home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185507 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #495: 17 Aug 2008, 03:51 »

For satan en blog og et hold!
Det fandme klasse, på godt gammelt dansk! Peace

Men som jemil siger, så skulle du måske begynde at tænke lidt på en afløser for Valdés? (:

Mange tak x2 Thumbs Up

Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

Men hvorfor? Målmænd bliver bedre med alderen og han er da kun lige fyldt 30.. Wink Læs i øvrigt hvad jeg har skrevet til jemil om målmænd..

Tak for kommentaren Thumbs Up

Iøvrigt, så syntes jeg at du har en rigtig flot bredde i truppen.
Der er passende med spillere i hver kæde, til at dække skader ind osv.
Det er rigtig flot! Smiley

Det er helt bevidst at der er to gode spillere til hver plads for netop at være dækket ind.. Peace

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #496: 17 Aug 2008, 03:54 »

Mange tak x2 Thumbs Up

Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

Men hvorfor? Målmænd bliver bedre med alderen og han er da kun lige fyldt 30.. Wink Læs i øvrigt hvad jeg har skrevet til jemil om målmænd..

Tak for kommentaren Thumbs Up

Det er helt bevidst at der er to gode spillere til hver plads for netop at være dækket ind.. Peace

Mange tak Thumbs Up

Det er sgu da rigtigt!
Valdes er da kun 30, sad her og troede han var OLD gammel.  Huh
Det må være trætheden der begynder at komme  Thumbs Up
Men nej, så har du da slet ikke brug for en ny keeper i øjeblikket.
Men igen, KANON flot hold.  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #497: 17 Aug 2008, 05:41 »

Det er sgu da rigtigt!
Valdes er da kun 30, sad her og troede han var OLD gammel.  Huh
Det må være trætheden der begynder at komme  Thumbs Up
Men nej, så har du da slet ikke brug for en ny keeper i øjeblikket.
Men igen, KANON flot hold.  Wink

Det er jo det..  Wink Så er det jo godt at du er gået i seng Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #498: 17 Aug 2008, 12:51 »

Stort tillykke med UEFAEN. Det var godt nok spændende. Og opsætningen er klasse. Og så syntes jeg at Brøndby er lidt lejeinfikseret hva? Opstemt .
De lejer godt nok mange af dine spillere. Og hold da helt ferie for nogle indkøb. Især Kompany og Torres. Og flot grafik!. Fortsæt endelig Jimmy. Man forstår sku godt hvorfor du blev Blogmester anno 2008!
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 12:57 af dasmessi » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #499: 17 Aug 2008, 13:26 »

Stort tillykke med UEFAEN. Det var godt nok spændende. Og opsætningen er klasse. Og så syntes jeg at Brøndby er lidt lejeinfikseret hva? Opstemt .
De lejer godt nok mange af dine spillere. Og hold da helt ferie for nogle indkøb. Især Kompany og Torres. Og flot grafik!. Fortsæt endelig Jimmy. Man forstår sku godt hvorfor du blev Blogmester anno 2008!

Mange tak.. Jeg sad også meget løst på stolen igennem hele kampen.. mange tak.. Brøndby har faktisk ikke gjort noget - det er bare mig, der sendt til vestegnen.. jeg troede faktisk ikke at de gad.. Wink

Mange tak.. Specielt de to er jeg meget tilfredse med og jeg tror de bliver meget vigtige i den kommende sæson.. mange tak Thumbs Up Endnu en gang tak.. det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

Tak for ros og en dejlig kommentar Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #500: 17 Aug 2008, 13:30 »

Hehe, ok troede bare Brøndby kom med et bud. Smiley . Som sagt med indkøbene så tror jeg også at Kompany og Torres bliver vigtige for dig. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67# Los Culés – Transfer, Preseason & Truppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #501: 17 Aug 2008, 14:49 »

Hehe, ok troede bare Brøndby kom med et bud. Smiley . Som sagt med indkøbene så tror jeg også at Kompany og Torres bliver vigtige for dig. Smiley

Nej.. Brøndby er bare en af mine mange samarbejdsklubber Wink Thumbs Up Lad os håbe at de snupper titlen, som årets køb Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #502: 18 Aug 2008, 00:19 »


68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)


Real Madrid - Barcelona 1-1 (0-1)
0-1 Moutinho '5
1-1 Joaquín '76

Barcelona - Real Madrid 5-1 (3-0)
1-0 Torres '17
2-0 Bojan '30
3-0 Torres '35
3-1 Tévez '46
4-1 Torres '53
5-1 Bojan pen '76
5-1 Ronaldinho missed penalty '90
12. & 18. august

Copa del Rey vinderne fra Real Madrid inviterede mestrene fra Barcelona til Santiago Bérnabeu for at spille den første kamp i Supercopa de España. På et udsolgt stadion stod de to giganter igen overfor hinanden og det plejer at være en oplagt mulighed for at teste styrkeforholdet de to imellem.  Trænerne José Antonio Camacho og José Soler udtalte begge før kampen, at de så frem mod to tætte opgør, hvor ingen rigtig ville påtage sig favoritrollen. Barcelona startede klart bedst og efter blot 5 minutters spil kun João Moutinho lade sig hylde med sæsonens første fuldtræffer. Moutinho sendte et vaskeægte projektil af sted mod mål og Iker Casllas kunne bare se skuddet ende helt oppe i krogen.

Barcelona overlod derefter initiativet til hjemmeholdet, som i resten af kampen satte Barcelona under et stort pres. Med fjorten minutter igen trykkede Joaquín af på kanten af feltet og bolden fik lov til at gå hele vejen og ind i nettet. Barcelona kunne uden tvivl være mest tilfredse med det uafgjorte resultat.


På Camp Nou var rollerne byttet om og det Barcelona, som dominerede fra start til slut. Fernando Torres & Bojan Krkic blev kampens helt store profiler med henholdsvis tre og to scoringer. Bojan lagde sågar op til den ene af Torres' scoringer i storsejren på hele 5-1. Barcelona udspillede fuldstændigt pokalvinderne, der ikke fik et ben til jorden i kampen. Tévez’ reduceringsmål lige efter pausen var noget af det eneste Real havde at byde på hele kampen og 8-0 havde faktisk været et helt fair resultat. Håneretten tilhører Barcelona det næste stykke tid, men Real kan allerede erobre den tilbage 31. August, når de to hold igen tørner sammen i en Super Cup. Denne gang drejer det sig om den Europæiske Super Cup, hvor Champions League vinderne fra Real Madrid står overfor UEFA Cup vinderne fra Barcelona.
 

Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #503: 18 Aug 2008, 01:03 »

Det gør ondt i mit Realhjerte at få tæsk hver gang Wink ser jo fortsat godt ud, imponerende blog endnu engang Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #504: 18 Aug 2008, 08:37 »

Det gør ondt i mit Realhjerte at få tæsk hver gang Wink ser jo fortsat godt ud, imponerende blog endnu engang Smiley

Nu slår jeg faktisk ikke Real hver gang (desværre), da de er et af de hold jeg har sværest ved at slå.. Mange tak x2.. Thumbs Up

Oversigt over kampe

07/08: Arsenal - Real 1-0 & Real - Arsenal 3-1

08/09: Real - Arsenal 3-1 & Arsenal - Real 2-0

09/10: Arsenal - Real 2-0 & Real - Arsenal 4-0

10/11: -

11/12: Real - Barca 2-1 & Barca - Real 1-0

12/13: Real - Barca 1-1 & Barca - Real 5-1

Real: 4 sejre, 1 uafgjort & 5 nederlag
Barca: 5 sejre, 1 uafgjort & 4 nederlag

Er det ikke meget lige?? (og tak for kommentaren Thumbs Up)
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #505: 18 Aug 2008, 17:14 »

Jeg håber på at der kommer update i aften - ved dog ikke helt om jeg får tid.. men jeg kan da afsløre hvad den handler om.. det bliver en gennemgang af holdene i La Liga & mit bud på hvor i tabellen de ender osv..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 68# Los Culés – Supercopa de España (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #506: 18 Aug 2008, 17:59 »

Rigtig nice, så glæder jeg mig til næste update Thumbs Up
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #507: 19 Aug 2008, 22:23 »


69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13)




30-08-2012

20. Deportivo de La Coruña

Historie/Mit tip: Det er blot to år siden, at Deportivo rykkede op igen og i sidste sæson sluttede de otte point over stregen på en 15. plads. Tabet af sidste sæsons topscorer Jonathan Cristaldo er med til at sende Deportivo i ned i nedrykningskampen og jeg tror på, at det bliver rigtig svært for dem at holde sig oppe. Desværre ser jeg Deportivo, som en af nedrykkerne medmindre at de henter en angriber med garanti for mål hedder det Liga BBVA i næste sæson.

Profiler: Etienne Didot, Juan Rodríguez & Tales.
Tilgang: Sead Banda, Etienne Didot, Jan Kromkamp, Clemente Rodríguez, Juan Carlos, Mario Suárez (leje).
Afgang: Zé Meyong, Joan Verdú, Pablo Rivadulla & Jonathan Cristaldo.

19. Murcia

Historie/Mit tip: Murcia rykkede op i sidste sæson og de sluttede tre point over stegen på en 16. plads. De har hentet spillere som Beasley, Gasbarroni og Sahar, hvilket gør at jeg tror på at Murcia slutter i top12 med de indkøb. De virker velovervejede og en spiller, som Ben Sahar bliver spændende at følge. Holdets største problem er at gennemsnitalder er høj og på nuværende tidspunkt ligger den på 28.

Profiler: Alejandro Gómez, Ben Sahar og Samuel Holmén.
Tilgang: Alberto Serrán, José Fonte, Andrea Gasbarroni, Djimi Traoré, DaMarcus Beasley, Ben Sahar og Marc Oliveira.
Afgang: Iriney & Matías Alonso.

18. Racing Santander

Historie/Mit Tip: Efter en flot 9. plads i 2007/2008 gik det stødt ned af bakke og i 2010/2011 gik det helt galt. Santander sluttede suverænt som sidst og efter et kort ophold i Liga BBVA er de nu tilbage. Holdet kan selvfølgelig overraske, men jeg tror på at de placerer sig i den tunge ende af tabellen eftersom at de er oprykkere. De har dog hentet en masse spændende spillere, såsom Suazo & Wittek. Der er bare et eller andet, som siger mig at det ikke er nok til at kravle over 15. pladsen.

Profiler: Sylvain Marveaux, Pablo Hernández & Romaric.
Tilgang: Mikel Alonso, Álex Fernández, Marcos Martín, Gonzalo Castro (leje), Humberto Suazo, Robert Wittek, Nikola Pokrivac & Karim Aït Fana.
Afgang: Kennedy Bakurcioglü, Ajilore Oluwafemi, Mohammed Tchité.

17. Celta Vigo

Historie/Mit tip: Efter tre sæsoner i Liga BBVA er Celta Vigo tilbage i det fine selskab og med det hold Juan Ramón López Caro har samlet bør det være muligt at slutte midt i tabellen. De er dog oprykkere og derfor tror jeg det tager et par runder før de kommer op i gear igen. Jeg er dog overbevist om at de slutter i top14. Holdet kan selvfølgelig overraske, men jeg tror på at de placerer sig i den tunge ende af tabellen eftersom at de er oprykkere. Tabet af Manucho bliver uden tvivl hårdt for Celta, men mon ikke Vonlanthen og Fabiano nok skal score de nødvendige mål.

Profiler: Johan Vonlanthen, Karl Svensson & Roberto Lago.
Tilgang: José Callejón & Luís Fabiano.
Afgang: Manucho & Yoel.

16. Almería:

Historie/Mit tip: Almería har været at finde i den bedste spanske række siden 2007 og selvom det kun er blevet til placeringer i den tunge ende har efterhånden fået et godt sammentømret hold. Det skal sikre dem overlevelse endnu engang og efter et hurtigt kig på truppen er jeg sikker på at de overlever. Hvis de kan holde deres tre profiler skadesfri spår jeg den en stor sæson, men jeg alligevel bange for at de kan holde dampen en hel sæson. Almería kan blive alt fra nummer 12 til 17. Nedrykning er ikke en mulighed i mine øjne.

Profiler: Diego, Guilherme & Iñigo.
Tilgang: Igor, Tomas Ujfalusi, Oluwafemi Ajilore, Jérémy Clément, Javier Casas, Mathias Abel, Daisuke Matsui, Veli Kavlak, Lamine Koné og David De Gea.
Afgang: Tim Vincken, Juanito, Vlad Muneteanu, Frank Simek & Marchena.

15. Valladolid

Historie/Mit tip: De rykkede op i sidste sæson og placerede sig lige over stregen på en 17. plads. Holdet er i mine øjne overhovedet ikke stærkt nok til at spille med i La Liga og jeg er næsten overbevidst om at de ryger ned med et brag. De har selvfølgelig hentet et par okay spillere, som f.eks. Zuiverloon, men holdet er langt fra imponerende. Valladolid slutter helt klart et sted mellem 18. & 20. pladsen.

Profiler: Manu del Moral, Leonardo Pisculichi & Sisi.
Tilgang: Hen Ezra, Gianni Zuiverloon, Marco António Caneria, Juan Forlin & Marcelino Abad.
Afgang: David Bunderla, Cifu, Diego Gavilán, Daisuke Matsui, Hélder Rosário & Tim de Cler.

14. Málaga:

Historie/Mit tip: Det blev til en mere end godkendt 13. plads i sidste sæson, hvor Xisco sikrede mange point, som holdets topscorer. De har holdt på deres spanske guldfugl og hvis den 26-årige angriber kan få samarbejdet til at fungere sammen med Manucho bliver det en dødelig duo. Men det er to gode spillere, som de har tilføjet og Málaga kan kun overraske positivt i mine øjne. Jeg er også overbevist om, at de som minimum slutter på 14. pladsen.

Jeg tipper i øvrigt Málaga, som årets overraskelse.

Profiler: Xisco, Olexandr Aliev & Álvaro Silva.
Tilgang: Manucho & Dudu Cearense.
Afgang: Diong Mendy & João Moreira.

13. Recrativo Huelva:

Historie: Vinderne af Liga BBVA har 25-årige Kasper Schmeichel på mål og de har faktisk et nogenlunde hold. Jeg tror deres udgangspunkt bliver at spille defensivt og satse på kontra i deres ”debut-sæson” i La Liga.  Jeg tror faktisk på at de kan snuppe den 13. plads, som også medierne tipper dem til. Sebastían Leto var én af holdets største profiler i sidste sæson og mon ikke han imponerer endnu engang.

Profiler: Bruno Moraes, Kasper Schmeichel & Sebastián Leto.
Tilgang: David Bunderla, Park Ji-Sung, Ander Alaña & Gabriel Pérez Tarija.
Afgang: Dani Bautista, Javi Martínez, Eneko Gurpegi & Ernesto Farías.

« Seneste Redigering: 20 Aug 2008, 00:33 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #508: 19 Aug 2008, 22:25 »

Super flot lavet. Flot gennemgang af La Liga indtil videre. Glæder mig til de næste.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #509: 19 Aug 2008, 22:45 »

Super flot lavet. Flot gennemgang af La Liga indtil videre. Glæder mig til de næste.

Tak for det x2.. Thumbs Up er glad for at du kan lide det.. der kommer to mere af den slags.. De to andre hedder "12 til 5" & "Guldkampen"
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010