home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185518 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32# The Gunners – UEFA Super Cup
« Svar #285: 17 Jul 2008, 05:59 »

God update.
Tillykke, jeg er glad for din sejr Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up
Det er jeg også crazy

EDIT: Wauw.. så rundede vi 5000 læste..  Smiley

EDIT2: og side 20.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
33# The Gunners – Parløb
« Svar #286: 18 Jul 2008, 21:37 »


33# The Gunners – Parløb

Stort tak til -Benja- for banner & grafik Thumbs Up




Arsenal og Manchester United har domineret Premier League i mange år, men de sidste 2 sæsoner har der kun været de 2 til at kæmpe om den engelske trone. Der står 1-1 efter 2 gange 38 runder og nu efter 10 runder af 09/10 sæsonen ligger de side om side på første- og andenpladsen. Det vil sige at de har vundet en gang hver og i år tyder meget på det kan gentage sig. Der er dog den forskel, at Aston Villa forsøger at blande sig og de befinder sig blot 2 point førerholdene efter på 3. pladsen. Spørgsmålet er blot om Villa kan være med hele eller om de går ned til sidst? Holdet fra Birmingham er i de sidste 2 sæsoner sluttet på 10. og 11. pladsen. I den anden ende af tabellen har de 3 oprykkere fra Derby, Leicester og West Bromwich fået en dårlig start og de 3 er alle placeret under stregen efter, at blot at have hentet henholdsvis 7, 6 og 6 point i sæsonens første 10 kampe. Der er dog ikke langt til overlevelse, da både Fulham og Bolton kun har skrabet 9 point sammen. Birmingham, Reading, Blackburn, Everton og til dels Manchester City ligger også i farezonen, men der resterer stadig 28 kampe og der er hele 84 point tilbage at spille om.

Arsenal har i de første 10 kampe scoret 23 gange mod Uniteds 29 gange, men United har lukket 10 mål mod Arsenals 7 indkasserede mål. Fábregas har været en nøglefigur på den centrale midtbane og den 22-årige spanier bliver bare bedre for hver kamp, der går. Han rygtes konstant til både Real og Barca, men hvis det står til José Soler skal han ingen steder og det er spilleren helt enig i. Emmanuel Adebayor har ikke de store ønsker om forlade Emirates, men Inter, AC Milan, Real og Barcelona står klar i skyggen til at overtage den stærke afrikaner. Arsenal skulle dog kræve i omegnen af 1 milliard kroner for den 22-årige spanier, mens prisen for den 25-årige afrikaner er på omkring 500.000.000 kroner.

Francesc Fábregas skal ingen steder om så Real eller Barca bød flere milliarder. Det er umuligt at finde en spiller af hans kaliber og han er et synonym på Arsenal. Jeg håber på at han bliver i Arsenal i mange sæsoner fremover og at jeg ved at han bliver en rigtig Arsenal-legende. Men man kan selvfølgelig ikke blive noget man allerede er. José Soler, Arsenal

Fábregas er manden med dirigentstokken på Arsenals midtbane og han har sjældent en fejlaflevering. Det viser statistikken også og han er pt. den bedste til at slå afleveringer i hele Premier League. Han er dog skarp forfulgt at holdkammeraten Abou Diaby, mens United 3-kløveren Gibson, Fletcher og Carrick også er at finde i top10. 





Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 33# The Gunners – Parløb
« Svar #287: 19 Jul 2008, 13:24 »

Så har jeg efterhånden fået læst stortset alle updates op.
Det er rigtig flot, både og skriftligt, men såvel også resultaterne.
Det er nogle spændende spillere du har fået hentet, og godt at se at det kører for Bendtner.

Men lige noget du skal rette op på, jeg har tidligere skrevet at det hedder ikke 2 spillere, f.eks. Men derimod to spillere, som jeg skrev tidligere: Er det med bogstaver når det er fra 1-10 og med tal opefter.

Det er fint at giver mig credit for mit grafiske arbejde, men du skriver nogle gange "Tak til -Benja- for banner og grafik, selvom jeg kun havde lavet banneret i den update (:

Men lækker blog, Jimmy!

Btw tillykke med at du er blevet 'prospect'. Godt fanget af crewet!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 33# The Gunners – Parløb
« Svar #288: 19 Jul 2008, 16:34 »

Så har jeg efterhånden fået læst stortset alle updates op.
Det er rigtig flot, både og skriftligt, men såvel også resultaterne.
Det er nogle spændende spillere du har fået hentet, og godt at se at det kører for Bendtner.

Men lige noget du skal rette op på, jeg har tidligere skrevet at det hedder ikke 2 spillere, f.eks. Men derimod to spillere, som jeg skrev tidligere: Er det med bogstaver når det er fra 1-10 og med tal opefter.

Det er fint at giver mig credit for mit grafiske arbejde, men du skriver nogle gange "Tak til -Benja- for banner og grafik, selvom jeg kun havde lavet banneret i den update (:

Men lækker blog, Jimmy!

Btw tillykke med at du er blevet 'prospect'. Godt fanget af crewet!

Mange tak for den flotte kommentar..,  Thumbs Up

Mange tak x 3.. Peace

Det er jeg glad for at du synes og ja det er dejligt.. Thumbs Up

Ja det er jeg nød til at blive bedre til.. Tak fordi du gør mig opmærksom på det (igen) Peace

He he.. det var da noget af en bommert..  Forlegen Men du har fortjent alt det credit du får..  Thumbs Up

Mange tak Benja Wink

Tak igen..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #289: 20 Jul 2008, 19:27 »


34# The Gunners – CL Gruppespillet

Stort tak til -Benja- for banner & grafik Thumbs Up



16-12-2009

Champions League gruppespillet er overstået for alles vedkommende og vi har fundet 16 hold, som midt i februar 2010 skal krydse klinger i 1/8-finalerne. De regerende Champions League mestre fra sidste år, Arsenal spillede sig sidste år videre efter 6 sikre sejre efter at have mødt Steaua Bukarest, CSKA Sofia og Bayern München. I år så lodtrækningen anderledes ud og Arsenal skulle kæmpe med PSV Eindhoven, Dynamo Kiev og Fenerbahce om videre deltagelse.

Første kamp var på Sükrü Saracoglu i Istanbul, hvor Arsenal skulle forsøge at tilspille sig de første point mod et stærkt Fenerbahce-mandskab. Arsenal sad ikke overraskende på kampen fra start til slut og englænderne havde flere store chancer. Det lykkes dog ikke at omsætte dem til mål og med en velspillende Demirel Volkan i målet ville bolden bare ikke ind. Efter 31 minutter overlistede brasilianske Deived den bare 19-årige debutant Oier Olazabal efter en flot solotur, hvor han afdriblede Senderos og bankede bolden ind fra kanten af feltet. Arsenal måtte tage til takke med hvad medierne beskrev, som et choknederlag og Arsenal var pisket til at vinde hjemmekampen mod PSV. Kolo Touré headede bolden i kassen efter 9 minutters spil og så startede målshowet. Sergio Agüero gik amok i en målrus og den 21-årige Argentiner scorede hele 4 gange i første halvleg. Arsenal var derfor foran med hele 5-0 og PSV havde ikke haft et eneste skud på mål. The Gunners fortsatte deres offensive spil og presspil, men PSV-spillere gav alt hvad de havde i sig og flere gode Gomes redninger forhindrede flere engelske scoringer. 3 minutter før tid fik hollænderne pyntet på resultatet, da Armand Traoré sendte Podolskis afslutning i eget net til slutresultatet til 5-1.

Det gav god selvtillid inden de 2 kampe mod Dinamo Kiev og Arsenal rejste til Kiev med oprejst pande. Holdet rejste også fra Kiev med selvtilliden i orden, da man vandt med de sikre cifre 2-0 og efter gode mål af Sergio Agüero og danske Nicklas Bendtner. Ukrainerne havde sølle 2 skud på mål i hele kampen og det var kun det ene der var indenfor rammen. David Silva blev Man of the Match med flere gode aktioner på venstrekanten og 2 assists. I ”returkampen” på Emirates var hjemmeholdet nådesløse og allerede efter 2 minutter bragte reserven Philippe Senderos hjemmeholdet i front efter en flot hjørnesparkskombina tion. Dinamo Kievs Artem Milevskiy svarede tilbage 2 minutter efter med et godt mål efter en flot dribletur. Sejren kom dog aldrig i fare og hjemmeholdets engelske angribere foldede sig ud og begge blev dobbelte målscorere. Jermain Defoe scorede til 2-1 og 5-1, men Theo Walcott scorede til 3-1 og 6-1. Målet til 4-1 stod ukrainerne selv for da Fábregas’ fantastiske langskud blev rettet af Goran Sablic, som derfor blev noteret for et selvmål. Status for 4 kampe var derfor 9 point og en førsteplads 3 point foran PSV Eindhoven.

Hævnens time kom i 5. spillerunde, da Fenerbahce kom på besøg på Emirates. Hjemmeholdet virkede veloplagte og virkelig opsatte på, at vaske pletten fra den første kamp væk. Kolo Touré satte gang i kampen, da han efter 34 minutter steg højest og headede hjemmeholdet i front efter et frispark fra David Silva. Selvsamme Silva kunne 2 minutter senere takke Touré for en fabelagtig aflevering fra egen banehalvdel. Silva tog bolden ned i feltet rundede en forsvarsspiller og bankede bolden i ndbag en chanceløs Demirel Volkan. Tyrkerne virkede rystede og resten af halvlegen var præget af mange frustrationsfrispar k fra tyrkisk side. Der faldt dog kun et gult kort i kampen til Fenerbahce, da dommer Mike McCurry tillod det hårde spil. I anden halvleg lukkede og slukkede Jermain Defoe, da han ene mand afdriblede det tyrkiske forsvar og scorede til slutresultatet 3-0. Den sidste kamp på Phillips Stadion Eindhoven blev udsat pga. af Arsenals deltagelse i Klub-VM og der ventede derfor et ligegyldigt opgør, da Fenerbahce og Dinamo Kiev spillede 1-1 i Kiev. Det betød at PSV uden at være i kamp var sikker på 1/8-finaler sammen med Arsenal og det kom til at præge kampen. Nicklas Bendtner scorede til 1-0 efter 72 minutter, inden Emmanuel Adebayor scorede til 2-0 på et straffespark i dommerens overtid.

Arsenal skal møde Paris Saint-Germain tirsdag den 16. februar på Parc des Princes og der er returopgør på Emirates onsdag den 3. marts. PSG blev nummer 2 i gruppe C efter Real Madrid, som vandt alle 6 kampe. Rangers blev nummer 3 i puljen, mens Rosenborg sluttede sidst uden point og med en målscore på 2-19. Arsenal er favorit til at gå videre, men franskmændene giver ikke sådan op. De var tæt på at overrumple Real Madrid i deres 2 indbyderes opgør, men de endte med at tabe 2-1 hjemme og 2-0 på Santiago Bérnabeu.

Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #290: 20 Jul 2008, 19:37 »

Fantastisk! Virkelig flot spil i gruppespillet.
Kan godt lide at der kommer sån en flot update om Champions League.

Men nu er det tredje gang, jeg kommer med denne rettelse.
Når det er tal fra 1-10 er det med bogstaver og opefter er det med tal. Jeg kan tælle hele 19 gange i din seneste update, hvor du laver fejlen.
Du har nu to gange tidligere sagt at du vil rette op på det, men nu ser jeg det igen. (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #291: 20 Jul 2008, 20:13 »

Fantastisk! Virkelig flot spil i gruppespillet.
Kan godt lide at der kommer sån en flot update om Champions League.

Men nu er det tredje gang, jeg kommer med denne rettelse.
Når det er tal fra 1-10 er det med bogstaver og opefter er det med tal. Jeg kan tælle hele 19 gange i din seneste update, hvor du laver fejlen.
Du har nu to gange tidligere sagt at du vil rette op på det, men nu ser jeg det igen. (:

Tak for det..   Thumbs Up

DOH!!! Jeg havde bestemt mig for at jeg ville rette det inden jeg smed den op, men det har jeg jo så åbenbart glemt igen.. Jeg beklager.. det skal der strammes op på.. tak fordi du påpeger det igen.. Wink




Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #292: 20 Jul 2008, 20:52 »

Det er klasse JimmyGrandPrix (xD), men det store chok var da du tabte en kamp! Shockeret Wink
Logged

Bodte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #293: 20 Jul 2008, 22:15 »

Fantastisk! Virkelig flot spil i gruppespillet.
Kan godt lide at der kommer sån en flot update om Champions League.

Men nu er det tredje gang, jeg kommer med denne rettelse.
Når det er tal fra 1-10 er det med bogstaver og opefter er det med tal. Jeg kan tælle hele 19 gange i din seneste update, hvor du laver fejlen.
Du har nu to gange tidligere sagt at du vil rette op på det, men nu ser jeg det igen. (:
En Pædagoisk rettelse ved vores blogs er så meget folk her er efter hinanden når det kommer til stave-og grammatiske fejl. Det er da fuldstændig ligemeget om man skrive bogstaver med tal eller kommer til at kløjs i konsonanterne i et østeuropæisk navn
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #294: 20 Jul 2008, 23:17 »

Det er klasse JimmyGrandPrix (xD), men det store chok var da du tabte en kamp! Shockeret Wink

Hov hov EvertonFreak.. Sur Ja det sker faktisk ind i mellem.. he he Opstemt

En Pædagoisk rettelse ved vores blogs er så meget folk her er efter hinanden når det kommer til stave-og grammatiske fejl. Det er da fuldstændig ligemeget om man skrive bogstaver med tal eller kommer til at kløjs i konsonanterne i et østeuropæisk navn

Jeg kan kun dig ret, men i nogen tilfælde er det nødvendigt.. Wink Synes dog -Benja-'s kritik er i orden efterson jeg gentagende gange har lovet at få styr på det..

har du ellers en kommentar til bloggen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34# The Gunners – CL Gruppespillet
« Svar #295: 21 Jul 2008, 16:01 »

Jeg regner med at der kommer en update om VM for klubhold senere i dag..
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
35# The Gunners – VM for klubhold
« Svar #296: 21 Jul 2008, 18:45 »


35# The Gunners – VM for klubhold

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up




13-12-2009

Real Madrid sikrede sig titlen som verdens bedste klubhold sidste år og i år skulle Arsenal forsøge at gøre dem kunststykket efter. Arsenal startede i semifinalen, hvor de skulle op i mod New York Redbull fra USA, mens japanske Saitama UTD skulle spille imod argentinske San Lorenzo. Ken Hiroshima bragte til stor jubel hjemmeholdet foran, men i anden halvleg fik Gerado Cortés udlignet og kampen skulle afgøres i forlænget spilletid. I den forlængede spilletid sikrede Christian Medina en argentinsk finaleplads med sin flotte hovedstødsscoring.

José Soler havde ladet profilerne blive i London for at give plads til de unge spillere, som hermed skulle bevise sit værd. Truppen havde en gennemsnitsalder på 19,05, mens de ældste spillere blot var 21 år gamle. Forventningerne til drengene var høje alligevel og det var en flot nervøse drenge, der gik ind på Yokohama Stadium i Yokohama foran 55.863 tilskuere for at møde New York Redbull. Men da dommeren først havde fløjet i gang var det næsten umuligt at se den manglende rutine og amerikanerne blev fra kampens start presset i bund. Ti minutter før pausen trykkede Walcott hårdt presset af på kanten af feltet, men målmanden fik reddet. Riposten endte hos en fremstormende Pedro, som ikke havde problemer med at bringe englænderne i front. I anden halvleg stod der Red Bull på menuen og Olazabal foldede sig ud på strengen. Den 20-årige spanier fik flere gange vist hans store talent og hans mange store redninger holdt Arsenal i front. I den anden ende af banen brændte Walcott og Aquino chancer på samlebånd og det lignede længe en kneben 1-0 sejr til Arsenal. I dommerens overtid dummede Graham Taylor sig gevaldigt, da han ville spille bolden tilbage til sin målmand. Bolden blev undervejs opsnappet af Theo Walcott, som rundende keeperen og sendte bolden i nettet til slutresultatet 2-0.

New York - Arsenal 0-2
0-1 Pedro '35
0-2 Walcott '90

Kampen om 3. pladsen stod derfor mellem N.Y. Red Bull og Saitama, som begge var meget opsatte på rejse sig efter nederlaget i semifinalen. Begge hold havde store chancer, men det var kun Chris Woods, som formåede at score i første halvleg for N.Y. Red Bull. I anden halvleg udlignede Ken Hiroshima efter en times spil, men blot fem minutter efter afgjorde John Martin til kampen til N.Y. Red Bulls fordel. I finalen var der lagt i ovnen til en spændende kamp mellem Arsenals unge drenge og argentinske San Lorenzo. San Lorenzo chokstartede og bragte sig i front efter bare 46 sekunders spil. Angriberen Gerardo Cortés modtog en god aflevering fra Bernando Romeo og hamrede bolden ind bag Olazabal, som var chanceløs. Arsenal var rystet, men Giovani dos Santos beviste sit værd som anfører og scorede til både 1-1 og 2-1 i første halvleg. dos Santos var også ophavsmand for den aflevering Rhys Murphy i anden halvleg kunne heade ind til slutresultatet 3-1.

dos Santos blev efterfølgende kåret til turneringens bedste spiller som topscorer og som den spiller med det højeste gennemsnit. Oier Olazabal blev nummer 2, mens Rhys Murphey blev turneringens 3. bedste spiller. Det vidner om den klasseforskel, der er mellem Arsenal og de andre hold.
 
Jeg er stolt af mine drenge og det er jo helt fabelagtigt, at et så ungt hold kan gå hele vejen. Hele vejen er måske så meget sagt, når det ”bare” drejer sig om 2 kampe, men jeg er stolt over at de har levet op til favoritværdigheden og over at vi endnu engang hentet et trofæ. Jeg har verdens bedste klubhold under min ledelse og jeg har en af de bedste ungdomshold i ryggen til at støtte op omkring førsteholdet. Det bliver en stor sæson.José Soler, Arsenal

Arsenal - San Lorenzo 3-1
0-1 Cortés '1
1-1 dos Santos '14
2-1 dos Santos '26
3-1 Murphy '53

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 35# The Gunners – VM for klubhold
« Svar #297: 21 Jul 2008, 20:03 »

Er der ingen der har en kommentar? Så ved jeg da ikke helt om jeg gider at smide næste update op.. Sur

« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 23:03 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 35# The Gunners – VM for klubhold
« Svar #298: 21 Jul 2008, 23:03 »

Lige et par SS, der nok burde have været med i updaten.. Tunge Rullende Øjne

VM for klubholds bedste spillere:







Samt de 2 kampe:



Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 35# The Gunners – VM for klubhold
« Svar #299: 21 Jul 2008, 23:07 »

Nice update og tillyke med sejren Smiley Kan du ikke også smide et SS op af Pedro? Vil  lige se om han er blevet god, fordi han har udviklet sig voldsomt i mit spil Smiley
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010