home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185521 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #435: 11 Aug 2008, 01:31 »

Sandeligen landskamp med krudt i Opstemt

Ser ud som om du allerede har godt styr på Barac drengene. Hvordan Ser Reals hold ud? Mener du dit hold er lige så godt som deres? Smiley

Gode updates Jimmy, og jeg bliver nærmest skuffet vis du ikke vinder ligaen Rullende Øjne
Logged

19-18!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #436: 11 Aug 2008, 01:48 »

saa har jeg faet last resten af dine updates og jeg klapper igen i mine smaa haender og haber snart paa nye fortallinger fra Barcelona, som jeg ellers generelt foragter Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #437: 11 Aug 2008, 08:35 »

Sandeligen landskamp med krudt i Opstemt

Ser ud som om du allerede har godt styr på Barac drengene. Hvordan Ser Reals hold ud? Mener du dit hold er lige så godt som deres? Smiley

Gode updates Jimmy, og jeg bliver nærmest skuffet vis du ikke vinder ligaen Rullende Øjne

Ja det var en ret vild kamp crazy

Ja det synes jeg også.. De bliver bare bedre og bedre for hver kamp der går, men jeg tør ikke love noget mesterskabn før vi har mødt Villarreal, Sevilla, Valencia og Zaragoza/Atlético Wink Men det kunne da være fedt.. Vi er tippet til en 4. plads og mit personlige mål er en medalje.. Smiley

Real Madrid

Tak for kommentaren Thumbs Up

saa har jeg faet last resten af dine updates og jeg klapper igen i mine smaa haender og haber snart paa nye fortallinger fra Barcelona, som jeg ellers generelt foragter Smiley

Det er så dejligt når klapper af en.. tak for det Zulue Thumbs Up Jeg har en update klar, men jeg venter altså til jeg kommer hjem.. Wink

Det er dejligt at du læser med selvom du hader Barca.. Wink

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #438: 11 Aug 2008, 09:00 »

genial blog... enkel men fyldstgørende, godt sat op, godt layout. store roser til dig jimmi Peace
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #439: 11 Aug 2008, 10:01 »

Lækkert at se dig forsøge at få mine favorit drenge tilbage i toppen Opstemt.... dog ligner den real trup et rigtig giftigt hold
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #440: 11 Aug 2008, 18:22 »

genial blog... enkel men fyldstgørende, godt sat op, godt layout. store roser til dig jimmi Peace

Mange tak for de flotte ord og en flot kommentar Thumbs Up Thumbs Up

Lækkert at se dig forsøge at få mine favorit drenge tilbage i toppen Opstemt.... dog ligner den real trup et rigtig giftigt hold

Jeg skal da prøve.. ja og tabte desværre 2-1 på Santiago Bérnabeu..  Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #441: 11 Aug 2008, 18:25 »

Flot sejr i debuten med Mexico! Glæder mig meget til at følge dig i Mexico, de har et utrolig spændende hold, med en masse unge talenter.

Men en ting som jeg synes kunne give bloggen et frisk pust, er at prøv at ændre i opsætningen. Da du længe har kørt med den.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 55# Los Culés – Første landskamp (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #442: 11 Aug 2008, 18:30 »

Flot sejr i debuten med Mexico! Glæder mig meget til at følge dig i Mexico, de har et utrolig spændende hold, med en masse unge talenter.

Men en ting som jeg synes kunne give bloggen et frisk pust, er at prøv at ændre i opsætningen. Da du længe har kørt med den.

Mange tak.. det er også en af grundene til at jeg sagde ja..  Thumbs Up

Oki.. det vil jeg da lige overveje..  Wink Update om et minut Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #443: 11 Aug 2008, 18:31 »


56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)




Primera Dívision

De første otte runder er spillet i Primera Dívision og efter choknederlaget på 4-2 i første runde har Barcelona rejst sig, hvilket betyder at de stille og roligt er kravlet højere op i tabellen. De catalanske giganter er pt. på flot 3. plads blot to point efter førerholdet Valencia og et point efter nummer to fra Sevilla. De regerende mestre fra Villarreal har fået en mærkelig start på sæsonen og med 11 point for otte kampe er de placeret på en skuffende 9. plads. Men der er kun fire point mellem nummer et og nummer seks og det ligner at det bliver en meget tæt Primera Dívision i år. I bunden har oprykkerne fra Salamanca og Murcia fået en svær start med blot to og fire point, men der er stadig hele 30 runder tilbage og alt kan ske. Jeg tvivler ligeledes på at Valladolid & Málaga kan holde sig i top10 og mon ikke mestrene fra Villarreal tager sig sammen og snupper en billet til Europa.

Bojan Krkic Pérez har fået en forrygende start på sæson med ti mål i syv kampe og det betyder faktisk, at Bojan har gang i sin bedste Barcelona sæson til dato. Bojan har ikke scoret mere end ni mål per sæson før nu, men med Bojan i hopla tegner det sig både til at blive en stor sæson for ham selv og ikke mindst resten af Barcelona holdet. Ronaldinho og Maxi Rodríguez har ligeledes gjort det rigtig flot i første par runder og midtbanekabalen er ikke blevet lettere at få til at gå op for Soler. Barcelona er nu uden skader efter at Matías Fernández er vendt fra sin skade og den 24-årige chilener kan endelig lave tryllerier på Barcelonas midtbane.



UEFA Cuppens 1. runde

Barcelona trak det russiske storhold Zenit st. Petersburg, som uden tvivl ikke nogen ønskemodstander. Den første kamp blev spillet på Camp Nou, hvor russerne bragte sig i front efter fjorten minutter, da Valdés blev fanget uden for feltet. Tjekkiske Jakub Petr havde ingen problemer at runde Valdés og sende bolden i tomme mål til overraskende russisk føring. Barcelona lod sig dog ikke ryste og seks minutter senere kunne Maxi Rodríguez brage et langskud i kassen til 1-1. I anden halvleg blev Daniel Agger matchvinder, da han steg højest og headede Rodríguezs hjørnespark i kassen til 2-1. Barcelona fortsatte med at presse og skabe store chancer, men målmand Malafeev, som stod en brandkamp sørgede for et okay udgangspunkt for russerne.

I Petersborg stod der Diego Millito på menuen og den argentinske midterforsvarer scorede til 1-0 efter 23 minutter, da han headede et hjørnespark i kassen. Syv minutter senere kunne han kalde sig dobbeltmålscorer, da endnu et hjørnespark endte for fødderne af argentineren. Han sled sig foran de stærke russere og med en lang tå kunne han sparke bolden ind til 2-0. Det fik spanierne til at slappe af, men i anden halvleg udnyttede talentet Anton Sosnin det nedsatte tempo til at reducere til 1-2. Sejren kom dog aldrig i fare og med tyve minutter igen lukkede Maxi Rodríguez kampen, da han fra kanten af feltet sparkede ind helt ude ved højre stolpe. Barcelona er derfor videre med samlet 5-2 og i gruppespillet venter AZ Alkmaar (u), Udinese (u), Dinamo Kiev (h) og Wisla Krakow (h).

Barcelona er storfavorit til at vinde gruppen suverænt, men Soler har tidligere snakket om at give reserverne chancen i UEFA Cuppen. Det fjerner dog ikke presset fra Barcelona og alt andet end en førsteplads vil være skuffende for de spanske giganter.

Første kamp er mod AZ Alkmaar på DSB Stadion d. 27. oktober.

Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #444: 11 Aug 2008, 21:26 »

Ej hvor jeg elsker denne blog Jimmy! Topbanneret er mega fedt. Har du lave det selv?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #445: 11 Aug 2008, 21:28 »

Ej hvor jeg elsker denne blog Jimmy! Topbanneret er mega fedt. Har du lave det selv?

Mange tak.. det er jeg da glad for at høre..  Wink Nej det har -Benja-.. han laver som regel mine bannere.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #446: 11 Aug 2008, 21:30 »

Mange tak.. det er jeg da glad for at høre..  Wink Nej det har -Benja-.. han laver som regel mine bannere.. Peace O0l
Nå, øv. Så ville jeg have spurgt om du gad og lave et til mig lign.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #447: 11 Aug 2008, 21:44 »

Utrolig god update, Jimmy  Thumbs Up Synd med det ustabile forsvar og med El Clasico nederlaget Skuffet

Det eneste jeg faktisk savner i denne blog er en hel update omkring El Clasico Smiley Det kunne være perfekt Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 56# Los Culés – La Liga & UEFA Cuppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #448: 11 Aug 2008, 21:47 »

Nå, øv. Så ville jeg have spurgt om du gad og lave et til mig lign.

Nej.. jeg kan desværre ikke finde ud af sådan noget.. Men du kan da høre ham ad.. Wink

Utrolig god update, Jimmy Thumbs Up Synd med det ustabile forsvar og med El Clasico nederlaget Skuffet

Det eneste jeg faktisk savner i denne blog er en hel update omkring El Clasico Smiley Det kunne være perfekt Smiley

Mange tak.. ja det er fucking træls.. Valdés & Wiese er faktisk de store syndere, da Milito og Agger gør det godt.. Thumbs Up Vi havde fortjent en uafgjort.. Jeg tænkte faktisk på at lave sådan en update a la den jeg lavede med Ajax - Heerenveen, men jeg ville lave når vi skal spille på Camp Nou.. Wink Så det skal nok komme Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
57# Los Culés – Journalisten (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #449: 11 Aug 2008, 23:24 »


57# Los Culés – Journalisten (tidl. Arsenal & Heerenveen)



15-11-2011

Det er midt i november og jeg har liget båret den sidste flyttekasse med køkkensager op på 3. sal. Mine sidste møbler ankommer engang i næste uge sammen med de sidste flyttekasser fra Danmark. Jeg er så småt begyndt, at indrette min nye lejlighed og jeg ser frem til mit første permanente ophold i Spanien. Det er små 4 år siden, at jeg blev færdig på journalisthøjskolen i København og efter at have arbejdet på diverse aviser ser det endelig ud til, at jeg skal have mit gennembrud, som sportsjournalist. Jeg er blevet udstationeret i Barcelona, hvor jeg skal følge alle Barcelonas kampe tæt, hvilket jeg er ikke særlig glad for. Mit favorithold i Spanien har altid været Real Madrid og jeg havde håbet på, at blive sendt til Madrid. Men sådanne chancer hænger ikke på træerne og nu må jeg jo bare klø på. Jeg har det skidt med at forlade familien og jeg kommer til at savne onsdagen, hvor mor altid inviterede på aftensmad. Spanien er dog helt fantastisk og Barcelona er ikke nogen undtagelse. Byen emmer af liv 24 timer i døgnet og man kan altid finde på noget at lave.

Jeg har brugt de første par dage til at lære at finde rundt i byen og jeg har bl.a. flere af de store kirker. Det bedste af det hele var dog, da jeg var på guidet tur på både Lluis Companys og mægtige Camp Nou. Camp Nou er ernormt og jeg glæder mig meget til at se et fyldt stadion og høre den fantastisk lydkulisse.


17-11-2011

Der er stadig ti dage til min første arbejdsdag, hvor for første gang skal på Camp Nou for at dække kampen imellem nummer tre FC Barcelona og nummer to Atlético Madrid. Jeg glæder som et lille barn og det bliver helt fantastisk at dække en så stor kamp. Jeg arbejder i disse hårdt på at få et interview med en af Barcelona-stjernerne eller selveste José Soler, men det er svært når de knap nok kender den avis jeg skriver for. Jeg har overvejet at udgive mig for at være The Times eller Daily Mail, men jeg må nok hellere bare klø på. Rom blev jo heller ikke bygget på én dag..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010