home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185502 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #165: 07 Jul 2008, 16:15 »

En god update som altid  Thumbs Up
Der er vel ikke andet at sige end KIU !  Wink

Mange tak Thumbs Up

Det vil jeg gøre..

Super handler...

Men økonomien er vel iorden, så flere indkøb kan komme på tale.

Har du andre i sigte??

Tak Thumbs Up

Ja den er helt fantastisk og jeg har jo faktisk kun brugt 400.000.000 kroner eftersom det er hvad der er kommet ind.. Wink

Hmm.. Ikke pt.. jeg synes ikke pt. at jeg mangler noget.. men jeg overvejer lidt om Quaresma skal have en konkurrent.. men vi får se.. Wink

Indkøbene er da fine nok. Men lidt store summer du har hamret af sted.

Er det meningen at billederne skal være som de er? Altså at Gilberto er oppe ved indkøb - og den anden er nede ved salg?

oki.. det var desværre priserne.. det er det billigste jeg kunne få dem ned på.. desværre..  Skuffet

Ja det er bevidst.. Opstemt


Tak for kommentarene alle 3.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #166: 07 Jul 2008, 19:09 »

Side 1 er nu opdateret og jeg har lavet en indholdsfortegnelse, hvilket giver et bedre overblik over de forskellige updates.. Jeg er pt. i gang med en update, som kommer inden midnat..  Peace

Mvh. JimmyGP

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15411.0
Logged

- Veni, vidi, vici -

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #167: 07 Jul 2008, 19:36 »

Side 1 er nu opdateret og jeg har lavet en indholdsfortegnelse, hvilket giver et bedre overblik over de forskellige updates.. Jeg er pt. i gang med en update, som kommer inden midnat..  Peace

Mvh. JimmyGP

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15411.0


Lækkert x2!!

Glæder mig til updaten, som desværre bliver den sidste i lidt over 2 uger! Græder

Men så har jeg det at glæde mig til Thumbs Up

Rigtig god blog du har gang I!!!! (Har jeg vidst sagt før Opstemt)
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #168: 07 Jul 2008, 20:07 »

Lækkert x2!!

Glæder mig til updaten, som desværre bliver den sidste i lidt over 2 uger! Græder

Men så har jeg det at glæde mig til Thumbs Up

Rigtig god blog du har gang I!!!! (Har jeg vidst sagt før Opstemt)

tak.. oki.. det er jeg da glad for

Jep jep

Mange tak.. ja og du må gerne blive ved med at gentage det.. he he.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #169: 07 Jul 2008, 20:10 »

Hey JimmyGP:

Når du laver din kapitel inddeling, hvordan får du så lavet linksne så det passer nøjagtigt med dine updates? Hvis du forstår hvor jeg vil hen?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #170: 07 Jul 2008, 20:17 »

David Silva har jeg aldrig selv hentet, men hans stats og præstationer er der jo ingen tvivl om. De er fantastiske. Dine salg virker også naturlige, selvom du har solgt min eneste ikke-hadespiller i Arsenal, Rosicky :-) Dine updates holder et højt niveau, og det med fejlene er vel naturligt. Man kan ikke blogge så aktivt uden at lave lidt fejl, vel? ;-)

Well, jeg er for det meste silent reader, men du skal sgu lige have ros. Klasse, Jimmy, også selvom det er for Gunners.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #171: 07 Jul 2008, 20:20 »

Hey JimmyGP:

Når du laver din kapitel inddeling, hvordan får du så lavet linksne så det passer nøjagtigt med dine updates? Hvis du forstår hvor jeg vil hen?

Hey Vesper..

Jeg klikker ind på den side hvor updaten er..


Jeg marker denne tekst og sætter ind i min "indholdsfortegnelse" - derefter sætter jeg denne kode udenom UPDATE og det er så det.. (Citere mit indlæg for at se koden..)

gav det mening??
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #172: 07 Jul 2008, 20:23 »

David Silva har jeg aldrig selv hentet, men hans stats og præstationer er der jo ingen tvivl om. De er fantastiske. Dine salg virker også naturlige, selvom du har solgt min eneste ikke-hadespiller i Arsenal, Rosicky :-) Dine updates holder et højt niveau, og det med fejlene er vel naturligt. Man kan ikke blogge så aktivt uden at lave lidt fejl, vel? ;-)

Well, jeg er for det meste silent reader, men du skal sgu lige have ros. Klasse, Jimmy, også selvom det er for Gunners.

Jeg har faktisk heller ikke købt ham før nu, men jeg tror det bliver et godt køb.. det er jo det.. Thumbs Up Mange tak det er jeg glad for at sige - men jeg havde bare ikke brug for Rosicky og han spillede bare ikke særligt godt.. så endnu et naturligt salg.. Wink

Mange tak for den store ros.. Thumbs Up Thumbs Up

Det er helt i orden Søren.. Dejligt at du gemmer dig derude.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #173: 07 Jul 2008, 20:26 »

Klasse igen Jimmy, men igen bemærkede jeg nogle mærkelige fejl, lidt ligesom den Cesc fandt. Det forstyrrer intet, men alligevel .. Wink

Super indkøb, og det mener jeg virkelig. Jeg spiller selv med Inter, hvor jeg har Aguero og Silva og de to har jeg ikke fortrudt at jeg hentede. Glæd dig til at spille med Silva, for han er seriøst genial. 19 mål og 27 oplæg lavede han i sidste sæson. Smiley

Keep it up, glæder mig til at høre mere.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# The Gunners – REKORDtransfers
« Svar #174: 07 Jul 2008, 20:56 »

Klasse igen Jimmy, men igen bemærkede jeg nogle mærkelige fejl, lidt ligesom den Cesc fandt. Det forstyrrer intet, men alligevel .. Wink

Super indkøb, og det mener jeg virkelig. Jeg spiller selv med Inter, hvor jeg har Aguero og Silva og de to har jeg ikke fortrudt at jeg hentede. Glæd dig til at spille med Silva, for han er seriøst genial. 19 mål og 27 oplæg lavede han i sidste sæson. Smiley

Keep it up, glæder mig til at høre mere.

Mange tak Zulue.. Tjaa de mærkelige fejl prøver jeg da at få væk, men man kan sgu ofte stirre sig helt blind på fejlene.. men jeg er glad for at du siger at det ikke betyder noget.. Peace

Mange tak.. Super.. jeg ser frem til at de får et gudesamarbejde så.. he he Peace fed sæson iøvrigt.. Peace

Takker.. det vil jeg gøre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #175: 07 Jul 2008, 21:07 »


19# The Gunners – Skuffelsen er enorm

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Jeg smækker døren efter mig, smider jakken og skoene i gangen og går ind i soveværelset, hvor jeg smider mig på sengen. Jeg er lige kommet hjem fra Wembley og jeg kan mærke tårerne presse sig på. Det er et par timer siden Community Shield kampen mellem Manchester United og Arsenal blev fløjtet af. Jeg er tæt på at tude over resultatet, mens jeg kigger rundt i mit soveværelse og ser alle mine Arsenal-ting, som hånende ser på mig, mens skuffelsen er enorm. Jeg er skuffet over vejret, over kampen, over Soler, spillerne og ikke mindst de andre fans. Mit Arsenalbanner i loftet med trykket ”Arsenal 4-ever” rykker nærmere og nærmere samtidigt at skuffelsen bare vokser.

Min telefon begynder at vibrere på sengekanten og det er en kollega, som er United-fan, der ringer for at håne mig. Håne mig? Håne en Gunner-fan? Jeg tager telefonen og han siger roligt “Tak for kampen”, mens han venter på min reaktion. Jeg svarer at det var så lidt og jeg lykønsker ham med sejren. Han begynder at drille med resultatet og jeg afslutter hurtigt opkaldet med den undskyldning, at det ringer på døren. Han når ikke at svare og jeg har lyst til at kaste mobilen ind i væggen eller ud af vinduet. Men tilbage til Wembly og Community Shield kampen. Stemningen var overvældende fra Uniteds side og de sang meget højere end os både før og efter kampen. Efter kampen er det selvfølgelig i orden, men vi bør til enhver tid at kunne synge meget højere end dem. Der har ellers været fremgang på lægterne det sidste halve år og stemningen på Emirates har været helt uovertruffen. Toulouse gæstede os i den første venskabskamp og både holdet og fansene var længder bedre frøspiserne. Kampen endte i øvrigt 4-1 til os inden vi rejste til Nene Park for at møde Rushden & Diamonds. Her gik Nicklas Bendter amok og scorede hele 6 gange i en velfortjent 7-0 sejr. Sidste kamp inden United var på udebane mod Villarreal og den kamp blev vundet sikkert med 4-2. Desværre udgik Hugo Lloris med en skade og ham måtte vi undvære mod United.

Lukasz Fabianski blev valgt i stedet for Lehman og efter 8 minutter snød Wayne Rooney ham med et elegant lob udefra efter drømmeaflevering fra Paul Scholes. 6 minutter senere sendte Owen Hargreaves et frispark ud på kanten mod Park Ji-Sung, som headede bolden ind i feltet, hvor Wayne Rooney uden problemer kunne føre bolden uden om Micah Richards og Kolo Touré. Herefter bankede han bolden ind bag sprællemanden Lukasz Fabianski og scorede sikkert til 2-0. Arsenal fansene gik sammen spillerne i stå og der stod United på resten af første halvleg. Jeg forsøgte ihærdigt at synge mine medfans op, men uden held og med tiden stoppede jeg også selv; dybt skuffet. Det hjalp ikke på humøret at Wayne Rooney brændte en kæmpe chance efter 33 minutter for Michael Carrick fulgte op og sendte bolden i mål fra kort afstand. Kampen var på nuværende tidspunkt død fra fansenes side og vores helte lignede statister i en kamp, hvor Manchester United og i særdeleshed Wayne Rooney gjorde hvad det passede ham.

26 sekunder inde i anden halvleg blev ydmygelsen total, da Wayne Rooney bankede sit 3 mål i kassen langt udefra efter hurtigt United-opspil. Drengene lignede igen en flok kegler og det er utroligt at tænke på at de engelske mestre kan spille så dårligt. Lukasz Fabianski så heller ikke god ud i den situation og jeg håber virkelig på at José Soler finder en anden reservekeeper i stedet for ham og Lehman. De er ikke gode nok i mine øjne og jeg er ikke sikker på at vores helt unge målmænd er klar til bænken i Premier League og Champions League. Men United fortsatte alligevel deres massive pres, men det virkede til at spillerne tog sig sammen og vi kom faktisk frem til flere store chancer. Theo Walcott var kommet ind efter 64 minutter og efter en flot nedtagning af Emmanuel Adebayor kunne han uden problemer pynte på resultatet med sin scoring. Arsenal sad på bolden resten af kampen og Adebayor kunne have pyntet på det yderligere på resultat, men kampen sluttede med et skuffende 4-1 nederlag til United.


Jeg har billetter til årets første hjemmekamp mod Sunderland om 13 dage og jeg har årskort til Emirates. Jeg ved ikke helt om jeg bare skal smide det i skraldespanden, men for nu bliver det bare lagt væk for nu. Jeg går ud i køkkenet og knapper en øl, mens jeg kigger på det voksende bjerg af opvask. Jeg tager slurk og kigger mig omkring. Jeg trænger til at rydde op og svinge støvsugeren i hele lejligheden, men jeg bliver nok til at vaske op først. Jeg er stadig skuffet, men jeg er stadig en Gooner. Jeg er født som Gooner og jeg vil dø som Gooner.

ARSENAL 4-EVER!!!

Thomas Johnson


Manchester United - Arsenal 4-1
1-0 Rooney '8
2-0 Rooney '14
3-0 Carrick '33
4-0 Rooney '46
4-1 Walcott '71

MoM: Rooney (9)

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #176: 07 Jul 2008, 21:18 »

Hold da kæft et lorteresultat...... Hvordan så din opstilling ud mod United?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #177: 07 Jul 2008, 21:21 »

Hold da kæft et lorteresultat...... Hvordan så din opstilling ud mod United?

Ja det er noget rigtig lort..

Opstilling

Jeg manglede også et par spillere som var til OL.. derfor spiller Gallas DL.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #178: 07 Jul 2008, 21:22 »

Hvad så med Fábregas? Skadet eller også til OL Huh
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #179: 07 Jul 2008, 21:24 »

Hvad så med Fábregas? Skadet eller også til OL Huh

Småskadet.. han fik den sidste halve time.. han havde afleveringen før-afleveringen til vores mål.. han skulle nok ikke have spillet.. men han gjorde en god figur som altid.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010