home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185539 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 45# Heerenveen - Bram de Vries (tidl. The Gunners)
« Svar #375: 05 Aug 2008, 21:08 »

Jeg gætter næste update er om flere kampe Peace
Men jeg kunne godt tænke mig, at du vurderede Ajax, PSV, og de andre titelaspiranter, så vi ved hvad du er oppe imod Smiley
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 45# Heerenveen - Bram de Vries (tidl. The Gunners)
« Svar #376: 05 Aug 2008, 21:33 »

Jeg gætter næste update er om flere kampe Peace
Men jeg kunne godt tænke mig, at du vurderede Ajax, PSV, og de andre titelaspiranter, så vi ved hvad du er oppe imod Smiley

Nah.. det er self. om Ajax-kampen.. Vil du have en vurdering på nuværende tidspunkt? var det ikke bedre at vente til efter sæsonen?

EDIT: Men jeg kan da godt lave når jeg er kommet halvvejs i sæsonen.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 45# Heerenveen - Bram de Vries (tidl. The Gunners)
« Svar #377: 05 Aug 2008, 21:40 »

Jeg vidste det godt, at det var om ajax kampen Kimmy Wink
Og lav den vurderin når du er halvvejs ja, vis du altså når så langt inden dit spil crasher eller noget  Peace
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 45# Heerenveen - Bram de Vries (tidl. The Gunners)
« Svar #378: 05 Aug 2008, 21:52 »

Jeg vidste det godt, at det var om ajax kampen Kimmy Wink
Og lav den vurderin når du er halvvejs ja, vis du altså når så langt inden dit spil crasher eller noget  Peace

Ja men det skrev du ikke.. Rullende Øjne

Det gør jeg.. Hmm.. jeg har ikke de store problemer med Crash'es.. det er kun sket 1 gang siden i hele min CM/FM karriere.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 45# Heerenveen - Bram de Vries (tidl. The Gunners)
« Svar #379: 05 Aug 2008, 23:28 »



Afgørelsen.. Ajax - Heerenveen updaten kommer nok i morgen.. Djævel
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #380: 06 Aug 2008, 18:39 »



46A# Heerenveen – Velkommen til Helvede (første halvleg)



19.12.2010

”Velkommen til helvede” stod der på et banner, som Ajax fansene holdt op lige inden kampstart til ære for både Heerenveens spillere og fans. AmsterdamArena var fyldt til bristepunktet med forventningsfulde fans, hvor størstedelen forventede at Ajax endnu engang ville trække sig sejrrigt ud af kampen. 48-årige Ruud Bossen har i sine 21 kampe i sæsonen uddelt 56 gule kort, 4 røde kort, 1 straffespark til hjemmeholdet og 5 straffespark til udeholdet. Han er den helt rigtige mand til kampen, da han af medierne har fået høje karakterer hver gang. Han er en rigtig god dommer og derfor skal vi nok få en fair behandling til trods for, at vi skal gæste fremmed græs her i Amsterdam.

Ajax (4-4-2): 1. Stekelburg, 4. Vermalen, 22. Chygrynskyi, 33. Coloccini, 20. Ogãraru (ud 49), 5. Emanuelson, 6. Ibson, 8. Song, 11. Aissati, 26. Manucharyan (ud 60), 20. Suárez
Bænk: 13. Vermeer, 10. Janssen (ind 60), 32. Arshavin(ind 49 -> ud 62), 2. Heitinga, 19. Poepon, 14. Lindgren (ind 62), 16. Slijngard

Heerenveen (4-4-2): 76. Vandenbussche, 13. Drost, 5. Dingsdag, 4. Atienza, 2. Zuiverloon, 23. Pranjic (ud 45), 17. Grindheim, 6. Jonsson, 15. Arce, 9. Aílton (ud 45), 14. Henrique
Bænk: 35. Schober, 24. Nordtveit, 10. Barazite, 11. Aquino, 16. Jong-A-Pin, 19. Sulejmani (ind 45), 8. García García (ind 45)

Vi må undvære Henrico Drost, som har siddet udenfor de sidste to uger efter at han er blevet ramt af en ondsindet virus. Han er tilbage om en lille uges tid, men det er nu vi rigtig har brug for ham. Jeg håber at meget på at ham der Pichu Atienza kan spille ligeså godt som han plejer og med ligeså meget ro og rutine. Jeg håber faktisk på at vi henter ham på en permanent kontrakt sammen med ham der Nacer Barazite, hvis det ellers kan lade så gøre. Barazite har godt nok kun fået 30-40 minutter hist og her, men har gjort det godt hans alder taget i betragtning. Pichu har derimod fået masser af kampe og han var virkelig grebet chancer i sine 10(3) kampe for klubben. Han skal nok blive en verdens stjerne på et tidspunkt. Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor Soler har valgt at spille med Aílton og Henrique på toppen, men skyldes jo nok at Sulejmani ikke er helt oppe i gear efter sin kortvarige skade. Men ellers ser det fornuftigt ud selvom det bliver en rigtig svær kamp. Ajax har to stærke midterforsvarer, som sjældent laver fejl, men de laver til gengæld en den frispark. Jeg synes faktisk at de har et rigtig godt hold og deres eneste rigtige svage punkt er deres angribere, selvom Suárez, Poepon, Janssen og Manucharyan tilsammen har scoret 33 mål. Men de mangler den stadig den klasseangriber, som en rigtig topklub bare skal have.


Ruud Bossen fløjter kampen i gang og Ajax, som vandt lodtrækningen sætter kampen igen ved at føre bolden rundt i egne rækker. Stemningen er helt ekstatisk og AmsterdamArena er ved at eksplodere af tårnhøje forventninger og af syngende fans. Spillere virker parate og begge hold virker 100 % klar til kampen. Vi hopper og synger sammen med resten af stadion for at holde varmen på en 3 grader varm decembersøndag i dette herrens år 2010. Længere når jeg ikke at tænke før Suárez er helt alene med Vandenbussche, som dog med en fabelagtig redning holder skuddet, mens Suárez græmmer sig. Små elleve minutter senere er den gal igen og Suárez er tæt på at bryde igennem, men Dingsdag ofrer sig som altid og kaster sig ned i tacklingen og får den tacklet ud af farezonen. Song opsnapper bolden, men han får bare sendt et forkølet skud afsted, som Vandenbussche stopper med foden. Ajax spillerne fortsætter deres massive pres, mens vi bare måbende kan se til og bide de sidste stumper af vores negle. Efter nitten minutters spil træder Ibson i karakter og med Michael Laudrups legendariske ”Kig-væk”-finte finder han Suárez onside bag ved Dingsdag, som er chanceløs. Dingsdag presser dog alt hvad han har lært og selv sammen med en fremstormende Vandenbussche kan de ikke forhindre Ajax i at komme foran 1-0. Tretten minutter senere er det Suárez, der assistere og den gang sender han Manucharyan alene afsted imod mål. Den armenske landsholdsangriber sprinter fra forsvaret og Ajax tilhængere går helt amok, da han sender kuglen i nettet til 2-0.

Vi er rystet og vi er dybt skuffede, mens de rødklædte fans er i ekstase. José Soler kigger sammenbidt rundt på sin stab og sine spillere inden han kigger rundt på stadion. Et kort øjeblik har vi øjenkontakt og et eller andet siger mig, at kampen langt fra er slut endnu. Ganske rigtigt bliver Stekelenburg bombarderet med det ene skud efter den andet. Målmanden og forsvaret får dog på mirakuløs clearet bolden gang på gang. Men efter 41 minutter lykkes det Jonsson at få bolden ind mellem tre Ajax forsvarer, hvor Paulo Henrique står klar. Brasilianeren banker resolut til bolden, som går forbi Stekelenburg og i nettet. Paulo stormer ud mod hjørneflaget med sine holdkammerater i hælene og nu er det os der jubler. Christian Grindheim slutter halvlegen af med at få et frispark reddet på stregen samt at banke bolden på overliggeren og ud til målspark.

Bram fortæller om anden halvleg senere..

Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #381: 06 Aug 2008, 19:52 »

Nøj, du skriver meget Jimmy! Det er det jeg elsker ved dine blogs. Du skriver meget,grafikken er super,teksten er bare god og til sidst er det dine blogs jeg bare elsker. KIU Jimmy!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #382: 06 Aug 2008, 20:05 »

Nøj, du skriver meget Jimmy! Det er det jeg elsker ved dine blogs. Du skriver meget,grafikken er super,teksten er bare god og til sidst er det dine blogs jeg bare elsker. KIU Jimmy!

Ja og så tænk på at det kun er halvdelen af en update.. Wink Mange tak for den flotte kommentar dasmessi Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #383: 06 Aug 2008, 20:07 »

Ja og så tænk på at det kun er halvdelen af en update.. Wink Mange tak for den flotte kommentar dasmessi Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Er altid glad for at kunne give ros til blogskrivere som dig Jimmy.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #384: 06 Aug 2008, 20:13 »

Klasse!


Hold nu kæft Jimmy, du stopper du fandeme! Lige som du har fundet et utrolig højt niveau og holder det støt, så hakker du pludselig lige niveauet 2-3 trin op, det er ubeskriveligt flot! Du får det hele med og man må spørge sig selv: "Skriver han virkelig det der selv"? Jeg er overvældet.
Det er sku snart svært at finde på nye ting at skrive når man skal rose dig, det er bare smukt. Tror sku lige jeg skal overveje min kommende blog igen, det er jo lige før det vil ligne en amatørblog  Ubeslutsom
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 46A# Heerenveen - Velkommen til helvede (første halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #385: 06 Aug 2008, 21:15 »

Er altid glad for at kunne give ros til blogskrivere som dig Jimmy.

Det er jeg da rigtigt glad dasmessi Thumbs Up

Klasse!


Hold nu kæft Jimmy, du stopper du fandeme! Lige som du har fundet et utrolig højt niveau og holder det støt, så hakker du pludselig lige niveauet 2-3 trin op, det er ubeskriveligt flot! Du får det hele med og man må spørge sig selv: "Skriver han virkelig det der selv"? Jeg er overvældet.
Det er sku snart svært at finde på nye ting at skrive når man skal rose dig, det er bare smukt. Tror sku lige jeg skal overveje min kommende blog igen, det er jo lige før det vil ligne en amatørblog  Ubeslutsom

Jeg kan jo ligeså starte med at takke for en fantastisk kommentar Thumbs Up Det er fedt at du kan lide det og det er sådan en kommentar der giver en lyst til at spille videre og udtænke flere ideer.. (tak) Dejligt at du er overvældet og ja jeg skriver det der..

Det er nemlig rigtig svært og jeg tror det er noget alle blogskrivere kæmper med.. Jeg må sige at jeg glæder mig til at se dit næste projekt, da dine blogs plejer at være gode..  Thumbs Up Endnu engang tak for en fed kommentar Thumbs Up


ANDEN HALVLEG KOMMER INDENFOR ET KVARTER Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #386: 06 Aug 2008, 21:24 »



46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg)



19.12.2010

Anden halvleg er lige blevet startet og Heerenveen fører bolden rundt i egne rækker. Atienza modtager bolden fra Zuiverloon og presset af Manucharyan sparker han en lang bold frem mod Arce på højrekanten. Arce springer op sammen med Emanuelson og begge kæmper hårdt for at få fat i bolden. Emanuelson header bolden tilbage Vermaelen, men her kommer Henrique i vejen og han opsnapper bolden. Stekelenburg kommer godt ud, men med et smart lille chip lobber han bolden over målmanden og med hænderne langt over hovedet stormer han igen ud til hjørneflaget for at lade sig hylde af fans og sine holdkammerater. En lettere beruset Heerenveen fan af hunkøn kaster sig om halsen på mig, mens hun mumler et eller andet om hvor højt hun elsker Heerenveen. Jeg svarer at jeg er helt enig og spørger hende om hun er okay. Hun når slet ikke at svare, da hun brækker sig udover mig. Forinden havde hun hældt fadøl ned af ryggen på mig og ned i mine sko. Pigebarnet slingrer ned mod toiletterne sammen med hendes veninde, som undskyldte mange gange. Veninden så ret sød ud og jeg fik hendes nummer inden de gik, da hun mente at veninden skulle erstatte min Heerenveen trøje. Trøjen er uden tvivl ødelagt, men mon ikke det går når jeg har fået en sød piges telefonnummer. Jeg må da hellere lige tilføje, at Daniel Pranjic er blevet skiftet ud med Gonzalo García García, mens Aílton er taget ud til fordel for Miralem Sulejmani.   

Zuiverloon slår en lang bold frem mod Henrique og han driver gæk med Vermaelen inden den stærke belgier halvklarer bolden. Arce stormer ind fra højrekanten og banker resolut til bolden, mens jeg holder vejret. Det er dog længe siden, at AmsterdamArena har set sådan en skævert og Arces ansigtsudtryk sagde alt. Vi har næsten spillet en time, da Grindheim fra omkring midten spiller bolden frem mod Sulejmani. Serberen vender hurtigt rundt og inden Vermaelen kan snuppe bolden fyrer han af langt udefra. Det er svært at se hvad han rammer, men fra min vinkel ser det ud til at bolden rammer Coloccini på vejen. Det er også fuldstændig ligegyldigt, da bolden snyder Stekelenburg og går i mål. Vi hopper og danser, men jeg stopper midt i fejringen, da pigebarnet og hendes veninde er kommet tilbage. Begge kigger forlegent på mig inden de sætter sig på deres pladser igen. Men fuck hvor er det fedt at vende 0-2 til 3-2. HEERENVEEN JEG ELSKER JER!!!

Det er kun ti minutter siden at vi jublede sidst. Drengene har fandeme gjort det igen og nu er vi foran med fucking 4-2. Ajax fansene er fuldstændige stille og flere af er så småt begyndt at forlade AmsterdamArena, men jeg er ligeglad. Vi er foran med 4-2 og jeg har lige fået et kys af min nye veninde, hvilket jeg kan takke Christian Grindheim og Gonzalo García García for. Grindheim sparkede frispark, men i stedet for at skyde bolden trillede han bolden til en helt fri spanier, som med et flot skruet spark sendte bolden ind i kassen til 4-2. Der er fest på lægterne og der er fest på banen. José Soler krammer udskifterne og alle omkring sig, mens hans spillere ligger i en stor bunke ud ved det ene hjørneflag. Vi jubler yderligere ti minutter, hvor vi holder Ajax fra åbenlyse scoringschancer, men da stadionuret siger 78.21 leverer Vandenbussche en af karrierens bedste redninger overhovedet. Suárez slider sig fri på kanten og han finder Janssens pandebrask med et næsten perfekt indlæg og chancen havde fortjent en scoring. Janssen stiger højest og sender et kanonhårdt hovedstød afsted små to meter fra mållinjen. Vandenbussche slår bolden over overliggeren med én hånd efter en fabelagtig refleksredning, som nu kan findes på youtube under navnet ”Best saves ever – dutch edition”.

5 minutter senere er han dog chanceløs, da Janssen stiger højest og header Lindgrens hjørnespark i kassen til 3-4. Jeg bider negle igen og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg nerver nok til at overleve de sidste 8-9 minutter. Jeg er virkelig nervøs, da Heerenveen fortsætter med at angribe og sætte under pres. Alex Mcleish vinker desperat sine spillere fremad det bedste han har lært, men aldrig før har Heerenveens defensiv stået så godt. En chance i de sidste minutter bliver farlig og den tilfalder endda Michael Dingsdag, som ikke er kommet med hjem efter en dødboldsituation. Anføreren stjæler bolden fra Coloccini og sender et hårdt fladt skud afsted mod mål. Stekelenburg når ikke derud, men heldigt for ham rammer bolden stolpen og går ud til målspark. Stekelenburg kan ånde lettet op og det samme kan vi da Ruud Bossen fire minutter senere fløjter af.

Nu er det os, der siger ”Velkommen til Helvede” og jeg giver min storebror en krammer og lykønsker ham med sejren. Min lille veninde får også et stort kram selvom jeg lugter af fadøl og bræk. Vi jubler sammen, mens Ajax fansene dybt skuffet forlader deres hjemmebane og pludselig kigger min storebror på mig med meget bestemte øjne. ”Det er bare begyndelsen Bram – Jeg kan mærke at holdet er på vej mod noget større”. Jeg nikker bare og håber inderligt på, at han har ret. Vi møder Excelsior på næste søndag på hjemmebane og vi er storfavoritter til at hente alle tre point. Vi er med i kampen om medaljer igen og det skulle vi jo gerne blive ved mere.

Bram de Vries

Ajax - Heerenveen

1-0 Luis Suárez '20
2-0 Edgar Manucharyan '33
2-1 Paulo Henrique '41
2-2 Paulo Henrique '47
2-3 Miralem Sulejmani '59
2-4 Gonzalo García García '69
3-4 Tim Janssen '84

MoM: Paulo Henrique (9)

Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #387: 06 Aug 2008, 21:31 »

Fabelagtigt! Sejren i sig selv er intet mindre end fantastisk, og så den måde du forbinder kampen med din persons egne oplevelser fungerer bare perfekt. Lige et spørgsmål, hvor gammel er ham Bram Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #388: 06 Aug 2008, 22:07 »

Fabelagtigt! Sejren i sig selv er intet mindre end fantastisk, og så den måde du forbinder kampen med din persons egne oplevelser fungerer bare perfekt. Lige et spørgsmål, hvor gammel er ham Bram Peace?

Mange tak Thumbs Up Det er en af de fedeste kampe jeg længe har spillet Thumbs Up Er glad for at du kan lide det.. Peace Hmm.. Jeg vil skyde ham til at være i starten af 20'erne.. lyder det helt forkert?
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #389: 06 Aug 2008, 22:38 »

Hva siger folk til at jeg bruger så meget krudt på en almindelig ligakamp?? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010