home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185516 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #540: 25 Aug 2008, 22:30 »

Nå, det ved jeg nu ikke......

Dani Alves, Yaya Touré, Villa og Bendtner........ Jeg synes det er OK Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #541: 25 Aug 2008, 22:37 »

Nå, det ved jeg nu ikke......

Dani Alves, Yaya Touré, Villa og Bendtner........ Jeg synes det er OK Thumbs Up

Det var nu Málagas hold, som jeg mente var ringe.. Opstemt Nej Valencia har Spaniens 2. eller 3. bedste hold IMO.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #542: 25 Aug 2008, 22:38 »

Det var nu Málagas hold, som jeg mente var ringe.. Opstemt Nej Valencia har Spaniens 2. eller 3. bedste hold IMO.. Thumbs Up

Nå okay, troede ellers lige du mente Valencia's....... har du droppet en comment i min blog?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #543: 25 Aug 2008, 22:45 »

Nå okay, troede ellers lige du mente Valencia's....... har du droppet en comment i min blog?

Nej nej.. de har vel det 2. eller 3. bedste hold i Spanien.. Jep.. har droppet 2.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #544: 25 Aug 2008, 22:58 »

Utrolig gode updates, Jimmy  Thumbs Up Måske lidt mindre FMF faces, da de ikke er flotte andre steder end i FM.
Jeg tror på Treble til Barca og Den Gyldne Støvle til Bojan  Thumbs Up

KIU Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #545: 25 Aug 2008, 23:09 »

Hehe, jeg ved ikke helt hvor jeg fik de tal fra i min kommenatar Opstemt

Men check lige Sociedad. Sindsyg kampstatistik det var. 1 sejr, 10 uafgorte, 1 nederlag Opstemt Opstemt
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 73# Los Culés – PD efter 11 runder (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #546: 25 Aug 2008, 23:26 »

Utrolig gode updates, Jimmy  Thumbs Up Måske lidt mindre FMF faces, da de ikke er flotte andre steder end i FM.
Jeg tror på Treble til Barca og Den Gyldne Støvle til Bojan  Thumbs Up
 
KIU Smiley

Mange tak Rooland Thumbs Up Ja det har du ret i.. jeg kalder det dovenskab.. Rullende Øjne Skuffet

Jeg tror mest på den gyldne Støvle til Bojan (Han vandt den jo sidste år), da The Treble pt er meget langt væk.. men der er selvf. også mange kampe tilbage.. Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up

Hehe, jeg ved ikke helt hvor jeg fik de tal fra i min kommenatar Opstemt

Men check lige Sociedad. Sindsyg kampstatistik det var. 1 sejr, 10 uafgorte, 1 nederlag Opstemt Opstemt

Nej det gør jeg da heller ikke.. dejligt at du vil indrømme at du er lidt forvirret.. Grin

ja det er ikke lige det bedste..

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
74# Los Culés – 11 på stribe (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #547: 26 Aug 2008, 14:44 »


74# Los Culés – 11 på stribe (tidl. Arsenal & Heerenveen)



Guatemala - Mexico 1-3

Mexico - Cuba 9-0

Haiti - Mexico 3-6
 
Mexico - Guatemala 3-1

Cuba - Mexico 1-3

Mexico - Haiti 4-1

Iran - Mexico 1-4

Skotland - Mexico 0-1

Mexico har vundet elleve kampe på stribe her i 2012 og senest blev Skotland besejret med 1-0 på Hamden Park i Glasgow i en venskabskamp. Forinden havde Mexico sikret sig en sikker 4-1 sejr i Teheran over Iran og seks sikre sejre i fase to i den nordamerikanske VM kvalifikation. Det betyder at Mexico er klar til fase tre, hvor Canada, Costa Rica, Haiti, Jamaica, Mexico og USA skal kæmpe om tre direkte pladser til Verdensmesterskaber ne i fodbold anno 2014, som afholdes i Brasilien. Det hold, som slutter på 4. pladsen skal ud i Playoffkampe mod nummer 5 fra den sydamerikanske VM kvalifikation.

Mexico er da også storfavoritter til at kvalificere sig direkte til VM, som de har gjort det de seneste VM slutrunder og med spillere, som Carlos Vela, Giovani dos Santos og Francisco Guillermo Ochoa bør det være muligt at vinde gruppen. Mexicos største problem er dog, at otte spillere i truppen er enten 30 år eller derover. Soler har således også to år til at finde afløsere for spillere, som Rafael Márquez og Carlos Salcido.

Men nu skal Mexico jo lige kvalificere sig til VM først..

VM Kval
Kampe 2012


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #548: 26 Aug 2008, 23:03 »



75# Los Culés – Halvvejs



17.01.2013

Så er vi lidt over halvvejs i dette års udgave af Primera Dívision og alle hold har spillet nitten kampe, hvilket betyder at vi har skilt fårene fra bukkene. Real Madrid og FC Barcelona har trukket fra i toppen og sidstnævnte er hele ti point foran 3. pladsen Valencia. Førerholdet Real Madrid har vist skræmmende styrke og de er ligeledes hele ti point foran nærmeste forfølger. Seksten sejre og to uafgjorte er status for Real, som sikker indtager førstepladsen her midt i januar med 53 point. Barcelona har derimod hentet 43 point via tretten sejre og fire uafgjorte, mens de to nederlag selvsagt ikke har givet point. Barcelonas offensive spillestil har gjort, at de har scoret syv mål mere end Real og Barcelona har hentet flere storsejre i denne sæson. På Camp Nou er det f.eks. blevet til 7-3, 6-2 og 6-0 over Atlético, Celta Vigo og Valladolid.


Men sorte skyer lurer over Barcelona og det er ikke sikkert, at den catalanske storklubs bestyrelse vil være tilfredse med at være andenviolin igen. Duoen José Soler & Josep Guardiola har dog skabt store resultater i forrige sæson, hvor det blev til et spansk mesterskab og en sejr i UEFA cup finalen. Duoen har uden tvivl spillerens opbakning, der uden tvivl vil gå i gennem ild og vand deres trænere. Men så længe stjerner, som Bojan, Iniesta og Messi stadig funkler og viser deres enorme potentiale kan det ikke gå helt galt. Mesterskabskampen er stadig åben selvom det på nuværende tidspunkt ligner en duel mellem Barcelona og Real Madrid. Det virker fuldstændig umuligt at Valencia skulle kunne hente hele tyve point på sidste års sølvvinderne, men derimod en anelse lettere for Barcelona at hente ti point.

Barcelona er også videre til knockoutstadiet i Champions League og i 1/8-finalen venter serie A klubben Lazio, som blev nummer 2 i gruppe G efter Arsenal og foran Rangers & FCK. Første kamp spilles om en måneds tid på Olimpico i Rom og fjorten dage efter er der returopgør på Camp Nou. Spanierne er storfavoritter til at sikre sig en plads i kvartfinalen og de seneste to opgør mod Lazio har Barcelona vundet med sikre 2-0. Kampene fandt sted i 2010, hvor Barcelona besejrede Lazio i Champions League kvartfinalen. Barcelona vandt i øvrigt gruppe H foran Inter, Panathinaikos og Sparta Prag. Barcelona sluttede gruppen af med at besejre de to sidstnævnte med 3-0(a) og 4-2 (h)

I Copa del Rey er Barcelona klar til kvartfinalerne, hvor selveste Real Madrid byder op til dans. Det bliver uden tvivl ikke nogen dans på roser og de to hold vil gøre alt for at sende ærkerivalerne ud af turneringen. Barcelona har forinden sendt Terrassa ud med 5-2, mens Murcia ligeledes blev besejret med 5-2. De regerende pokalmestre fra Real har derimod sendt Granada ud med samlet 8-0 og Real Sociedad forlod turneringen med et samlet 6-0 nederlag. Det bliver to tætte kampe, hvor Real er en lille favorit til at gå videre.


Logged

- Veni, vidi, vici -

MrTennis
Gæst
 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #549: 26 Aug 2008, 23:07 »

Utrolige stats dine spillere har, dog ærgeligt med 2 plads Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #550: 26 Aug 2008, 23:10 »

Ikke så godt du er så langt bag efter Real, men min forudsigelse om et formdyk fra dem kan stadig opfyldes Wink

Syg statistik Bojan har, og jeg vover at påsto, at han er din vigtigste spiller Peace

Men de aller bedste resultater skal nok komme, så keep it up Jimmy. Har ikke tid til en lang kommentar lige nu, da jeg skal lave lektier Peace
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #551: 27 Aug 2008, 08:42 »

Utrolige stats dine spillere har, dog ærgeligt med 2 plads Wink

Jeg er jo også nået til 2013..  Wink ja meget.. Skuffet tak for kommentaren Thumbs Up

Ikke så godt du er så langt bag efter Real, men min forudsigelse om et formdyk fra dem kan stadig opfyldes Wink

Syg statistik Bojan har, og jeg vover at påsto, at han er din vigtigste spiller Peace

Men de aller bedste resultater skal nok komme, så keep it up Jimmy. Har ikke tid til en lang kommentar lige nu, da jeg skal lave lektier Peace

Nej det er sgu træls.. Skuffet Et formdyk må være lige om hjørnet.. Wink

Han er vild og han er uden tvivl én af mine vigtigste spillere, hvis ikke den vigtigste.. Thumbs Up

Det håber jeg også jemil.. det var da sent at begynde på dem? tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #552: 27 Aug 2008, 21:47 »

Så er Barça klar til Copa del Rey finalen på Estadi de Corneliá mod lokalrivalerne fra Espanyol.. FUCK DET BLIVER FEDT!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #553: 27 Aug 2008, 21:48 »

God update Wink

Hehe..
Logged

19-18!

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #554: 27 Aug 2008, 21:49 »

Så er Barça klar til Copa del Rey finalen på Estadi de Corneliá mod lokalrivalerne fra Espanyol.. FUCK DET BLIVER FEDT!!!
Vi ved jo allesammen hvem der vinder Cool
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010