home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185533 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 50# Heerenveen – Masser af Succes (tidl. The Gunners)
« Svar #405: 09 Aug 2008, 09:16 »

Haha nice, at Villarreal, Liverpool og Brøndby blev mestre. Hvem er træner der idag? Kunne du ikke give SS af deres trupper? Opstemt

Nej det er skam ikke kun det jeg vil sige kære Jimmy. Peace
Du har gjort det igen og skabt en dejlig langtidsholdbar blog. Det var måske lidt halvkedeligt for mig at læse om Arsenal, hvilket gjorde, at jeg ikke kommenterede så meget, men valget af Herenveen var et friskt valg og jeg følger denne blog med intens spænding. Det er dejligt varietet i updates, det er velskrevet og så er det som altid flot sat op! Thumbs Up

KIU! Thumbs Up Thumbs Up

Keld Bordinggaard er træner i Brøndby
Paul Jewell er træner i Liverpool
Manuel Pellegrini er træner i Villarreal

Okay.. tak for den store ros og jeg er bare superglad for at du kan lide det.. Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up

Det vil jeg gøre Peace

Hejsa Jimmy!

Dejlig blog du har gang i - absolut! Der er en grund til, at du er blogmester! Du skriver godt, og meget. Og du gør det sgu heller ikke sværere end det er. Det er ikke så mystisk, og man får meget at vide om spillet, det er jo vigtigst. Som sagt skriver du skide godt, og det er en fornøjelse at køre igennem dine updates!

Det eneste kritikpunkt, jeg lige kan finde, er nok det garfiske! or det første synes jeg det der "Tak til benja Thumbs Up" ødelæger helheden i bloggen. Det er jo altid ham der laver dine bannere, og derfor tror jeg godt vi ved det. For det andet, så synes jeg, at der skulle komme flere spiller billeder. Du har ofte kun et lille tyndt billede, jeg synes godt du kunne have to billeder, som samtidig fylder lidt mere, da dine updates er rigtig store.

Keep it up, champ, det er trods alt klasse!

Hey GHERT!

Mange tak - det er jeg glad for at du synes Thumbs Up det sætter jeg stor pris på Wink

Grafikken er jo heller ikke min stærke side og jeg synes billederne er blevet forbedret efter at Benja har taget (og når jeg selv skal finde et billede tager jeg ikke det første det bedste) Men for at bevare helheden kan vi da godt undlade "takket", da jeg Benja godt ved at jeg værdtsætter hans arbejde.. Wink

Men jeg vil godt bruge lidt mere tid på at finde det rigtige billede i den rigtige kvalitet og den rigtige størrelse for at forbedre bloggen.. Peace

Mange tak.. det vil jeg gøre Thumbs Up

EDIT: TAK FOR EN SUPERKOMMENTAR BEGGE 2 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
51# Klubløs (tidl. The Gunners & Heerenveen)
« Svar #406: 09 Aug 2008, 16:03 »


51# Klubløs (tidl. Arsenal & Heerenveen)




Celtic, Fiorentina, Sunderland, Portsmouth og Blackburn er alle kommet med attraktive tilbud og løfter om guld og grønne skove, men alle tilbud blev fejet af bordet. 34-årige José Soler valgte i stedet for, at sige ”tak for denne gang” til Heerenveen og han fik lov til at blive løst fra sin kontrakt før tid. Heerenveen ansatte derfor den tidligere De Graafschap manager Wim Koevermans, som Solers afløser og spanieren rejste til hjembyen Sevilla, for at fundere over tilværelsen. José Soler skulle eftersignede have været til jobsamtaler i både Madrid, Valencia, Barcelona og på Gran Canaria, men indtil er det kun den spanske sportsavis Marca, som hævder at have navnet på Solers kommende arbejdsgiver. Det fremgår af flere samtaler med Solers agent, som har bekræftet, hverken klubber fra Valencia eller på Gran Canaria er inde i billedet om hans klients underskrift.

Jeg kan bekræfte, at vi ikke længere snakker med Levante & Universidad de Las Palmas, samt at min klient José Soler i én af de kommende dage bliver præsenteret i klub fra enten Madrid eller Barcelona. Jeg må ikke løfte sløret for hvem klubben er, da de ikke ønsker at offentlige noget eftersom at vi stadigvæk forhandler kontrakt. Jeg ved mere i næste uge”, Ramón López, José Solers agent.

TV2 sporten, Politiken og Ekstra Bladet har alle bragt artikler, som siger at Michael Laudrup er tæt på en fyreseddel i Barcelona, hvilket kan åbne døren for José Soler. Barcelona sluttede på en skuffende 7. plads i Primera Dívision, mens man i Copa del Rey tabte kvartfinalen med samlet 4-3 til Málaga. I Champions League nåede man semifinalen, hvor man spillede 1-1 to gange imod Roma. I Rom fik Roma tre udvisninger i det 38., 64. og 102. minut, men alligevel måtte man ud i straffesparkskonkur rence. Her sikrede italienerne sig en finaleplads med en sikker 4-1 sejr og i finalen ventede Lyon. Lyon blev en for stor mundfuld og franskmændene vandt finalen med 2-1.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 18:30 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 51# Klubløs (tidl. The Gunners & Heerenveen)
« Svar #407: 09 Aug 2008, 16:09 »

Spændende, hvis du tog til en storklub, enten i Spanien, men jeg så dig gerne snart i Italien Wink Ser fortsat godt ud, og selvom jeg ikke har fået læst alle Heerenveen-updatesne, er bloggen fremragende. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 51# Klubløs (tidl. The Gunners & Heerenveen)
« Svar #408: 09 Aug 2008, 17:04 »

Spændende, hvis du tog til en storklub, enten i Spanien, men jeg så dig gerne snart i Italien Wink Ser fortsat godt ud, og selvom jeg ikke har fået læst alle Heerenveen-updatesne, er bloggen fremragende. Smiley

Jeg har pt. to tilbud fra to rivaler i samme by og mit store problem er at det er svært for mig at vælge.. der skal arbejdes en del med begge hold, men jeg skal nok træffe en beslutning i aften.. Wink Jeg er ikke meget for Serie A, Serie B, Serie C og hvad de nu ellers hedder har aldrig rigtig fanget i hverken FM07 og FM08.. jeg ved godt at jeg tidligere har været AC Milan i blog, men pt. er det England & Spanien jeg brænder for..  Peace

Det er jeg glad for at høre x2.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 17:07 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #409: 09 Aug 2008, 20:41 »


52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)



19-06-2011

En stolt Joan Laporta kunne i dag præsentere en storsmilende José Soler, som ny Barcelona-træner. Han overtager derfor jobbet efter Michael Laudrup, som kun nåede et år på posten. Et chok nederlag i Copa del Rey kvartfinalen og en skuffende ligaplacering var for af det gode og José Solers største opgave at genrejse de spanske giganter, som ikke har vundet mesterskabet siden 2006. Barcelona har faktisk ikke vundet noget som helst siden 2006 og i Primera Dívision er det blevet til en sølvmedalje i 07/08, en bronzemedalje i 08/09, en 4. plads 09/10 og senest en 7. plads i 10/11. Barcelonas skuffende resultater kan skyldes truppens gennemsnitsalder på 28 år og når spillere som Puyol, Henry og Ronaldinho alle er i aldersgruppen 30+, skal der hentes yngre kræfter til Camp Nou.

Spanske og udenlandske medier spekulerer i, at Soler har fået stillet i omegnen af 1 milliard kroner til rådighed til spillerindkøb og mange håber, at han vil fortsætte med at hente spanske spillere, som jo var tilfældet i Arsenal tiden. Francesc Fábregas, David Silva og Raúl Albiol er bare et par af de spillere, som Soler eftersignende skulle have på sin ønskeseddel. Soler har allerede startet sin udrensning i Barcelona og hele tyve spillere på B- og C-holdet har fået ophævet deres kontrakter og har fået lov til at kigge sig om efter en ny klub.


Truppen anno 21.06.2011 + Josep Guardiola's bud på en start 11'er


Portero:
1. Víctor Valdés
2. Álex Sánchez

Defensor:
3. Gabriel Milito
4. Rafael Márquez
5. Carles Puyol
11. Gianluca Zambrotta
22. Eric Abidal
25. Marc Valiente
.. Albert Dalmau

Centrocampista:
6. Xavi Hernández
7. Lionel Messi
8. Andrés Iniesta
10. Ronaldo de Assis Moreira
13. Maxi Rodríguez
16. Miguel Veloso
17. Matías Fernández
18. Marc Crosas
20. Deco
21. Lucho Gonzáles
24. João Moutinho

Huelgista:
9. Samuel Eto'o
14. Thierry Henry
19. Bojan Krkic

Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #410: 09 Aug 2008, 23:15 »

Er dit forsvar ikke aaa(aaa)lt for gammelt?
Men et fonuftigt skifte vil jeg sige, men ærgeligt at du ikke fik Heerenveen til succes u Europa. Men det er måske at sigte for højt. KIU JimmyGeePee Thumbs Up
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #411: 09 Aug 2008, 23:20 »

Er dit forsvar ikke aaa(aaa)lt for gammelt?
Men et fonuftigt skifte vil jeg sige, men ærgeligt at du ikke fik Heerenveen til succes u Europa. Men det er måske at sigte for højt. KIU JimmyGeePee Thumbs Up

Jo.. det er.. det arbejder jeg også på.. Puyol's arvtager har lige skrevet under for fem minutter siden.. ja.. men nu må jeg jo bare få europæisk succes med Barca.. Thumbs Up

Det vil jeg gøre jemil.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #412: 09 Aug 2008, 23:24 »

Sådan Jimmy  Thumbs Up Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af Barca Thumbs Up

Du skriver utroligt godt og opsætningen ser rigtig god ud. Jeg kunne dog godt tænke mig større topbanner, da det ser lidt forkert ud og passer ikke til teksten.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 52# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #413: 10 Aug 2008, 10:29 »

Sådan Jimmy  Thumbs Up Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af Barca Thumbs Up

Du skriver utroligt godt og opsætningen ser rigtig god ud. Jeg kunne dog godt tænke mig større topbanner, da det ser lidt forkert ud og passer ikke til teksten.

Tak Rooland! Det gør jeg også selv.. Det er en meget tynd trup, som er oppe i årene og det bliver sgu spændende, hvad jeg drive det til med Messi & co..

Mange tak x2.. Jeg havde ikke lige snakket med min bannerlevenrandør, da jeg smed updaten op, men -Benja- har lavet to flotte banners, som du´nok skal få at se i den kommende update.. Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #414: 10 Aug 2008, 11:49 »


53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)




Det er nu 24 dage siden, at José Soler overtog trænersædet i storklubben F.C. Barcelona og der er kommet andre boller på suppen. Ingen kan vide sig sikre på en startplads efter, at hele syv nye navne er blevet præsenteret sammen med deres nye træner, Joan Laporta og en Barcelona-trøje med deres navn på. To spaniere, to brasilianere, en tysker, en nordmand og en dansker er handlet for samlet 750.000.000 kroner.

Den 26-årige kantspiller Santi Cazorla er hentet for 122.500.000 kroner hos de spanske guldvindere fra Villarreal. Han har spillet over 220 kampe i Primera Dívision og hans enorme erfaring skal aflaste bl.a. Messi på højrekanten. Han bliver uden tvivl en vigtig brik i bestræbelserne på at komme tilbage til fordums styrke og med Cazorla på lønningslisten har Soler sikret sig en af Primera Dívisions bedste kantspillere. Cazorla har fået en 5-årig kontrakt og han skal optræde i trøje nummer 15.

26-årige Daniel Agger er hentet for 285.000.000 kroner hos de engelske guldvindere Liverpool. Den stærke dansker har spillet over 150 kampe i Premier League og med 57 landskampe bliver han ligeledes en vigtig brik. Agger er udset til at erstatte Carles Puyol i Barcelona-forsvaret og allerede nu presser danskeren på for en startplads. Agger bliver en vigtig mand i dødboldsituationer, hvor han vil blive brugt mere end i Liverpool-tiden. Agger har underskrevet en 5-årig kontrakt, som har givet ham trøje nummer 23. 

Eduardo Ratinho er hentet for blot 102.500.000 kroner hos ligarivalerne Sevilla, hvor den 23-årige højreback har været fast mand de seneste to sæsoner. Det svarede til hans frikøbsklausul og brasilianeren skal erstatte Zambrotta, som må tage til takke med en plads på bænken. Ratinho har potentialet til at blive en verdensklasse back og det bliver spændende om samarbejdet med Lionel Messi kommer til at fungere. Brasilianeren har fået trøje nummer 2 og en 5-årig kontrakt.

Tim Wiese spillede samtlige kampe i Bundesligaen for Werder Bremen i sidste sæson og til trods for et mesterskab ville Wiese prøve noget nyt. Den 29-årige målmand må dog tage til takke med en bænkeplads efter førstevalget Víctor Valdés. Wiese har en enorm erfaring med over 240 Bundesliga kampe på CV’et og han håber at kunne bruge skiftet, som et springbræt til det tyske landshold. Wiese har været udtaget masser af gange, men landstræner Joachim Löw har ikke sendt ham i aktion endnu. Han forventes at være fast mand i Copa del Rey og Wiese har fået en 5-årig kontrakt samt trøje nummer 13.

Håvard Nordtveit har tidligere spillet under Soler i både Arsenal og Heerenveen, og derfor er det ikke overraskende at den 21-årige nordmand er skiftet til Barcelona på en fri transfer. Talentet har dog kun spillet én kamp i Premier League, mens det er blevet til 21 optrædener i den hollandske Æresdivisionen. Forsvarsspilleren er dog stolt over sit skifte og han er godt klar over at han ”bare” er lærling og at navne som Milito, Puyol og Agger står foran ham i køen. Nordtveit har skrevet en 5-årig kontrakt og han har fået trøje nummer 25.

Aquino er ligeledes spillet under Soler i både Arsenal og Heerenveen med stor succes. Den 20-årige kant og angriber er fast mand på det spanske u21-landshold og det er en meget lovende spiller, som Barcelona har hentet. Barcelona har betalt Arsenal i omegnen af 55.000.000 kroner for, at Aquino kunne skrive en 5-årig kontrakt. Han er pt. nummerløs, da Soler har ikke helt afgjort hvilke 25 spillere, som skal repræsentere Barcelona i den kommende sæson. Derfor skal Aquino bevise sit værd i venskabskampene.

Dentinho har længe været i Solers søgelys, men den 22-årige angriber har aldrig spillet for ham. Han har spillet 93 kampe i Primera Dívision og scoret 33 gange. Han har optrådt for Betis, Gimnástic og senest Sevilla. Angriberen er ifølge Soler klar til at træde op på højeste niveau i løbet af den kommende sæson og parter har kontrakt på hinanden frem til juni 2016. Han skal i venskabskampene vise sit værd og vise at han skal være en del af Barcelona truppen anno 2011/2012.



Truppen anno 2011/2012

1. Víctor Valdés
2. Eduardo Ratinho
3. Gabriel Milito
4. Rafael Márguez
5. Carles Puyol
6. Xavi Hernández
7. Lionel Messi
8. Andrés Iniesta
9. Samuel Eto'o
10. Ronaldinho
11. Gianluca Zambrotta
12. Maxi Rodríguez
13. Tim Wiese
14. Thierry Henry
15. Santi Cazorla
16. Miguel Veloso
17. Matías Fernández
18. Marc Crosas
19. Bojan Krkic
20. Deco
21. Lucho González
22. Eric Abidal
23. Daniel Agger
24. João Moutinho
25. Håvard Nordtveit
Aquino
Dentinho
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #415: 10 Aug 2008, 11:58 »

Klasseindkøb af Ratinho! Det var satme ikke mange penge Thumbs Up Det undrer mig jo næsten ikke hvor godt det her er! det skriftlige er ypperligste klasse, og det grafiske er blevet voldsomt forbedret gennem tiderne! Awesome klubskifte!

Sjovt nok henter Barca ALTID Lucho. Din trup er intet mindre end vidunderlig; kæft en midtbane :O

KUTGW!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #416: 10 Aug 2008, 12:40 »

Klasseindkøb af Ratinho! Det var satme ikke mange penge Thumbs Up Det undrer mig jo næsten ikke hvor godt det her er! det skriftlige er ypperligste klasse, og det grafiske er blevet voldsomt forbedret gennem tiderne! Awesome klubskifte!

Sjovt nok henter Barca ALTID Lucho. Din trup er intet mindre end vidunderlig; kæft en midtbane :O

KUTGW!

Tak - ja jeg blev også ret overrasket da jeg så frikøbsklausulen.. Stort tak til Sevilla crazy Mange tak - er glad for at du kan lide det Thumbs Up tak & tak Thumbs Up

Ja eller gør Milan.. Jeg er ved at være tilfreds med holdet og midtbanen er syg.. det skal nok blive sjovt.. he he Thumbs Up

Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #417: 10 Aug 2008, 12:46 »

Spændende indkøb og topbanneret ser nu meget bedre ud Smiley Smider du flere updates op i dag?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #418: 10 Aug 2008, 12:55 »

Spændende indkøb og topbanneret ser nu meget bedre ud Smiley Smider du flere updates op i dag?

Tak og jeg har endnu et banner i baghånden Hævet Øjenbryn Jeg har lige noget andet jeg skal bruge på arbejde i morgen, som skal være færdigt og så har jeg vist også en guide til FmF, som ligger og samler støv, som jeg skal have lavet færdigt..

Men jeg håber da på at jeg kan klemme en update om preseason ind i løbet af i dag.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 53# Los Culés – Nye boller på suppen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #419: 10 Aug 2008, 13:14 »



Hva siger læserne??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010