home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 970 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 82448 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #60: 09 Maj 2008, 17:01 »

Dejligt at se Juve på toppen.. KIU..
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #61: 10 Maj 2008, 13:04 »

Som nævnt tidligere er jeg dybt forelsket i din blog, læste lige IRA en gang til og må sige det er fantastisk.

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #62: 10 Maj 2008, 14:27 »

Dejligt at se Juve på toppen.. KIU..

Ja, nu må vi se, om det holder ved Smiley

Som nævnt tidligere er jeg dybt forelsket i din blog, læste lige IRA en gang til og må sige det er fantastisk.

KIU

Mange mange tak. IRA blev også et godt afsnit.

Næste dødssynd er på vej.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #63: 10 Maj 2008, 14:37 »

Jeg må sige, det her er nogle flotte updates! Jeg har slet ikke set denne blog før, måske pga navnet. Det lyder desværre ikke fangende Smiley
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #64: 10 Maj 2008, 14:43 »

tak tak. det er lidt sent at skifte navn, og jeg ville skrive noget anderledes på daværende tidspunkt. håber ikke, det holder for mange folk væk Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #65: 10 Maj 2008, 14:50 »

INVIDIA



Meget af fråden fra munden er fjernet. I stedet kan Damen nu med mere tilfredsstillende hånd placere sine tinsoldater, hvor hun finder det bedst. Skønt hun er kommet på højkant, er der stadig noget, der plager hende. Under ribbenet er der en prikken i siden på hende. Nederdrægtigt prikker hornet hende vedvarende i siden. Det har siddet der i et par måneder nu. En recept kan ikke fjerne prikkeriet, nej det kan kun hendes selvoptagethed. Lige nøjagtigt dén er netop forstummet en smule, efter al den prikken hen over vinteren tog til. Så hvad er der at gøre for damen? En løsning ligger langt væk, men vi må helt ind til det føromtalte ben, for at se, hvad der ligger til grund for hornet i siden.

Grunden skal ses i vinterens korte pause fra klassen, hvor hornet godt og grundigt placerede sig i siden. Skønt hun kom tilbage fra ferien med god gejst og genfandt sin fine status i klassen, så har de tunge drenge forulempet hende med dette horn. Hun er langt fra tilfreds. Hun spejler sig i dem, og er stærkt utilfreds med de mange nye remedier, der har med i klassen.
De må have kostet mange penge. Hun ønsker at knække de fine nye blyanter, der må have kostet en formue. Hun sidder der, med øjnene let knebet sammen – ikke med det asiatiske strejf, men derimod med det kolde, arrogante strejf – og tænker på, at hun også ønskede sig nye blyanter at blære sig med. Hun har bare ikke midlerne til det.
Alligevel fornemmer man hendes stræben efter det, de andre har, som en kølig ånde, der får ens nakkehår til at rejse sig, når Damen bestræber sig på at opnå det, de andre besidder.
For de andre besidder nemlig så meget mere, de har jo lige fået købt ind. Derfor ser vi Damens pupiller udvide sig ubehageligt, blive arrige, rødsprængte og alvorlige, mens hun mest af alt tænker på, hvor heldige hendes konkurrenter er, mens hun næsten ingenting har.
Pupillerne, fråden og hendes knyttede næver, der giver hvide knoer, minder Dem vel om, at man skal være glad for det man har, og ikke som Damen, der hele tiden er forblændet af det, hun ikke har.

 

Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #66: 10 Maj 2008, 15:52 »

Smukt Thumbs Up
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #67: 10 Maj 2008, 17:33 »

marts 2008


Vi lagde hårdt fra land med en sikker sejr ude imod Catania2-0 og det gav en sejrsrække på 9 kampe i streg. Min mavefornemmelse forud for udekampen imod Palermo var ikke videre god, og det viste sig også at være dem, der fik bugt med vores fremragende statistik. Det fik de i overtiden, da de udlignede vores tidlige føringsmål. Stendardo havde ellers planmæssigt bragt os i front, men noget uforståeligt fik Palermo lov til at udligne efter 95 minutter – der var kun lagt 3 minutter til.

Vi kom op på hesten med en sikker sejr over Cagliari2-0, men vi viste udmærket, at Lazio var en modstander, vi skulle være beredte på. Alle spillere var helt klar på at revanchere vores eneste nederlag hidtil i ligaen. Vi fik bragt os foran 2-0 lige efter bogen, men som i forrige opgør imod dem, kom de tilbage i kampen og reducerede. Vi lukkede dog festen for deres vedkommende med et hurtigt mål til 3-1, inden Fernández udnyttede et dejligt tvivlsomt straffespark.


Vi måtte dog sande at den kamp sad i benene 3 dage efter i Napoli, hvor vi kun fik det ene point. Folk var ikke helt klar i anden halvleg og underpræsterede. Det betød, at en ellers stærk spillende Sissoko, måtte se sit mål forbigået som kampens enlige, da Lavezzi scorede et kvarter før tid.

2-0 vs. Catania(u)
1-1 vs. Palermo(u)
2-0 vs. Cagliari(h)
4-1 vs. Lazio(h)
1-1 vs. Napoli(u)
2-1 vs. Sampdoria(u)
Serie A


Der blev rettet op på et par ting i marts måneds sidste kamp, da Fernández scorede begge vores mål i favoritsejren over Sampdoria. De bragte sig ellers overraskende foran, men jeg må sige, at vi viste høj moral, da vi kom tilbage og skaffede os 3 point.
Netop de point har været medvirkende til den gode stilling her før april åbnes. Vi har nemlig 3 point ned til Inter og en markant bedre måldifference. Vi har begge en udekamp mod Milan, der sådan kan bringe sig ind i mesterskabskampen igen med sejre over os begge. Jeg er glad for at have 3 point at give af med 7 kampe tilbage, men jeg vil ikke sælge skindet før bjørnen er skud og milaneserne lagt ned.

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #68: 10 Maj 2008, 20:11 »

Der resterer jo 7 kampe af ligaen. Jeg har et lidt svært program, men fører med 3 point.

Afstemningen går på, hvilken placering jeg får til sidst. Lad os se om I kan ramme rigtigt?

Satser på at komme med afgørelsen i morgen
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #69: 10 Maj 2008, 20:48 »



Danskerens dispositioner

1. april 2008
I vores serie af artikler om den unge, danske træner, Nikolaj Albrectsen, og hans arbejde som træner i Juventus, er vi nu nået til den sidste af slagsen. Danskeren har igennem sæsonen haft et godt øje til franskmanden David Trezeguet, mens landsholdsangribere n fra Italien, Iaquinta, er henvist til en reserverolle. 3. angriberen, Palladino har ikke været særligt brugbar, og vi tager nu emnet op om mulige forstærkninger i den virkelig sjove ende af banen.

Den tredje angriber søges

David Trezeguet har med sine mange mål gjort det klart for enhver, hvem der er førsteangriber. Desværre for ham, er han allerede godt oppe i årene, så Nikolaj Albrectsen må inden for en overskuelig årrække kigge sig om efter en ny topangriber. Den finder han nok ikke i Iaquinta, der bestemt ikke har indfriet nogens forventninger til ham. Derudover vil vi her på redaktionen også påpege, at der mangler en habil 3. angriber til at varetage tjansen som indhopper. Derudover har danskeren ytret ønske om at få et enormt angrebstalent, der kan udvikles, fordi de nuværende angribere er færdige spillere, der ikke udvikler sig i den rigtige retning mere. Vi har fundet 4 mulige kandidater, der kan tilføjes Juventus-truppen i sommerpausen. Alle 4 har til fælles, at de den senere tid alle er blevet linket til klubben:

KANDIDATER:

  • Sergio AGÜERO, Atletico
KOMMENTAR:
Den vævre angriber opfylder stort set alle Albrectsens krav. Han er allerede en topsspiller – han er ung, og ekstremt talentfuld. Desuden mener eksperter, at han, på trods af sin unge alder, er en af verdens bedste og farligste frontløbere. På den baggrund er det et drømmekøb, der kan blive til virkelighed til sommer. Desværre for Albrectsen, er han ikke den eneste, der har fået øjnene op for argentineren. ”El Kun” er sådan blevet sat i forbindelse med ikke færre end 10 europæiske topklubber.
SANDSYNLIGHED: 5/10

  • Hernan CRESPO, Inter
KOMMENTAR:
Vinterens furore omkring Nikolaj Albrectsens interesse i specielt denne spiller har lagt sig de seneste måneder. Ikke desto mindre står det nu mere eller mindre klart, at den aldrende argentiner til sommer skifter til Juventus. Kontrakten med den engelske klub Chelsea udløber som bekendt til sommer og det menes, at kontrakten med Juventus allerede ligger klart.
Det eneste, der kan bane vejen for et skifte, tror mange, er Crespos alder, der ikke berettiger ham til mange års topfodbold endnu.

SANDSYNLIGHED: 8/10

  • Mario BAOTELLI, Inter
KOMMENTAR:
Endnu en Inter-spiller er rygtet til Juventus. Den unge angriber kan være dét talent, som Albrectsen søger. For han er ikke helt tilfreds i Inter, og kan givetvis få meget mere førsteholdsfodbold i Juventus.Spørgsmåle t er blot, om Inter vil sælge et af Europas største talenter til konkurrent nr. 1.
SANDSYNLIGHED: 5/10

  • Edison CAVANI, Palermo
KOMMENTAR:
Man vil ifølge Sicilianske medier gerne fra Juventus’ side gerne hente en af Palermos angribere til klubben. Cavani står i skyggen af Amauri – en spiller der desuden også er ønsket af Juventus, men fundet for dyr – og den unge angriber fra Uruguay har ytret et klart ønske om spilletid. Prisen ligger dog meget højt for den ombejlede angriber, og måske lige i overkanten for en 3. angriber.
SANDSYNLIGHED: 6/10

De 4 emner er altså de klart mest hotte for Juventus i øjeblikket. Ikke alle lever dog op til Albrectsens skrappe krav, og det synes stærkt tvivlsomt om han kan holde ved sine ønsker. Hvis han slækker på dem, er Crespo den mest oplagte, men fans af Juventus hungrer efter en reel afløser for Trezeguet, der snart ikke holder længere.
Spændende bliver det, nu hvor sæsonen snart er overstået. Vi her på avisen vender tilbage til efteråret med nye analyser.

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #70: 11 Maj 2008, 09:33 »

8 har so far stemt og alle på en 1. plads... men hva' tror du. afgørelsen finder afsted i idag!

Dam-dam-dam-daaaaam!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #71: 11 Maj 2008, 11:26 »

Du skriver flot, du skriver virkelig flot. Opsætningen er jeg ikke vild med, og den skrifttype du bruger i f.eks. INVIDIA er virkelig dårlig, ligesom jeg ikke synes du skal skrive med fedt forbogstav. Wink

Keep it up. Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #72: 11 Maj 2008, 14:27 »

tak igen creative og zulue.

att zulue:  kan jeg være jeg ændrer skrifttypen.

den skal bare være lidt gnidret.

Det med fed forbogstav er KUN i indledningen, og det er der en bestemt grund til. Prøv selv at se, om du kan finde den Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #73: 11 Maj 2008, 16:43 »

april 2008


I 7. sidste spillerunde skulle vi til Milano og spille sæsonens tilbageværende sværeste kamp. Hjemmeholdet bragte sig i front i første halvleg, men da vi frækt udnyttede en blottelse i forsvaret og udlignede ved Fernández, så stod der os på resten af kampen. Vi spillede hjemmeholdet ud af banen, men Dida havde en af karrierens bedste kampe og formåede at fravriste os alle 3 point. Det formåede Torino desværre også i den efterfølgende runde, da de var godt i gang med at smadre os. De scorede en enkelt pind i første halvleg og to hurtige efter pausen. 3-0 var vi nede med og satsede alt. Efter 91 minutter fik Iaquinta pyntet på resultatet, men da Trezeguet minuttet senere gjorde ham kunsten efter, blev derbyet en nervøs affære. Hjemmeholdets Barone fik rødt kort og det gav Iaquinta tid til at score vores 3. mål i overtiden!

1-1 vs. Milan(u)
3-3 vs. Torino(u)
3-0 vs. Parma(h)
3-0 vs. Siena(u)
Serie A

Det ene point var derfor i den grad vundet, og selvtilliden var da også utrolig høj, da vi efterfølgende hørte, at Inter for anden kamp i træk også havde spillet uafgjort.
Vi tog selvtilliden med os til de efterfølgende to kampe, hvor Parma og Siena let blev slået med to gange 3-0. Vi spillede meget flydende og med meget stor konsekvens. Angrebsspillet flød som havde vores spillere altid spillet sammen - ja alt gik op i en højere enhed og igen med Fernandez som dirigent.
Sådan er status altså efter april måned og før de sidste tre kampe i ligaen. Vi har nu 6 point ned til Inter, og for mig at se, skal vi kun bruge en sejr for at blive mestre. Det tegner godt, rigtig godt.

« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 23:07 af Hafiz » Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #74: 11 Maj 2008, 18:26 »

Sådan!!! Det er sku fantastisk!!! Er sikker på du nok skal sikre dig minimum 4 point i de sidste 3 kampe, så mesterskabet skal sku nok komme tilbage til Torino. Rigtigt godt arbejde Hafiz, og man kan sku sagtens se, hvorfor du var blevet udråbt blandt favoritterne før konkurrencen.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010