home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98657 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #180: 23 Jul 2008, 03:19 »

Fantastisk arbejde som alle andre os siger, men er slet ikke enig i det du har givet indtil videre. Men er lidt små træt nu, så kommer med min mening når jeg står op. (16:00 Opstemt )


Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #181: 23 Jul 2008, 09:36 »

Med hensyn til Jan Kristiansen er jeg enig i din vurdering til et to tal. Jeg håber for dansk fodbolds skyld at han kan få et 5 tal næste år, men jeg syntes igen det kan gå begge veje. Han kan blive en kæmpe gevinst for Brøndby, men han kan også sagtens skuffe.
Jeg tror i øvrigt også at Absalonsen vil få en stor sæson, men fair nok at han ikke er højre placeret på listen endnu.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #182: 23 Jul 2008, 09:41 »

Jeg glæder mig sådan set bare over at vi har 4 så stærke venstrekants spillere med dansk pas.
Jan Kristiansen, Jonas Borring, Anders Due og Johan Absalonsen. Klassespillere imo.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #183: 23 Jul 2008, 10:06 »

Denne gang rammer du totalt plet, JS. Jeg har ikke en finger at sætte på din vurdering Thumbs Up Ja, som Django siger, så er det 4 danske klassespillere, og det kan også glæde mig. Denne tråd har unægteligt startet en hed debat! Keep up the good work, Spurs.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #184: 23 Jul 2008, 10:09 »

Ja, nu begynder det at ligne noget Wink
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #185: 23 Jul 2008, 10:35 »

Her er jeg 100% enig. Hutchinson og Borring er i mine øjne bedre end resten af feltet, og Borring har det nøk af stabilitet jeg har savnet hos Hutch sidste sæson. Han havde en tendens til at fighte for at fighte, og mistede overblikket i store perioder af kampene.

Due er en klasse-spiller, men jeg synes ikke han er bedre end de to ovenstående. Kristiansen er ligeledes en god spiller, men jeg synes ikke han er i top-2. Men han kunne måske kæmpe om tredje-pladsen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #186: 23 Jul 2008, 15:01 »

Jeg glæder mig sådan set bare over at vi har 4 så stærke venstrekants spillere med dansk pas.
Jan Kristiansen, Jonas Borring, Anders Due og Johan Absalonsen. Klassespillere imo.

Ja, så må vi se hvem Morten Olsen har tænkt sig skal erstate Martin Jørgensen i fremtiden.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #187: 23 Jul 2008, 16:15 »

Det her er bare en teori, men giver du bevidst BIF spillerne lave karaktere, så folk ikke vil klantre dig for at vurdere med Brøndby-briller? Det lyder måske lidt hårdt, men jeg begynder at synes det går den forkerte vej i en ellers glimrende tråd. Og det er ikke fordi jeg er Brøndby fan.

Jeg ved godt at de her vurderinger ville variere enormt fra bruger til bruger, men jeg synes trods alt at karaktererne begynder at halte lidt. Det er selvfølgeligt svært at vurdere spillere som f.eks. Beaucamp, Jónsson og Jan K fordi de ikke har spillet så meget, men det er svært at tro på karaktererne når spillere, som umiddelbart bliver vurderet som succes-køb, får lave karaktere fordi du ikke har et grundlag at vurdere den på, og at de derfor ikke bør have top-karaktere. Jeg ved ikke hvilket ord jeg skal bruge, troværdighed du'r ikke helt, men der er ligesom noget galt med den her "vurdering", siden nye køb får de laveste karaktere. Så får man jo ikke helt dannet sig et overblik over det hold der står stærkest...

Men ellers en spændende tråd, der skaber en masse debat. F.eks. fra folk som mig som egentligt burde ligge i sin seng nu. Lad ikke kritikken slå dig helt ud, enhver bruger der lavede sådan en tråd ville sikkert blive sagt imod...

Beauchamp og Jon er udelukkende fordi jeg ingenting ved om dem, derfor er det for nuværende placeret i bunden. Det kan meget vel ændre sig, og hvem ved, om jeg ikke laver en helt ny vurdering, når vi er halvvejs i sæsonen. Så kan det jo være, at jeg kan se tilbage på dette med et lille smil og tænke. Jeg fik ret - eller undre mig over, at jeg ramte så meget forkert.

Jan K vil jeg ikke placere højere pt. Jeg mener slet ikke han som kant har det samme drive som de tre andre. Han kommer måske til at score flere mål end de andre, men en decideret kantspiller har jeg svært ved at se ham som. Og hvis Brøndby holder fast i diamanten, så bliver han da heller ikke en decideret kantspiller, men nok nærmere som Holmén, der bevæger sig meget rundt, og så kan han pludselig komme højere op i kampen med de tre andre. Det har ikke noget at gøre med, at jeg kategorisk giver Brøndby spillerne lave karaktere. Jeg mener bare ikke, at holdet for nuværende er stærkere, men det kan jo komme(forhåbentlig), når holdet er sammenspillet.
Desuden spillede Jan K mere back end midtbane i Nürnberg, hvorfor han også har brug for tid til at indstille spillet på midten igen.

Men bliver bestemt ikke slået ud - er bare glad for, at der er nogen som er uenige, så vi kan få en debat ud af mine vurderinger Opstemt

Ja, så må vi se hvem Morten Olsen har tænkt sig skal erstate Martin Jørgensen i fremtiden.

Ja ham kan man aldrig regne med Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #188: 23 Jul 2008, 17:17 »

Olsen VAR muligvis den bedste træner i Danmark.

Men idag ville jeg sige at både Kent Nielsen og Morten Wieghorst kunne gøre et lige så godt stykke arbejde. Kent Nielsen er en mester i at tilpasse sin taktik efter det spillemateriale han har til rådighed. Og Wieghorst formår at motivere sine spillere utrolig godt.

Olsen har spillet med den samme taktik siden han blev landstræner for næsten et årti siden. Jeg tror de andre hold HAR læst hans taktik efterhånden  Wink Han er uden tvivl dygtig, men der skal fornyelse til landsholdet. Spillerne er muligvis ikke de bedste i verden, men materialet er dog godt nok til de store turneringer. I hvert fald til gruppespillet  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #189: 23 Jul 2008, 21:18 »

Flere kommentarer til denne ?? Ellers smider jeg den næste op så snart jeg er hjemme fra fødselsdag!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #190: 23 Jul 2008, 23:07 »

Flere kommentarer til denne ?? Ellers smider jeg den næste op så snart jeg er hjemme fra fødselsdag!

Du smider bare en ny op  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ben92
Gæst
 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #191: 23 Jul 2008, 23:24 »

Synes jeg også du skulle gøre Opstemt
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #192: 23 Jul 2008, 23:25 »

Flere kommentarer til denne ?? Ellers smider jeg den næste op så snart jeg er hjemme fra fødselsdag!

Bare op med den Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #193: 24 Jul 2008, 00:25 »



Det er efterhånden bevist, at alle bliver gode ved siden af Thomas Augustinussen. Senest er Kasper Risgård blomstret i Augus selskab, og inden ham var det Würtz. Derfor kom det heller ikke som den store overraskelse, da det kom frem, at Augustinussen skulle være den nye anfører. Den tidligere angriber var bestemt ikke spået nogen stor fremtid, da han debuterede i den danske liga, men efter han er blevet mere defensiv i sit spil, så er han for alvor blomstret op, og har vist sig som den bedste defensive midtbanespiller i Danmark lige pt.

Et scoop har OB gjort i Eric Djemba-Djemba, hvis de ellers kan få ham til at falde ind i truppen. Spørgsmålet er vel om han kan ødelægge harmonien i klubben, dels pga. lønnen, men også pga. det ry han har haft med sig fra England, hvor han koncenterede sig mere om det udenom end om fodbolden. Det ser dog ud til, at det er en moden Djemba-Djemba, som OB har fået til klubben, og hans indsats mod hans tidligere klub Aston Villa lover godt for holdet. Derfor får han også fire point, men det må vel siges at være meget pga. CV’et.

Han er udskældt af mange Brøndby fans Stefan Gislason, men alligevel har jeg valgt at placere ham oppe på en tredjeplads i kategorien for defensive midtbanespillere. Hans rolle på Brøndby holdet er meget vigtig, da han om nogen er manden der skal sørge for balancen. Med Holmén, Kristiansen og Farnerud som de tre andre på midten, så skal der også være en, hvor hovedprioiteten er at arbejde defensivt, og her gør Gislason sit arbejde til UG.

I søgelyset hos Chelsea. Det må borge for noget kvalitet, og Adigun Salami har da også tidligere vist sig som en klassespiller. Gennem sidste sæson sad han dog meget udenfor, men det virker til, at han hos Thomas Thomasberg igen er kommet tilbage i startopstillingen, og jeg forventer, at han kan komme til at blive meget vigtig for det midtjyske hold i fremtiden. Denne gang er det dog kun nok til to point.

Sidst finder vi FC Københavns Hjalte Nørregaard. FCK har efterhånden mange midtbanespillere, og derfor kan det være svært at sætte dem op. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så bliver de også nødt til at have en balance spiller på holdet, og her kan Nørregaard komme ind i billedet, men udefra presser William Kvist sig også på.


« Seneste Redigering: 24 Jul 2008, 00:30 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #194: 24 Jul 2008, 00:27 »

Sorry, men jeg er på faxe-tribunen hver gang brøndby spiller hjemme, og mange af de mennesker fra min omgangskreds er brøndbyfans, og ingen har noget negativt om den nuværende gislason? aner ikke hvor du har det fra?
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010