home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185501 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40# Heerenveen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #345: 01 Aug 2008, 14:25 »

Jeg har været meget silent-reader på bloggen, og man må sige du holder et højt niveau hver gang. Det niveau som en blogmester skal have. KIU  Thumbs Up

Til klubskiftet kan jeg sige at det lyder rigtig spændende! Har selv overvejet at starte et spil med dem flere gange men det er ikke blevet til noget. Nu får jeg til gengæld at se hvordan en sand blog-mester gør det  Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 40# De Superfriezen - Intro (tidl. The Gunners)
« Svar #346: 01 Aug 2008, 17:34 »

Hvad er deres nickname da? Opstemt

De Superfriezen Wink

De Superfriezen. Smiley

Et rigtig godt skifte i øvrigt, JimmyGP!

Mange tak Rosso Thumbs Up

Jeg har været meget silent-reader på bloggen, og man må sige du holder et højt niveau hver gang. Det niveau som en blogmester skal have. KIU Thumbs Up

Til klubskiftet kan jeg sige at det lyder rigtig spændende! Har selv overvejet at starte et spil med dem flere gange men det er ikke blevet til noget. Nu får jeg til gengæld at se hvordan en sand blog-mester gør det Peace

Det er altid dejligt når man kan lokke en silent reader ud af buksen og tak for kommentaren.. det er jeg glad for at du synes og igen tak Wink

Det synes jeg også.. jeg har faktisk heller ikke spillet med dem før nu, så det bliver spændende hvad det bliver til.. Håber jeg kan give noget inspiration.. Wink


@ Jeg regner med at der kommer en Update i aften under navnet "Damage Control"... Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
41# Heerenveen – Damage Control (tidl. The Gunners)
« Svar #347: 01 Aug 2008, 18:46 »


41# Heerenveen – Damage Control

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up



07.07.2010

For bare 2 måneder siden hang ordet krise tungt i luften og flere onde tunger talte sågar om konkurs når snakken faldt på den hollandske fodboldklub Heerenveen. Nu ser det således anderledes ud af at man har renset ud i truppen og sagt farvel til hele 13 spillere fra både første- og andethold. Heerenveen har faktisk omsat for hele 92.500.000 kroner i dette transfervinduet og holdet har udsendt en officiel erklæring, som fastslår at spillerstrømmen ud af klubben nu er lukket medmindre de modtager et tilbud, som er for godt til at være sandt. Målmand Joey Didulica, midtbanespilleren Michael Bradley og lejesvenden Matthew Spiranovic har alle forladt klubben gratis, hvilket betyder at Heerenveen kan få store problemer med at stille et lige så stærkt hold, som i sidste sæson. Derudover har Schalke 04 købt den 27-årige midterforsvarer Kristian Bak Nielsen for 31.000.000 kroner, mens bronzevinderne fra Stuttgart har købt den 28-årige angriber Radoslaw Matusiak.

Salgene betyder at José Soler har vendt de truende røde tal til optimistiske grønne tal og Heerenveens bundlinje begynder efterhånden noget, som kan bruges til noget. Selv om økonomien er forbedret er Heerenveen langt fra storhedstiden og det kommer til at kræve et par succesfulde sæsoner før Heerenveen er tilbage i toppen af hollandsk fodbold. Fremgangen kan dog spores, da Soler har fået lidt penge stillet til rådighed, men hvis man går til kilden selv går man ikke efter den første den bedste:

Vi kigger på spillere fra Holland, Belgien og Skandinavien, men jeg vil ikke løfte sløret for hvem vi har i kikkerten. Jeg vil dog løfte sløret for, at vi i øjeblikket forhandler med FC Barcelona om leje af flere deres B-holds spillere.” José Soler


« Seneste Redigering: 01 Aug 2008, 21:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41# Heerenveen – Damage Control (tidl. The Gunners)
« Svar #348: 01 Aug 2008, 18:52 »

Dejlig lille update!  Thumbs Up

Godt at du starter med at få styr på økonomien så vi kan få nogle spændende indkøb til den nye sæson  Rullende Øjne
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 41# Heerenveen – Damage Control (tidl. The Gunners)
« Svar #349: 01 Aug 2008, 20:40 »

Dejlig lille update!  Thumbs Up

Godt at du starter med at få styr på økonomien så vi kan få nogle spændende indkøb til den nye sæson  Rullende Øjne

Takker Wink

Jep.. skal jo starte et sted..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 41# Heerenveen – Damage Control (tidl. The Gunners)
« Svar #350: 01 Aug 2008, 21:34 »

Yderst spændende klubskifte! Tror det var det der skulle til for denne blog, ikke så godt det med din økonomi. Men godt at se at du er ved at rette op på det, glæder mig til at høre mere fra Heerenveen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 41# Heerenveen – Damage Control (tidl. The Gunners)
« Svar #351: 01 Aug 2008, 21:36 »

Yderst spændende klubskifte! Tror det var det der skulle til for denne blog, ikke så godt det med din økonomi. Men godt at se at du er ved at rette op på det, glæder mig til at høre mere fra Heerenveen.

Mange tak.. ja det synes jeg også.. Nah.. men det er jo en fed udfordring.. Dejligt at du er med og endnu engang tak for grafik.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #352: 01 Aug 2008, 22:57 »


42# Heerenveen – På indkøb

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up



19.08.2010


José Soler har sendt talentspejdere rundt i det meste Skandinavien og de har sendt spændende rapporter tilbage til det nordlige Holland. Desværre fandt man kun meget få emner i Norge, Sverige og Finland, hvorefter man valgte at rette blikket mod den danske SAS-liga. Heerenveen meldte sin interesse i flere spillere fra klubber som AaB, FCM, Brøndby og ikke mindst FC København. Jyderne holdt hårdt på deres spillere og spillere som Thomas Enevoldsen og Leon Jessen blev droppet da priserne blev alt for høje. Talentspejderne rejste derfor tilbage til Sjælland for at følge både træningskampe og træningspas for at se flere emner an. Morten ”Duncan” Rasmussen og Kasper Lorentzen var begge tæt på at skifte SAS-ligaen ud med den hollandske Eredivisie, men skader satte en stopper for begge spilleres forhandlinger. Heerenveen valgte i stedet at gå ”All-in” på den islandske landsholdsspiller Eggert Jonsson og sendte et bud på hele 39.000.000 kroner af sted til København. Den 21-årige midtbanespiller har spillet 21 landskampe for Island, mens han nåede 78 kampe i den skotske Premier League for Hearts, inden FCK betalte 47.000.000 kroner for ham. Den unge islænding nåde 22 kampe i SAS-ligaen for de danske mestre inden skiftet til hollandsk fodbold.

Han får følgeskab af en tidligere holdkammerat i FCK. Heerenveen har smidt 12.000.000 kroner efter den brasilianske angriber Aílton José de Almeida eller bare Aílton, som i sine 53 kampe for FCK scorede 22 mål. Angriberen skal kæmpe med Paulo Henrique, Reza Ghoochannejhad og Miralem Sulejmani om de 2 angrebspladser på Abe Lenstra Stadion. Sidste nyindkøb er den amerikanske midterforsvar og defensive midtbane Nathan Sturgis, som har en enkelt landskamp på CV’et. Den 23-årige amerikaner har kostet i omegnen af 10.000.000 kroner og han har skrevet under på en 5-årig kontrakt med Heerenveen. Sturgis skifter i øvrigt fra norske Vålerenga. Foruden de 3 førnævnte har Heerenveen lejet hele 9 spillere i samarbejdsklubben FC Barcelona samt 4 spillere hos Solers tidligere arbejdsgiver Arsenal.

Sidst men ikke mindst har FC København købt den norske midtbanespiller Andre Hanssen for 15.000.000 kroner, mens Porto har sikret sig den 23-årige højreback Marvin Angulo for svimlende 87.500.000 kroner. Angulo nåede 26 kampe i sidste sæson for Heerenveen i sin første og eneste sæson for hollænderne, mens Hanssen på 6 sæsoner spillede 69 kampe i den blå trøje.




I update 43 kommer der preseason samt en holdgennemgang..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #353: 01 Aug 2008, 23:13 »

Super blog, fedt klubvalg af Heerenveen, håber du får stablet et godt hold sammen til den nye sæson, følger helt sikkert med Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #354: 01 Aug 2008, 23:13 »

Kan jeg få SS af dine indkøb? Smiley
Logged

Jarkel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #355: 01 Aug 2008, 23:18 »

Gode spillere du har fået på lån fra gunners og udemærket indkøb  Smiley

Håber du kan føre Heerenveen tilbage til toppen  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #356: 02 Aug 2008, 05:53 »

Super blog, fedt klubvalg af Heerenveen, håber du får stablet et godt hold sammen til den nye sæson, følger helt sikkert med Smiley

Mange tak og tak.. det begynder at hjælpe på det.. dejligt.. Thumbs Up

Kan jeg få SS af dine indkøb? Smiley

Det kommer i næste update.. Wink

Gode spillere du har fået på lån fra gunners og udemærket indkøb Smiley

Håber du kan føre Heerenveen tilbage til toppen Smiley

Jep.. det synes jeg også..

Det håber jeg også.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #357: 02 Aug 2008, 11:53 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #358: 02 Aug 2008, 15:34 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley

Det gør der nok engang i morgen.. er på vej ud af døren igen.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 42# Heerenveen – På indkøb (tidl. The Gunners)
« Svar #359: 03 Aug 2008, 14:08 »

Har du fået en kærlighed for Hearts? Wink

Men rigtig god blog og godt indkøb af Eggert. Jeg har selv overvejet at starte en blog med Heerenveen, men det bliver nok Depor eller Panathinaikos i stedet.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010