvis kan løses ved at installere programmet forfra.
Svar: Installer denne fil og lig den i C/WINDOWS/SYSTEM32
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71

FAQ: Jeg får en meddelse om, at spillet er lukket ned og fejlen muligvis kan findes i mappen "crash dumps". Hvad gør jeg?
Svar: Det er muligvis fordi, du har lagt noget grafik forkert ind. Slet også mappen "crash dumps" i Sports Interactive-mappen, hvis der er en mappe, der hedder "crash dumps".

FAQ: Hvordan kører jeg FM i vindue?
Svar: Først fjerner du hakket i "Fuld skærm" under Valgmuligheder > Indstillinger > Display og lyd. Hvis det ikke virker, skal du finde din FM genvej, og højreklikke og trykke egenskaber.
Der skulle gerne være en der hedder "Destination". I den burdr der stå noget ligesom \Football Manager 2008\fm.exe"
Efter det skal du skrive -small_screen -windowed og der skal vel og mærket være mellemrum efter fm.exe"
Altså skal det se sådan her ud: \Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed
« Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 16:31 af Hallas » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #1: 08 Apr 2008, 15:40 »

Godt initiativ Hallas... Håber der er nogle der kommer med nogle spørgsmål, som andre så måske kan svare på, så kan du bare opdatere 1. indlæg med det nye spørgsmål... Jeg kan også opdatere det, hvis jeg ser det før dig, så du ikke pludselig står med 100 nye spørgsmål Wink

Men jeg opdatere kun, hvis du ikke er online!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hallas
Gæst
 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #2: 08 Apr 2008, 15:42 »

Godt initiativ Hallas... Håber der er nogle der kommer med nogle spørgsmål, som andre så måske kan svare på, så kan du bare opdatere 1. indlæg med det nye spørgsmål... Jeg kan også opdatere det, hvis jeg ser det før dig, så du ikke pludselig står med 100 nye spørgsmål Wink

Men jeg opdatere kun, hvis du ikke er online!

Det lyder godt. Ja, hvis spørgsmålene, som du siger, bliver for mange, vil det jo være svært at håndtere. Så mange tak Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #3: 11 Apr 2008, 15:57 »

Ved ikke helt, om folk er klar over det, men folk kan også bare spørge løs, og lade andre svare, hvorefter det bliver smidt op på FAQ-listen.
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #4: 15 Apr 2008, 10:52 »

Hvorfor står der "afsted med landsholdet" når han ikke er det. Jeg har oplevet det tre gange nu, og det er mega irreterene.
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #5: 15 Apr 2008, 11:01 »

Angående den her:

AQ: Mit spil kører langsomt. Hvad skal jeg gøre?
Svar: Såfremt du er nået rigtig langt i det gemte spil, og dataene ophober sig, vil spillet blive langsommere. Dette kan der ikke gøres noget ved. Derimod er det fra start, har du evt. valgt for mange ligaer i dit spil. Hvis du installerer meget grafik, kan dette også medvirke til at gøre spillet langsommere.



-Så er det faktisk vist nok muligt at gå ind og rydde op i ens mapper..  Altså gå ind og slette de gamle kampe som er spillet. Dette skulle vist hjælpe lidt på at få ens spil til at køre hurtigere.. Eller ihvertfald mindre langsomt.. Men når man har gjort det, så kan man vist nok ikke længere gå ind på selve kampene mere...

Hvordan man helt præcist gør det kan jeg desværre ikke helt huske.. Men måske andre kan..?  Mindes dog faktisk at der har været en guide her på siden omkring det fra de tidligere versioner af spillet...

EDIT: efter lidt søgen fandt jeg nedstående gamle guide, Ved dog ikke om den stadig virker, men det går jeg da ud fra..
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=3;start=0;guide_id=14 
« Seneste Redigering: 15 Apr 2008, 11:26 af Guldbrand » Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #6: 16 Apr 2008, 14:03 »

Angående den her:

AQ: Mit spil kører langsomt. Hvad skal jeg gøre?
Svar: Såfremt du er nået rigtig langt i det gemte spil, og dataene ophober sig, vil spillet blive langsommere. Dette kan der ikke gøres noget ved. Derimod er det fra start, har du evt. valgt for mange ligaer i dit spil. Hvis du installerer meget grafik, kan dette også medvirke til at gøre spillet langsommere.



-Så er det faktisk vist nok muligt at gå ind og rydde op i ens mapper..  Altså gå ind og slette de gamle kampe som er spillet. Dette skulle vist hjælpe lidt på at få ens spil til at køre hurtigere.. Eller ihvertfald mindre langsomt.. Men når man har gjort det, så kan man vist nok ikke længere gå ind på selve kampene mere...

Hvordan man helt præcist gør det kan jeg desværre ikke helt huske.. Men måske andre kan..?  Mindes dog faktisk at der har været en guide her på siden omkring det fra de tidligere versioner af spillet...

EDIT: efter lidt søgen fandt jeg nedstående gamle guide, Ved dog ikke om den stadig virker, men det går jeg da ud fra..
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=3;start=0;guide_id=14 


Dur ikke i 08
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #7: 19 Apr 2008, 23:54 »

Jeg synes der mangler noget med editor:

Min editor vil ikke starte fordi filen MSVCP71.dll ikke bliver fundet. Den siger at programmet muligvis kan løses ved at installere programmet forfra.

Svar:

Installer denne fil og lig den i C/WINDOWS/SYSTEM32

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #8: 20 Apr 2008, 13:15 »

Jeg synes der mangler noget med editor:

Min editor vil ikke starte fordi filen MSVCP71.dll ikke bliver fundet. Den siger at programmet muligvis kan løses ved at installere programmet forfra.

Svar:

Installer denne fil og lig den i C/WINDOWS/SYSTEM32

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71


Tilføjet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #9: 20 Apr 2008, 15:43 »

En til:

jeg for en meddelse om at spillet er lukket ned og fejlen muligvis kan findes i mappen "crash dumps".

Svar:

det er muligvis fordi du har lagt noget grafik forkert ind. Slet også mappen "crash dumps" i sports interactive mappen hvis der er en mappe der hedder "crash dumps".

Håber du kunne bruge det. Så kommer der jo også mindre tråde om det samme
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hallas
Gæst
 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #10: 20 Apr 2008, 15:48 »

En til:

jeg for en meddelse om at spillet er lukket ned og fejlen muligvis kan findes i mappen "crash dumps".

Svar:

det er muligvis fordi du har lagt noget grafik forkert ind. Slet også mappen "crash dumps" i sports interactive mappen hvis der er en mappe der hedder "crash dumps".

Håber du kunne bruge det. Så kommer der jo også mindre tråde om det samme

Er tilføjet nu Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #11: 24 Apr 2008, 16:36 »

Hvad med at skrive hvis det kun vil køre i fuld skærm hvad man så skal gøre
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hallas
Gæst
 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #12: 24 Apr 2008, 16:48 »

Hvad med at skrive hvis det kun vil køre i fuld skærm hvad man så skal gøre

Kom med spørgsmål og svar, så skal nok indsætte det Smiley
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #13: 25 Apr 2008, 11:17 »

Er det muligt at ændre sproget?
Jeg har den engelske-version, og inde i options er muligheden for at vælge Dansk der ikke, jeg tænkte på om det så var muligt at hente/downloade en eller anden fil, der gjort at man fik muligheden for at ændre det til Dansk?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes FAQ
« Svar #14: 25 Apr 2008, 14:00 »

Er det muligt at ændre sproget?
Jeg har den engelske-version, og inde i options er muligheden for at vælge Dansk der ikke, jeg tænkte på om det så var muligt at hente/downloade en eller anden fil, der gjort at man fik muligheden for at ændre det til Dansk?

Det kan man men det må man ikke
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010