home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185537 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 57# Los Culés – Journalisten (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #450: 11 Aug 2008, 23:36 »

Intet mindre end en fantastisk blog, du har gang i her! Du skriver rigtig godt, og formår at variere i dine updates. Desuden er resultaterne jo fornuftige og dine indkøb fantastiske - fortsæt endelig med det. Hvis man lægger det sammen har man en god blog, så det har du, altså! Men, nu har du bare af, at hive de skide trofæer hjem til Barcelona! ticked off Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
58 Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #451: 12 Aug 2008, 00:14 »


58 Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)



Grækenland - Mexico 3-3
0-1 Vela '8
0-2 Rodríguez '14
0-3 Rodríguez '40
1-3 Charisteas '66
2-3 Charisteas '83
3-3 Amanatidis (pen) '88

Kroatien - Mexico 3-3
0-1 Castillo '6
0-2 Fernández '62
1-2 Rakitic '68
1-3 Fernández '71
2-3 Budan '76
3-3 Leko '85
3-3 Salcido sent off '90


José Solers grønne hær har været i Europa for at spille venskabskampe i Athen og i Zagreb mod henholdsvis Grækenland og Kroatien. Mexico må siges, at være en lille favorit i begge kampe, men der er tale om et par ubetydelige venskabskampe, hvor alt er muligt. Rafael Márquez og den argentinskfødte Gastón Fernández er nye ansigter i truppen, men begge er glade for at være udtaget. Marquez har optrådt hele 125 gange for det mexicanske landshold, men der er stadig lang vej til Claudio Suárezs rekord på hele 173 landskampe.

Jeg er født i Argentina, men jeg har optrådt for flere mexicanske klubber. Jeg er blevet mexicansk statsborger og derfor har jeg nu valgt at stille op til landsholdet. Jeg er glad for at Soler har givet mig chancen og jeg håber inderligt på, at kunne bevise mit værd mod Grækenland og KroatienGastón Fernández

Fernández fik en fantastisk debut mod Grækenland og lagde op til to mål i første halvleg, hvorefter han blev pillet ud. Mexico kom dog også på 3-0 inden at holdet gik fuldstændig i stå og Grækenland fik på mirakuløs udlignet til 3-3. Det var utrolig skuffende at smide en 3-0 føring væk, men ud fra spil og chancer er resultatet helt rimeligt. Miguel Ángel Fraga fik den værst tænkelige debut, da han allerede lukkede alle tre mål ind. I Zagreb fulgte han op på succesen og lukkede ligeledes alle tre mål ind. Mexicanske medier kræver at Fraga bliver sendt ud i landsholdskulden og erstattet af mere rutinerede kræfter. De hylder Gastón Fernández, som imponerede med to flotte scoringer og en prisen, som kampens spiller. Men til trods for Fernández mål gik mexicanerne igen helt kolde og kroaterne kunne helt fortjent udligne til sidst. Det var dog alligevel en bitter Soler efter kampen:

Jeg må indrømme at jeg er dybt frustreret og dybt forundret over hvordan vi kan smide to føringer så let. Vi skal arbejde med meget med koncentration og jeg skal finde på en løsning. Heldigvis har jeg indtil februar og det skal være langt bedre i den kommende kamp mod Holland.”, José Soler



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 57# Los Culés – Journalisten (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #452: 12 Aug 2008, 00:18 »

Intet mindre end en fantastisk blog, du har gang i her! Du skriver rigtig godt, og formår at variere i dine updates. Desuden er resultaterne jo fornuftige og dine indkøb fantastiske - fortsæt endelig med det. Hvis man lægger det sammen har man en god blog, så det har du, altså! Men, nu har du bare af, at hive de skide trofæer hjem til Barcelona! ticked off Wink

Mange tak for de rosende ord og jeg er rigtig glad for at du kan lide det.. Jeg skal gøre min bedste for at hente trofæer til Barcelona og vi går benhårdt efter alle tre turneringer.. Peace Thumbs Up

Tak for en flot kommentar.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 58# Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #453: 12 Aug 2008, 07:11 »

Burde bloggen ikke stadig være pinned? Er det pga. nedetiden?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 58# Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #454: 12 Aug 2008, 21:02 »

Det var dog nogle ærlige resultater med Mexico  Ubeslutsom Men det er mere potentiale i Mexico end de resultater, så du skal nok komme igang Wink

Forsæt endelig  Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: 58# Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #455: 12 Aug 2008, 21:07 »

Ærgerligt med resultaterne Jimmy. Men fortsæt denne gode blog. KIU
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 58# Los Culés – Mexicansk kollaps (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #456: 12 Aug 2008, 21:53 »

Det var dog nogle ærlige resultater med Mexico  Ubeslutsom Men det er mere potentiale i Mexico end de resultater, så du skal nok komme igang Wink

Forsæt endelig  Thumbs Up

Ja det var mega irriterende.. det bliver forhåbenligt bedre mod Holland.. Ja det er der nemlig, men det er bare venskabskampe.. når vi føst kommer i gang med VM Kval hjælper det sikkert på det.. Wink

Det skal jeg gøre Thumbs Up

Ærgerligt med resultaterne Jimmy. Men fortsæt denne gode blog. KIU

Læs Roolands svar.. gider ikke skrive det samme til dig Grin


Update lige om lidt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #457: 12 Aug 2008, 21:53 »


59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)



01-02-2012

Koncentration og stabilitet er nøgleord i moderne fodbold og det er noget man skal besidde, hvis man vil tilhøre toppen af poppen. Det har været Barcelonas største problem, at forsvaret og ikke mindst målmændene har dummet sig på vitale tidspunkter og selv når de domineret kampene har personlige fejl kunne ødelægge det hele. Det har kostet en del point og til tider har det været yderst frustrerende. Det samme gælder angribere, hvor det kun er Bojan, som har, kunne holde et pænt snit. Der har til tider været tørke hos angriberne og så har midtbanen må score de afgørende mål. Hvis man kigger tilbage på de første 21 kampe er det ikke slemt, som det lyder, men der skal virkelig ske noget hvis Barcelona skal være spanske mestre anno 2011/2012. José Soler har dog en yderst simpel opskrift klar til komme problemerne til livs. Barcelona er nød til at investere i de helt rigtige spillere og derfor har Soler været til møde med præsident Joan Laporta. Laporta er lovet udskiftning i truppen og den gamle garde kan meget vel være fortid på Camp Nou. Soler og Laporta har allerede to nye spillere klar og det drejer sig om en forsvarspiller samt en angriber.


25-årige Vincent Kompany har på nuværende tidspunkt spillet 49 landskampe for Belgien og over 100 ligakampe for Sevilla. Derudover har spillet 100 ligakampe tilsammen for Anderlecht, HSV og Porto, inden han tog turen til spanske. Han har udviklet sig til en af de bedste forsvarsspillere i Primera Dívision, hvilket har gjort Valencia, Real Madrid og Barcelona meget interesseret i den stærke belgier. Barcelona var dog den eneste af de tre klubber, som sendte et tilbud og med en klausul på 215.000.000 kroner blev det også Kompanys pris. Belgieren skal på sigt overtage Gabriel Milito’s startplads, eftersom at han er på op i årene, men i første omgang har Soler udtalt, at han vil vælge de to bedste hver gang om det så er Nordtveiet, Agger, Puyol eller en helt fjerde. Han får følgeskab af den 19-årige bosnier Kenan Kodro, som til sommer skifter fra Real Sociedad til FC Barcelona på en fri transfer. Kodro har indtil videre scoret syv mål i tyve kampe og bosnieren bliver ved at imponere Soler. Kodro har spillet i Sociedad siden 2007, for hvem han har spillet 93 ligakampe og scoret 38 mål.

Vi har manglet en fjerde angriber den første del af sæsonen og jeg forstiller at have et angreb a la det legendariske Manchester United angreb med Yorke, Cole, Solskjær og Sherigham. Eftersom at Samuel Eto’o har luftet tanket om at prøve noget nyt er jeg meget interesseret i at hente en spansk landsholdsangriber til klubben så vores angreb kommer til at hedde Bojan, Dentinho, Kodro og så en spanier mere. Vi har vores scouts placeret rundt omkring og følger spillere som David Villa, Fernando Torres, Adrían og Xisco. Men der er stadig et stykke tid til sommer og det kan jo også være at være at Eto’o omstemmer sig.”, José Soler

Statistik:

Primera Dívison:
Efter 21 runder
Player Stats & Team Stats

UEFA Cup Gruppespillet:
Vinder af gruppespillet med maksimumpoint
Gruppe A

Copa Del Rey:
4. runde: samlet sejr 5-3 over Pontevedra
5. runde: samlet 3-1 nederlag til Real Madrid

Kampe
Kampe siden sidst

« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 22:06 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #458: 12 Aug 2008, 22:04 »

Hey Jimmy.... Kanon blog, og på trods af resultaterne er det altid en fornøjelse at læse din blog Thumbs Up

Men mener du ikke at det er Gabriel Milito's plads, Kompany skal overtage på sigt? Diego Milito er da angriber, så vidt jeg husker Rullende Øjne
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #459: 12 Aug 2008, 22:09 »

Hey Jimmy.... Kanon blog, og på trods af resultaterne er det altid en fornøjelse at læse din blog Thumbs Up

Men mener du ikke at det er Gabriel Milito's plads, Kompany skal overtage på sigt? Diego Milito er da angriber, så vidt jeg husker Rullende Øjne

Hey.. mange tak.. Thumbs Up

Jo jeg har også lige ændret det.. Men det var da næsten rigtigt.. de er da brødre.. Rullende Øjne tak for rettelsen og jo han er angriber.. Wink


@: Jeg når måske en update om Holland-kampen, men nu vil jeg ud og løbe... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #460: 12 Aug 2008, 22:13 »

Hey.. mange tak.. Thumbs Up

Jo jeg har også lige ændret det.. Men det var da næsten rigtigt.. de er da brødre.. Rullende Øjne tak for rettelsen og jo han er angriber.. Wink


@: Jeg når måske en update om Holland-kampen, men nu vil jeg ud og løbe... Thumbs Up

Løbe så sent??? Shockeret
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #461: 12 Aug 2008, 22:18 »

Synes du siger lige lovligt meget som manager, for tror aldrig, at man ville røbe de navne man kigger efter som træner. Wink
Men, jeg er klar på endnu en update. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #462: 12 Aug 2008, 23:11 »

Løbe så sent??? Shockeret

Så har jeg løbet.. hvad er der galt i det? det er da mega nice at der er helt stille.. jeg kobler faktisk af selvom det er mega hårdt.. Wink

Synes du siger lige lovligt meget som manager, for tror aldrig, at man ville røbe de navne man kigger efter som træner. Wink
Men, jeg er klar på endnu en update. Smiley

Det vil jeg til dels give dig ret i, men vi er nået til 2012 og det er jo ikke de samme agribere der er på det spanske landsholdet i 2012 som det vat i 07/08..

Jeg skal lige have et et lynbad og så skal kampen spilles..  Wink vi får se om updaten kommer i dag.. Peace

Tak for kommentaren begge 2 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59# Los Culés – 21 runder + forstærkninger (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #463: 13 Aug 2008, 00:05 »

Der kommer ikke update i nat, men i kan i stedet for den her..

Update 60: Mexico - Holland (overskrift kommer senere)

Update 61: El Clasico (på Camp Nou)
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
60# Los Culés – Holland (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #464: 13 Aug 2008, 20:35 »


60 Los Culés – Holland (tidl. Arsenal & Heerenveen)



08-02-2012

Mexico (4-2-2-1): 1. Ochoa, 2. Osorio, 3. Salcido, 4. F.J. Rodríguez, 5. Moreno, 6. Villaluz, 7. Guardado, 8. Márquez, 9. Pineda, 10. dos Santos, 11. Vela, 12. Fraga, 14. Castro, 15. Castillo, 16. Fernández, 17. Galindo, 18. Bermúdez, 19. Landín, 20. Huiqui, 21. Andrade

Holland (4-4-2): 1. Stekelburg, 2. Kromkamp, 3. Mathijsen, 4. Boulahrouz, 5. Heitinga, 6. Robben, 7. Drenthe, 8. Wijnaldum, 9. Sneijder, 10. Huntelaar, 11. van Persie, 12. Piet Velthuizen, 14. Amrabat, 15. Aissati, 16. Donk, 17. Janssen, 18. Babel, 19. Vlaar, 20. Rigters, 21. van der Vaart

Årets første testkamp emmer altid af spænding og store forventninger, og kampen mellem Holland og Mexico var ingen undtagelse. Mexico har kun vundet én ud af de seneste tre opgør mod Saudi Arabien, Grækenland og Kroatien. Mexicanerne var derfor rejst til AmsterdamArena i håbet om at hente en sejr. Taktikken var ny og Soler havde valgt en spændende 4-2-2-1-1 opstilling, mens hollænderne valgte at starte i en mere traditionel 4-4-2. Kampen startede stille og roligt ud, mens begge hold lige skulle se hinanden an. Kampens første store chance tilfaldt Robin van Persie, da han trykkede af langt udefra og Ochoa måtte ud i fuld længde for at give et hjørnespark. Hjørnesparket blev aldrig rigtig farlig, da Rodríguez headede bolden ned til Márquez, som med én berøring snød to fremstormende hollændere. Márquez kunne derfor uden problemer føre bolden frem og med en lang aflevering sendte han Guardado afsted på venstrekanten. Han kom fri af den sidste forsvarer og uselvisk spillede han bolde på tværs til Vela, som på det skammeligste misbrugte den store chance. Bolden blev skovlet lige over mål og Stekelenburg kunne ånde lettet op. Mexico satte sig derefter på resten af halvlegen, men skarpheden manglede og de store chancer blev brændt. Hollænderne havde også et par chancer, men her var Ochoa sikkerheden selv og gang på gang blev bolden hurtigt sat i spil igen.

Stillingen ved halvleg var 0-0 og i halvlegen blev fire spillere skiftet ud pga. restriktioner fra deres klubhold. Gastón Fernández som kom ind i stedet for Villaluz blev rykket op på den offensive midtbane, mens dos Santos gled ned som højrekant. Mexicanerne fik at vide at de bare skulle fortsætte med at spille deres eget spil og fortsætte med at spille offensivt.
Ochoa ud, Fraga ind.
Guardado ud, Bermúdez ind.
Vela ud, Landín ind.
Villaluz ud, Fernández ind.

Anden halvleg var blot tretten sekunder gammel, da van Persie sled sig fri af det mexicanske forsvar og fik sendt en lumsk afslutning afsted mod mål og Fraga måtte ud i fuld længde for at sende slå bolden forbi stolpen. Holland kom bedre med i kampen, men efter 56 minutter var det Mexico, der bragte sig foran. Landín blev nedlagt af Ron Vlaar i det kriminelle felt og dommer Iain Williamson fløjtede straffespark uden de store protester. Gonzalo Pineda trådte selvsikkert op og lige så selvsikkert sparkede han sit fædreland i front uden nogen chance for Stekelenburg, som gik til den anden side. Otte minutter senere kunne hjemmeholdet juble, da Holland havde gennemført et flot kontraangreb, som havde givet bonus. Wijnaldum modtog bolden fra Kromkamp og driblede frem af banen. Han fandt uden problemer Sneijder, som en lækker aflevering sendte van Persie afsted mod mål. Her svigtede Inter-angriberen ikke og han kunne sparke sit landskampsmål nummer 47 i kassen. Spillet fortsatte med at bølge frem og tilbage uden at resultere i de helt store chancer. Med tretten minutter igen sendte Soler alt frem for at sikre sejren og det gav et hjørnespark. Fernández sendte sparket indover, hvor Moreno steg højere end Sneijder og sendte et godt hovedstød afsted. Bolden ramte overliggeren og mens tilskuere åndede lettet op kunne Rodríguez slide sig forbi en forsvarer og heade returen i nettet til mexicansk 2-1 føring.

Seks minutter senere afsluttede Sneijder og van Persie et kontraangreb, som igen gav scoring. Hollændere spillede sig hurtigt op af banen og med små korte afleveringer kunne de spille sig vej igennem midtbane og forsvar. Sneijder havde næstsidste fod på bolden inden han med en maskeret aflevering fandt van Persie, som med et hårdt skud blev dobbelt målscorer og Man of the Match. 
 
Det er klart min bedste Mexico kamp til dato, selvom vi heller ikke i dag får en sejr. Vi stod godt rent defensivt i første halvleg, hvor vi også holdt Holland fra at score. Hvis man kigger nærmere på kampen var det resultatet helt fair og det kan begge hold være tilfredse med. Jeg er selvfølgelig træt af at vi for 3. kamp i streg spiller uafgjort, men det har også været tre svære udekampe og i mine øjne er vi pisket til at vinde hjemmekampen mod Tjekkiet i slutningen af marts.”, José Soler

Holland - Mexico 2-2 (0-0)
0-1 Pineda (pen) '56
1-1 van Persie '68
1-2 F.J. Rodríguez '77
2-2 van Persie '83

MoM: Robin van Persie (8)

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010