home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 82469 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #75: 11 Maj 2008, 20:29 »

Mange tak Smiley

Jeg håber at mesterskabet kommer hjem ja Smiley

Og tak for den store ros... Den næste dødssynd kommer snart
« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 20:31 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #76: 11 Maj 2008, 20:30 »

ACCIDIA



Det ses så forfærdelig tit. Og alligevel ynder Damen at begå den selv samme fejl. Væmmes gør man, når man ser denne kedelige holdning til tilværelsen. Enhver med samme mulighed ville have grebet det anderledes an.Når det så er sagt, så må man også tage Damen i forsvar. Selvom hendes aktioner synes forfærdede, dvaske og ikke vindertype-atige, kan det jo have noget at gøre med den nervøsitet, der affødes i kroppen, når noget skal til at eskalere. Krampetrækninger minder hendes aktioner mest af alt om, fordi de virker så halvhjertede, men hvorfor dog det – nu hvor hun er så tæt på at nå anerkendelse? Anerkendelsen, der lurer lige om hjørnet, men måske derfor bliver man handlingslammet, som en skør, der bliver befængt med den hvide trøje. Bare det ikke lammer hende for alvor, for hendes hidtidige gøren berettiger hende til mere, end hun muligvis ender op med, med hendes nuværende tilstand.

Hvad er det så, der er galt med Damen? Jo, ser De, hun er jo stadig selvbevidst, men desværre så selvbevidst, at det er gået hen og blevet en sovepude. For hun agere ikke, nej nærmere reagere, som de fine eksperter vil sige det. Hun er med andre ord blevet dvask og tilbageholdende i hendes gøren og laden. Det kan betyde mange ting, men én ting er sikkert: sundt er det ikke.

Hun kan ikke blive ved med at sidde på sin flade og være inaktiv, som en lazy teenager, der bare læser blogs dagen lang på internettet.
Nej, hun må ud og arbejde igen på sin opgave. Opgaven, der handler om at få hendes projekt fuldbyrdet. Men med den indstilling, så er fuldburdet en by i Rusland.

 

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #77: 11 Maj 2008, 23:12 »

Afstemningen afsluttes ikke endnu.

Spændingen udløses ikke endnu.

I må sove med håbet om at jeg vinder skabet.

Afgørelsen kommer i morgen.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #78: 12 Maj 2008, 09:59 »

maj 2008



Jeg kan lige så godt afsløre det.
Vi er blevet mestre! Mestre i fin stil, for de sidste 3 kampe blev slet ikke noget problem. Først blev Udinese lagt ned med 3-1, og vi kunne fejre mesterskabet på udebane imod Reggina i næstsidste runde, da vi vandt med 1-0. At Atalanta så fik 0-0 imod os i sidste runde, er ganske underordnet for mig. Vi fik overrasket og vundet ligaen – jeg er meget stolt!


3-1 vs. Udinese(h)
1-0 vs. Reggina(u)
0-0 vs. Atalanta(h)
Serie A

For at opsummere på en fremragende sæson, vil jeg fortælle jer lidt om, hvad holdet siden hen er blevet hædret for.
Omkring juletid fik vi to kåringer til truppen: Trezeguet blev kåret som Europas bedste angriber, mens Andrade blev hædret med samme pris, bare for forsvarsspillere. Efter guldet blev hængt om min hals har jeg også modtaget prisen som Årets træner i Italien.
Vores præstation er også blevet kåret som den mest positive overraskelse i italiensk fodbold. I samme ombæring fik Antonio Nocerino prisen som årets unge spiller i ligaen, mens Andrade fik prædikatet som bedste forsvarsspiller. Derudover blev Fernández fortjent kåret som bedste indkøb – bemærkelsesværdigt nok også mit eneste!


Slutteligt kan det nævnes, at Trezeguet med sine 34 ligamål og Fernández med sine 24 oplæg blev henholdsvis topscorer og spilleren med flest assists.

Forud mod næste sæson har jeg allerede nu slået et par ting fast mht. truppen. Der skal renses ud i den. Der har været mange spekulationer, men nu er det klart, at Nedved ikke får forlænget sin kontrakt. Han er simpelthen for dyr i drift, ligesom at Zanetti er sat til salg af samme grund. Stendardos og Barazites lejekontrakter udløber, og de efterlader selvfølgelig et stort hul. Mellberg hentes på fri transfer, men jeg mener ikke, at han er en, der kan lukke førstnævntes hul. Jeg kan ligeledes afsløre, at jeg har skrevet kontrakt med Hernan Crespo, der ankommer på fri transfer. Han skal være jokeren i front og med sin rutine håber jeg på, at han kan være en fremragende 3. angriber.
Det var altså alt for første sæson – jeg ser meget frem til nr. 2, hvor vi også skal se, om vi kan begå os i Europa.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #79: 12 Maj 2008, 10:06 »

Kun et ord kan beskrive det: Det er fantastisk! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #80: 12 Maj 2008, 10:15 »

Kun et ord kan beskrive det: Det er fantastisk! Smiley

Det var så 3 ord - men jeg kan kun give dig ret.. FANTASTISK!! KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #81: 12 Maj 2008, 10:49 »

Super fortjent Hafiz Thumbs Up

Det her er klart en af de blogs der har fascineret mig mest, og igen en super update i Accidia. Det er den slags updates der løfter din blog fra gennemsnittet til toppen. Tror du har gennemskuet, at jeg er stor fan.

KIU

PS.
Fortsætter denne blog efter konkurrencen? For det ville være dejligt Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #82: 12 Maj 2008, 11:29 »

Kun et ord kan beskrive det: Det er fantastisk! Smiley
Det var så 3 ord - men jeg kan kun give dig ret.. FANTASTISK!! KIU Thumbs Up


Mange tak til jer to. Troede I havde opgivet at følge med her. Det var ret godt ja, og jeg vil forsøge at "KIU" Smiley

Super fortjent Hafiz Thumbs Up

Det her er klart en af de blogs der har fascineret mig mest, og igen en super update i Accidia. Det er den slags updates der løfter din blog fra gennemsnittet til toppen. Tror du har gennemskuet, at jeg er stor fan.

KIU

PS.
Fortsætter denne blog efter konkurrencen? For det ville være dejligt Peace

Tak endnu en gang Smiley

Godt at du er fan!

Mht. Accidia, så ville der jo nu skulle komme en DD, men den udgår til fordel for endnu en dødssynd til at slutte sæsonen ORDENTLIGT af Smiley

Mht. bloggen efter konkurrencen, så ved jeg ikke. For jeg bliver student, og faktisk er jeg nu gået ind i læseferien - endda med første eksamen i morgen!

Men alt er muligt  Rullende Øjne

Desuden vil jeg efter den næste dødssynd fortælle om stilen til 2. sæson i Juventus, der selvfølgelig vil blive anderledes, så vi ikke sidder fast i samme spor.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #83: 12 Maj 2008, 13:04 »

AVARITIA



Gammel er Damen uden tvivl.Retfærdigvis må vi dog erkende, at alderen ikke har trykket det seneste års tid. Årets hændelser ønskes at blive gentaget for den rynkede Dames vedkommende – helt dum idé er det jo ikke. Det må De da kunne give mig ret i?I hvert fald kan vi se, at hendes manglende træthed har medført den fremragende præstation. Ganske vist ikke hende, der skal hædres alene, men som en anden politiker, må man tage af ros, hvad man kan få. Hends præstation står dog i skyggen af hendes konstante selvforherligelse i pressen, der kan opfattes på lige så mange måder, som hvad der findes af indiske karry-retter. Er hun virkelig ikke blevet klogere, som året er gået? Deri har jeg min tvivl, for i sidste ende er hun jo blot en gammel dame, der bare smager på sig selv, og er sin egen livret.

For hendes problem er netop hendes trang til at fortælle den resterende befolkning, hvordan hun er åh-så-god og bare mener, at hun er Guds gave til klassen. Men det stopper ikke her, for dampen vælter ud af de slidte ører, som var hun et tog i ekspresfart. For det vil hun selv gerne være, ligesom de småborgerlige folk, der sigter efter Strandvejens goder.
Hun har fået gerrigheden helt ind til kroppen. Ikke nok med at det smukkeste sølvtøj kom hjem til den smukkeste dame, nej så vil hun have mere. Nogle vil kalde det ambitioner – andre vil kalde det arrogance. Arrogance er ikke et umuligt prædikat at bruge, for ganske vist kan man mene, at Damen har noget at have det i – men mådeholdenhed er en dyd. I stedet bliver gerrigheden til en dyd, for hun synes ikke tilfreds med det nuværende, men vil bare have mere – hvad end det nu er.

Hvad det bliver til, kan hun, ifølge hende selv, selv bestemme. Men de andre i klassen må sørge for at få medbestemmelse, så denne arrogance ikke stiger hende mere til hovedet, end den allerede er.
 

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #84: 12 Maj 2008, 14:18 »

Sådan sluttede første sæson med et brag.

Jeg håber, I har kunnet li' 3-delingen.

Næste sæson vil jeg prøve noget nyt af forskellige årsager. Dels har jeg spillet sæsonen, dels så står der eksaminer for døren, men vigtigst af alt så skal I ikke kedes og jeg vil, selvom jeg holder konceptet, dreje det en smule, så I ikke skal blive forvente.

Inddelingen kommer i sæson nr. 2 til at se sådan ud:

Årstidsbeskrivelser, dvs. 3 måneder af gangen.
Efter hver af denne kommer der en "Fokus på" artikel, som omhandler en fase hos træner Nikolaj Albrectsen, der er værd at analysere. Dette vil tage udgangspunkt i facts fra FM og vil blive mere nørdet end resten af bloggen.

Desuden regner jeg med, at dødssynderne stadig vil være at finde, måske dog med en anden vinkel. Det har jeg endnu ikke besluttet endnu.

Jeg vil gerne bede om lidt feedback på dette og bloggen generelt, og om dette indlæg er helt hen i vejret Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #85: 12 Maj 2008, 14:24 »

Arh, hold kæft - det med forbogstaverne er jo genialt! Opstemt Virkelig imponerende, godt fundet på, og godt skrevet. Opstemt
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #86: 12 Maj 2008, 14:42 »

Arh, hold kæft - det med forbogstaverne er jo genialt! Opstemt Virkelig imponerende, godt fundet på, og godt skrevet. Opstemt

Hehe mange tak. Det tog ikke så lang tid at regne ud, men har du helt styr på det nu Smiley ?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #87: 12 Maj 2008, 20:19 »

Estate 2008
giugno, luglio, agosto




Sommeren er gået for os i Juventus. Vi har fået solet os i mere end en forstand. Den overraskende titel har medført, at vi har kunnet bade os i rampelysets søde skær, ligesom det dejlige italienske vejr har medført højt humør i klubben.
Det er der da også al mulig grund til, for vi har jo bare en titel at forsvare. Sommerens sol har også strålet for sidste gang over nogle af mine spillere, som jeg har sagt farvel til.

Jeg føler selv, at vi er kommet styrket ud af vinduet, for nu har jeg virkelig kunnet sætte et ordentligt aftryk på holdet. Vi vidste allerede tidligt, at flere spillere ikke skulle komme tilbage efter ferien. Derfor var det uden den store overraskelse at både Nedved og Birindelli forlod os på frie transfers. Palermo viste allerede i efteråret interesse i mange af mine spillere, og det blev til to handler:
Tilbagevendte Almirón og Cristiano Zanetti smuttede begge til Sicilien for en samlet pris på 85 mio. kr. – Disse handler er jeg stærkt tilfredse med. Slutteligt valgte jeg at sælge Legrottaglie til Sampdoria for et symbolsk beløb. Med mine indkøb var han også klar over, at det ikke ville blive til noget spilletid, så det var den rigtige løsning for begge parter. 


Netop de nye folk defensivt er nemlig måske de vigtigste af alle sommerens handler. For foruden Crisito, der er tilbagevendt fra en lejekontrakt, så har jeg hentet stærkt Piqué i Manchester United. Godt 200 mio. kr. måtte jeg slippe for ham, men det synes jeg er meget fair for en spiller, der skal lukke Stendardos vigtige hul. Netop Stendardo ville jeg gerne have haft til permanent, men Lazio var ikke indstillede på en handel. Som ekstra backup er Mellberg kommet til på en fri transfer, men skal prise sig lykkelig for +10 kampe – jeg tvivler meget på hans niveau.

Indkøb:
G. Piqué
O. Mellberg
J. Mata
M. Bodmer
H. Crespo
Jeg efterlyste i foregående sæson noget ekstra krydderi på den offensive midtbane, og det har jeg fået nu. Sommerens største navn er hentet i Lyon. Mathieu Bodmer er kommet til klubben for omkring 160 mio. kr. og er en ønskespiller for mig. Han kan dække mange pladser, har en vis rutine, og det internationale snit, der skal hæve os et niveau yderligere. Derudover er Giovinco også checket ind efter et lejeophold og sammen med det spanske talent Mata – der er hentet for godt 80 mio. kr. i Racing – skal han og netop den unge spanier skabe større konkurrence på de pladser. Slutteligt har vi fået forlænget lejekontrakten med Barazite, sådan at vi nu har mange strenge at spille på.
En modsat lejekontrakt er ophørt med Marchisio, sådan at han erstatter Zanetti på den centrale midtbane. Et fint skifte for mig at se.
Helt fremme skete der, desværre, ikke det store. Vi hentede kun Crespo til, og han skal klare sig som 3. angriber. Han får indtil videre kun ét enkelt år i klubben, for jeg vil gerne have et lidt yngre angreb fremover.


Vi har altså fået truppen fint på plads, og overordnet set er jeg meget tilfreds med den.
Den har også haft sine første tests, da vi er påbegyndt ligaen og har spillet Super Cuppen mod pokalvinderne fra Fiorentina. Den kamp lignede til tider en omgang badebold, men her viste vi os bedst i disciplinen og nyindkøbet Bodmer kunne fejre en debutscoring, der blev kampens eneste.

Sådan kunne jeg og mine spillere fejre det andet trofæ sammen og jeg fik en fremragende start på sæsonen. Den blev fulgt op af meget sikker start i Serie A. Med henholdsvis 2- og 3-0 fik Sampdoria og Empoli at mærke, at mestrene er klar til et titelforsvar.

Det er dog ikke de eneste strabadser vi kommer ud i i denne sæson. Champions League har budt os en ret hård lodtrækning, hvor vi skal være skarpe for at komme videre. Arsenal, Bayern og Celtic hedder modstanderne, og jeg kan bestemt ikke sige, at jeg er tilfreds med udfaldet.
Det kunne have været så meget bedre, men vi må bare kæmpe for at spille os videre til Champions League i foråret, som er bestyrelsens mål. Derudover forventer de en finaleplads i Coppa Italia, og at vi igen i år er med i kampen om mesterskabet.
Det tegner til en hård og lang sæson – men vi er klar.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #88: 12 Maj 2008, 20:39 »

Så er den nye sæson skudt i gang. Håber, I kan li' det!
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #89: 12 Maj 2008, 23:57 »

Super flotte updates Smiley

Jeg tænkte på om du eventuelt kunne lave noget med de 10 bud?

e.v.t. hvordan damen bryder dem, eller noget helt andet. Peace

Som altdi får du også lige et stort KIU med på vejen Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010