home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Wolverhampton Wanderers tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers tråden  (Læst 4689 gange)
Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Wolverhampton Wanderers tråden
« : 12 Jul 2008, 01:24 »

Ja... Vi skal da ha' en Wolves tråd, og jeg forventer at der bliver en masse gode debatter her, og jeg håber da vi er et par stykker som holder med den klub som dominerede den internationale fodboldscene i 50'erne.

Vi kan da starte med at diskutere tranfervinduet indtil videre.

20 årige Richard Stearman, som vandt både Player of the Year og Players player of the Year i Leicester i sidste sæson. Et rigtig godt køb som jeg tror kan gå ind i start-11'eren allerede nu og erstatte Gary Breen som er røget til Hereford.

Sam Vokes 18 årigt kæmpetalent som var fast mand i Bournemouth i sidste sæson, og har scoret 16 mål i alt for dem.

23 årige David Jones fra Preston som vi har kastet 1 mio pund efter. Et spændende indkøb som kommer til at kæmpe om pladserne på den centrale midt sammed med Olofinjana og David Edwards og til dels Karl Henry.

Nu linkes vi så med Rudolf "Rudi" Scácel som i øjeblikket er på løn i Hertha Berlin fra Southampton.

Spændende med Rudolf Skácel. Selvom det nok bare er rygter, ville det være en fantastisk mulighed for at få noget af den erfaring ind på holdet som Mick McCarthy jo efterlyser. Og erfaring må man sige han har, efter ophold i både Slavia Prague, Marseille, Panathinaikos, Hearts og Hertha Berlin. Og med Skácel kan man også undgå at få erfaringen udelukkende gennem gamle udkørte "stjerner", da Skácel jo først fylder 29 på torsdag.

Lækkert endelig at komme af med Eastwood. Dermed ikke sagt at jeg ikke gerne så ham i start-11´eren hver gang, men hans tilstedeværelse i klubben har jo fuldstændig splittet fanklubben op i to grupper. Freddy lovers contra Freddy haters. Når det er sådan det skal være, så er det nok bedst at få ham skudt af. Synes godt nok prisen er aaalt for lav. Hvordan kan man tabe penge på en som Coventry kalder: "Bedste indkøb siden vi (red. Coventry) var i Premier League". Det er altså siden 2001 !!!
Apropos Freddy, som jeg i øvrigt ønsker alt mulig held og lykke i Coventry, så tror jeg vi har vores egen lille Freddy Eastwood på vej i Sam Vokes. Han er altså kun 18 år gammel og ser rigtig spændende ud allerede. Se fx denne video med målene fra hans Bournemouth-tid:
http://www.youtube.com/v/XoOe_kGebEA
Tjaa målnæse det må man da sige han har.

En sjov ting er faktisk at både Freddy og Sam kun kan spille for Wales fordi de begge har en bedstefar som oprindeligt var fra Wales.
En anden sjov ting er de begge har scoret et mål på under et minut i en debutkamp.
Freddy scorede sit første af tre mål efter 7,7 sekunder i sin debutkamp for Soutend.
Sam scorede efter 36 sekunder i sin debutkamp for Wales´ U21 landshold.

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #1: 12 Jul 2008, 01:39 »

Sam Vokes' mål efter 1:30 min. (i videoen) er klasse!

Peace
Logged


Arsenal Football Club


Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #2: 12 Jul 2008, 01:40 »

Ja det var også det jeg selv studsede over.. Det er pisse nice Opstemt
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #3: 12 Jul 2008, 18:03 »

Nu må der altså gerne ske noget med vores tranfer-listede spillere. Der er da nok at vælge imellem skulle man mene:

Rob Edwards
Darren Ward
Olofinjana
Darren Potter
Denes Rosa
Jay Bothroyd
Stephen Elliot

Hvis vi ikke får skudt nogen af dem af så kan det godt være at løn-budgettet kommer til at stramme lidt i den kommende sæson.

Ved ikke helt med Olofinjana. Han er helt klart en klassespiller. Og det er jo heller ikke dårligt at have en Nigeriansk landsholdsspiller. Men hvis man kan få omkring 30 mio kr. for ham, så kan man jo også få en masse blandet guf for det.
Men det er jo ikke så meget at gøre ved det. Han havde en klausul i hans kontrakt som gjorde at han ville blive sat på tranferlisten hvis ikke Wolves rykkede op i Premier League i den netop overståede sæson.

>Glæder mig virkelig til sæsonen starter.
Jeg håber vi taber de første 6 kampe i streg så Mick "no clue" McCarthy kan få sparket, og efter det tror jeg virkelig vi har et hold der kan gå efter direkte oprykning i år. Altså top 2. Det skal nok blive spændende.

UP THE WOLVES!!
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #4: 24 Sep 2008, 00:04 »

Kæft det kører bare nu.
Det er godt nok tidligt at sige men vi er på vej mod Premier League efter de syv første kampe har budt på seks sejre og en uafgjort, samt en målscore på 21-7.

Og hvem havde troet at ligaens topscorer med 6 mål i 7 kampe skulle være den gamle Århus fremad-spiller(!)Huh


Hvis vi kan fortsætte med at spille så flot fodbold som vi gør nu, så ser fremtiden godt nok lys ud Opstemt
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #5: 03 Maj 2009, 15:38 »

Som jeg spåede for over et halvt år siden, så gik det hen og endte rigtig godt for Wolves.
Nu hvor der er én kamp tilbage i sæsonen, har vi hele 7 point ned til andenpladsen Birmingham.
Mange kritikere har været efter Wolverhampton Wanderers i år og sagt at oprykningen, og førstepladsen, udelukkende skyldes svag modstand fra de andre Championship-tophold i år. Reading og Birmingham. Men hvis vi kigger på stillingen, så har Wolves altså 87 point nu, og med en kamp igen har de mulighed for at slutte på 90 point. Sidste år vandt ærkerivalerne fra West Bromwich rækken med blot 81 point, og året før var det Sunderland der kunne stikke afsted med pokalen med 88 point. Så jeg synes uden tvivl at sejren har været i orden.
Nu skal blikket rettes mod næste sæson. Mod Premier League.
Der har været mange rygter om hvilke spillere der skal have hjemmebane på Molineux i næste sæson, og rygterne har gået på Sami Hyypiä , Damien Duff, Fraizer Campbell, Mancienne og mange andre.
Vi får i hvert fald brug for god oprustning inden sæsonstart hvis vi ikke skal ryge ud med brag. Der skal bruges forstærkninger i midterforsvaret, i angrebet og især på midtbanen.
Vi har dog også nogle spillere som sagtens kan klare sig i Premier League fx.
Sylvain Ebanks-Blake
Michael Kightly
Matt Jarvis
Kevin Foley
Wayne Hennessey
Richard Stearman
og til dels Andrew Keogh.

Jeg glæder mig utrolig meget til den kommende sæson hvor der forhåbentlig bliver stor mulighed for at følge de orangeklædte på diverse tv-kanaler og pubs.

Up the Wolves !
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #6: 25 Maj 2009, 15:18 »

Forresten, kan jeg også godt lide at følge Wolves. Og nu da de kommer i Premier League fra næste sæson, bliver det jo lidt nemmere Thumbs Up
Jeg glæder mig til at se, hvad Wolves præsterer på transfermarkedet Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers tråden
« Svar #7: 25 Maj 2009, 15:24 »

Ja jeg har det på samme måde som DM, følger lidt med i hvordan det går Wolves og er rigtig glad for de er rykket op, det bliver rigtig spændende tror jeg Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010