home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185509 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #510: 20 Aug 2008, 00:29 »



70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5)




30-08-2012

12. Mallorca:

Historie/Mit tip: Mallorca har i de seneste sæsoner placeret sig i midten af tabellen og sidste sæson blev det til den en 12. plads, hvilket de også er tippet til. De har et okay hold og hvis de tre profiler kan holde sidste sæsons niveau bliver det også til en 12. plads. De har dog sagt farvel til en del spillere og det vel det eneste, som i mine øjne kan spænde ben for holdet fra ferieøen. Men jeg glæder mig meget til at hvad den tidligere Fluminense- og Werder-spiller Thiago Neves kan præstere i denne sæson.

Profiler: Thiago Neves, Germán Lux & Víctor.
Tilgang:  Rubén González & Toni Corbella
Afgang: David García, Hen Erza, Miguel Ángel Moyá, Modibo Maïga, Guillermo Pereyra, Fernando Varela, Raúl Bobadilla, Ricardo Osorio & Borja Valero.

11. Espanyol

Historie/Mit tip: Espanyol har haft store økonomiske problemer de seneste sæsoner, men de har alligevel formået at holde sig omkring top10 og holde på profiler som Kameni og Riera. I sidste blev det til en 11. plads, men jeg tror på at de slutter på en 10 plads. Som Barcelona-træner håber jeg selvfølgelig på at de rykker ned, men med de nye indkøb går de nye tider i møde og jeg glæder mig til at hvordan Rene Mihelic og Neymar klarer sig i deres første sæson i det spanske. 

Profiler: Carlos Idriss Kameni, Gervinho og Albert Riera.
Tilgang: Javier Pinola, Carlos García, Serginho Greene, Rene Mihelic, Neymar, Leonardo Sigali, Bruno, Christian Rodríguez
Afgang: Rubén Canelada,

10. Getafe

Historie/Mit tip: Getafe har etableret sig, som midterhold og selvom Michael Laudrup ikke længere er træner i klubben spiller de stadigvæk flot offensivt fodbold. Defensiven er det store problem og selv med to gode målmænd (Toni Doblas & Oscar Ustari) kommer Getafe til at lukke mange mål ind. Det bliver dog en fornøjelse at følge Rubén De La Red på midtbanen og nu må den 27-årige midtbanespiller bør snart have sin debut på landsholdet. Hvis Kepa, De La Red og Ustari kan spille op til deres bedste bliver det til en 9. plads i mine øjne.

Profiler: Kepa, Alexandre Bonnet & Rubén De La Red.
Tilgang: Daniel Estrada, Fabián Estoyanoff & Gaël Kakuta.
Afgang: Tote.
 

9. Atletic Bilbao

Historie/Mit tip: En 4. plads i 07/08 og en 5 plads i 08/09 er det største Bilbao har oplevet siden 2007. Holdet har en skræmmende offensiv med Arteta, Llorente, Garmendia og Susaeta, og i særdelshed Arteta bliver spændende at følge og det er hans anden sæson i det basiske. Han har været vidt omkring og spillet for storhold i Spanien, Frankrig, Skotland og Italien inden han vendte til Baskerlandet, hvor han nu er én af Bilbaos største stjerner. Hvis Bilbaos strålende offensiv kan sprudle ender Bilbao uden tvivl i top8.

Profiler: Mikel Arteta, Fernando Llorente & Markel Susaeta.
Tilgang: Ion Echaide, Juan Luis Iriarte, Francisco Javier Yeste
Afgang: Aimar, Urko, Goiria, Eneko og Beñat.
 

8. Real Sociedad

Historie/Mit tip: Det andet basiske hold, som sidste år fik en flot 7. plads. Det kan de uden tvivl opnå med deres to fantastiske kantspillere Zhirkov og Prieto i god form. Holdet har dog sagt farvel til deres topscorer Kenan Kodro, som er skiftet til mestrene på en fri transfer. Det bliver svært at undvære den spiller, som scorede 1/3 af alle Sociedads må sidste sæson og jeg tror på at de ender i 13+, hvis der ikke kommer en anden angriber i stedet for.

Profiler: Xabi Prieto, Yury Zhirkov & Íñigo Díaz de Cerio.
Tilgang: Ibon Gutiérrez, Aimar & Javi García.
Afgang: Kenan Kodro, David Zurutuza, Daniel Estrada, Gari, Mikel Aranburu, David Vaughan & Iñigo Sarasola.
 

7. Atlético Madrid

Historie/Mit tip: En sikker 5. plads blev det til i sidste sæson og det håber Atlético på at kunne gentage i den kommende sæson. Holdet fra hovedstaden har rustet godt op og truppen ser rigtig stærk ud. Jeg glæder mig meget til at se Fernando Cavenaghi i aktion, som de har hentet i Schalke 04 på en fri transfer. Holdet mangler dog et eller andet jeg ikke kan sætte en finger på, men jeg tror ikke de er stærke nok endnu til at udfordre top6 klubberne, men på sigt kan de godt komme derop.

Profiler: Marek Hamsik, Lucas Biglia & Victor Obinna.
Tilgang: Francesco Bolzoni, Hedwiges Maduro, Fernando Cavenaghi, Mathias Vidangossy, Diego Méndez & Patricio Rodríguez.
Afgang: Álex Quillo, Eidur Gudjohnsson, Matar Diop, Manuel Pasqual
 

6. Villarreal

Historie/Mit tip: I 2010/2011 kronede Villarreal en flot sæson med et mesterskab, men i sidste sæson skuffede de med at slutte på en 8. plads. Holdet fandt dog formen sidst på sæsonen og det håber de tidligere mestre at bygge videre på. De har handlet fornuftigt ind og de spillere, der er kommet til er spillere, som de manglede sidste år. Villarreal kan godt blande sig i toppen af tabellen, men det kræver den stabilitet, som manglede i sidste sæson. Villarreal er et godt bud på en bronzevinder, men en 5. plads er nok hvad det bliver til for Den Gule Ubåd.

Profiler: Rafael Sóbis, Jean II Makoun & Rio Mavuba.
Tilgang: Líbis Arenas, Héctor Font, Daniel Parejo & Yi Jian
Afgang: Djimi Traoré, Mathias Vidangossey, Drissa Diakité, Leonardo Sigali, Bruno, Jan Kromkamp & Juan Carlos
 

5. Sevilla

Historie/Mit tip: Pointlighed med Real Madrid gav en 4 plads i sidste sæson, men som Villarreal manglede Sevilla stabilitet. Holdet kunne ikke holde dampen oppe og i de afgørende kampe gik det galt. Bredden i Sevilla-truppen er også blevet forbedret og Sevilla kan uden tvivl blande sig i toppen endnu engang, selvom man har sagt farvel til forsvarsgeneralen Vincent Kompany. Men så må Slobodan Rajkovic, eller Waldo Ponce jo træde i karakter og løfte arven efter den stærke belgier.  Holdet slutter mellem nummer 4 og 6.

Profiler: Adrían, Édgar Andrade & José Sosa.
Tilgang: Michal Kadlec, Inler Gökhan, Mohammed Thité, Miguel Ángel Moyá, Modibo Maïga, Pablo Sarabia & Slobodan Rajkovic.
Afgang: Tom De Mul, Igor, Tomas Ujfalusi, Vincent Kompany, Humberto Suazo & Luís Fabiano.

« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 19:23 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #511: 20 Aug 2008, 00:36 »

Hmm, Real Madrid er ikke nævnt, Barca er heller ikke, ej heller Valencia men der mangler ét hold mere. Kan ikke helt finde ud af hvilket hold det er, og gider ikke se alle hold igennem, og bruge udelukkelsesmetoden . Så ingen siger noget Peace

Men det er meget god læsnig Jimmy, selv om der er nogle tastefejl, for eksempel i Mallorcas vurdering, hvor der står "Thiagp Neves" ka du se fejlen ? Wink


Keep it up Jimmy, og glæderr mig til den sidste del Thumbs Up



Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 69# Los Culés – Bagom La Liga (20 til 13) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #512: 20 Aug 2008, 00:40 »

Hmm, Real Madrid er ikke nævnt, Barca er heller ikke, ej heller Valencia men der mangler ét hold mere. Kan ikke helt finde ud af hvilket hold det er, og gider ikke se alle hold igennem, og bruge udelukkelsesmetoden . Så ingen siger noget Peace

Men det er meget god læsnig Jimmy, selv om der er nogle tastefejl, for eksempel i Mallorcas vurdering, hvor der står "Thiagp Neves" ka du se fejlen ? Wink


Keep it up Jimmy, og glæderr mig til den sidste del Thumbs Up








De sidste 4 er som du selv siger Barca, Real, Valencia og Zaragoza.. Thumbs Up

Tak for det Thumbs Up Ja det er da en dum tastefejl Peace tak for rettelsen Thumbs Up

Det vil jeg gøre.. Ja det gør jeg også.. det bliver i øvrigt med en anden opsætning.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #513: 20 Aug 2008, 04:16 »

Synes det er en glot gennemgang du har lavet, men har godt nok ikke gidet læse det hele, da jeg som sådan er ligeglad med de andre hold, men bare ser frem til at hører om din sæson. Kunne godt have nøjes med bare at få et par hurtige facts om alle klubber i stedet for det her Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #514: 20 Aug 2008, 09:57 »

Synes det er en glot gennemgang du har lavet, men har godt nok ikke gidet læse det hele, da jeg som sådan er ligeglad med de andre hold, men bare ser frem til at hører om din sæson. Kunne godt have nøjes med bare at få et par hurtige facts om alle klubber i stedet for det her Smiley

Mange tak JS.. det kan jeg skam godt forstå - men det var mere for at skabe et billede af hvordan Primera Dívision ser ud seks sæsoner ude i fremtiden..

Den næste update synes jeg er mere vigtig end de to seneste, da den omhandler Guldkampen..  Peace Tak for kommentaren..
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #515: 20 Aug 2008, 10:03 »

Fantasticó, JimmyGeePee Thumbs Up
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #516: 20 Aug 2008, 10:06 »

Super arbejde GP Smiley. Glæder mig til at høre om top fire Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #517: 20 Aug 2008, 10:09 »

Fantasticó, JimmyGeePee Thumbs Up

Gracias señor vesper.. Thumbs Up Es una gran oír de usted Thumbs Up

Super arbejde GP Smiley. Glæder mig til at høre om top fire Smiley

Gracias señor RCD.. Hva siger du til min analyse af Espanyol? Jeg glæder mig også til at lave den.. jeg håber at jeg kan være fair.. Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #518: 20 Aug 2008, 10:20 »

Gracias señor vesper.. Thumbs Up Es una gran oír de usted Thumbs Up

Usted es el más agradable, mi amigo. Thumbs Up

Din gennemgang af klubberne er fantastisk, og så vidt jeg ved, har jeg ikke set noget lignende før herinde.....

Glæder mig til at se din analyse af Valencia Djævel
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #519: 20 Aug 2008, 10:27 »

Rigtig god analyse af Espanyol, hvad er der egentlig sket med Tamudo og De La Pena ? Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #520: 20 Aug 2008, 10:30 »

Usted es el más agradable, mi amigo. Thumbs Up

Din gennemgang af klubberne er fantastisk, og så vidt jeg ved, har jeg ikke set noget lignende før herinde.....

Glæder mig til at se din analyse af Valencia Djævel

 Thumbs Up

Mange tak.. fedt.. tak for det.. Thumbs Up

He he.. håber den bliver god Thumbs Up

Rigtig god analyse af Espanyol, hvad er der egentlig sket med Tamudo og De La Pena ? Smiley

Godt at du kan lide det.. tjaa.. Da det er seks år ude i fremtiden går jeg ud fra at de er spiller i de lavere rækker eller er trukket sig tilbage.. har ikke lige FM åbent pt.. men kan da lige tjekke senere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #521: 20 Aug 2008, 13:01 »

RCD: Både Tamundo og De La Pena har trukket sig tilbage fra fodbolden.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #522: 20 Aug 2008, 13:22 »

Fremragende med 12-5 updaten. Den er super. Glæder mig endnu mere til ''Guldkampen''
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #523: 20 Aug 2008, 14:27 »

Fremragende med 12-5 updaten. Den er super. Glæder mig endnu mere til ''Guldkampen''

Tak for det..  Thumbs Up   Thumbs Up


@ ALLE: Jeg regner med at vurdere de 4 guldkandidater i katagorierne: Målmand, Forsvar, Midtbane, Angreb, Bredde og indkøb.. Er det for lidt eller for meget?
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #524: 20 Aug 2008, 14:28 »

Gør ikke mig noget, for glæder mig uanset hvad.  Tunge
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010