home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185517 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #195: 09 Jul 2008, 20:25 »

Ja, for de bliver bare: ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved................

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Nemlig Peace Peace Thumbs Up funny funny funny Grin Grin

Der fandtes til - CM4 mener jeg nok - en måde hvorpå du kunne skrive kontrakt med spillere gratis, så længe de bare accepterede dine kontraktkrav.....

Oki.. det vidste jeg ikke.. Shockeret Shockeret

Det gjorde der nemlig. Man bad 20 mio pund. Under kontraktforhandling erne ændrede man så buddet til 0 kroner.

Har jeg hørt...

Oki.. har aldrig hørt om.. Shockeret


MEN BTT.. Peace

Tror ikke der findes snydekoder til FM, men man kan jo altid gemme før hver kamp også lukke ned hvis man tabr. Tror nok bare det vil tage lang tid.

Hvilket jeg så heller ikke gør.. det tager da alt for lang tid.. og hvorfor skulle poste resultater med snyd? BTT Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #196: 09 Jul 2008, 23:19 »

Er det kun vesper der gider kommentere update 21 om Champions League? Ubeslutsom

EDIT: Update ligger på forrige side.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #197: 09 Jul 2008, 23:22 »

Er det kun vesper der gider kommentere update 21 om Champions League? Ubeslutsom

EDIT: Update ligger på forrige side.. Opstemt

Det er fordi det jeg siger er LOV, så de føler ikke det er nødvendigt når jeg siger det hele Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #198: 09 Jul 2008, 23:23 »

Det er fordi det jeg siger er LOV, så de føler ikke det er nødvendigt når jeg siger det hele Opstemt

Nåh yes.. det havde jeg da lige glemt.. Hil VesperGT!!! Grin Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #199: 09 Jul 2008, 23:24 »

Nåh yes.. det havde jeg da lige glemt.. Hil VesperGT!!! Grin Grin

ALL HAIL THE KING!!!!!!!Djævel Djævel Djævel
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #200: 09 Jul 2008, 23:26 »

De andre hold blev da sat på plads  Thumbs Up
KIU  Peace
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #201: 09 Jul 2008, 23:27 »

De andre hold blev da sat på plads  Thumbs Up
KIU  Peace

Sådan der, Jimmy: Kort og kontant Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #202: 09 Jul 2008, 23:37 »

Omg, hæv nu lige niveauet lidt .. ikke meget, bare lidt Wink

Flotte resultater Jimmy, har læst updaten, men har desværre ikke lige tid til at give en længere kommentar. Keep it up. Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #203: 09 Jul 2008, 23:38 »

Omg, hæv nu lige niveauet lidt .. ikke meget, bare lidt Wink

Flotte resultater Jimmy, har læst updaten, men har desværre ikke lige tid til at give en længere kommentar. Keep it up. Smiley

Så længe folk kommentere er det vel i og for sig godt nok, men man vil vel altid gerne have noget konstruktiv kritik.....
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #204: 09 Jul 2008, 23:41 »

ALL HAIL THE KING!!!!!!!Djævel Djævel Djævel

Du mener vel Queen?? crazy

De andre hold blev da sat på plads Thumbs Up
KIU Peace
'

Jep jep Thumbs Up

Det gør jeg Thumbs Up

Omg, hæv nu lige niveauet lidt .. ikke meget, bare lidt Wink

Flotte resultater Jimmy, har læst updaten, men har desværre ikke lige tid til at give en længere kommentar. Keep it up. Smiley

Vi overlever nok vespers niveau... eller det håber jeg da.. crazy

Mange tak Zulue.. Det er bare helt i orden.. jeg takker alligevel Thumbs Up

Så længe folk kommentere er det vel i og for sig godt nok, men man vil vel altid gerne have noget konstruktiv kritik.....

Ja nemlig ja.. Har du noget konstruktiv kritik? jeg vil da meget gerne høre det hvis du har.. Peace


Tak for jeres kommentare alle 3.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #205: 09 Jul 2008, 23:44 »

Du mener vel Queen?? crazy
'

Jep jep Thumbs Up

Det gør jeg Thumbs Up

Vi overlever nok vespers niveau... eller det håber jeg da.. crazy

Mange tak Zulue.. Det er bare helt i orden.. jeg takker alligevel Thumbs Up

Ja nemlig ja.. Har du noget konstruktiv kritik? jeg vil da meget gerne høre det hvis du har.. Peace


Tak for jeres kommentare alle 3.. Thumbs Up

Queen Huh Nej, jeg er ikke trans, vel?? Eller er jeg Forlegen

Alle kan overleve mit niveau, bare se her

Og konstruktiv kritik: Ja, jeg skal samle noget til i morgen Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #206: 10 Jul 2008, 05:51 »

Queen Huh Nej, jeg er ikke trans, vel?? Eller er jeg Forlegen

Alle kan overleve mit niveau, bare se her

Og konstruktiv kritik: Ja, jeg skal samle noget til i morgen Thumbs Up

Er du sikker??? Grin

Ja du er rigtig dygtig.. KIU Thumbs Up

Godt godt.. det glæder jeg mig til.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
22# The Gunners - 100 kampe + det løse
« Svar #207: 10 Jul 2008, 19:27 »


22# The Gunners - 100 kampe + det løse

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up



01.02.09

Januar måned er passeret og Arsenal har sagt farvel til 3 spillere i løbet af transfervinduet. 39-årige Jens Lehman har søgt nye græsgange i Sevilla, som har betalt 4.000.000 kroner for den rutinerede keeper, som var utilfreds med manglende spilletid. Da José Soler overtog efter Arséne Wenger forlængede han straks kontrakten med franske Mathieu Flamini og mange troede at midtbanespilleren skulle have sit endelige gennembrud i det engelske. Her halvanden år efter har Flamini kun spillet 4 ligakampe under Soler og bad derfor om at blive solgt. Flamini blev derfor udbudt til omkring 100.000.000 kroner, men der var ingen klubber der var villige til at betale den udbudte pris. Serie A-klubben Palermo bød dog 80.000.000 kroner og både Arsenal samt Flamini var tilfredse med det italienske tilbud. Sidst men ikke mindst har Crystal Palace sikret sig den 17-årige forsvarsspiller Rhema Obed for 750.000 kroner.

Arsenal har længe været på udkig efter en konkurrent til Ricardo Quaresma og han er fundet i spanske Sevilla. José Soler har flere gange haft en talentspejder samt assistenten Pat Rice på Ramón Sánchez Pizjuán i Sevilla for at følge 23-årige Jesús Navas. Begge har sagt god for højrekanten, som er skiftet på en 4-årig kontrakt og Arsenal har betalt 260.000.000 kroner for ham. Beløbet svarer til Navas’ frikøbsklausul og selvom Soler gerne ville have betalt mindre for kantspilleren, er han ganske godt tilfreds med sit køb.

Vi har fulgt Jesús Navas det sidste års tid og han har længe stået højt på min ønskeliste. Han er manden, der skal udfordre Ricardo Quaresma på højrekanten og til trods for et højt niveau kamp efter kamp har manglet en rigtig konkurrent i stedet for Walcott. Det betyder ikke at Walcott har gjort dårligt, men jeg vil helst bruge ham i angrebet. Jeg glæder sig til at se Navas udfolde sit kæmpetalent i Premier League og jeg tror på, at vi har købt den helt rigtige spillerJosé Soler, Arsenal


Arsenal er efter 2 hårde kampe klar til Carling Cup finalen, hvor Blackburn venter efter, at de besejrede Ipswich med samlet 4-2 i semifinalen. Arsenal tabte derimod den første kamp på Old Trafford med 3-1, selvom Adebayor gjorde det til 1-0. Anderson, Tévez og Rooney scorede alle 1 gang, mens det ikke lykkes Arsenal at scorede yderligere. Det var derfor et presset Gunners-mandskab, der kom ind på Emirates, men med Kolo Touré i storform vandt Gunners legende let med hele 5-1. Tévez blev sendt i bad efter 21 minutter og herefter satte Arsenal sig på kampen. Nyindkøbet Klaas-Jan Huntelaar fik pyntet på måltavlen med 17 minutter igen, men lige lidt hjalp det og Arsenal er klar til finalen efter en samlet 6-4 sejr. Finalen spilles i øvrigt den 22. februar på Wembley i London.

José Soler har nu stået i spidsen for Arsenal i 100 kampe og kamp nummer 100 blev spillet på Riverside Stadium i Middlesbrough. Hjemmeholdet gav alt hvad de havde i sig, men lige lidt hjalp det da indskiftede Diaby bankede bolden i nettet til 1-0 efter 53 minutter. En anden indskifter lukkede kampen med 10 minutter igen, da han efter flotte kombinationer var alene med målmanden. Her svigtede Walcott ikke og kampens endelige resultat betyder, at José Soler har vundet hele 78 kampe, spillet 14 uafgjorte og blot tabt 8 kampe med Arsenal. Den talentfulde spaniers mandskab har i de 100 kampe scoret 290 gange, mens holdet har indkasseret 91 mål. Det er indtil videre blevet til 2 trofæer for Soler og hans hold er stadig med i kampen om Premier League, Champions League, FA Cuppen og Carling Cuppen. 

I Premier League ligner Arsenal endnu engang et mesterhold og med 66 point for 25 kampe er Arsenal godt på vej. Det er kun de 2 Manchester hold City & United, der kan holde trit med Arsenal og City er faktisk hele 12 point efter. Manchester United derimod er ”kun” 7 point efter med en kamp i baghånden og med 13 kampe igen er der fuld spænding i den engelske Premier League. Arsenal har 3 nøglekampe, hvor det er et must at man får point. Det gælder udekampene mod Liverpool, Chelsea og ikke mindst den evige rival Manchester United.   



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
23# The Gunners - Carling Cup Finalen
« Svar #208: 10 Jul 2008, 21:39 »


23# The Gunners - Carling Cup Finalen

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up



22.02.09

Nervepirrende finale endte i målorgie

Arsenal vandt her til aften Carling Cuppen for første gang siden 1993 og det var med både røde kort og en danskerscoring. Finalen blev spillet i et hæsblæsende tempo og det var tydeligt at begge hold ønskede at score mål. Arsenal undervurderede på ingen måde Blackburn og Blackburn tog kampen op imod storfavoritterne.


Arsenal havde spillet sig i finalen på bekostning af Manchester United, mens de undertippede fra Blackburn havde sendt Premier League oprykkerne fra Ipswich ud. Dramatikken startede allerede efter 16 minutter, hvor sydafrikanske Aaron Mokoena blev sendt ud efter at have nedlagt David Silva på kanten af feltet. Silva tog sig selv af det efterfølgende frispark og han havde ingen problemer med at overliste Brad Friedel i målet. 9 minutter senere gik det galt igen, da bolden endte for fødderne af Fábregas, som flugtede bolden i nettet til 2-0. Så ville Blackburn også være med i kampen og med en lang aflevering fra venstreback Martin Olsson havde Santa Cruz frit løb mod mål og Cruz lobbede bolden ind fra kanten af feltet uden chance for en fremstormende Lloris.

Der gik dog ikke lang tid før Adebayor meldte sig ind i kampen med sin første scoring og med et lobbende hovedstød kunne han elegant score til 3-1. Inden pausen bragte Santa Cruz igen spænding i kampen, da han efter lidt tumult kunne score sit andet mål og reducere til 3-2. Målet fik dog kun kosmetisk betydning, da Adebayor scorede til 4-2 inden pausen. Gäel Clichy fandt Fábregas, som med en drømmeaflevering fandt en flyvende Adebayor, som var helt umarkeret foran mål. I pausen skiftede Arsenal Denílson, Sergio Agüero og Kolo Touré ud med Abou Diaby, Nicklas Bendtner og Willam Gallas.

10 minutter inden i anden halvleg viste Gallas, hvorfor han skulle på banen, da han steg højest og headede Jesús Navas’ hjørnespark i kassen. Anfører Brad Friedel forsøgte forgæves at råbe sit forsvar op, men Blackburn-spillerene virkede opgivende og idéforladte modsat Arsenal-spillerne, som virkede sprudlende og i fantastisk form. Blackburn holdt stand frem til 10 minutter før tid, hvor et velspillet angreb blev afsluttet af Emmanuel Adebayor, som scorede sit 3. mål i kampen. Efter flotte afleveringer og gode driblinger endte bolden hos Sagna, som med et veltimet indlæg fandt Adebayor i det lille felt og den store afrikaner havde ingen problemer med at score. I 3 minutters overtid sendte Silva bolden ind i feltet, hvor både Adebayor, Fábregas, Richards, Diaby og Bendter var klar til at tage kampen op med Blackburn-forsvaret. Vinderen af den duel blev Nicklas Bendter, som lukkede og slukkede med et godt hovedstød til det vanvittige resultat 7-2.



« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 21:42 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# The Gunners - Carling Cup Finalen
« Svar #209: 11 Jul 2008, 06:05 »

Jeg regner med at afslutte sæsonen i dag, da jeg ikke mangler så mange kampe.. det kan kun blive spændende.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010