home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  SønderjyskE-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SønderjyskE-tråden  (Læst 4610 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
SønderjyskE-tråden
« : 11 Jul 2008, 12:38 »

Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet en, så nu opretter jeg en selv. Skulle der findes en tråd lignende, så slet da min Smiley

Selvom jeg er FCK-fan, kan jeg dog ikke lade være med at fryde mig over at SønderjyskE er nået i SAS-ligaen. Jeg bor selv i Haderslev og får endelig fodbolden tæt på igen. SAS-liga fodbold, that is. Og jeg glæder mig.
Ikke fordi jeg spår SønderjyskE den store chance, men fordi jeg endelig slipper for at rejse helt til Kbh, Esbjerg, Odense eller Horsens for at se fodbold hvor der er topniveau.

Jeg ser egentlig kun et problem for at SønderjyskE. Og han hedder Ken Ilsø. En dejlig dygtig fodboldspiller, men desværre også en KÆMPE egoist af rang. Lige får han når Cristiano Ronaldo-niveauet, hvad angår egoisme og usympatisme.

Bl.a. har den knap så kære Ilsø udtalt at, hvis valget stod mellem personlig succes og SønderjyskE's overlevelse, så ville han se på det med egoistiske øjne, og vælge sin egen succes over holdets. Men okay, hvad kan man forvente af en spiller som brugte hele sidste sæson, på at tale sin på diverse Superliga-tophold, og kun spille flot spil i 2/3 kampe?
Logged


Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #1: 11 Jul 2008, 12:46 »

skal helt sikkert et par gange til Haderslev og se noget gude bold, og tror faktisk at SE overrasker alle og er også at finde næste sæson i ligaen Opstemt
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Djævlen
Gæst
 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #2: 11 Jul 2008, 12:47 »

At man tænker på sin egen karriere fremfor en klub, man på forhånd ved, at man kun bliver i et par år, kan jeg ikke se det store problem i. Ken Ilsø har aldrig lagt skjul på, at han ikke ville videre i sin karriere, og det kan derfor ikke komme som nogen overraskelse i SønderjyskE - han vil jo blot fremme sin egen karriere, hvorfor skulle han tænke på om klubben rykker ned? Han vil jo bare frem i sin egen karriere, det synes jeg ikke man kan klandre ham for.

Derudover har SønderjyskE et spændende hold (selvom de nok rykker ned). Jhon Jairo har før været i klubben, men nu er han ældre. Han skulle være et stort talent, der dog ikke har slået igennem endnu, men Carsten Broe plejer at være god til at arbejde med talenter. En spiller som Sölvi er også rigtig god efter hvad jeg har hørt, mens jeg glæder mig til at se, hvad Jesper Jensen og Jesper Kjærulf kan på højeste niveau - Specielt Jesper Jensen må meget, meget gerne få personlig succes Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #3: 11 Jul 2008, 12:53 »

At man tænker på sin egen karriere fremfor en klub, man på forhånd ved, at man kun bliver i et par år, kan jeg ikke se det store problem i. Ken Ilsø har aldrig lagt skjul på, at han ikke ville videre i sin karriere, og det kan derfor ikke komme som nogen overraskelse i SønderjyskE - han vil jo blot fremme sin egen karriere, hvorfor skulle han tænke på om klubben rykker ned? Han vil jo bare frem i sin egen karriere, det synes jeg ikke man kan klandre ham for.

Alt med måde, dog. Men med hans udtalelser, så skider han jo lige op og ned af sine holdkammerater og deres ambitioner. For nogle bliver det at spille SAS-liga, deres karrieres højdepunkt, og når han siger at han heller så klubben rykke ned igen, end at han ikke skulle få succes, ser jeg som kæmpe harmoni-ødelæggelse.

Jesper Jensen er et stor talent, som jeg også glæder mig til. Hans udvikling tager hele tiden til, og fortsætter den i SAS-ligaen når han meget længere end SønderjyskE.
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #4: 11 Jul 2008, 12:57 »

Klart Jesper Jensen er et stort talent. Jeg viste ham uden tvivl store tricks i SFO'en for 10 år siden!
Logged

fam.lau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #5: 14 Mar 2009, 09:13 »

Alt med måde, dog. Men med hans udtalelser, så skider han jo lige op og ned af sine holdkammerater og deres ambitioner. For nogle bliver det at spille SAS-liga, deres karrieres højdepunkt, og når han siger at han heller så klubben rykke ned igen, end at han ikke skulle få succes, ser jeg som kæmpe harmoni-ødelæggelse.

Jesper Jensen er et stor talent, som jeg også glæder mig til. Hans udvikling tager hele tiden til, og fortsætter den i SAS-ligaen når han meget længere end SønderjyskE.
Logged

fam.lau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #6: 14 Mar 2009, 09:16 »

og så noget andet ilsø er ikke en god spiller han kunne ikke slå til nede i holland så han er bar en spiller i sønderjyske og ikke andet
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #7: 14 Mar 2009, 09:31 »

og så noget andet ilsø er ikke en god spiller han kunne ikke slå til nede i holland så han er bar en spiller i sønderjyske og ikke andet

Det var da et dårligt argument. Hjalte Nørregaard slog heller ikke til i Holland, men han er da stadig en af ligaens bedste defensive midtbanespillere. Han var altså kun 19-20 år, da han vendte tilbage til DK.

I samme sammenhæng kunne jeg også slynge et navn ud som Krohn-Dehli, som heller aldrig slog igennem i Holland for alvor.

Ilsø er en rigtig god spiller, og han har heldigvis vist sig at være mere holdspiller, end hvad jeg umiddelbart gav ham kredit for.
Logged


fam.lau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #8: 14 Mar 2009, 09:44 »

hvor har du set det
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #9: 25 Maj 2009, 15:12 »

Jeg er rigtig glad for at SønderjyskE bliver oppe..... Undtagen hvis OB TABER til ACH
Logged

FMFreaks inside you.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE-tråden
« Svar #10: 25 Maj 2009, 15:22 »

Ud af de 3 hold der kæmper om at rykke ned, så håber jeg også helt sikkert at SE bliver oppe. Jeg syntes Carsten Broe (træneren) har en fed attitude og så kæmper alle godt!  Jeg kan ikke helt sige hvorfor men jeg syntes faktisk rigtig godt om SE Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010