home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185512 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #225: 11 Jul 2008, 23:48 »


25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009

Stort tak til -Benja- for banner & grafik Thumbs Up



16.05.2009

Det er søndag og det er midt i maj. Det er helt præcist den 16. maj og klokken er et par minutter i 3. Jeg er på Wembley, der er fyldt til bristepunktet og der går ikke mange minutter før Martin Atkinson fløjter FA Cup finalen mellem Arsenal og Aston Villa i gang. Vicemestrene fra Arsenal har slået Bradford (3-2), Sheffield Wednesday (4-1), West Ham (3-1), Portsmouth (4-2) og Manchester United (3-1) ud med den rette kombination af førsteholds-, reserve- og u18-spillere. Aston Villa har slået Leyton Orient (3-0), Preston (3-0, Everton (3-0), Sunderland (4-1) og Reading med 2-1 i semifinalen. Det er første gang at de 2 står overfor hinanden i FA Cup finalen, mens det er 5. gang, at de tørner sammen under José Solers ledelse. Det er indtil videre blevet til 4 Arsenal-sejre og en målscore på 10-4 i The Gunners favør. Arsenal er bookmakernes favorit og hvis man spiller på 1-tallet får mange pengene 1.50 gange igen. Spiller man derimod på 2-tallet og Aston Villa får man pengene 3.20 gange igen.

Fløjten lyder og Agüero triller bolden til Adebayor, som spiller den bagud ud til Fábregas. Kampen er i gang og både Raymond Domenech & Fabio Capello er at finde på lægterne. De holder selvfølgelig øje med Sagna, Lloris, Gallas, Clichy, Richards, Barry og Bentley. Kampens første chance kom efter 7 minutter hvor Sagna efter godt sammenspil med Quaresma kom til baglinjen og fik sendt et indlæg ind i feltet. Her steg Adebayor højest og fra tæt hold bankede han bolden på overliggeren og ud til målspark. Arsenal-fansene omkring mig tager sig til hovedet og græmmer sig.

Aston Villa forsøger sig med lange bolde op imod Agbonlahor og Sinama-Pongolle, men Gallas er her, der og alle vejene, Den stærke anfører dominerer luften og intet kommer forbi ham, mens Domenech ”bare” smiler anerkendende og klapper lidt for sig selv når Gallas vinder en duel. Gallas sender som regel bolden videre til Fábregas, som styrer opspillet og ved flere lejligheder får han sendt både Silva, Quaresma, Agüero og Adebaypr afsted mod mål. De fantastiske 4 mangler dog præcision i afslutningerne, som oftest sendes forbi mål og målmand Stuart Taylor laver ikke ret meget andet end at sparke målspark. Efter 28 minutter kommer første Villa højdepunkt, da man må udskifte midtbanespilleren Pablo Zabaleta. Zabaleta måtte udgå med en skade og han blev meget overraskende erstattet af Timothée Atouba. Om udskiftningen gjorde nogen forskel vides ikke, men kampen blev afgjort efter 36 minutter afgjort, da Quaresma fandt Adebayor, som med et kraftfuldt hovedstød bragte favoritterne i front.


Gabriel Agbonlahor havde eneste Villa-chance indenfor rammen, da han efter 58 minutter var helt alene med Hugo Lloris. Den 22-årige franskmand kom dog godt ud og fik pareret bolden ud til hjørnespark. Hjørnesparket blev i vanlig stil clearet af Gallas og så stod der ellers Arsenal på resten af kampen. Nicklas Bendtner kom ind ved halvleg og den 21-årige dansker havde flere store chancer for at score til 2-0, men Bendtner formåede ikke at holde bolden nede og indenfor rammen. Han scorede dog 2 gange, hvor der begge gange blev vinket for offside og selvom Bendtner var utilfreds havde linjevogteren ret begge gange. Kampen sluttede 1-0 til Arsenal, som dermed er oppe på hele 12 FA Cup trofæer, hvilket er rekord og José Soler er nu oppe på trofæer med The Gunners.

Arsenal - Aston Villa 1-0
1-0 Adebayor '36

MoM: Adebayor (8)


Næste update omhandler Champions League.. Hævet Øjenbryn

« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 23:49 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #226: 11 Jul 2008, 23:50 »

Tillykke Jimmy Thumbs Up

Hvornår kan vi forvente CL updaten?
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #227: 11 Jul 2008, 23:52 »

Tillykke med titlen JimmyGP. Det glæder mig! Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #228: 11 Jul 2008, 23:53 »

Tillykke Jimmy Thumbs Up

Hvornår kan vi forvente CL updaten?

Takker Thumbs Up

Nok først søndag, da jeg ikke er hjemme i morgen.. Ubeslutsom

Tillykke med titlen JimmyGP. Det glæder mig! Opstemt

Mange tak.. det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #229: 11 Jul 2008, 23:55 »

Så må du jo lave den ... NUU!

Rullende Øjne
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #230: 11 Jul 2008, 23:59 »

Så må du jo lave den ... NUU!

Rullende Øjne

Nope.. jeg er på vej i seng.. skal op 5.45.. he he.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #231: 12 Jul 2008, 00:02 »

Nope.. jeg er på vej i seng.. skal op 5.45.. he he.. Opstemt

Hvorfor Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #232: 12 Jul 2008, 00:03 »

Fordi han har andre ting at lave end at sidde på FMF, Nicolas Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #233: 12 Jul 2008, 00:06 »

Fordi han har andre ting at lave end at sidde på FMF, Nicolas Opstemt

Det har da intet at gøre med at han skal op kl. LO:RT ticked off

Hentydet du ikke til at jeg sidder på FMF hele tiden  ticked off
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #234: 12 Jul 2008, 00:09 »

Det har da intet at gøre med at han skal op kl. LO:RT ticked off

Hentydet du ikke til at jeg sidder på FMF hele tiden  ticked off

Jo, det har det, da han skal op kl. lort, som du jo siger, og skal noget ANDET end at sidde på FMF. Måske besøge sin kæreste eller på ferie. Whatever.

Haha, nej. Nicolas. Du tror altid det værste om mig Grin Jeg sidder sgu da på FMF lige så meget som dig, så jeg kan ligesom ikke rigtig hentyde noget som helst Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #235: 12 Jul 2008, 00:11 »

Jo, det har det, da han skal op kl. lort, som du jo siger, og skal noget ANDET end at sidde på FMF. Måske besøge sin kæreste eller på ferie. Whatever.

Haha, nej. Nicolas. Du tror altid det værste om mig Grin Jeg sidder sgu da på FMF lige så meget som dig, så jeg kan ligesom ikke rigtig hentyde noget som helst Opstemt
Grønt, det er fordi jeg ved at du kan tåle lidt af hvert Grin Opstemt

Off-Topic, sorry Jim  Ubeslutsom
Logged


Arsenal Football Club


Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #236: 12 Jul 2008, 00:33 »

Rigtig godt hold, (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# The Gunners – FA Cup Finalen 2009
« Svar #237: 12 Jul 2008, 20:50 »

Hvorfor Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Jeg skal tidligt op for at komme ud at køre post.. Min gamle arbejdsplads savnede mig så meget at de spurgte om jeg ikke ville arbejde i min sommerferie.. Opstemt

Fordi han har andre ting at lave end at sidde på FMF, Nicolas Opstemt

ja det har jeg da.. men det er nu ret så hyggeligt herinde.. he he Grin

Det har da intet at gøre med at han skal op kl. LO:RT ticked off

Hentydet du ikke til at jeg sidder på FMF hele tiden ticked off

Ingen kommentar Forseglede Læber

Jo, det har det, da han skal op kl. lort, som du jo siger, og skal noget ANDET end at sidde på FMF. Måske besøge sin kæreste eller på ferie. Whatever.

Haha, nej. Nicolas. Du tror altid det værste om mig Grin Jeg sidder sgu da på FMF lige så meget som dig, så jeg kan ligesom ikke rigtig hentyde noget som helst Opstemt

Jeg bor sammen med kæresten/den forlovede.. så hende gider jeg sgu ikke besøge.. he he crazy men jeg skal da på miniferie om 2 uge - men det bliver self. annoceret.. Wink

NERDS!!! Grin crazy crazy

Grønt, det er fordi jeg ved at du kan tåle lidt af hvert Grin Opstemt

Off-Topic, sorry Jim Ubeslutsom

Vi overlever nok en smule Off-topic.. jeg startede det vel selv ved at sige at jeg skulle op klokken lort.. så det er helt i orden Grønt.. Wink

Rigtig godt hold, (:

Mange tak Yohemming.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
26# The Gunners – Champions League 08/09
« Svar #238: 12 Jul 2008, 22:52 »


26# The Gunners – Champions League 08/09

Stort tak til -Benja- for banner & grafik Thumbs Up




Werder Bremen var Arsenals modstander i 1/8-finalen og på Weserstadion blev tyskerne fuldstændig udspillet. 1 mål fra Bendtner, 1 mål fra Adebayor og 2 flotte mål fra Kolo Touré sikrede englænderne en fortjent og yderst sikker sejr. Hjemme på Emirates var det derfor et reservespækket Arsenalhold, som gik på banen og det kunne tydeligt ses på spillet. Adebayor var en af de få faste, som var med fra start og den stærke afrikaner bragte Arsenal i front efter 7 minutter efter en flot solotur. Den stilling holdt frem til 20 minutter før tid, hvor Ivan Klasnic steg højest og headede Thiago Neves' indlæg i kassen.

Arsenal klar til kvartfinalen efter samlet 5-1 over Werder Bremen

I kvartfinalen trak man skrækmodstanderen Real Madrid, som vandt turneringen sidste år. Det spanske mesterhold sendte sidste år Arsenal ud i semifinalen efter en samlet 3-2 sejr efter 2 tætte kampe. Første kamp blev spillet på Santiago Bernabéu og efter en målløs første halvleg foldede Robinho sig ud i anden halvleg. Robinho scorede til 1-0 og 2-0 efter 54 og 63 minutters spil inden at Quaresma rundede et flot Arsenal-angreb af med at reducere. Kongensønnen Raúl lukkede og slukkede på Bernabéu, hvor spanierne sikkert vandt med 3-1 i en kamp, hvor Arsenal faktisk sad på bolden. På Emirates var det et særdeles effektivt Arsenal mandskab, som kom foran 1-0 ved Agüero efter 23 minutter og Arsenal blæste Real ud af banen i første halvleg. I anden halvleg kom Real frem til flere store chancer, men her var Lloris sikkerheden selv. Micah Richards tog i stedet sagen i egen hånd og efter et hjørnespark erobrede han bolden lidt uden for feltet og bankende den op i hjørnet til slutresultat 2-0. 

Arsenal klar til semifinalen efter reglen om flest scorede udebanemål efter samlet 3-3 mod Real Madrid

I semifinalen ventede endnu et spansk hold og første opgør mod Valencia blev spillet på Mestalla. Forsvarsspilleren Alexis åbnede ballet med en hovedstødsscoring efter et hjørnespark 6 minutter før pausen. I anden halvleg vendte billedet og med scoringer af Agüero & Bendtner trak Arsenal sig sejrrigt ud af kampen med en 2-1 sejr, som blev sikret efter en eminent anden halvleg. På Emirates var man vidne til en af de kedeligste Arsenal-kampe til dato og stillingen sluttede som den startede 0-0. 2 overraskende kedelige kampe sendte helt fortjent Arsenal i finalen, hvor Porto nu venter.

Arsenal klar til finalen efter en samlet sejr på 2-1 over Valencia

« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 19:33 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26 (1/2) # The Gunners – CL 08/09
« Svar #239: 12 Jul 2008, 23:22 »

Del 2 kommer engang i morgen.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010