home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185527 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #525: 20 Aug 2008, 14:28 »

Det er heelt perfekt Jimmy Thumbs Up
Logged

19-18!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70# Los Culés – Bagom La Liga (12 til 5) (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #526: 20 Aug 2008, 14:30 »

Tak for det..  Thumbs Up   Thumbs Up


@ ALLE: Jeg regner med at vurdere de 4 guldkandidater i katagorierne: Målmand, Forsvar, Midtbane, Angreb, Bredde og indkøb.. Er det for lidt eller for meget?

Kommer an på hvordan du gør det, hvis det er ligesom de gennemgange der har været, så bliver det efter min mening alt alt for meget, men det er op til dig.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
71# Los Culés – Guldkampen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #527: 21 Aug 2008, 15:39 »


71# Los Culés – Guldkampen (tidl. Arsenal & Heerenveen)




De spanske medier har udnævnt de regerende mestre FC Barcelona, som deres favorit når snakken falder på Primera Dívision. De forventes derfor at vinde ligaen foran de evige rivaler Real Madrid og Valencia, mens Zaragoza tippes til at nuppe 4. pladsen og kval kampe for at komme med i Champions League. I mine øjne har Barcelona også det stærkeste hold og hvis de kan fortsætte de lovende takter fra sidste sæson går de 19 andre hold i ligaen en svær tid i møde. Jeg vil vurdere de fire klubber efter, hvor deres målmand, forsvar, midtbane og angreb er. Det bedste hold modtager fire point, mens det ”dårligste”  hold må nøjes med et enkelt point.

Forventet start 11'er per 30.08.2012 (4-4-2)

Barcelona: Víctor Valdés, Giogio Chiellini, Daniel Agger, Vincent Kompany, Rafinha, Ryan Babel, Andrés Iniesta, Xavi Hernández, Lionel Messi, Bojan Krkic & Fernando Torres.

Real Madrid: Iker Casillas, Nicolas Frey, Miguel Torres, Pepe, Sergio Ramos, Joaquín, Arjen Robben, Fernando Gago, Wesley Sneijder, Robinho & Carlos Tévez.

Valencia: Timo Hildebrand, Emiliano Insúa, Héctor Moreno, Vedran Corluka, Daniel Alves, Juan Manuel Mata, Yaya Touré, Javi Martínez, Fernando Belluschi, David Villa & Nicklas Bendtner.

Zaragoza: Diego Cavalieri, Carlos Diogo, Manuel Pasqual, Chus Herrero, Edson Braffheid, Arouca, Matuzalém, Jesús Navas, Óscar, Ikechukwu Uche & Yoann Gouffran.


Portero:

Han blev valgt til årets bedste målmand i sidste sæson og med 456 ligakampe for Real Madrid samt 124 landskampe for Spanien taler hans CV sit tydelige sprog. Jeg snakker selvfølgelig om Iker Casillas, som efterhånden har været fast mand siden 1999-2000 sæsonen. Han er én af verdens bedste målmænd og han er klasser bedre end sine konkurrenter. Det er kun Barcelonas Víctor Valdés, som kommer bare lidt i nærheden af Casillas og han snupper en fortjent andenplads. Valdés skal udvise lidt mere stabilitet for at nå Casillas’ niveau og endnu en god sæson fra hans side kan hjælpe Barcelona meget i guldkampen.

Der er to point til Diego Cavalieri, som i sine fire år i Zaragoza har udvist stabilitet og han er uden tvivl blandt de bedste målmænd i Primera Dívision. I mine øjne er han lysår foran Hildebrand, som klart er den svageste af de fire målmænd.

Barcelona: 3 point. Real Madrid: 4 Point. Valencia: 1 point. Zaragoza: 2 point.


Defensor:

Der er tæt kamp om de fire point, men i mine øjne har Barcelona den bedste forsvarskæde, da bredden hos Barcelona er bedre hos end hos Real Madrid. Barcelona har to gode spillere til hver plads, hvor Real Madrid eksempelvis spiller med en lappeløsning på højreback. Nicolas Frey er langt fra god nok til Real og til trods for navne som Sergio Ramos og Pepe, må Real nøjes med to point. Valencias bagerste kæde er rigtig stærk og ligaens bedste højreback er at finde på Nuevo Mestalla. Navnet er Daniel Alves og selvom Barcelona og Real Madrid har udvist stor interesse har de formået at holde fast.

Zaragoza er her det svageste hold og bagkæden er langtfra toppen af poppen og de bliver nød til at sætte deres lid til målmand Cavalieri. Zaragoza bagkæde er faktisk skræmmende dårlig, hvis man tænker på at de er tippet til en 4. plads.

Barcelona: 7 point. Real Madrid: 5 Point. Valencia: 5 point. Zaragoza: 4 point.

Mediocampista:

Barcelona sikrer sig igen fire point på deres fabelagtige bredde foran Real Madrid, som må nøjes med tre point. Barcelona har spillere, som Lionel Messi, Andrés Iniesta & Matías Fernández på holdet giver et rigtigt luksusproblem for træner José Soler. Real Madrid er igen ikke langt fra, men det er kun de fire startende der i den grad har klassen til at spille for Real Madrid. Der mangler uden tvivl bredde på Reals midtbane, men de startende fire er bedre end hos både Valencia og Zaragoza, som derfor må nøjes henholdsvis to og et point for deres midtbaner.

Zaragoza kunne have sikret sig to point, hvis de ikke havde solgt Luis Jiménez, som spillede en stor sæson sidste år. Jesus Navas er en af de spillere, som trækker op, men de er stadigvæk langt fra de tre andre.

Barcelona: 11 point. Real Madrid: 8 Point. Valencia: 7 point. Zaragoza: 5 point.


Huelgista:

Det bliver vist ikke større end Torres & Bojan, selvom Bendtner & Villa sammen med Tévez og Robinho kommer yderst tæt på. Barcelona har endnu engang det stærkeste angreb, hvilket sikrer fire point, mens Zaragoza igen må nøjes med et enkelt point. Fernando Torres bliver uden tvivl en stor profil i den kommende sæson og sammen med sidste års topscorer er jeg overbevidst om at Barcelona har det stærkeste angreb. Tévez & Robinho er nummer to på listen og de to angribere har efterhånden dannet duo i fire sæsoner. Hos Valencia er der stor splid angriberne i mellem og det kan blive et stort problem for Valencia, men bliver uromageren David Villa solgt kan det hjælpe på situationen.

Zaragoza har kun én angriber, som reelt kan score mål og det er Ikechukwu Uche. Miku, Diego Milito og Sergio García har ikke niveauet til en topklub og det har Uche faktisk heller ikke. Han kan dog score mål og det for Zaragoza brug for, hvis holdet ikke i denne sæson skal floppe.

Barcelona: 15 point. Real Madrid: 11 Point. Valencia: 9 point. Zaragoza: 6 point.


« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 19:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #528: 21 Aug 2008, 21:33 »



72# Los Culés – UEFA Super Cup




Jeg havde planlagt den helt store update om denne Super Cup og da jeg valgte de elleve, som skulle inde mod Real var jeg meget selvsikker. Det fik Robinho dog hurtig pillet ud af mig og jeg ændrede lidt på taktikken for at komme tilbage i kampen, men lige lidt hjalp det. Robinho kunne uden problemer øge til 2-0 og til trods for gigantiske chancer lykkes det ikke for mine Barcelona-drenge at reducere inden pausen. I pausen blev der talt med store ord og et par svagt spillende kantspillere blev skiftet ud. Matías Fernández erstattede Ronaldinho, mens Maxi Rodríguez kom på banen i stedet for Lionel Messi.

Det hjalp lidt på spillet og eftersom at vi desperat jagtede en reducering blev Andrés Iniesta flyttet frem som offensiv midtbane. Han kom frem til flere gode forsøg og Casillas måtte hive flere store redninger ud af ærmet. Efter 72 minutter kunne Tévez hamre sidste søm i kisten og jeg var tæt på at skubbe den bærbare ned af bordet.

Computeren fløj dog ikke på gulvet og jeg forsøgte at få et eller andet ud af denne lortekamp, så jeg skiftede Fernando Torres ud til fordel for Dentinho. Syv minutter efter kunne Bojan juble, da han efter en flot solotur kunne reducere til 1-3. Selvsamme Bojan tilkæmpede sig et straffespark fire minutter efter og her kunne Matías Fernández med lethed score og bringe spænding i de sidste syv minutter.

Spænding var der nok af og Matías Fernández tvang både frispark og gule kort ud af Arjen Robben og Fernando Gago. Indskifteren var tæt på ved flere lejligheder, men Iker Casillas viste gang på gang, hvorfor han er Spaniens bedste målmand. To minutter inde i overtiden var han dog chanceløs, da Daniel Agger med hovedstød hamrede bolden på overliggeren. Holdet skabte faktisk en del store chancer i slutminutterne og Real stod langt tilbage på banen. Men Real kan takke Iker Casillas for at kampen ikke endte i forlænget spilletid.

Real Madrid vandt i sidste ende kampen og det var helt fortjent at mit hold tabte. Men når man endelig tror fundet det rigtige hold sker sådan noget. Det er frustrerende og pisse irriterende. Jeg er dybt skuffet og dybt forarget over at tabe 3-2 til Real så kort tid efter at vi lammetævede med 5-1. Vi er åbenbart ikke uovervindelige og det er jeg åbenbart heller ikke. Jeg hader at tabe, men jeg godt tåle at tabe, hvis det er fortjent at jeg taber. I Super Cuppen var det fortjent at vi tabte, men jeg er alligevel meget skuffet og derfor har jeg valgt at skrive en "kort" update. Me det blev det da vidst ikke helt til.

Real Madrid - Barcelona 3-2
1-0 Robinho '29
2-0 Robinho '40
3-0 Tévez '72
3-1 Bojan '79
3-2 Fernández penalty '83

MoM: Robinho (8)



Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #529: 22 Aug 2008, 16:58 »

Lidt middelgruppe, da Inter godt kan give problmer, men de andre hold kan ikke. Synd at du tapte til Real :-/

Holdgennemgangen var god, og jeg ser da dit hold som det klart stærkeste, så du skuffer mig vis du ikke vinder ligaen, pokalen og CL. ( Mon det er for høje forventinger? Rullende Øjne )

KIU JimmeGEEPEE Thumbs Up
Logged

19-18!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #530: 23 Aug 2008, 19:04 »

Fed blog!
Er der snart ny update? (:
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #531: 24 Aug 2008, 15:27 »

Ærgeligt du tabte Super Cuppen. Men ellers en rigtig god update.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #532: 24 Aug 2008, 21:28 »

Lidt middelgruppe, da Inter godt kan give problmer, men de andre hold kan ikke. Synd at du tapte til Real :-/

Holdgennemgangen var god, og jeg ser da dit hold som det klart stærkeste, så du skuffer mig vis du ikke vinder ligaen, pokalen og CL. ( Mon det er for høje forventinger? Rullende Øjne )

KIU JimmeGEEPEE Thumbs Up

Ja det er kun Inter, som kan give problemer.. Wink Ja det var pisse træls.. Sur

Mange tak x 2.. Peace

Ja jeg har da næsen oppe efter alle tre turneringer - men det bliver sgu svært.. jeg håber da på The Treble..  Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up

Fed blog!
Er der snart ny update? (:

Mange tak Thumbs Up

Hmm.. nej.. er først lige kommet hjem fra miniferie.. Peace tak for kommentaren Thumbs Up

Ærgeligt du tabte Super Cuppen. Men ellers en rigtig god update.

Ja meget ticked off Mange tak & tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #533: 25 Aug 2008, 19:56 »

Virkelig imponerende, at du formår at 'keep up the tempo' også selv når bloggen snart er 75 updates gammel. Respekt, GP. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 72# Los Culés – UEFA Super Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #534: 25 Aug 2008, 20:53 »

Virkelig imponerende, at du formår at 'keep up the tempo' også selv når bloggen snart er 75 updates gammel. Respekt, GP. Smiley

Mange tak Thumbs Up tak tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #535: 25 Aug 2008, 20:54 »


73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)



21-11-2012

Barcelona forsøger desperat at leve op til favoritværdigheden, men efter 11 spillerunder i Primera Dívision er de fem point efter ærkerivalerne fra Real Madrid. Real har hentet 29 point efter syv sejre, to uafgjorte og ikke et eneste nederlag. Barcelona har derimod kun vundet syv gange, spillet tre uafgjorte og tabt en enkelt kamp. Det giver en total på 24 point og en sikker andenplads. De to hold tørnede sammen i femte spillerunde, hvor det på Santiago Bérnabeu blev til et vanvittigt 3-3 resultat og et Bojan-hattrick. Bojan har fortsat de gode takter fra sidste sæson og sammen med angrebskollegaen Fernando Torres har de scoret 18 ud af 31 Barcelona-mål. Det betyder at de to spanierne topper topscorerlisten foran navne, som David Villa, Robinho og Adrían.

Men der er stadig 27 runder tilbage og mon ikke Barcelonas frontduo endnu engang kan sende mesterskabet til Barcelona? Hvis Barcelona kan holde sig skadesfri er jeg overbevidst om, at Reals lille forspring bliver hentet. Barcelona har indtil videre måtte undvære Chiellini, Valdés, Moutinho, Fernández, Cazorla, Messi, Ronaldinho & Ratinho, som alle har været ude i mindst to til tre uger, hvilket har kostet point. Reserverne har dog gjort deres bedste og i Champions League gruppe H har de indtil videre skrabet syv point sammen. De er kommet i hus efter to sejre mod Inter og et 2-2 resultat i Prag. Barcelona startede ellers ud med at tabe 0-1 på Camp Nou til Panathinaikos, som scorede på deres eneste chance i kampen. Barcelona havde forinden brændt fire 100% chancer og et hold har sjældent brændt så mange chancer.

I Copa del Rey har man lagt ud med en 3-0 sejr på udebane over Terrassa i 4. runde og her var det igen reserverne, der viste deres værd. Dentinho, Marc Valiente og veteranen Gabriel Milito fik alle en pil opad i José Solers sorte bog og der er uden tvivl genvalg til alle tre, når Terrassa efter nytår kommer på besøg på Camp Nou. Barcelona forventes at slå Terrassa med flere overskydende mål og holdet fra den 3. bedste række er langt fra bookmakernes favorit. Man kan faktisk få pengene op til tolv gange igen, hvis man tror på at Terrassa kan besejre de catalanske giganter.

Sidst men ikke mindst mangler 34-årige Carles Puyol blot en ligaoptræden for at blive den spiller i Barcelonas historie med flest spillede ligakampe. Puyol står noteret for 391 kampe for Barcelona, hvilket er det samme antal som Migueli også har. Puyol håber på yderligere ni optrædener, så han kan runde de 400 ligakampe for F.C. Barcelona.





 


Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #536: 25 Aug 2008, 21:07 »

Endnu en god update, og godt du updater regelmæssigt, selvom jeg var lidt bekymret over tiden det tog denne gang Peace Men du har vel været på miniferie, så velkommen tilbage til dit hjemland Wink

synd at Real fører forholdsvis overlegent, da din statistik ikke er særlig dårlig. Men jeg oplever selv ofte, at modstanderne lægger hårdt ud, men så mister de pusten i midten eller helt i afslutningen af sæsonen, så din føring skal nok snart komme Wink

Også sindsygt mange skader du har fået  Shockeret Er der ikke en fysiotearapeut eller hvad det hedder, der skal fyres, eller skal alle dine spillere ind i styrkecentret?  Wink

Bojan ser virkelig giftig ud, selvom jeg aldrig mener han får de sygeste stats Opstemt Imponerende med 2 sejre over Inter, da du sagde i updaten at det primært er reserverne der spiller CL Peace

Jeg tror helt overraskende, at du kan gå videre i Copa Del Rey. Modstanderen er skræmmende stærk, men med den trup du har, burde du kunne komme videre  Rullende Øjne ( crazy )

du skrev i updaten, at Torres og Bojan var øverst p topscorer listen da de tilsammen havde scoret 18 mål. Men på SS´et står Boja noteret for 12 mål tror jeg det var, og så har Torres jo bare 6. Er han så virkelig så langt oppe på toopscorerlisten? Opstemt

Men det var alt for denne gang JimmyGEEPEE, og fortsæt det gode arbejde med sidens bedste blog Thumbs Up

OF: Smiley amok  Opstemt
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #537: 25 Aug 2008, 22:21 »

Endnu en god update, og godt du updater regelmæssigt, selvom jeg var lidt bekymret over tiden det tog denne gang Peace Men du har vel været på miniferie, så velkommen tilbage til dit hjemland Wink

synd at Real fører forholdsvis overlegent, da din statistik ikke er særlig dårlig. Men jeg oplever selv ofte, at modstanderne lægger hårdt ud, men så mister de pusten i midten eller helt i afslutningen af sæsonen, så din føring skal nok snart komme Wink

Også sindsygt mange skader du har fået  Shockeret Er der ikke en fysiotearapeut eller hvad det hedder, der skal fyres, eller skal alle dine spillere ind i styrkecentret?  Wink

Bojan ser virkelig giftig ud, selvom jeg aldrig mener han får de sygeste stats Opstemt Imponerende med 2 sejre over Inter, da du sagde i updaten at det primært er reserverne der spiller CL Peace

Jeg tror helt overraskende, at du kan gå videre i Copa Del Rey. Modstanderen er skræmmende stærk, men med den trup du har, burde du kunne komme videre  Rullende Øjne ( crazy )

du skrev i updaten, at Torres og Bojan var øverst p topscorer listen da de tilsammen havde scoret 18 mål. Men på SS´et står Boja noteret for 12 mål tror jeg det var, og så har Torres jo bare 6. Er han så virkelig så langt oppe på toopscorerlisten? Opstemt

Men det var alt for denne gang JimmyGEEPEE, og fortsæt det gode arbejde med sidens bedste blog Thumbs Up

OF: Smiley amok  Opstemt


Mange tak for en lang kommentar.. tjaa.. jeg har nu ikke forladt mit hjemland - rejste bare 55,5 kilometer mod vest Thumbs Up

Overlegent? 5 point er da ingen ting, men jeg giver dig ret i din analyse - det sker ret ofte.. Peace Ja jeg håber Thumbs Up

Ja jeg ved ikke lige hvad der er sket der? men det kunne da godt være jeg skulle finde nogen nye.. Peace

Han får aldrig syge stats, men hold da kæft hvor han bomber.. jep jep Peace

Torres har scoret 8 mål i 8 kampe, mens Bojan har scoret 10 mål i 8 kampe.. 8 + 10 = 18!! ved ikke lige hvor du har de tal fra.. Peace

Tak for en lang kommentar Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #538: 25 Aug 2008, 22:22 »

Hva' sker der for malagá??? De er skræmmende.......

Godt gået, som altid Thumbs Up

Kan man eventuelt få et SS af Valencia's hold?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #539: 25 Aug 2008, 22:28 »

Hva' sker der for malagá??? De er skræmmende.......

Godt gået, som altid Thumbs Up

Kan man eventuelt få et SS af Valencia's hold?

Tjaa.. jeg ved det ikke helt.. de har ikke et specielt godt hold.. men de vinder de fleste af deres kampe med 1-0.. Peace

Mange tak Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010