home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 974 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 82447 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #30: 04 Maj 2008, 17:39 »

Fordi du var en af mine favoritter, så jeg havde gigantiske forventninger til dig. Dem har du slet ikke opfyldt, endnu - og det tyder ikke på at blive ændret.

Alt. Alle dine måder er brugt på en måde, så intet nyskabende. Du kan let finde på noget, hvis du ligger hovedet i blød noget længere tid. For mener ikke dine idéer i denne blog er gode. Din blog, du engang kørte om FCK var nyskabende og niveau var fantastisk højt. Sådan skal du gøre igen, før at du kan lokke min stemme til dig.

Jeg vil med glæde komme med et bud, men så skal billederne være lidt anderledes. Sender måske en PB senere i dag.

I øvrigt - hvordan opfatter du sangen Suberbia? Jeg forstår den nemlig ikke helt.

Tja, tjo, jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal sige.

Jeg er selvfølgelig smigret over, at du ser mig som favorit. Jeg mener dog, at jeg til fulde har levet op til den rolle, du har givet mig, fordi det er min bedste blog so far.

Du mener alt ikke er særlig godt. Det er jeg selvfølgelig ikke heeelt enig i.

Desuden så er det nyskabende, men det skal diskussionen ikke gå på, fordi du siger selv, at du ikke forstår sangen superbia, så det er måske derfor, du ikke kan se det nyskabende i den update. Derudover har jeg skabt en 3-deling, hvilket jeg er svært tilfreds med.

Men jeg skal nok arbejde med det layout.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #31: 04 Maj 2008, 18:29 »


oktober 2007



Det er med en blandet smag i munden, jeg tænker tilbage på måneden. Målet var klart: fire sejre ud af lige så mange mulige. En enkelt glippede, da Cagliari heldigt skaffede sig 1-1 i overtiden på deres hjemmebane. Andrade bragte os ellers planmæssigt i front i første halvleg, men de fine indsatser fra månedens foregående to kampe blev altså ikke fulgt helt op.
For først blev Livorno smadret med 3-0 på udebane. Her kunne jeg trække på smilebåndet pga. 2 mål af Trezeguet samt en enkelt pind af Nedved. Sådan var tanken fyldt op med selvtillid da lyserøde Palermo gæstede os i månedens, på papiret, sværeste opgør.

Det blev det på ingen mulig måde, da Trezeguet med to hurtige mål skaffede os et pænt forspring som syditalienerne aldrig formåede at indhente. Zanetti og Fernández var mændene bag cementeringen af den sikre 4-1-sejr, der altså desværre ikke kunne blive fulgt op i den tredje kamp på måneden.


3-0 vs. Livorno(u)
4-1 vs. Palermo(h)
1-1 vs. Cagliari(u)
4-0 vs. Napoli(h)
Serie A
Den sløsede præstation skulle glemmes og erstattes af en sprudlende opvisning imod Napoli, der i den grad blev ofre for resultatet af et motiveret mandskab, der tog en 4-0-sejr. For med åbningsmål af Andrade og den fremragende spillende Tiago gik Juventus selvsikkert til pausen. Jeg fortalte dog mine spillere, at afslapning ikke var en valgbar mulighed. Det forstod Fernández og Trezeguet der gjorde sejren til en regulær ydmygelse i sæsonens måske hidtil bedste kamp.

Sådan fik vi sat et eftertrykkeligt punktum på oktober, og når jeg kigger på stillingen, kan jeg være fint tilfreds, for vi er ikke hægtet af på nogen måde. For vi topper rent faktisk tabellen. Ganske vist à point med AC Milan og sølle 1 point ned til nummer fire, Inter. Derimellem lurer Lazio, som tager imod os i et brag, der åbner november måned. Jeg er lidt nervøs for den kamp, men med holdets præstation imod Napoli, tror jeg på alle 3 point. Derudover spilles der to kampe i november måned mod henholdsvis Torino og Sampdoria. Bestemt ikke en let måned, men samlet set håber, og tror jeg på et udbytte omkring de 7 point.


« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 21:09 af Hafiz » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #32: 04 Maj 2008, 18:53 »

Se dét er smukt layout! Smiley
Pånær det øverste billede er alt for stort.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #33: 04 Maj 2008, 19:01 »

Mange tak.

Jeg er også i fuld gang med at tænke over at forbedre pol.dk looket.

Jeg kan dog ikke få topbanneret i denne update ned på et passende niveau, så det stadig ser fikst ud, så pt. må jeg beholde dette.

Desuden kan jeg afsløre, at Luxuria er på vej
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #34: 04 Maj 2008, 19:32 »

Luxuria


Utydeligt står hun der, brokkende sig gevaldigt til hendes overordnede. Trods hendes fremragende start, er hun altså utilfreds. Utilfreds med flere ting, men særligt én faktor, springer i øjnene. Gevaldigt er hendes ønske nemlig om tilføjelse af flere spillere. Toppen fortæller den gamle, passionerede – nej, ikke pensionerede, men passionerede – dame, at hendes opførsel ikke kan tolereres.
For det er ikke et spørgsmål om hendes pungs vægt. Nej, det er et spørgsmål om hendes forfærdede metoder. For første gang er hun i modvind. Hendes hår står til alle sider, ryger ind i øjnene og i munden på hende selv, mens hun står i den stride vind og kan læse alskens artikler om hende selv.
For hun er blevet samtaleemnet – sammen med hendes konkurrenter. Hendes egne tilhørere og de gensidigt passionerede personer har fundet stor utilfreds ved hendes gøren på det seneste.

Hun er faktisk ikke ligeglad, selvom hendes selvoptagethed burde have siet den kritiske gøen fra, som var det en si, der arbejdede med kanonkugler. Nej, for kanonkuglerne bliver ikke skudt af sted som spredehagl. De rammer, og rammer plet. Damen er forundret over al kritikken, men mest af alt forundret over hvordan, kilden til kritikken overhovedet er kommet op til overfladen.

For hvordan kunne nogle vide, hvem hun havde et godt øje til. Bevares, med godt øje menes der ikke det samme stadie som hendes indenad kiggende øje, der forherliger hende selv. Nej, der menes mulige emner til at tilføje til hendes andre folk, der har startet hendes ridt tilbage blandt de bedste i klassen på fornemmeste vis.

Hvordan kunne nogle vide, at hende, den ellers hemmelighedsfulde Dame, havde været på rov hos rivalerne? Hendes ønsker har nemlig været at hente et par kreative folk til standen, men med det seneste blæsevejr, er det som om, at de ønsker er forsvundet i orkanen. For to folk fra konkurrent nr. 1, Inter, er nemlig ønsket, og hele problematikken stammer heraf. For både hendes tilhængere og konkurrenternes ditto er ekstremt utilfredse med denne usømmelige omgang med tilhørsforhold.

Men hvad er der at gøre ved det? Ikke noget, siger Damen let afvisende, men samtidig usikkert til sig selv. Hvad synes De om det? Må hun ikke selv bestemme, hvem hun roder med, som var hun en slidt Dame, der skulle opnå succes i form af penge.
Men hov –det er hun jo. Men når hun igen er kommet op i den fornemmeste klasse, må den Gamle Dame også indfinde sig med visse etiske spilleregler.
For du roder bare ikke rundt med hvem som helst. . .
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #35: 04 Maj 2008, 21:00 »

Mange tak .creat1ive - håber ikke ventetiden har været for længe siden sidste lignende.

Det var den 4. og samtidig sidste update for idag - jeg følte bare, at jeg skyldte lidt.

Imorgen kommer der også et par stykker.

Afstemningen omkring min slutplacering endte sådan:

nr. 1: 3 stemmer
nr. 2: 2 stemmer
nr. 3-4: 6 stemmer
5-6: 2 stemmer
6+: 3 stemmer.

Så må vi se, hvem der får ret!
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #36: 04 Maj 2008, 21:08 »

Synes det er alt for fedt med disse updates.. De er vanvittigt flot skrevet, og dit brug af dødssynderne ville give Paven langvarige svedeture, "Thumps Up" herfra.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #37: 04 Maj 2008, 22:11 »

Tak steeval. Stærkt du har styr på Paven og dødssynderne, er nemlig ikke sikker på, at alle har fanget den Smiley

Håber du vil følge med fremover.

Forresten og en sej blog du selv har gang i!
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #38: 04 Maj 2008, 22:20 »

Tak steeval. Stærkt du har styr på Paven og dødssynderne, er nemlig ikke sikker på, at alle har fanget den Smiley

Håber du vil følge med fremover.

Forresten og en sej blog du selv har gang i!

Mange tak Smiley

Må indrømme, at det sjældent jeg ser eller bruger de latinske betegnelser, så det var yderst heldigt, at den første var Superbia. Da Luxuria så kom bagefter, var jeg ikke i tvivl mere, men KIU.

Og jeg er super glad for, at du kan li' min blog Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #39: 05 Maj 2008, 07:28 »

jeg er heller ikke den skarpeste til latin, men man bør kende de betegnelser !

Jeg bruger sgu heller ikke de betegnelser, hvis jeg ka' lade vær' Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #40: 05 Maj 2008, 14:10 »



[font=Verdana]Danskerens dispositioner

1. oktober 2007
Den nye træner har været ved roret i godt 3 måneder nu, og der tegner sig allerede at ganske klart billede af hans favoritter i truppen og dem, der bestemt ikke er det. Fremover vil vi her på avisen følge ”danskerens dispositioner” og vurdere, hvordan vi tror, billedet af hans trup vil tegne sig fremover. Skønt der ikke er spillet mange kampe, så synes flere spillere allerede at have indtaget en stamme på Albrectsens mandskab.
Vi vil alligevel analysere truppen, dens huller, fremtidsperspektive r og mulige udviklingsmulighede r. I denne artikel fokuserer vi på de defensive karakterer i truppen, mens I skal læse med fremover for at modtage analysen af de offensive spillere.


Verdens bedste keeper - men ingen skarp reserve

målmandsposten synes der at være et svagt punkt hos reserven Belardi. Han har allerede givet udtryk for, at han er villig til at tage kampen op og håber på spilletid i denne sæson. Han lader dog ikke til at have niveauet og har således slet ikke spillet en eneste kamp indtil videre, og har kun stået for reserverne.
>> Belardi
Nikolaj Albrectsen er kendt for gerne at have ville have 2 spillere til hver plads, og derfor må der også tænkes i alternative baner. Rygterne gik allerede i sommer på, at Juventus ville tilknytte et ungt talent fra Getafe.
Ustari var således i spil til reservetjansen, men prisen skulle angiveligt have afskrækket danskeren. Derfor har vi også studeret mulighederne for at hente en andenkeeper på fri transfer til sommer. 3 emner er særdeles hotte:


KANDIDATER:

  • Morgan DE SANTIS, Sevilla
KOMMENTAR:
Den italienske keeper er kun 2. valg i Sevilla, men har ytret sin tilfredshed med livet i Spanien. Han har således også allerede spillet to kampe, og tjener desuden en klækkelig hyre hos sin nuværende klub.
SANDSYNLIGHED: 4/10


Så har jeg redigeret noget i Danskerens dispositioner.

Hvad synes I om det nye look?

Jeg vil også gerne have lande-flag ud for hvert et navn, men jeg kan ikke få det stillet pænt nok op.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 14:12 af Hafiz » Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #41: 05 Maj 2008, 15:55 »

Havde personligt intet i mod det gamle look, men det nye er i mine øjne, hverken bedre eller dårligere.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #42: 05 Maj 2008, 18:44 »


november 2007



Den korte måned har ikke betydet en ligeledes kortvarig modstand, for vi har været presset hele måneden. Det har betydet, at vi ikke længere er ubesejret, eftersom de lyseblå Lazio slog os i en, desværre, særdeles bizar kamp. For vi startede ud, som vi har gjort hele sæsonen: Med fart på og højt humør. Vi kommer hurtigt foran ved Mathías Fernández, og den gode føring holder vi pausen ud.
Den udbygges til min store fryd, da Trezeguet frækt lobber bolden over en måbende keeper. Sådan skabte franskmanden en meget sikker fornemmelse i min mave. Desværre blev den ikke fuldendt, da Pandev scorede to hurtige mål og til sidst gik det helt galt, da forsvaret kiksede en offside og Rocchi afgjorde kampen – ganske ufortjent endda.

Vi skulle op på hesten igen i den meget intense topkamp, og jeg gjorde det klart overfor spillerne, at jeg var meget tilfreds med dele af den foregående kamp, men at den sidste fjerdedel på ingen måde måtte gentages.
Det forstod drengene, der gjorde det helt af med det gæstende hold. Vi vandt med 5-0, anført af Iaquinta, der fandt vej 3 gange til netmaskerne. Bemærkelsesværdigt er det, at han gjorde det med hovedet alle gangene. Derudover var det to dødbolde, et direkte frispark fra Del Piero og et hovedstødsmål fra den godt præsterende Stendardo, der afgjorde kampen og gjorde ydmygelsen endnu værre.
2-3 vs. Lazio(u)
5-0 vs. Torino(h)
1-1 vs. Sampdoria(u)
Serie A

Panden rejste vi altså hurtigere, end jeg havde regnet med, og meget tegnede da også til, at vi skulle følge de gode takter op i månedens sidste kamp på udebane imod Sampdoria. Trezeguet bragte os i front i første halvleg, og vi forsøgte med meget held at dræbe kampen. Dommeren havde da også så godt som fløjtet af, da Cassano sparkede 2 point væk fra vores konto, og jeg må sige, at det var desværre ganske fortjent.

Vi ender altså op med 5 point ud af 9 mulige. Vi får et black-out i Rom – det første af slagsen i denne sæson. Sådan nogle må man kalkulere med, for vi er endnu ikke et rendyrket tophold. Det skuffer mig alligevel, at vi kun får 5 point, fordi jeg synes, vi fortjener mere. Til gengæld får vi en hård december med en del flere kampe – startende med den vitale AC Milan kamp d. 2. december.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 21:09 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #43: 06 Maj 2008, 15:18 »

Så må det være på tide at fortælle, at der i dag kommer minimum 1 update.

Der kan dog sagtens komme flere, men nu får vi at se, hvor mange der har lyst til at læse i dette gode vejr
Updaten indeholder en gennemgang af de centrale midtbanepladser, hvor flere spændende navne præsenteres.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #44: 06 Maj 2008, 16:00 »

Jamen det vil vi da glæde os til!

Det ser jo ualmindeligt godt ud skriftligt, men igen så må jeg også erklære mig enig med de andre mht. layoutet. Din grafik er alt, alt for voldsom (store billeder, rammer osv.). Prøv at gå efter det lidt mere enkle look, da det lige nu virker meget middelmådigt. Ellers ser det perfekto ud, så du skal bare køre på med den gamle dame.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010