home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98651 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #30: 21 Jul 2008, 22:33 »

@John Spurs
Jeg er næsten enig, ville nok give Zaza 3 point. Jeg syntes han er en rigtig god målmand, med meget erfaring.

Jeg synes Stephan Andersen gennem det sidste halve år har vist et utroligt højt niveau, men der er ingen tvivl om, at de to ligger meget tæt, men valget faldt ud på Stephan, da hans blundere til dels har kunne tilskrives et skiftende forsvar, hvor rytmen på ingen måde blev indarbejdet, hvorimod Zaza har haft et meget stabilt forsvar foran sig.

Rigtig god initativ. Sådanne lister kan jo altid disukteres. F.eks. vil jeg slet ikke smide Stephan a. over Zaza. Ellers ser den fin ud.

De blundere du skriver ved Zaza synes jeg Stephan har leveret nogle flere af i sin tid i Brøndby,.

Som jeg skriver ovenover, så tilskriver jeg Stephans blundere, at han har haft et meget skiftende forsvar foran sig, men igen, de to ligger meget tæt, men i min vurdering faldt det ud til Stephans fordel, at han har haft en "bagdel" i et meget skiftende forsvar uden rytme og indbyrdes forståelse.

Men det er selvfølgelig en individuel vurdering, hvorfor jeg også håber vi muligvis kan få lidt debat igang, hvis der er noget man ikke er enig i Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #31: 21 Jul 2008, 22:44 »

Jeg er rimelig enig med dine karakterer til målmænd, (for øvrigt et ret fed tråd du har skabt!), dog synes jeg måske at Onyszko ikke fortjener en 5'er. Han er rimelig stabil, og blandt de bedste målmænd i sas-ligaen, men om han er 2 points bedre end Andersen, og 1 point bedre end Christiansen ved jeg ikke helt. Men siden 4 pil op ikke eksisterer, er det måske passende med 5? Hmm, jeg fik vist skrevet et indlæg uden så meget indhold Opstemt

3 til Andersen er sådan set fint nok. Han er blevet væsenligt bedre i de sidste par måneder, og det er efterhånden længe siden han har droppet. I starten droppede han jo mindst én gang pr. kamp...

Heinze og Zaza har jeg sådan set ikke set spille så mange kampe, så der har jeg ingen mening.

Glæder mig til dine venstre backs! Viva Thomas Rasmussen!


Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #32: 21 Jul 2008, 22:48 »

Jeg er rimelig enig med dine karakterer til målmænd, (for øvrigt et ret fed tråd du har skabt!), dog synes jeg måske at Onyszko ikke fortjener en 5'er. Han er rimelig stabil, og blandt de bedste målmænd i sas-ligaen, men om han er 2 points bedre end Andersen, og 1 point bedre end Christiansen ved jeg ikke helt. Men siden 4 pil op ikke eksisterer, er det måske passende med 5? Hmm, jeg fik vist skrevet et indlæg uden så meget indhold Opstemt

3 til Andersen er sådan set fint nok. Han er blevet væsenligt bedre i de sidste par måneder, og det er efterhånden længe siden han har droppet. I starten droppede han jo mindst én gang pr. kamp...

Heinze og Zaza har jeg sådan set ikke set spille så mange kampe, så der har jeg ingen mening.

Glæder mig til dine venstre backs! Viva Thomas Rasmussen!

Tror man kan forvente sig en overraskelse på vensteback, og der kan vi formentlig få en god debat igang. For der er sikkert mange, som ikke vil være enige med mig - så må vi bare se om det er farvede briller der gør sig gældende, eller hvad det er som spiller ind her Smiley

Men ang. Onyszko, så har han en udstråling og karisma, som kan trække enhver spiller med op, og hive folk op ved hårrødderne, og samtidig en, som man formentlig ikke vil stå overfor som målmand. Det ser jeg ikke hos JC og SA.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 22:49 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bave
Gæst
 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #33: 21 Jul 2008, 22:49 »

Tror man kan forvente sig en overraskelse på vensteback, og der kan vi formentlig få en god debat igang. For der er sikkert mange, som ikke vil være enige med mig - så må vi bare se om det er farvede briller der gør sig gældende, eller hvad det er som spiller ind her Smiley

Så er det vel en Brøndby spiller Rullende Øjne
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #34: 21 Jul 2008, 22:53 »

Så er det vel en Brøndby spiller Rullende Øjne
Nej, det er sikkert Nicklas Jensen funny funny funny 
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #35: 21 Jul 2008, 23:06 »

Tror man kan forvente sig en overraskelse på vensteback, og der kan vi formentlig få en god debat igang. For der er sikkert mange, som ikke vil være enige med mig - så må vi bare se om det er farvede briller der gør sig gældende, eller hvad det er som spiller ind her Smiley

Men ang. Onyszko, så har han en udstråling og karisma, som kan trække enhver spiller med op, og hive folk op ved hårrødderne, og samtidig en, som man formentlig ikke vil stå overfor som målmand. Det ser jeg ikke hos JC og SA.

Det må da også give lidt, at ens telefonsvarer engang, hvis ikke stadig?, er "Du har ringet til danmarks bedste målmand...." Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #36: 21 Jul 2008, 23:09 »

At sige Lasse Heinze er den dårligste målmand af de fem hold er efter min mening helt hen i vejret. Sådan som Lasse stod efter Raska blev skadet var helt forrygende. Han lukkede næsten ingen mål ind de kampe hvor han stod mellem stængerne. Han er efter min mening bedre end Stephan og Karim. Desuden er han utrolig ung og fremtidens mand.

Min mening:

FCK: 5 - Jesper er helt klart den bedste målmand i DK pt, hvilket han han bevist med en plads på landsholdet og som han stod i Champions League er der vist ingen tvivl.

OB: 4 - Arek han vist sig at være en meget stabil målmand som er blevet bedre med årene.

FCM: 3 - Som sagt ovenfor omkring Lasse.

AAB: 2 - Karim synes jeg ikke specielt meget om, han har haft nogle utrolige svære år, men var bestemt en vigtig faktor i AAB guldkamp.

BIF: 1 - Da BIF købte Stephan tænkte jeg, sikke et godt køb. Men sådan som han har stået lige siden han er kommet til har jo været elendigt for at sige det lige ud. Han har lavet alt for mange fejl og kostet en masse mål.

Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #37: 21 Jul 2008, 23:11 »

Nej, det er sikkert Nicklas Jensen funny funny funny 

eller en Christhoper Poulsen som er den bedste venstre back i SAS-Ligaen  Wink

@JS

Hvem er du fan af i sas-ligaen ?
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #38: 21 Jul 2008, 23:14 »

At sige Lasse Heinze er den dårligste målmand af de fem hold er efter min mening helt hen i vejret. Sådan som Lasse stod efter Raska blev skadet var helt forrygende. Han lukkede næsten ingen mål ind de kampe hvor han stod mellem stængerne. Han er efter min mening bedre end Stephan og Karim. Desuden er han utrolig ung og fremtidens mand.

Min mening:

FCK: 5 - Jesper er helt klart den bedste målmand i DK pt, hvilket han han bevist med en plads på landsholdet og som han stod i Champions League er der vist ingen tvivl.

OB: 4 - Arek han vist sig at være en meget stabil målmand som er blevet bedre med årene.

FCM: 3 - Som sagt ovenfor omkring Lasse.

AAB: 2 - Karim synes jeg ikke specielt meget om, han har haft nogle utrolige svære år, men var bestemt en vigtig faktor i AAB guldkamp.

BIF: 1 - Da BIF købte Stephan tænkte jeg, sikke et godt køb. Men sådan som han har stået lige siden han er kommet til har jo været elendigt for at sige det lige ud. Han har lavet alt for mange fejl og kostet en masse mål.

Dejligt med endnu et indlæg, som ligger op til debat. Det er selvfølgelig en objektiv vurdering, men jeg mener ikke at Lasse Heinze har det samme niveau som de fire andre. Hans højde er en stor svaghed hos ham, selvom han kompencere godt ved det med sin hurtighed på stregen. Der er da heller ingen tvivl om, at han havde den vildeste dobbeltredning i Parken.

Ang. Onyszko, så har hans karisma og udstråling været afgørende for, at han, i en tæt kamp med Jesper Christiansen, har taget førstepladsen. Jeg mener uden tvivl, at han har det ekstra, som vi indimellem mangler hos de danske målmænd. Det som vi dog havde i Peter Schmeichel, nemlig at du som angriber næsten er bange for at afslutte når du først kommer ind til ham.

Stephan Andersen har spilelt sig gevaldigt op det sidste års tid, derfor forstår jeg ikke du siger, at han har stået sådan lige siden. Igen tilskriver jeg mange af hans startvanskeligheder, at han kom ind på et hold i ubalance, og hvor der hele tiden var udskiftninger i forsvarskæden.

eller en Christhoper Poulsen som er den bedste venstre back i SAS-Ligaen  Wink

@JS

Hvem er du fan af i sas-ligaen ?

Jeg holder med Brøndby Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #39: 21 Jul 2008, 23:41 »



Efter en andenplads på målmandsposten, så kravler FCK op på førstepladsen på venstrebacken. Det svenske stortalent Oscar Wendt blev hentet til København med et stort forventningspres, men den unge back formåede ikke at leve op til det i starten, hvilket førte til, at Niclas Jensen tog pladsen. Efterfølgende har svenskeren dog slået den tidligere danske landsholdsspiller af, og viser nu for alvor hvorfor FCK hentede ham til København. 5 point til Wendt og FCK.

Hos AaB har de en landsholdskandidat i Michael Jakobsen. Personligt undre jeg mig meget over, at det store talent endnu ikke har været udtaget til A-landsholdet, selvom man der har en Thomas Rasmussen som gør det godt. Men Michael J har både fysikken og teknikken til at være med på højeste niveau. Det er dog ikke nok til at hive fem point i land i duellen. Han må nøjes med andenplads og 4 point. Grunden her skal findes i, at han ofte er inden og overtage i midterforsvaret ved skader, og derfor aldrig får en 100% rytme som venstreback.

På andenpladsen kommer Niclas Jensens arvetager på det danske landshold. Thomas Rasmussen startede i Brøndby på venstrekanten, men er siden hen blevet omskolet til venstreback, og han har, efter en omstillingsperiode, siden vist storspil på backen. Det var dog ikke nok til at tage alle fem point, men i stedet bliver det til en tredjeplads og tre point, men det er i tæt kamp med de to foranliggende.

Han var længe udset til landsholdets nye venstreback, men efter debuten gik Chris Sørensen lidt ud i glemslen, selvom han stadig holdt et højt niveau. Han var blevet overhalet indenom af Thomas Rasmussen, som også ender foran den fynske venstreback i denne duel. Dermed bliver det til en plads i midterfeltet for Chris, som henter to point hjem til OB.

Christopher Poulsen viste et fighter hjerte af rang i Viborg, og har fortsat det hos rivalerne fra FC Midtjylland. Han har flere gange været på tale til det danske landshold, men endnu er det ikke blevet til debut for den sindige jyde, som tidligere er blevet sendt mod tyrkisk fodbold. Et skifte som dog ikke blev til noget. Han får dog kun ét point til den ambitiøse klub.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #40: 21 Jul 2008, 23:43 »

Glæder mig til at se Bøgelund få 5 point som højreback Opstemt

Men ellers er det er fantastisk stykke arbejde, KIU!
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #41: 21 Jul 2008, 23:44 »

undskyld jeg siger det, men du har virkelig taget fejl mht. wendt og jakobsen. Synes Jakobsen er meget bedre end Wendt, og det samme er Thomas Rasmussen. Det er min mening.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #42: 21 Jul 2008, 23:46 »

Fantastisk projekt og meget spændende. Det er rigtig god læsning og indtil videre er jeg helt enig i din vurdering, men jeg skal nok råbe op når jeg er uenig  Wink

KIU JS, du gør et super stykke arbejde!  Thumbs Up

EDIT: I øvrigt står der "fysisk" 2 gange i det nederste billede. Måske har jeg misforået det?  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 23:47 af sheriffen87 » Logged


Bave
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #43: 21 Jul 2008, 23:49 »

Fantastisk projekt og meget spændende. Det er rigtig god læsning og indtil videre er jeg helt enig i din vurdering, men jeg skal nok råbe op når jeg er uenig  Wink

KIU JS, du gør et super stykke arbejde!  Thumbs Up

EDIT: I øvrigt står der "fysisk" 2 gange i det nederste billede. Måske har jeg misforået det?  Rullende Øjne

Helt Enig Smiley
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #44: 21 Jul 2008, 23:49 »

Fysisk forsvar og fysisk angriber Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010