home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 651 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98647 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #165: 22 Jul 2008, 21:19 »

Midterforsvarene er jeg sku ikke helt enige på. Califf er en rigtig god ledertype, men nogen fremragende forsvarer synes jeg kke er han er. Jeg synes Olfers spillede bedre i den sidste periode i AaB og burde have 3 point. Anders Møller burde skifte med Max og tage 5 point. Max skal så have 4 og Ulrik 2. Grundstenen i ligaens bedste forsvar.

Jon Jönsson synes jeg burde ligge højere som spillende forsvarer. han er tidligere offensiv midt, og i det korte tid jeg har set ham, har han haft et par fremragende tværafleveringer over en halv bane. Ellers mener jeg at Zanka burde ligge over Reid. Har set Reid nogle gange de seneste år og jeg mener ikke at han er bedre end Zanka.

Logged

It's gonna be legendary

BenMusalho
Gæst
 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #166: 22 Jul 2008, 21:23 »

Denne her kom op et par timer efter, men det sjove var bare, at jeg allerede inden han smed den op havde lavet den første del - altså målmændene, samt et par andre pladser, hvor jeg var sikker på at spillerne startede inde. Resten ventede jeg på, at nogle fans herinde, samt på MSN, kom med en startopstilling, da jeg gerne vil bedømme dem cirka ud fra den forventede startopstilling:)
Hov! Troede det var den 21. i dag.. Ok..
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #167: 22 Jul 2008, 21:28 »

Og så bliver det fedt, når de andre hold får baghjul på midtbanen, hvor jeg mener vi har den stærkeste i ligaen!

Se, der mener jeg netop at FCM har klart den stærkeste midtbane i ligaen Wink
Logged



Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #168: 22 Jul 2008, 21:29 »

Se, der mener jeg netop at FCM har klart den stærkeste midtbane i ligaen Wink

Jaa og jeg så FCK fan synes faktisk det er OB  Wink
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #169: 22 Jul 2008, 21:49 »

Både Reid og Zanka ligger lige på grænsen mellem talent og god spiller. Jeg mener bare at når man bliver udtaget af det australske landshold, hvilket er bedre end det danske, er man klassespiller. Synes Beauchamp burde ligger mindst 3'er, og det samme med Jonsson. Hverken Reid eller Zanka fik vanvittigt mange kampe sidste sæson, hvorimod at Beauchamp og Jonsson var fast mand.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #170: 22 Jul 2008, 22:00 »

Sorry, men her stoppede min interesse for listen, det her er jo fuldstændig væk.
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #171: 22 Jul 2008, 22:02 »

Du kan ikke mene at Ried er en spillende forsvars spiller, og det siger jeg med FCM brillerne på. Han er god til det defensive, men at bringe bolden frem kan han ikke. Det er vores backs der skal føre bolden frem og ikke Ried..

Men ellers god gennemgang(Ikke enig i vurderingen af C. Poulsen)
Logged

Arsenal!

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #172: 22 Jul 2008, 22:02 »

Både Reid og Zanka ligger lige på grænsen mellem talent og god spiller. Jeg mener bare at når man bliver udtaget af det australske landshold, hvilket er bedre end det danske, er man klassespiller. Synes Beauchamp burde ligger mindst 3'er, og det samme med Jonsson. Hverken Reid eller Zanka fik vanvittigt mange kampe sidste sæson, hvorimod at Beauchamp og Jonsson var fast mand.
Har du nogensinde set Beauchamp?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #173: 22 Jul 2008, 22:03 »

Sku spændende er helt bidt af disse lister Smiley update? Wink Wink Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #174: 22 Jul 2008, 22:05 »

Både Reid og Zanka ligger lige på grænsen mellem talent og god spiller. Jeg mener bare at når man bliver udtaget af det australske landshold, hvilket er bedre end det danske, er man klassespiller. Synes Beauchamp burde ligger mindst 3'er, og det samme med Jonsson. Hverken Reid eller Zanka fik vanvittigt mange kampe sidste sæson, hvorimod at Beauchamp og Jonsson var fast mand.

Sjovt nok var Jönsson ikke fast mand i sidste sæson  Tunge Han spillede faktisk kun 1 kamp  Tunge
Beauchamp var heller ikke fast mand. Han fik kun 12 kampe og så er man ikke fast mand.

Du skal vidst lige tjekke dine facts først.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #175: 22 Jul 2008, 23:57 »

Udover, at jeg ikke kender så meget til diverse nyindkøb i ligaen (Beauchamps, Jon Jönsson) så er jeg meget enig i vurderingen. Som FCK-fan er det Laursen og Zanka jeg bedst kan forholde mig til i forhold til de andre, og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at både Laursen og Zanka hører til på en flot tredje-plads eller en kneben fjerde-plads, i forhold til alle de andre.
Laursen er ikke helt i omdriejninger, og Zanka laver en gang imellem hovedløse handlinger, der bærer præg af manglende rutine. Og så er jeg generelt enig i det du har skrevet.

Ser frem til, at midtbanen bliver vurderet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #176: 23 Jul 2008, 00:01 »

Rigtig flot arbejde JS, virkelig!

Din vurderinger kan vi alle være uenige i, og det er vi sikkert også. Olfers som nummer sjok i den kategori du samme ham i var forventet. Olfers er en meget atypisk forsvarsspiller, som er meget svær at sætte i en kategori. Derfor ser man også, at dem der ikke ser ham stort set hver anden weekend, har det forkerte indtryk af ham, efter min mening. Olfers er i mine øjne, som muligvis er farvede, en rigtig god forsvarer. Han er hurtig og rimelig hovedstødsstærk. Hans placeringsevne giver ham en fordel i forhold til mange angribere. At han så er en forsvarer der kan finde på at tage chancer i det opbyggende spil er selvfølgelig noget man kan vurdere på, men jeg syntes at det er et faktum, at i det dfensive arbejde er han en meget stabil herre.

Bøgelund efter Kolja Afriye er efter min mening ikke korrekt, men kan godt se hvorfor det er sådan. Kun få kender til Kaspers niveau pt., jeg vil våge at påstå, at jeg kender ham nogenlunde allerede. Jeg har hørt og set lidt fra hans træninger med AaB, set nogle af hans få kampe for Gladbach, og så var jeg på stadion og se ham i søndags. Manden holder stadig landsholdsklasse i mine øjne. En meget komplet højreback, der laver utrolig få fejl, og laver han så endelig, så ofre han sig 100% for at rette op på fejlen.

Zaza er jeg meget enig med dig i, han er utrolig usikker i målet, ikke alle ligger mærke til hans små fejl som tit er tæt på at koste, men de er der, faktisk i rimeligt stort antal.

Beauchamps placering kan og skal ikke diskuteres, da du sikkert ikke kender ham. Ham har jeg også tjekket lidt op på, da AaB købte ham, og ud fra hvad jeg har set, er han om et halvt år klart i spidsen.

Men som sagt leverer du et lækkert stykke arbejde, og dejligt med noget der ligger op til debat. Mit indlæg vil jeg dog ikke forsvarer hvis der er nogen der vil debattere på det, syntes jeg har forklaret hvorfor jeg mener som jeg gør.

Keep up the good work!

PS. AaB er stadig de bedste!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #177: 23 Jul 2008, 00:02 »

jeg er også FCK, men ser bare på realiteterne, og siger at jeg mener ikke Zdenek er den bedste. Dertil er han bare ikke god nok defensivt, og jeg mener at Bøgelund, er en bedre back end ham. offensivt udligner de hinanden, men bøgelund er bare stærkere defensivt

Der har du misforstået (og når jeg ser hvad jeg skrev, kan jeg godt se hvorfor. Det var en dum formulering). Det var ikke fordi jeg ville fremhæve FCK som det bedste hold og Pospech som den ubestridt bedste. Det var bare for at undgå at nogen begyndte at skrive, at jeg som FC-fan bare ville have dem op i toppen. Selvom om FC er mit hjertehold, så kan jeg stadig godt se, at der er fantastiske spillere i andre klubber. Det var på ingen måde ment som om, at jeg ikke ville høre på andres meninger.  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'spillendeforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #178: 23 Jul 2008, 00:16 »



Rigtig mange penge har FC Midtjylland smidt efter Jonas Borring, men efter min mening er disse penge givet godt ud. Han viste i sidste sæson, at han om nogen kan være en kreativ kraft på banen, og han kan ene mand skabe chancer ud af noget nær ingenting. Nu kommer han til en klub med et mål om mesterskabet inden 2011, så det bliver spændende at se, om Borring viser sig pengene værd for den ambitiøse klub. Fem point herfra til FCM, som jeg mener har gjort et rigtig godt, men meget dyrt, indkøb.

Atiba Hutchinson slider sig lige netop ind på en andenplads. Han har vist et teknisk niveau som ikke mange andre i SAS Ligaen kommer op på, men spørgsmålet er, om han vil holde det samme høje niveau i år, efter som han flere gange har ytret ønske om at komme til udlandet, mens FCK har forlangt for mange penge for canadieren. Man kan omvendt sige, at hvis han vil til udlandet, så skal han holdet det høje niveau, og hvis han gør det, så er han en af de farligste spillere på venstrekanten i den danske liga.

Han fik ikke meget spilletid i Vitesse, man nåede alligevel at vise hans klasse i nogle få kampe, men inden da var han den, måske, bedste venstrekant i den danske liga. Kan Anders Due komme op på niveauet fra FC Nordsjælland tiden, så er der ingen tvivl om, at AaB her har en af de bedste kantspillere i ligaen, og en spiller der på sine bedste dage kan udfordre Borring og Atiba i kampen om topplaceringerne. Tre point til AaB og Due.

Brøndby har hentet endnu en spiller ind. Jan Kristiansen er vendt tilbage til danske fodbold efter et lidet succesfuldt ophold i tyske Nürnberg. Hans nuværende niveau er svært at spå om, og derfor er han placeret nede på en fjerdeplads. Der er ingen tvivl om, at kommer han op på det niveau som han havde inden han tog til Tyskland, så har Brøndby gjort et ekstremt godt indkøb, men samtidig har man et dilemma, da Kasper Lorentzen spiller samme plads. Men hvis han kommer op på sit gamle niveau, så kan han også snige sig højere op i pointene.

Sidst, og mindst af højde, finder vi OBs Johan Absalonsen, som skal forsøge at løfte arven fra Jonas Borring. Mod Aston Villa opnåede Absalonsen store roser, og kan han holde det niveau, så kan han blive vigtig for OBs hold, men omvendt, så har han ikke samme klasse som de fire andre i denne duel, men han er stadig ung, og kan udvikle sig yderligere.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #179: 23 Jul 2008, 02:37 »

Det her er bare en teori, men giver du bevidst BIF spillerne lave karaktere, så folk ikke vil klantre dig for at vurdere med Brøndby-briller? Det lyder måske lidt hårdt, men jeg begynder at synes det går den forkerte vej i en ellers glimrende tråd. Og det er ikke fordi jeg er Brøndby fan.

Jeg ved godt at de her vurderinger ville variere enormt fra bruger til bruger, men jeg synes trods alt at karaktererne begynder at halte lidt. Det er selvfølgeligt svært at vurdere spillere som f.eks. Beaucamp, Jónsson og Jan K fordi de ikke har spillet så meget, men det er svært at tro på karaktererne når spillere, som umiddelbart bliver vurderet som succes-køb, får lave karaktere fordi du ikke har et grundlag at vurdere den på, og at de derfor ikke bør have top-karaktere. Jeg ved ikke hvilket ord jeg skal bruge, troværdighed du'r ikke helt, men der er ligesom noget galt med den her "vurdering", siden nye køb får de laveste karaktere. Så får man jo ikke helt dannet sig et overblik over det hold der står stærkest...

Men ellers en spændende tråd, der skaber en masse debat. F.eks. fra folk som mig som egentligt burde ligge i sin seng nu. Lad ikke kritikken slå dig helt ud, enhver bruger der lavede sådan en tråd ville sikkert blive sagt imod...
« Seneste Redigering: 23 Jul 2008, 02:39 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010