home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 646 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185522 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
7# The Gunners – Premier League efter 6 runder
« Svar #45: 26 Jun 2008, 21:28 »


7# The Gunners – Premier League efter 6 runder

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up





6 runder er spillet i Premier League og Arsenal har placeret på en godkendt 4. plads. Arsenal har faktisk allerede mødt Manchester United, Chelsea & Liverpool, hvor det er blevet til 6 point. Manchester United lammetævede ellers et tamt Arsenal-mandskab med hele 5-2 efter bl.a. 4 scoringer af Wayne Rooney. José Soler gav spillerne en ordentlig opsang og siden da er det blev 5 sejre på stribe for the Gunners i Premier League. 2 spillere har sat dagsordenen og det drejer sig om nyindkøbet Ricardo Quaresma og den interne topscorer Emmanuel Adebayor.

Ricardo Quaresma er desværre kun blevet noteret for en enkelt assist indtil videre, men hvis portugiseren fortsætter sine imponerende driblinger på højrekanten skal den statistik nok blive bedre. Emmanuel Adabayor har dog vist storform efter sin skade og i sine 7 kampe er det blevet til 8 mål, hvoraf de 6 er i Premier League. Men Adebayor må nøjes med en 3. plads på topscorer listen, da Wayne Rooney og Obafemi Martins har scoret henholdsvis 7 og 8 gange.


Sidst men ikke mindst skal Arsenal op imod skotske Rangers, spanske Valencia og tyske Werder Bremen. Arsenal er bookmakernes favorit til at gå videre fra gruppen, mens de 3 andre går en hård kamp i møde om 2. pladsen. Hvis man skal tro Arsenals træner bliver det en yderst spændende opgave;

Vi er storfavoritter til at vinde gruppen og det kan gøre det ekstra svært. Jeg tror fuldt ud på mine spillers evner, men de 3 udekampe bliver et helvede. Men jeg vil alligevel gerne nedtone vores favoritværdighed og flytte presset over på de 3 andre. Jeg forventer tæt kamp om pladser og jeg er sikker på at vi stadigvæk er i Champions League efter jul.". José Soler, Arsenal


Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# The Gunners – Premier League efter 6 runder
« Svar #46: 26 Jun 2008, 21:30 »

God start på sæsonen, men et lidt stort neerlag til Man U.

Lige en kommentar til -Benja-, så synes jeg du skal gå efter nogle billeder med bedre kvalitet. Det der banner lever slet ikke op til bloggens standard(hvilket mit nok heller ikke gjorde Smiley)
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cerra
Gæst
 
Sv: 7# The Gunners – Premier League efter 6 runder
« Svar #47: 26 Jun 2008, 21:49 »

Synes du skal bruge det banner som er i update nummer 2.

Ellers skal du bare fortsætte med din gode blog.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# The Gunners – Premier League efter 6 runder
« Svar #48: 26 Jun 2008, 22:06 »

God start på sæsonen, men et lidt stort neerlag til Man U.

Lige en kommentar til -Benja-, så synes jeg du skal gå efter nogle billeder med bedre kvalitet. Det der banner lever slet ikke op til bloggens standard(hvilket mit nok heller ikke gjorde Smiley)

Ja.. Men med Wayne i hopla er der sgu ikke ret meget at gøre.. Sur

Tak for kommentaren.. Thumbs Up

Synes du skal bruge det banner som er i update nummer 2.

Ellers skal du bare fortsætte med din gode blog.

Jeg skifter mellem de bannere jeg har til rådighed, men jeg kan da godt tage den fra update 2 til næste update.. Wink

Mange tak.. det vil jeg gøre.. Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
8# The Gunners – En god start
« Svar #49: 27 Jun 2008, 21:57 »


8# The Gunners – En god start

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




5-2 nederlaget på Old Trafford er for længst glemt eftersom at Arsenal har vundet hele 16 kampe på stribe, hvis man tæller alle turneringer med. Det betyder at Arsenal har etableret sig på førstepladsen i Premier League med 30 point for 11 kampe. Arsenal har scoret 25 gange indtil videre, hvilket svarer til 2,72 per kamp mens man i denne ende har lukket 11 mål ind svarende til 1,0 per kamp. Arsenal kan takke Emmanuel Adebayor for omkring en 1/3 af målene, da han har i 12(1) kampe har scoret 12 kampe i alle turneringer, heraf 9 i Premier League. Eduardo & Bendter har hver scoret 6 gange i alle turneringer og 5 af begges mål er faldet i Premier League.

Sammen med Adebayor har Quaresma og Fábregas været de store profiler i en periode, hvor Arsenal har manglet Eboué, Schweinsteiger og Eduardo. Andre spillere har trådt til og udfyldt de manglende spilleres roller og har ikke mærket at de har manglet. Moralen på holdet er for tiden rigtig god og spillerne har en god fælles forståelse for hinanden og trænerens taktisk tiltag. Ricardo Quaresma har scoret en enkelt gang, mens det blevet til 4 assists. Portugiseren er stille og roligt ved at udvikle sig til en af klubbens største profiler og han er på sin korte tid i klubben blevet et af de mest populære navne blandt fansene. 20-årige Francesc Fábregas har været i Arsenal siden 2003 og har på nuværende tidspunkt spillet 116 Premier League kampen på The Gunners. 20 landskampe er det blevet til for en af største profiler, der til trods for sin unge alder spiller med en enorm rutine i sit spil. Fábregas har styret midtbanen med hård hånd og han er en af de bedste passingsspillere i Premier League og i Europa.


I Champions League har Arsenal knust alt modstand og vundet de første 3 kampe helt fortjent. I den første gruppekamp mod Valencia vendte man 0-1 til 2-1 sejr på hjemmebane, hvorefter man rejste til Bremen og sejrede med 3-1. På Ibrox kunne Rangers bare se til mens Arsenal kom foran 3-0 i løbet af første halvleg. Skotterne fik dog en lille livline 5 minutter før pausen da Fábregas sendte bolden i eget net. Skotterne gik dog i stå i anden halvleg og burde have tabt med mere end 3-1.

Arsenal - Valencia 2-1
0-1 Villa '1
1-1 Gallas '27
2-1 Fábregas

Werder - Arsenal 1-3
0-1 van Persie '6
0-2 Adebayor '10
0-3 Makoun '21 (OG)
1-3 Rosenberg '49

Rangers - Arsenal 1-3
0-1 Whittaker '7 (OG)
0-2 van Persie '29
0-3 Bendtner '36
1-3 Fábregas '40 (OG)

Selvom selvtilliden er i top var det ikke nok til at komme i Carling Cuppens 5. runde. Young Guns havde ellers sendt Manchester United ud i 3. runde efter en 2-0 sejr på Old Trafford. I 4. runde ventede upåagtede Doncaster fra League 1 på Emirates og det blev noget af en opgave for de unge drenge. Young Guns dominerede kampen i gennem og kom frem til flere store chancer. Bendtner var kampens store synder med flere store brændte chancer, men en velspillende Jimmy Walker spillede sit livs kamp.

Jeg er selvfølgelig skuffet over kampens udfald, men jeg synes de unge drenge igen har gjort det flot. Jeg mener ikke vi har undervurderet Doncaster, som kæmpede røven ud af bukserne i gennem 90 minutter. Jeg vil fortsætte med at spille med de unge drenge, da jeg tror på dem. Vi skal snakke kampe i gennem og se vores fejl og lære af dem. Vi har kun tabt en kamp, så jeg er meget uforstående over dette hysteriJosé Soler

Arsenal - Doncaster 0-1
0-1 Elliott '41

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #50: 27 Jun 2008, 22:10 »

Du er irriterende Jimmy GeePee......

Irriterende på den måde at du gang på gang leverer updates af så høj en klasse at mange af os andre fremstår som åndeligt mindrebemidlede.... ..

Fantastisk, Jimmy, intet mindre Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #51: 27 Jun 2008, 22:22 »

Du er irriterende Jimmy GeePee......

Irriterende på den måde at du gang på gang leverer updates af så høj en klasse at mange af os andre fremstår som åndeligt mindrebemidlede.... ..

Fantastisk, Jimmy, intet mindre Thumbs Up

Fantastisk kommentar.. Det er jeg da superglad for at du synes.. dejligt at du læser med..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Jun 2008, 23:07 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #52: 28 Jun 2008, 13:16 »

Rigtig flot, rigtig flot Jimmy. Det er noget af en sæson du er igang med, flot at du ligger øverst. Iøvrigt der hvor The Gunners hører til. (: Men ellers var det en fremragende start på sæsonen West Ham fik, dog er deres niveau nedadgående.
Men man kan godt høre du er United fan, for 5-2 kan man da ikke kalde 'lammetæv' (:

Hvis jeg skal komme med lidt kritik, irretere det mig at du skriver f.eks. 5 minutter før tid. Det hedder 'fem' minutter, for når det er fra 1-10 er det med bogstaver. 10 og opefter er med tal (;
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #53: 28 Jun 2008, 14:54 »

Hold da kæft en fremragende update. !

Undskyld jeg bander men det var da helt utroligt !
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #54: 28 Jun 2008, 16:47 »

Rigtig flot, rigtig flot Jimmy. Det er noget af en sæson du er igang med, flot at du ligger øverst. Iøvrigt der hvor The Gunners hører til. (: Men ellers var det en fremragende start på sæsonen West Ham fik, dog er deres niveau nedadgående.
Men man kan godt høre du er United fan, for 5-2 kan man da ikke kalde 'lammetæv' (:

Hvis jeg skal komme med lidt kritik, irretere det mig at du skriver f.eks. 5 minutter før tid. Det hedder 'fem' minutter, for når det er fra 1-10 er det med bogstaver. 10 og opefter er med tal (;

Mange tak.. Det er faktisk ærgeligt at WU er gået i stå.. Ang. United-kampen og ordvalget" lammetæv" skyldes det at vi i den grad blev nedspillet af Wayne Rooney & Co.. Synes godt man kan kalde det for lammetæv.. Peace

Det er hermed noteret og jeg skal prøve at huske det.. Det har jeg faktisk aldrig lært.. Wink

tak for kommentaren MM Thumbs Up

Hold da kæft en fremragende update. !

Undskyld jeg bander men det var da helt utroligt !


Mange tak Thumbs Up Det går nok.. jeg takker bare.. Opstemt

Tak for kommentaren.. Peace
 Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #55: 28 Jun 2008, 19:03 »

Mange tak.. Det er faktisk ærgeligt at WU er gået i stå.. Ang. United-kampen og ordvalget" lammetæv" skyldes det at vi i den grad blev nedspillet af Wayne Rooney & Co.. Synes godt man kan kalde det for lammetæv.. Peace

Det er hermed noteret og jeg skal prøve at huske det.. Det har jeg faktisk aldrig lært.. Wink

tak for kommentaren MM Thumbs Up
Det var også bare en spøg til side, Jimmy ;-)

Jeg lærte det i skolen af min dansklærer.

Men fortsæt det gode arbejde.

Selv tak (;
(mm?)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Gunners – En god start
« Svar #56: 28 Jun 2008, 20:01 »

Det var også bare en spøg til side, Jimmy ;-)

Jeg lærte det i skolen af min dansklærer.

Men fortsæt det gode arbejde.

Selv tak (;
(mm?)

He he.. ja det tænkte jeg nok - men jeg blev enig med mig selv om at jeg hellere måtte forsvare mit ordvalg.. Peace

Oki.. det har jeg desværre ikke lært.. vi har nu også en rimelig dårlig dansk lærer i folkeren..  Peace Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #57: 28 Jun 2008, 23:02 »


9# The Gunners – On top

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Jeg går ned af gaden klædt i min gamle Dennis Bergkamp trøje, mens jeg fløjter en julesang. Jeg smiler og selvom det er koldt er det snart nytår. Jeg er på vej ned i kiosken for at spille på Arsenal - Manchester United og jeg har da selvfølgelig tænkt mig at spille på 1-tallet til odds 2.25. Jeg er stadig i tvivl om hvor meget jeg skal spille for, men jeg er sikker på at jeg er nød til at vinde nogen af de penge jeg tabte på ”krydset” i Portsmouth-kampen. United ligger godt nummer 2 og Gallas sidder ude med karantæne, mens United mangler Anderson der skadet. Min konto er desværre ikke proppet med penge for tiden efter en hård jul, men drengene skal vinde og så får jeg en god nytårsaften. Det gør jeg sikkert alligevel, da vi ligegyldigt udfaldet af kampen er på førstepladsen. Hvis vi vinder har 10 points forspring, uafgjort er lig med 7 points forspring, men det utænkelige nederlag stadig giver et forspring på 4 point.

Men hvorfor skulle vi tabe? Vi har kun tabt på udebane til United og Valencia, mens vi ikke snakker om Doncaster-episoden. Derudover har vi spillet uafgjort med Portsmouth, Bolton og Everton. Ellers er alle kampe blevet vundet og alt skepsis omkring Josés erfaring er glemt. Jeg har stor respekt for hans arbejde, selvom han selvfølgelig også høster frugten af Wengers talentarbejde, som bliver bedre og bedre. Man kan dog ikke tage fra ham at får det bedste ud af Ade, Cesc og Quaresma hvert evig eneste gang. Jeg er stolt over at være Gunner og det vil jeg altid være.

I Champions League vandt vi suverænt gruppen med 15 point foran Valencia (8), Rangers (6) & Werder (5). Vi vandt 5 ud af 6 kampe og det eneste pointtab var 3-2 nederlaget på Mestalla. Drengene har gjort det godt og igen er jeg nød til at fremhæve Adebayor med 6 scoringer og Quaresma med 5 assists. Vi skal møde franske Toulouse, som blev 2’er efter Barcelona. Jeg kender ikke frø-gnaskerne og jeg er sikker på at vi sender dem ud af turneringen med et brag. De er heldigvis det eneste franske hold tilbage og de skal bare ud. Alle 4 engelske hold er stadig med og det kunne være fedt med en engelsk finale, hvor vi selvfølgelig vinder. Vi frygter ingen.

Jeg spiller 200 pund til odds 2.25 og går glad ud af kiosken med min kommende vinderkupon. Jeg går hjemad, da jeg får øje på et par søde piger, som griner og har det sjovt. Jeg må indrømme at jeg stirrer meget efter de 2 unge damer, som går ind på den lokale pub. Jeg skulle faktisk være hjemme nu, men man kan være godt lige snuppe en pint sammen med 2 smukke damer inden da.

Thomas Johnson, Born a Gunner – DIE a Gunner!!

Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #58: 28 Jun 2008, 23:18 »

Jeg er imponeret! Fantastiske updates, du er god til at skrive..
Hvilken karater har du fået i at skrive stil?  Shockeret

KUTGW Opstemt

Kan jeg ikke lige se ss af StartingXI og opstillingen?  Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #59: 28 Jun 2008, 23:25 »

Jeg er imponeret! Fantastiske updates, du er god til at skrive..
Hvilken karater har du fået i at skrive stil?  Shockeret

KUTGW Opstemt

Kan jeg ikke lige se ss af StartingXI og opstillingen?  Thumbs Up

Hmm.. I folkeskolen fik jeg vist 6-7 stykker og hvis jeg var heldig fik jeg en 8'er.. På handelskolen sneg jeg mig så op på 8-9..  Peace

Det vil jeg da gøre.. Self:


Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010