home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185538 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14# The Gunners – Champions League
« Svar #120: 02 Jul 2008, 16:25 »

Rigtig rigtig god blog. Dejligt med en uventet situation, det peppede lige bloggen ekstra meget op.
Bare lige Jimmy, så du kan have det i baghovedet, en Arsenalfan er en Gooner, mens en Arsenalspiller er en Gunner. Det er når at Thomas skriver ''Born a gooner - die as a gooner''. Bare den lille detalje, men igen flot blog.

Mange tak for den flotte kommentar.. Thumbs Up Det vil jeg helt klart huske - lidt af en bommert fra min side.. tak for info'en.. Thumbs Up

Wink Surt du røg ud til Real.

Ellers en god blog dú Smiley

Meget ticked off ticked off Men det var vist fortjent at de vandt.. Skuffet Mange tak NF Thumbs Up



Tak for rosen og kommentaren begge 2 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
15# The Gunners – Mestre
« Svar #121: 02 Jul 2008, 18:12 »


15# The Gunners – Mestre

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




16. maj 2008

Det er nu 4 år siden at Arsenal løftede sit 13. mesterskabstrofæ, men den 11. maj 2008 fik Arsenal lov til at løfte sit 14. Mesterskabet var dog kommet i hus flere runder i forvejen og Portsmouth var ikke spået mange chancer for at spolere festen. Holdet fra sydkysten blev da også spillet ud af banen af Sergio Agüero & Co i gennem 90 minutter og da dommeren fløjtede af stod der 5-0 på måltavlen. Agüero stod for 4 mål og han fik tilkæmpet sig det straffespark Schweinsteiger sikkert ekspederede. Det er helt fortjent at Arsenal efter 38 runder løfter trofæet og det er endda med 10 points forspring til sølvvinderne fra Manchester United. Bronzen går til Chelsea, mens Manchester City snupper den sidste CL-plads foran Liverpool på 5. Pladsen. Newcastle gik helt i stå i de sidste 10 runder og fik kun skrabet sølle 7 point sammen. The Toon Army slutter dog på en flot 6. plads som giver adgang til UEFA Cuppen næste sæson. I den anden ende af tabellen siger vi farvel til Birmingham, Wigan og Derby, som erstattes af Charlton, West Brom og Ipswich/Crystal Palace.

28 sejre, 8 uafgjorte og blot 2 nederlag giver en sluttotal på imponerende 92 point for Premier Leagues yngste mandskab. I de 38 kampe har Arsenal scoret 102 gange svarende til 2,68 mål per kamp mens klubbens målmænd i gennemsnit har, måtte hente bolden ud af nettet 1,07 gang per kamp. Oppe foran har Emmanuel Adebayor været intet mindre end fantastisk og scoret hele 31 gange i sine 28(1) kampe. I alle turneringer har han scoret 43 gange i 40(1), mens det på landsholdet er blevet til 7 mål i 7 kampe. Det vidner om en stor sæson for Adebayor og ikke mindst Arsenal. Francesc Fábregas, Ricardo Quaresma, Sergio Agüero og ikke mindst anfører William Gallas.


Emmanuel Adebayor er i øjeblikket Europas hotteste angrebsnavn og den afrikanske angriber står højt på flere topklubbers ønskeseddel. Adebayor har været altoverskyggende og der findes pt. ingen angriber i hverken England eller resten af verdenen, der når hans niveau. Den 24-årige angribers mange mål har klart været med til at sende mesterskabet til Emirates og der forventes meget af ham i næste sæson. Det har ikke betydet noget om det har været Agüero, Bendter, van Persie eller Sagbo (fra landsholdet), som han har spillet sammen og det er en fantastisk egenskab at have. Adebayor blev i øvrigt både topscorer i Premier League og Champions League.


Francesc Fábregas er blot 21 år gammel og allerede nu er verdensstjerne. Han er en verdensklasse midtbanespiller og han har været helt fantastisk igennem hele sæsonen. Fábregas har styret opspillet og haft afleveringen før den målgivende aflevering mange gange og han har uden tvivl været en af vores bedste spillere. Desværre udgik Fábregas fra den sidste PL-kamp med en overrevet lægmuskel og det koster både EM og 3 måneders pause. Fábregas var ellers spået en vigtig rolle for Spanien, da han har spillet fast de seneste 8 kampe. Han bliver uden tvivl savnet for Spanien, som skal møde England, Sverige og Østrig.


Ricardo Quaresma har klaret springet fra den portugisiske liga til Premier League uden problemer og landsholdsspilleren er i storform inden det kommende EM. Quaresma har scoret 6 gange og leveret hele 27 assists i hans debutsæson og den 24-årige kantspiller virkelig bevist hvorfor han var 142.500.00 kroner værd. Quaresma har brilleret på højrekanten hos Arsenal og tiden vil vise om det er nok til at nuppe pladsen fra Cristiano Ronaldo under EM. Portugal er havnet i gruppe med Tyskland, Italien og Rumænien.


Sergio Agüero nåede 19 kampe i sit første halve år i London og den 19-årige argentiner har været yderst imponerende. Agüero har scoret 15 gange i 14 PL-kampe samt yderligere 3 gange i FA-Cuppen. Det giver i alt 18 mål i 19 kampe, hvilket vidner om teenagerens niveau og han har ikke haft problemer med at opstille sig til den mere fysiske Premier League. Samarbejdet med Adebayor har virkelig blomstret og de 2 angribere bliver bare bedre og bedre hver gang de spiller sammen. Den argentinske vidunderdreng bliver vigtig for Arsenal fremover og han kan ende med at blive årets bedste køb. 


William Gallas er anføreren, som hele sæsonen har trådt forrest og hjulpet sine holdkammerater i gennem både lette og svære kampe. Den franske landsholdsspiller har spillet hele 50 kampe i indeværende sæson med 10 mål til følge. Den tidligere Marseille- og Chelsea-spiller har styret forsvaret med hård hånd og det er ikke kun sammen med Arsenal at han har stor succes. Han er nemlig også anfører på det franske landshold, som vandt gruppe B og nu er klar til EM, hvor de er i gruppe med Tjekkiet, Schweiz og Tyrkiet.




« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 18:44 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #122: 02 Jul 2008, 18:15 »

Tillykke Wink
Godt gået Jimmy
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #123: 02 Jul 2008, 18:29 »

Det er noget os Arsenal fans kan li'! Peace
Ærgeligt at det sluttede så brat i CL Semifinalen. Det kunne være kroningen på et godt år!
Men held og lykke med FA Cup finalen. Den bliver du nødt til at vinde nu når det er United der er modstanderen Wink
Men flot arbejde Jimmy. KIU! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #124: 02 Jul 2008, 19:06 »

Tillykke Wink
Godt gået Jimmy

Takker x2 Nicolas.. Thumbs Up

Det er noget os Arsenal fans kan li'! Peace
Ærgeligt at det sluttede så brat i CL Semifinalen. Det kunne være kroningen på et godt år!
Men held og lykke med FA Cup finalen. Den bliver du nødt til at vinde nu når det er United der er modstanderen Wink
Men flot arbejde Jimmy. KIU! Smiley

Det er jeg da glad for.. Meget.. Men et mesterskab luner vel også godt? Wink Ja jeg skal gøre mit bedste.. det bliver en svær kamp uden Fábregas og mange af de u18 spillere spiller u19-kval kampe.. så det bliver nok førsteholdet, der kommer i kamp..

Mange tak Thumbs Up det vil jeg så gøre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #125: 02 Jul 2008, 19:12 »

Super flot update og enormt godt spil. Hver gang jeg læser dine blogs, ser dine imponerende resultater og så videre, bliver jeg voldsomt inspireret til at skabe verdens bedste hold, som du gør gang på gang. Shockeret
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #126: 02 Jul 2008, 19:34 »

Super flot update og enormt godt spil. Hver gang jeg læser dine blogs, ser dine imponerende resultater og så videre, bliver jeg voldsomt inspireret til at skabe verdens bedste hold, som du gør gang på gang. Shockeret

Det tænker jeg også tit, lige præcis det der.  Smiley
Jeg er da godt igang Peace
Logged


Arsenal Football Club


dasmessi
Gæst
 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #127: 02 Jul 2008, 19:36 »

Tillykke med mesterskabet, Jimmy!.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #128: 02 Jul 2008, 19:42 »

Flot mesterskab Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #129: 02 Jul 2008, 19:58 »

Super flot update og enormt godt spil. Hver gang jeg læser dine blogs, ser dine imponerende resultater og så videre, bliver jeg voldsomt inspireret til at skabe verdens bedste hold, som du gør gang på gang. Shockeret

Mange, mange tak Thumbs Up Det er jeg rigtig glad for.. er altid glad for at være inspiration.. Peace

Det tænker jeg også tit, lige præcis det der. Smiley
Jeg er da godt igang Peace

Spændende at i tænker ens.. crazy

Tillykke med mesterskabet, Jimmy!.

Mange tak Thumbs Up

Flot mesterskab Smiley

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #130: 02 Jul 2008, 22:31 »

Vil også tilslutte mig de andre på to måder:

1) Tillykke med mesterskabet

2) Er fast læser!!! Wink
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #131: 02 Jul 2008, 22:37 »

Vil også tilslutte mig de andre på to måder:

1) Tillykke med mesterskabet

2) Er fast læser!!! Wink

1) Mange tak.. Thumbs Up

2) Fedt at vide.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #132: 03 Jul 2008, 05:50 »

Jeg vil bare lige reklamere med at der kommer en FA Cup finale update senere i dag.. nåede desværre ikke at blive færdig i går, men en gang i aften står den på United vs. Arsenal på Wembley.. Glæd jer.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 15# The Gunners – Mestre
« Svar #133: 03 Jul 2008, 08:42 »

Jeg vil bare lige reklamere med at der kommer en FA Cup finale update senere i dag.. nåede desværre ikke at blive færdig i går, men en gang i aften står den på United vs. Arsenal på Wembley.. Glæd jer.. Peace

Lyder godt!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
16# The Gunners – FA Cup Finalen
« Svar #134: 05 Jul 2008, 21:24 »

Undskyld!!

Jeg beklager den forsinkede update.. Jeg har desværre ikke haft tid og jeg har ikke åbnet Manager siden onsdag.. Men det skal der rettes op på nu og et skridt på vejen er denne update.. Jeg håber i kan lide den og at i vil tage godt i mod den..




16# The Gunners – FA Cup Finalen 2008

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Så er det tid til at tage på mægtige Wembley igen og denne gang har 89.999 tilskuere fundet vej for at overvære FA Cup finalen mellem Manchester United og de nykårede engelske mestre fra Arsenal. Martin Atkinson var klædt i sort med fløjte på en overskyet lørdag med en smule sol og i 17 graders varme. Manchester United har sendt Morecambe (5-0), Aston Villa (2-0), Everton (2-0), Chelsea (3-3p) og Liverpool (2-1) ud, mens Arsenal har sendt Chester (9-0), Southend (2-0), Newcastle (5-2), Preston (3-0 replay) og West Ham (3-1) ud. Arsenal har spillet med reservespillere og u18-spillere igennem hele turneringen, hvilket gør det endnu flottere at de står her i dag. Dagens opstilling bærer dog ikke præg af reserver, men det er stadig et ganske ungt hold der skal spille overfor Rooney, Ronaldo og Ferdinand.


5.44: Sagna spiller bolden til Touré, som elegant spiller bolden videre til Quaresma. Quaresma sender bolden ind i fødderne på Emmanuel Adebayor, som med et hårdt, fladt spark placerer bolden helt ude ved stolpen.

Adebayor til 1-0

12.33: United fører bolden hurtigt frem af banen anført af Cristiano Ronaldo, som en veltimet aflevering finder en umarkeret Tévez. Ronaldo sprinter mod mål og her finder Tévez ham med en perfekt aflvering. Ronaldo er helt fri med Lloris, som flot redder i første omgang, men i anden omgang ender bolden i fødderne på portugiseren, som uden problemer kan sende bolden i nettet.

Ronaldo til 1-1

14.39: Ronaldo har tilkæmpet sig til et frispark et par meter fra baglinjen og Tévez står klar til at sparke. Tévez sender et hårdt spark indover og Vidic stiger til vejrs og header bolden lige over mål.

17.41: Hargreaves sparker hjørnespark og sender bolden ind i panden på Vidic, som uden problemer når højere end sin modstander og header bolden ind til 2-1.

Vidic til 2-1

21.52: Anderson sparker hjørnespark og selvom Ferdinand slider sig fri er det Ronaldo der får hovedet på og header langt over mål.

28.27: Carrick stopper en Arsenal-kontra og så går det hurtigt den anden vej. Ronaldo snyder Clichy flere gange og han dribler fra egen banehalvdel og ned til Lloris, som med en drømmeredning forhindrer Ronaldo i at blive dobbelt målscorer.

33.53: En velspillet angreb ender med en kæmpe dobbeltchance til Arsenal. Bastian Schweinsteiger dribler ind i feltet fra siden af og banker bolden mod mål, men en refleksredning fra Edwin van der Sar forhindrer tyskeren i at score. Adebayor følger op og banker bolden i nettet, men der dømmes frispark på Adebayor, som på vejen har nedlagt Rio Ferdinand med ufine metoder.

45+: Schweinsteiger og Quaresma har byttet kant for at forvirre ”fjenden” og det ser ud til at virke. Schweinsteiger stjæler bolden fra Evra og sender bolden videre til Denílson. Han lægger an til skud, men triller bolden videre til Diaby, som laver samme finte og sender bolden videre til Quaresma på venstrekanten. Han kommer let forbi Neville og sender bolden ind til Agüero, som hamrer bolden i siddenettet.

53.31: Neville kaster et langt indkast ind i boksen, men Touré når højere end Rooney og header den ud af boksen. Carrick følger op og sparker bolden lige over mål.

59.45: Sagna kaster bolden til Quaresma, som sender et indlæg ind til Agüero. Agüero finder en umarkeret Adebayor, som uden problemer kan banke bolden i nettet til 2-2.

Adebayor til 2-2

75.05: Fletcher løfter bolden over Clichy og pludselig er Ronaldo helt fri. Portugiseren misbruger dog chancen på det skammeligste, da han sender bolden langt over mål.

78.57: Anderson header van der Sars udspark ned Carrick, som spiller bolden videre til Fletcher. Fletcher finder Ronaldo, som afdribler Schweinsteiger og finder Tévez. Tévez runder Touré og trykker af første gang. Lloris leverer dog en drømmeredning af dimensioner, inden Sagna clearer bolden.

80.11: Neville sender bolden ind i boksen, men Gallas når højere end Tévez og header bolden ud af boksen. Fletcher samler bolden og hamrer den over og ved siden af mål.

93.46e: Vidic finder Evra, som med et veltimet indlæg finder Tévez’s pandebrask. Tévez header dog lige på Lloris, som ikke havde problemer med at stoppe skuddet.

101.05e: van Persie afdribler Carrick og finder Agüero, som vender om og trykker af. Skuddet går dog langt over mål.

116.41e: van Persie sender et frispark ind i boksen og Gallas kommer højest. Hans hovedstød går dog lige over mål.


Straffesparkskonkur rence

Robin van Persie går stille og roligt op mod landsmanden van der Sar. Han samler bolden op, kysser den og går hen og placer den på pletten. van Persie træder tilbage og kigger afventende på dommeren, som sekunder efter fløjter. van Persie løber frem og sparker helt ude ved stolpen til sin venstre og selvom van der Sar går den rigtige vej er han chancesløs.
0-1
Cristiano Ronaldo lunter op til pletten og placer bolden. Hugo Lloris nedstirrer Ronaldo som koldt sætter bolden samme sted som van Persie, dog helt i krydset. Lloris appellerer for at bolden lå længere fremme end straffesparksplette n, men dommeren vinkede bare afværgende.
1-1
Bastian Schweinsteiger kigger på van der Sar, på dommeren og derefter bolden. Han smiler og van der Sar virker forvirret. Schweinsteiger træder et par skridt tilbage og banker bolden ind en meter fra midten. van der Sar bliver stående. Tyskeren sprinter ud og springer Lloris om halsen, mens han jubler.
1-2
Owen Hargreaves går koncentreret op til plettet. Han virker meget fokuseret og han ligner en der er i trance. Man fornemmer den rolige aura omkring ham og selvom sveder piler af efter 120 opslidende minutter er han klar. Bolden bliver rettet til og han venter bare på at dommeren giver lov. Fløjten lyder og bolden placeres endnu engang i venstre krog uden for Lloris’ rækkevidde med et elegant lob.
2-2
Næste sparker, er en småskadet Sergio Agüero, som selv har bedt om at sparke. Han går langsomt op mod plettet, mens han tænker. Han binder sin højre støvle inden han får lov til at sparke. Han kigger van der Sar dybt i øjnene og sender bolden den ene vej og hollænderen den anden vej. Agüero snød van der Sar med et lille chip i en meters højde. 
2-3
Paul Scholes træder selvsikkert op mens han nedstirrer Lloris. Lloris smider sig til sin venstre og han når ud helt ud til stolpen, men det får ingen betydning da Scholes sparker ved siden af i den anden side. Lloris rejser sig lettet op, mens Scholes tager den lange, tunge tur tilbage til holdkammeraterne.
2-3
Kolo Touré er næste levende billede og Kolo er klar til at bringe Arsenal yderligere i front. Han løber op til bolden, men et ufattelig ringe spark i midten af målet reddes af van der Sar, som jublende rejser sig og skriger ud til publikum. Kolo derimod bøjer hovedet i skam og tager den lange tur til midten. Inden da får han dog lige en hurtigt trørstekram af Lloris.
2-3
Darren Fletcher har spillet en fantastisk kamp og han er Uniteds 4. skytte. Den skotske landsholdsspiller har spillet en stor sæson og han kroner dagens kamp med et veludført straffespark. Lloris springer mod sin højre, mens Fletcher sparker hårdt og fladt i den anden side. Jublende løber han tilbage til holdkammeraterne.
3-3
Ricardo Quaresma slikker sig om munden inden han sparker sidste Arsenal spark. Han smågriner, mens hans øjne stråler af selvtillid og overskud. Han sender van der Sar mod sin højre mens han nærmest lobber bolden lidt til venstre for midten af målet. Quaresma sætter sig på knæ og hylder publikum inden han spurter tilbage til sine holdkammerater, der omfavner ham.
3-4
Gary Neville har sidste spark for United og han skal score for at holde liv i kampen. Dybt koncentret sparker den 33-årige højreback bolden hårdt ud i højre hjørne og Lloris, som ellers går til den rigtige side er alt, alt for langsom. Rolig og fattet går Neville tilbage til midten med et lille smil på læben og sin ene hånd knyttet.
4-4
Gaël Clichy klør sig på næsen og stryger hånden hen over hovedet inden han sparker. Han tøver lidt med at gøre sig klar og det er tydeligt at var der Sar forsøger at læse ham. Bolden lægges dog til rette og Clichy sparker samme sted og næste samme fart som Neville. van der Sar læser også skuddet, men han er heller ikke hurtig nok. Eneste forskel på de 2 spark var at Glichy sendte bolden til sin venstre, men Neville sendte bolden til sin højre.
4-5
Carlos Tévez sparker vel dagens hurtigste spark. Han løber op til bolden, placer den og venter på dommeren inden han sparker den fladt i højre hjørne, mens Lloris bliver stående. Han går roligt tilbage med et smil på læben.
5-5
Mathieu Flamini tager en dyb indånding inden han begynder at gå op mod van der Sar. Han ånder ud da han lægger bolden til rette og da dommeren fløjter ånder han ud igen. Det er som om luften giver sparket ekstra kraft og forhindrer van der Sar i at nå derud, men bolden svæver højt og placeres næsten i venstre krog.

5-6
Patrice Evra har observeret sin landsmand og afluret hans teknik. Han prøver åndedrættet på vej mod Lloris, men da han skal sparke glemmer han at ånde ud. Det er dog lige meget da han sætter bolden samme sted som Flamini, mens Lloris gik den anden vej.
6-6
Bakary Sagna har ikke travlt med at komme hen for at sparke og han har endda tid til at plukke lidt græs, som han drysser på støvlen. Han træder et par skridt tilbage og ser yderst alvorlig ud inden han banker den fladt ind ved højre stolpe uden nogen chancer for van der Sar.
6-7
Rio Ferdinand ryster trætheden ud af kroppen, da han går op mod pletten. Roligt bliver bolden gjort klar inden han går et par skridt bagud. Han klør sig i nakken og begynder sit tilløb. Lloris springer sin venstre, mens Ferdinand sparker til sin højre. Lloris når helt ud til stolpen og han følge bolden ud over baglinjen. Konkurrencen er ovre og Ferdinand har sendt trofæet til London.

Manchester United - Arsenal 2-2
0-1 Adebayor '6
1-1 Ronaldo '13
2-1 Vidic '18
2-2 Adebayor '60


0-1 van Persie
1-1 Ronaldo
1-2 Schweinsteiger
2-2 Hargreaves
2-3 Agüero
2-3 Scholes miss
2-3 Touré miss

3-3 Fletcher
3-4 Quaresma
4-4 Neville
4-5 Glichy
5-5 Tévez
5-6 Flamini
6-6 Evra
6-7 Sagna
6-7 Ferdinand miss

« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 23:52 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010