home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185524 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
17# The Gunners – EM 2008
« Svar #150: 06 Jul 2008, 19:40 »


17# The Gunners – EM 2008




José Soler har holdt ferie hjemme i Sevilla ved familien, hvor han har koblet af. Derefter rejste han på yderligere ”ferie” i Østrig for at følge England og Spanien i EM’s gruppe A og Soler ligger ikke skjul på, at han har flere englænderne og spaniere i kikkerten under slutrunden.

Jeg er stor tilhænger af EM Slutrunden og jeg glæder mig til at følge mine hjemlandenes kampe. Jeg nyder min ferie og jeg på at på at kunne nyde et par rigtig gode fodboldkampe. Men det er selvfølgelig ikke kun for hyggens skyld at jeg skal følge slutrunden. Jeg har et par spillere jeg personligt vil se nærmere på og en god slutrunde kan være det sidste skub for at sende dem til Arsenal.” José Soler.

Spanien endte med at vinde gruppe A med 7 point foran England(5), Sverige(4) og Østrig (0) i tæt gruppe, som først blev afgjort til sidst. De 2 store levede op til favoritrollerne, mens Sverige var tæt på at komme med på bekostning af England, mens Østrig sluttede med en målscore på 0-7 og ingen point. Værtsnationen var dog heller ikke spået de store chancer og derfor er det ikke nogen overraskelske at de slutter sidst. De øvrige puljer kan ses her: Grupperne

I kvartfinalerne sagde vi farvel til Frankrig (2-1 Spanien), Schweiz (2-0 England). Kroatien (3-0 Tyskland) og Holland (4-2 Italien) efter 4 spændende kampe. Alle kampe blev afgjort i den ordinære spilletid, hvilket var meget overraskende for mit vedkommende. Hvad der var mere overraskende var at alle 4 sejre var sikre og helt fortjente og lodtrækningen til semifinalen blev således:

Spanien - Italien
England - Tyskland
   

Begge mandskaber har spillet offensivt inden deres møde i semifinalen og Spanien havde scoret 9 mål, mens Italien har scoret 10 mål. Jeg håbede derfor på en tæt, men målrig kamp, men jeg fik desværre kun en tæt kamp. David Villa sendte Spanien i finalen efter blot 24 sekunders spiller tid, da Santi Cazorlas perfekte aflevering sendte ham alene mod mål, hvor han uden problemer kun afdrible Buffon og sparke bolden i det tomme mål.

I den anden semifinale var der lagt op til et hadeopgør af dimensioner og der var ekstra politi i gaderne i dagene op til kampen. Tyskerne måtte undvære en skadet Michael Ballack, mens England var fit-for-fight, men det så man ikke i de første 45 minutter hvor Mario Gómez scorede til 1-0 efter 6 minutter. I anden halvleg tog England sig sammen og efter scoringer af stjernerne Rooney og Lampard var England foran med 2-1. Den stilling holdt til et kvarter før tid, hvor Scott Carson gik galt i byen og dummede sig så Gómez endnu engang kunne score. Kampen endte først i forlænget spilletid, hvor der ikke blev scoret og så skulle det hele afgøres i Straffesparkskonkur rence. Frank Lampard sparkede langt ved siden af, mens Steven Gerrard og Gareth Barry begge sparkede lige på Timo Hildebrand. Torsten Frings, Tim Borowski og Stefan Kiessling scorede alle sikkert og tyskerne var klar til finalen.

Engelske Howard Webb var manden med fløjten da Iker Casillas, Sergio Ramos, Joan Capdevila, Carles Puyol(c), Pablo Ibáñez, Santi Cazorla, David Silva, Andrés Iniesta, Xabi Alonso, Fernando Torres og David Villa gik på banen for at møde Timo Hildebrand, Philipp Lahm, Christian Pander, Per Mertesacker, Christoph Metzelder, Roberto Hilbert, Tim Borowski, Torsten Frings(c), Marc-André Kruska, Kevin Kurányi og Miroslav Klose i EM Finalen på Ernst-Happel-Stadion i Wien.


Jeg havde store forventninger til kampen, men Tyskerne nåede desværre niveauet fra England-kampen, men Spanierne var derimod spilstyrende og meget farlige. Fernando Torres scorede kampens første efter 10 minutter efter flot forarbejde af Andrés Iniesta. Kruska havde ellers erobret bolden fra Torres, men Iniesta erobrede den tilbage og spillede frem til Torres, som var helt alene med Hildebrand. Her svigtede spanieren ikke og bankede sikkert Spanien i front.

Den spanske dominans fortsatte resten af kampen, hvor både Villa og Iniesta havde flere gode forsøg. Klose og Gómes misbrugte også de få chancer tyskerne skabte, mens Silva havde skud på både stolpe og overligger. Da der var et kvarter igen lukkede Torres reelt kampen, da Silva sendte ham alene afsted mod mål. Torres sprintede fra Mertesacker og en fremstormede Hildebrand kunne ikke forhindre Torres i at blive dobbelt målscorer og score sit 3 mål ved EM.

Spanien - Tyskland 2-0
1-0 Torres '10
2-0 Torres '75


Flest mål: Spanien 12
Topscorer: David Villa (6 mål). Trezeguet, van Persie, Gómez og Klose har alle scoret 4 gange.
Største overraskelse: Schweiz
Største skuffelse: Portugal

Dream Team: Iker Casillas, Joan Capdevila, Philippe Senderos, Carles Puyol, Sergio Ramos, David Silva, Daniele De Rossi, Andrés Iniesta, Alessandro Rosina, David Villa, Fernando Torres

Bedste spiller: 1. David Silva, 2. David Villa, 3. Fernando Torres

Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #151: 06 Jul 2008, 19:47 »

Fremragende update, jeg nød at læse den. Og så også meget realistiskt at Spanien vandt imod netop Tyskland Opstemt
Logged

19-18!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #152: 06 Jul 2008, 19:53 »

Ja, også med målscoreren Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #153: 06 Jul 2008, 19:59 »

Fremragende update, jeg nød at læse den. Og så også meget realistiskt at Spanien vandt imod netop Tyskland Opstemt

Mange tak - det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up  ja meget.. det er da lidt pudsigt.. Peace

Ja, også med målscoreren Opstemt

he he og så 2 gange..  Wink

VIVA ESPAÑA Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #154: 06 Jul 2008, 20:05 »

Dejlig update!!

Helt fantastisk!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #155: 06 Jul 2008, 20:37 »

Dejlig update!!

Helt fantastisk!

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #156: 06 Jul 2008, 22:57 »

God update Jimmy, endnu en gang!
Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #157: 06 Jul 2008, 23:15 »


18# The Gunners – REKORDtransfers

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




>>
José Soler har chokeret det meste af fodboldverden med 2 rekordstore indkøb og som ventet er der tale om en englænder og en spansk europamester. De 2 spillere har kostet Arsenal hele 830.000.000 kroner fordelt næsten lige mellem de 2 nye. Sidst men ikke mindst har man hentet en 18-årig spansk målmand til u18-holdet for små 18.000.000 kroner.

Første nye navn på lønningslisten er stortalentet Micah Richards, som er hentet for 400.000.000 kroner i Manchester City. 20-årige Richards kan spille i midterforsvaret og på højreback, men hos Arsenal vil han hovedsageligt spille centralt, hvor det er meningen at han på sigt skal erstatte anfører William Gallas. Englænderen har spillet 16 landskamp, 77 Premier League kampe for City og han skal nu spille med trøjenummer 23 på Emirates.

Andet navn er ingen ringere end europamesteren David Silva, som er hentet i Valencia for 430.000.000 kroner. Valencia har haft et prisskilt ude på omkring 700.000.000 kroner, men Arsenals konstante bud og store interesse fristede i sidste ende Silva så meget at han selv ville skifte væk. Den 21-årige spanier er bedst på venstre midt, hvor han skal  kæmpe med Schweinsteiger om pladsen og kantspilleren har fået trøjenummer 11. Derudover har Silva spillet 18 kampe for Spanien med 2 mål til følge samt 157 kampe samt 20 mål for Valencia, Celta Vigo, Eibar og Valencia Mestalla.

Sidste navn for nu er det 18-årige målmandstalent Oier Olazabal, som er hentet i storklubben Barcelona for 18.000.000 kroner. Keeperen var reserve for Victor Váldes i hele sidste sæson, men i denne sæson skal han kæmpe for en plads på Arsenals reservehold, hvis han ikke udlejes til et Championship-hold. Men han kan på sigt blive manden der skal udfordre Hugo Lloris om pladsen i buret.


<<

Gilberto Silva har takket af efter 6 sæsoner i det engelske og den 31-årige defensive midtbanespiller fortsætter karrieren i spanske Deportivo de La Coruña. Deportivo har betalt 27.000.000 kroner for den brasilianske landsholdsanfører, som ellers lignede en sikker mand i startopstillingen i starten af sidste sæson. Han blev dog hurtigt slået af holdet og Denílson/Diaby overtog hans plads på den centrale midtbane. Gilberto glæder sig til at prøve talentet af i det spanske og Deportivo har fået en god spiller i hus til at styre midtbanen. Gilberto spillede hele 159 Premier League kampe med 16 mål til følge i sine 7 sæsoner på Emirates.

Tomas Rosicky har aldrig været blandt favoritterne hos José Soler og den stærke tjekke spillede blot 4(10) kampe under spanieren. Der var dog alligevel stor interesse i tjekken, som havde tilbud fra engelske, tyske, franske, italienske og spanske klubber. Espanyol endte med at blive den heldige vinder og de måtte hoste op med 107.000.000 kroner for playmakeren, som forhåbentligt kan se frem til spilletid. Til trods for manglende spilletid på klubholdet har han spillet fuld tid i samtlige af Tjekkiets seneste 10 kampe og her kan han også bruges. Rosicky nåede 32 Premier League kampe med 4 mål til følge i sine 2 sæsoner i London.

Det var ikke meningen at 25-årige Robin van Persie skulle forlade Arsenal og José Soler er dybt skuffet over at miste en af hans bedste spillere. Hollænderen ville dog gerne prøve noget nyt og da Inter stod klar med svimlende 330.000.000 kroner var der ikke andet end at sige ”ja tak”. van Persie har ellers været en af Solers fortrukne, men det har ikke været nok for angriberen, som nu spiller med nummer 15 i Milano. van Persie nåede at spille 103 Premier League med 29 mål til følge for Arsenal i sine 4 sæsoner.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2008, 05:58 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# The Gunners – EM 2008
« Svar #158: 06 Jul 2008, 23:18 »

God update Jimmy, endnu en gang!
Thumbs Up

Tak for det Nicolas Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #159: 06 Jul 2008, 23:24 »

Wow - der er mange fejl!  Shockeret

Bare i dette afsnit:
Citat
Andet navn er ingen ringere end europamesteren David Silva, som er hentet i Valencia for 430.000.000 kroner. Valencia har haft et prisskilt ude på omkring 700.000.000 kroner, men Arsenals konstante bud og store interesse fristede i sidste ende Silva så meget at han selv ville skifte væk. Den 21-årige spanier er bedst på venstre midt(,) hvor han skal kæmpe med Schweinsteiger om pladsen og kantspilleren har fået trøjenummer 11. Derudover har Silva spillet 18 kampe for Spanien med 2 mål til følge samt 157 samt 20 mål for Valencia, Celta Vigo, Eibar og Valencia Mestalla.

Den havde jeg ikke lige regnet med Jimmy. Men op på hesten!  Smiley
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #160: 06 Jul 2008, 23:32 »

Utroligt som du opdatere din tråd!!  Thumbs Up

Sindssyge transfers Shockeret men havde nu håbet på Villa i stedet for Silva, men han og nu også nice Opstemt

Glæder mig til at se hvad den "nye" trup kan udrette i den kommende sæson!!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #161: 06 Jul 2008, 23:37 »

Wow - der er mange fejl!  Shockeret

Bare i dette afsnit:
Den havde jeg ikke lige regnet med Jimmy. Men op på hesten!  Smiley

Hmm.. ja det kan jeg da godt se.. Græder Skuffet Det er skuffende..   Sur Jeg retter det lige igennem i morgen.. tror jeg har stirret mig blind på det nu.. men jeg kigger lige på updaten igen.. tak for for det Cesc..

Hva siger du til indkøbene??

Utroligt som du opdatere din tråd!! Thumbs Up

Sindssyge transfers Shockeret men havde nu håbet på Villa i stedet for Silva, men han og nu også nice Opstemt

Glæder mig til at se hvad den "nye" trup kan udrette i den kommende sæson!!

Det er kun når jeg har tid til det.. he he..  Opstemt

Mange tak Thumbs Up Nu spiller de jo ikke samme plads, men jeg har da Villa i kikkerten, hvis jeg mister flere angribere..  men ja.. han er nice..

det gør jeg også.. det er gået godt i venskabskampene.. Wink


Tak for kommentaren begge 2 Thumbs Up


Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #162: 07 Jul 2008, 12:06 »

En god update som altid  Thumbs Up
Der er vel ikke andet at sige end KIU !  Wink
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #163: 07 Jul 2008, 12:12 »

Super handler...

Men økonomien er vel iorden, så flere indkøb kan komme på tale.

Har du andre i sigte??
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Niko
Gæst
 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #164: 07 Jul 2008, 12:16 »

Hmm.. ja det kan jeg da godt se.. Græder Skuffet Det er skuffende..   Sur Jeg retter det lige igennem i morgen.. tror jeg har stirret mig blind på det nu.. men jeg kigger lige på updaten igen.. tak for for det Cesc..

Hva siger du til indkøbene??

Indkøbene er da fine nok. Men lidt store summer du har hamret af sted.

Er det meningen at billederne skal være som de er? Altså at Gilberto er oppe ved indkøb - og den anden er nede ved salg?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010