home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185530 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AFSTEMNING: The Gunners - José Solers muligheder
« Svar #330: 28 Jul 2008, 01:07 »

Men hvorfor? så stopper bloggen jo da jeg ikke kan spillet med et hold, som spiller i en liga, som jeg ikke har med? jeg er godt skulle have ventet med at skrive den på indtil ligaen var færdigspillet.. jeg var bare sikker på at de blev oppe.. Sur
EDIT: Mange tak for rosen.. Thumbs Up

Har du ikke den Skotske liga med?
- Forstår ikke lige? Hvorfor har du så taget Hearts med, hvis du ikke har dens liga?
- ' Ville ikke stemme på noget som fik bloggen til at gå i stå :b
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING: The Gunners - José Solers muligheder
« Svar #331: 28 Jul 2008, 01:51 »

Har du ikke den Skotske liga med?
- Forstår ikke lige? Hvorfor har du så taget Hearts med, hvis du ikke har dens liga?
- ' Ville ikke stemme på noget som fik bloggen til at gå i stå :b

Jo jeg har den skotske liga med, men da jeg tog Hearts med lå de over stregen.. Jeg overså dog at der var en spillerunde tilbage og her tabte Hearts og rykkede ned i ned næstbedste række; som jeg altså ikke har med.. ticked off Oki.. tænkte jeg nok.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

fmmad
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING: The Gunners - José Solers muligheder
« Svar #332: 30 Jul 2008, 12:48 »

When is the Voting over and u can start playing again ?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING: The Gunners - José Solers muligheder
« Svar #333: 31 Jul 2008, 18:26 »

When is the Voting over and u can start playing again ?

The vote ended last night, so I will start playing again tonight.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING: The Gunners - José Solers muligheder
« Svar #334: 31 Jul 2008, 18:41 »



Der er 46, som har stemt og med 16 stemmer er Heerenveen vinder af afstemningen. Nedrykkerne fra Gimnástic blev 2’er med 14 stemmer, mens Sheffield United og Barcelona må nøjes med en 3. og en 4. plads. Jeg kan hermed offentliggøre at José Soler går efter jobbet i Holland og jeg forventer at have på en update klar til i aften.

Mvh. JimmyGP
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
40# De Superfriezen - Intro
« Svar #335: 31 Jul 2008, 19:22 »


40# De Superfriezen - Intro



19-05-2010

Den snart 33-årige spanier José Soler har gang på gang imponeret med fantastiske resultater og store sejre. Arsenal er klubben, som har høstet frugtet af Solers lederevner og egenskaber, men det er slut nu. Soler har selv bedt om at blive løst fra sin kontrakt med de engelske mestre og efter 189 kampe i spidsen for The Gunners er en kort æra nu slut. Soler vandt Premier League 2 gange, FA Cuppen 2 gange, Carling Cuppen 2 gange samt Community Shield, VM for klubhold, UEFA Super cup og Champions League en enkelt gang hver i sine 1044 dage i spidsen for Arsenal. Det svarer til at Arsenal i gennemsnit har vundet et trofæ per 100 dage, der er gået. José Soler skal afløse den tidligere Barcelona-legende Johan Neeskens i hollandske Heerenveen, som i denne sæson sluttede på en skuffende 10. plads. Heerenveen har de sidste par sæsoner ikke blandet sig i toppen, hvor det er blevet til en skuffende 11. plads og en okay 6. plads. Heerenveens bestyrelse ønsker at få deres hold tilbage i toppen af hollandsk fodbold og de mener, at Soler er den rette mand til jobbet.

Soler skal dog kæmpe med en elendig økonomi, hvilket kan betyde at flere af profilerne kan være på vej væk. Klubben eneste dansker havde denne kommentar til rygterne:

Jeg har spillet 3 sæsoner i Heerenveen nu og jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt. Jeg vil meget gerne skifte videre til en større klub, men med José Solers ankomst kan det jo være at der kommer andre boller på suppen. Jeg har dog min agent på sagen og han er ved at se om der andre klubber, som er interesseret i mig” Kristian Bak Nielsen, Heerenveen.

Heerenveen har et spændende hold med en gennemsnitsalder på 24 år og med en bundrådden økonomi. Holdets skylder i omegnen af 65.000.000 kroner til diverse kreditorer og den nye manager skal ikke forvente at få mange penge stillet til rådighed til transfers. En anonym kilde i klubben har løftet sløret for at Soler kun får 15 % af alle salg stillet til rådighed og derfor bliver det noget af en opgave for José Soler at vende den store økonomiske krise. José Soler er dog uddannet i bankverden og han tager krisen med oprejst pande.

Den økonomiske krise i Heerenveen er ikke til at komme udenom, men jeg ser frem til at skulle vende hver lille mønt for at få det store finansielle puslespil til at gå op. Jeg savnede udfordring i hverdagen og jeg ser frem til at skulle forsøge at vende den skrantende skude. Jeg har ladet mig fortælle, at det hollandske vejr minder meget om det engelske, men med mere sol. Jeg håber derfor det er varmere og jeg ser frem til at lære endnu et sprog. Jeg glæder mig til at lære hollænderne og Holland af kende og jeg indrømmer da blankt at jeg er en stor fan af hollandsk fodbold. Jeg glæder mig til at lære mit nye hold at kende og jeg håber på, at jeg kan tilpasse min fodboldfilosofi til den hollandske Eredivisie.”, José Soler, Heerenveen, som fortsatte

Ja det er rigtigt at jeg har afvist en kontraktforlængelse fra Arsenal og et meget fornemt tilbud fra FC Barcelona. Ifølge både engelske og spanske medier skulle Inter ligeledes være interesseret i at skrive konkrakt med mig, men jeg har truffet mit valg og det står jeg ved. Jeg ser ikke Heerenveen, som et skridt ned af rangstigen, men nærmere som en fantastisk mulighed for mig for at blive en endnu bedre manager og for at kunne udvikle mig som person. Jeg er ked af at forlade mine drenge og de fantastiske fans på Emirates, men som med Wenger var det på tide at sige farvel. Arsenal - Tak for alt.

« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 19:24 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #336: 31 Jul 2008, 20:14 »

Fedt klubskifte JimmyGP, det bliver nice at følge dig i Holland.

Beklager mine manglende kommentarer, men som altid leverer du et lækkert stykke arbejde  Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #337: 31 Jul 2008, 20:33 »

Yes, Heerenveen!
Bliver super spændende.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #338: 31 Jul 2008, 20:58 »

Fedt klubskifte JimmyGP, det bliver nice at følge dig i Holland.

Beklager mine manglende kommentarer, men som altid leverer du et lækkert stykke arbejde  Thumbs Up

Tak Metsu.. jeg håber det bliver et godt ophold og at jeg kan holde fast på mine spillere tiltrods for lorteøkonomi..

Det er bare helt i orden og det er da dejligt at vide at min ynglingsblogger læser med.. tak endnu engang Thumbs Up

Yes, Heerenveen!
Bliver super spændende.. Thumbs Up

Jep
Ja det håber jeg.. er glad for at du kan lide det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #339: 31 Jul 2008, 21:40 »

Hva siger folk i øvrigt til navnet på bloggen? skal den hedde det eller noget andet?
« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 21:44 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #340: 31 Jul 2008, 22:42 »

Måske bare "Heerenveen" fordi der er ikke mange der kender deres nickname.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #341: 01 Aug 2008, 00:43 »

Nice skifte, det var jo den klub jeg stmete på Wink Men jeg kan dog ikke lide dit topbanner du brugte i Introen. Jeg synes det både er for stort, og det er ikke særlig kreativt.  Det er bare ikke min stil, hehe.

Men held og lykke i det hollandske, og få den økonomi rettet op. Måske skulle du sætte dig et mål, om at få klubbens saldo op på X00 millioner, før du eventuelt kan skifte videre Smiley

Keep It Up Jimmy Wink
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #342: 01 Aug 2008, 06:08 »

Måske bare "Heerenveen" fordi der er ikke mange der kender deres nickname.. Thumbs Up

Ja du kan du self. have ret i - det er hermed ændret.. Peace

Nice skifte, det var jo den klub jeg stmete på Wink Men jeg kan dog ikke lide dit topbanner du brugte i Introen. Jeg synes det både er for stort, og det er ikke særlig kreativt.  Det er bare ikke min stil, hehe.

Men held og lykke i det hollandske, og få den økonomi rettet op. Måske skulle du sætte dig et mål, om at få klubbens saldo op på X00 millioner, før du eventuelt kan skifte videre Smiley

Keep It Up Jimmy Wink

Tjaa.. jeg ved godt at banneret er grimt, men det gik lidt hurtigt i går - det skal nok blive bedre.. Peace

Mange tak.. det hjælper på det.. Mine personlige mål med Heerenveen er at få vendt økonomien og så gå efter the Double samt en kvart/semifinale i en europæisk turnering.. og alle 3 gerne så hurtigt så muligt..

Det vil jeg gøre jemil..  Thumbs Up

EDIT: Så må vi jo se om jeg kan holde.. Der er et spansk storhold, som har brug for José Solers evner Wink
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 21:15 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #343: 01 Aug 2008, 06:43 »

Måske bare "Heerenveen" fordi der er ikke mange der kender deres nickname.. Thumbs Up
Hvad er deres nickname da? Opstemt
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Rossonero
Gæst
 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #344: 01 Aug 2008, 13:55 »

Hvad er deres nickname da? Opstemt

De Superfriezen. Smiley

Et rigtig godt skifte i øvrigt, JimmyGP!
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010