home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185526 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #75: 29 Jun 2008, 13:28 »

Absolut ikke dårligt JimmyGP, ikke dårligt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #76: 29 Jun 2008, 16:45 »

Fed blog.
Skal helt sikkert følge med.

BTW. kunne du smide et link til dit skin? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #77: 29 Jun 2008, 19:10 »

Absolut ikke dårligt JimmyGP, ikke dårligt

Nej han er ganske udemærket.. Wink

Fed blog.
Skal helt sikkert følge med.

BTW. kunne du smide et link til dit skin? Smiley

Mange tak..  Thumbs Up lyder godt Thumbs Up

Jep.. Det hedder Flex, er hentet på Sortitoutsi & her er et link: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=5363
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #78: 29 Jun 2008, 19:33 »

Nej han er ganske udemærket.. Wink

Mange tak..  Thumbs Up lyder godt Thumbs Up

Jep.. Det hedder Flex, er hentet på Sortitoutsi & her er et link: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=5363

Tak skal du have  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #79: 29 Jun 2008, 19:47 »

Tak skal du have  Peace

Det var så lidt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #80: 29 Jun 2008, 19:57 »

Kommer der snart en update mate?  Wink Grin
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #81: 29 Jun 2008, 20:04 »

Kommer der snart en update mate?  Wink Grin

Det gør der da.. jeg er lige ved at tjekke igennem for fejl.. den lander indenfor 6 minutter da jeg skal spille Poker.. Btw hedder den "CHOK"
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #82: 29 Jun 2008, 20:05 »

Du har nævnt før, at den hedder CHOK Wink Glæder mig til release, hehe.
Logged

19-18!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 9# The Gunners – On top TJ Style
« Svar #83: 29 Jun 2008, 20:08 »

Det gør der da.. jeg er lige ved at tjekke igennem for fejl.. den lander indenfor 6 minutter da jeg skal spille Poker.. Btw hedder den "CHOK"

Det ser jeg frem til!  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
10# The Gunners – CHOK
« Svar #84: 29 Jun 2008, 20:11 »


10# The Gunners – CHOK

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Jeg er gået ind på pubben, hvor jeg har bestilt en pint til mig og til pigerne. De siger at de hedder Sherri og Terri, men jeg tvivler på det at det deres rigtige navne. Jeg kan dog mærke at de er mindst lige så interesseret og tiltrukket af mig, som jeg er af dem. Eller det bilder jeg mig selv ind, mens jeg smiler og siger skål. De er vildt lækre og jeg vil stille mig tilfreds, hvis bare en af dem vil se mig igen. Pigerne begynder dog at snakke internt og jeg beslutter mig for at gå på toilettet. Da jeg står med ”lillefyren” i hånden gennemtænker jeg mit næste træk for at lokke et telefonnummer ud af pigerne. Jeg ryster, putter den tilbage og lukker bukserne inden jeg går tilbage. Jeg når dog aldrig så langt da jeg stopper foran et 15* tommer fjernsyn, som kører på sportsnyhederne og jeg er hooked da Arsenal bliver nævnt. Kuldechokket går i gennem mig som et lyn og jeg begynder at svede samtidigt med at jeg fryser. Jeg ryster på hånden og efterfølgende taber jeg øllen. José Soler er blevet indlagt og man mener at han har haft et slagtilfælde.

Speakeren fortsætter; ”Solers tilstand beskrives som yderst kritisk og han svæver i øjeblikket mellem liv og død. Han faldt om på træningsbanen under den sidste del af træningen. Trænerstaben og spillere var hurtigt over ham og fik givet ham hjertemassage. Hvis Soler overlever kan han takke hans kollegaer og spillere for deres heltemodige indsats. Mere om den sag senere og vi håber på at have en officiel udtalelse fra Arsenal”.

Jeg er virkelig i chok, da Soler er ikke ret meget ældre end mig og nu han kan dø på grund af et slagtilfælde. Han virker lers sund og rask, men det får da en til at tænke over tilværelsen. Rystet begynder jeg at samle mine glasstumper op, men en af bartenderne stopper mig og begynder at samle op og tørre op efter mig. Jeg er helt i chok og jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er så rystet. Jeg kender ikke manden personligt og jeg har end ikke mødt ham. Det har bare ramt mig og så dagen før United-kampen. Jeg snakker ikke med pigerne og jeg går i stedet hjemad. Da jeg kommer hjem er stemningen trykket, men ingen kan sætte ord på hvorfor det berører os så dybt. Min mor kommer dog frem til den konklusion at vi har accepteret Soler, som Wengers afløser og det er vores Arsenal hjerter, som gør ondt. Jeg finder en sodavand og går ind på sofaen. Jeg kigger rundt i mine forældres lejlighed og konstateret at de er syge i hovedet. På denne væg hænger der billeder af mig og min lillebror, mens der på den anden væk hænger billeder fra Highbury og flere af spillerne. Mor og Far har endda en Arsenal-trøje med tryk på. Det er der jo ikke noget specielt ved udover at der står "Married" og så står der deres bryllupsdato. Når jeg skal giftes vil jeg have en magen til.

Jeg tager en slurk af min sodavand samtidigt med at jeg tænder for fjernsynet. Jeg zapper hurtigt i gennem diverse serier og fodboldkampe, der for 120. gang bliver genudsendt. Jeg finder en kanal, der sender nyheder og venter på at de går videre til sporten. Jeg synes selv at jeg venter længe og det føles som en evighed. Jeg når dog aldrig til sporten og jeg falder i søvn på sofaen. Jeg vågner ved 03.00 tiden med myrekrig i fjernsynet og med et tæppe over mig. Jeg slukker fjernsynet og vender mig om for at få ro.

Thomas, i Mor & Fars lejlighed

Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #85: 29 Jun 2008, 20:18 »

Shit en hektisk update !!  Græder
Logged

cerra
Gæst
 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #86: 29 Jun 2008, 20:20 »

Okay det var uventet Opstemt. Glæder mig til at høre mere.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #87: 29 Jun 2008, 20:24 »

Så vidt jeg erindrer er du den første der omtaler manageren som 3. person og giver vedkommende en historie udover selve boldspillet.....

Endnu engang beviser du at du evner at udtænke nye veje for dine blogs.

Tak! Thumbs Up
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #88: 29 Jun 2008, 20:26 »

Virkelig uventet, og jeg glæder mig til at se, hvordan det får indflydelse på bloggen. KIU Smiley
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #89: 29 Jun 2008, 20:45 »

Shit en hektisk update !!  Græder

Det håbede jeg en ville sige.. men ja.. en hektisk update.. Shockeret

Okay det var uventet Opstemt. Glæder mig til at høre mere.

hørt hørt Wink det er jeg glad for at vide.. Thumbs Up

Så vidt jeg erindrer er du den første der omtaler manageren som 3. person og giver vedkommende en historie udover selve boldspillet.....

Endnu engang beviser du at du evner at udtænke nye veje for dine blogs.

Tak! Thumbs Up

Der er vel mange der har skrevet fra en journalists point of view.. Jeg synes da at det er blevet gjort før - men jeg er glad for at du kan lide det.. Thumbs Up Tak tak.. Thumbs Up

Virkelig uventet, og jeg glæder mig til at se, hvordan det får indflydelse på bloggen. KIU Smiley

Det er jeg glad for at du synes.. Wink he he.. jah.. det bliver spændende..


Mange tak for jeres kommentare.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010