home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185513 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #90: 29 Jun 2008, 20:49 »

Der er vel mange der har skrevet fra en journalists point of view.. Jeg synes da at det er blevet gjort før - men jeg er glad for at du kan lide det.. Thumbs Up

Ja, men det jeg mener med det er at du i 3. person formår at give manageren en "personlig" historie i stedet for "bare" at skrive om ham......
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# The Gunners – CHOK
« Svar #91: 29 Jun 2008, 20:55 »

Ja, men det jeg mener med det er at du i 3. person formår at give manageren en "personlig" historie i stedet for "bare" at skrive om ham......

Ahhh på den måde.. så er jeg med.. he he.. Oki.. Men jeg er bare superglad for at du (og i andre) kan lide det.. Thumbs Up Thumbs Up Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #92: 29 Jun 2008, 23:06 »


11# The Gunners – CHOK

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Pat Rice har nu stået i spidsen for Arsenal i 1 måneds tid og det var været med overraskende stor succes. Jeg var på Emirates dagen efter og jeg var med til at holde et ”GET WELL SOLER”-banner. Stemningen var fantastisk og der blev sunget i gennem for José. Det var en fantastisk kamp selvom jeg tabte mine 200 pund, da vi måtte ”nøjes” med 3-3 mod United. Pat har været fantastisk at følge på sidelinjen og han været utrolig loyal over for Soler. Han vil ikke tage imod ros og han ønsker kun at rose spillerne og Solers arbejde. Soler er i øvrigt i bedring efter en større hjerteoperation og han forventes at vende tilbage på bænken i starten af februar, hvis ellers lægerne giver ham lov. Jeg så en videosekvens med ham på Arsenals officielle hjemmeside, hvor han fortæller om sin operation og hvor han fortæller hans syn på Pats fantastiske arbejde. Han siger at han savner fodbolden, sine spillere og ikke mindst den fantastiske stemning på Emirates.

Jeg er efterhånden kommet mig over chokket og jeg håber at hans operation vil bevirke at vi kan beholde Soler. Pat har faktisk fortalt at han besøger Soler hver dag for at snakke taktik, træning og ikke mindst handler. På diverse fan sites skrives der i disse minutter at både Eduardo og van Persie er på vej til Italien. Ligeledes står der at flere steder at en ny angrebsstjerne skulle være på vej fra Spanien, men ingen tør sætte navn på ham endnu. Jeg håber lidt på at det er ham der David Villa fra Valencia, da han ville være fantastisk sammen med Ade.

Thomas J; Helt tosset med José Soler & Pat Rice

Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #93: 29 Jun 2008, 23:11 »

Arsenal 9-0 Chester Opstemt

God update Wink du ved jeg er fast læser Smiley
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #94: 30 Jun 2008, 16:07 »

Arsenal 9-0 Chester Opstemt

God update Wink du ved jeg er fast læser Smiley



og så var med hovedsageligt med reserver/u18-spillere.. Thumbs Up

Mange tak.. Ja det ved jeg godt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #95: 30 Jun 2008, 16:10 »

Rhys Murphy er fantastisk!

Hvornår kommer næste update Smiley
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #96: 30 Jun 2008, 16:33 »

Rhys Murphy er fantastisk!

Hvornår kommer næste update Smiley

Meget.. han er sgu super Thumbs Up

Hmm.. Det ved jeg ikke helt.. engang..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #97: 30 Jun 2008, 16:54 »

Meget.. han er sgu super Thumbs Up

Hmm.. Det ved jeg ikke helt.. engang..  Wink

Nåååååårh okaaay...  Grin
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #98: 30 Jun 2008, 17:13 »

Nåååååårh okaaay...  Grin

Jeg kan da godt bikse en transferupdate sammen hvis det var noget.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

cerra
Gæst
 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #99: 30 Jun 2008, 17:28 »

Bloggen bliver bare bedre og bedre!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #100: 30 Jun 2008, 19:19 »

Bloggen bliver bare bedre og bedre!

Det er jeg da glad for at du synes.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #101: 30 Jun 2008, 19:22 »

Jeg hader mig selv for at jeg ikke har fået læst med her, Jimmy. Kan godt være jeg bruger i morgen til at læse op på hvad jeg har manglet, for det er ved at være noget tid siden, jeg har læst en blog med dig.

Keep it up, det ser rigtig godt ud. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# The Gunners – Hva nu?
« Svar #102: 30 Jun 2008, 20:35 »

Jeg hader mig selv for at jeg ikke har fået læst med her, Jimmy. Kan godt være jeg bruger i morgen til at læse op på hvad jeg har manglet, for det er ved at være noget tid siden, jeg har læst en blog med dig.

Keep it up, det ser rigtig godt ud. Smiley

Arh du behøver da ikke da ikke at hade dig selv.. Men jeg håber da du får læst med og vi følge med (og kommentere  Peace)

Mange tak.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
12# The Gunners – Argentiner ind -> Kroat ud
« Svar #103: 30 Jun 2008, 20:44 »


12# The Gunners – Argentiner ind -> Kroat ud

Stort tak til John Spurs for banner og –Benja- for grafik Thumbs Up




Arsenal har offentligt gjort en af sine største køb nogensinde og mange eksperter mener at Arsenal har købt nutidens Diego Maradona. José Soler har i det sidste halve år været gentagende gange i Madrid for at følge teenageren, som beskrives som et talent uden lige. Navnet er selvfølgelig ’Sergio Leonel Agüero’ og Arsenal har betalt i omegnen af 335.000.000 kroner samt at 30 % af et eventuelt salg skal sendes videre til Atlético Madrid, hvor han er købt. Agüero har i sine 51 La Liga kampe scoret 11 gange, men hos Atlético har spillet offensiv midtbane eller hængende angriber. I Arsenal forventes at han blive rykket op i angrebet sammen med Adebayor og de 2 skal forsøge at få samarbejdet til at fungere. Adebayor har den eneste stabilscorende angriber og det har irriteret José Soler.

Skader til den ene og anden har ødelagt samspillet med mellem vores angribere og det har været svært for den at få en fast rutine sammen. Agüero er en fantastisk spiller samt et kæmpe talent og jeg tror han kommer til at passe godt i måden vi spiller på. Han kommer uden tvivl til at score mere nu hvor han skal spille angriber og det forventer jeg så sandelig også at han gør. Arsenal har uden tvivl købt en verdensstjerne og jeg tror på at han vil udvikle og udfolde sit store talent her hos os. Jeg er meget glad for købet” fortalte en stolt José Soler.

Det er dog ikke rent lykke for alle angrebskollegaer og Eduardo Alves da Silva har i pressen luftet sin utilfredshed med købet af endnu en angriber. Den brasilianske-fødte kroat blev efter skrap kritik af manageren og ledelse sat til salg og både Portsmouth, Inter, Milan, Liverpool, Bayern München og Juventus meldte deres interesse i angriberen. Kapløbet blev hårdt for klubberne og de blev ved med at overbyde hinanden. Bayern bød svimlende 160.000.000 kroner inden Juventus overbød tyskerne med et bud på hele 180.000.000 kroner. Eduardo som i 10 PL kampe scorede 5 gange valgte i sidste ende Serie A og Juventus, som har haft store problemer med at score mål. Kroaten glæder sig til den nye udfordring og skal nu tage kampen op med Trezeguet, Iaquinta, Palladino og Del Piero om en plads i angrebet.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# The Gunners – Argentiner ind -> Kroat ud
« Svar #104: 30 Jun 2008, 20:53 »

Der kom updaten jo! Wink
Spændende Smiley

Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010