home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98652 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #240: 25 Jul 2008, 00:09 »

Du skulle bare have udeladt Brøndby her og haft dem med i midterfeltet i stedet, så havde der været 3 grupper med 4 hold i hver Wink

Ja set på stillingen sidste år, så kunne jeg have gjort det. Men da jeg startede denne tråd regnede jeg ikke med så megen opbakning, og gode debatter som der er kommet. Derfor er idéen også først opstået efter den store interesse er vist Smiley - og tak for det!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #241: 25 Jul 2008, 00:11 »

Jeg er sikker på at vi alle siger dig af hjertet tak, fordi du har lavet denne tråd. Smiley

(Og mit indlæg blev skrevet med et glimt i øjet, da jeg har set i dit første indlæg at holdene her ikke skulle diskuteres.. hehe)
Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #242: 25 Jul 2008, 00:23 »

Jeg er sikker på at vi alle siger dig af hjertet tak, fordi du har lavet denne tråd. Smiley

(Og mit indlæg blev skrevet med et glimt i øjet, da jeg har set i dit første indlæg at holdene her ikke skulle diskuteres.. hehe)

Jaja, ser det nu heller ikke som om du diskutere klubvalgene. Men havde jeg fra start overvejet at lave en trilogi, så havde det da bestemt været en mulighed, men sådan er det ikke nu, og det må vi overleve....  Peace

NÅÅ - Bliver nødt til at skride i seng. For jeg er sindsyg træt, og der venter en arbejdsdag i morgen(dag)!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #243: 25 Jul 2008, 10:56 »

Hvornår kommer der mere JS?  Rullende Øjne
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #244: 25 Jul 2008, 13:14 »

Vi venter spændt  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #245: 25 Jul 2008, 13:15 »

Blir lækkert med en 4'er eller 5'er til Holmén  Rullende Øjne
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #246: 25 Jul 2008, 13:22 »

Ja, og 5 til Sionko Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #247: 25 Jul 2008, 15:24 »



Under EM slutrunden imponerede FC Københavns tjekkiske kantspiller Libor Sionko så meget, at han i længere tid har været i søgelyset i større ligaer. Endnu ser det dog ud til, at han bliver hos FCK, hvilket de formentlig er glade for i hovedstaden. Hans løbevillighed og offervilje giver ham mange plusser, og samtidig er han teknisk god og score mål. Han er tæt på at være en komplet spiller, hvilket udmønter sig i fem point her.

Med sit skifte til Brøndby håbede Samuel Holmén at spille sig til en plads på Sveriges EM hold, men det lykkedes som bekendt ikke, hvilket til dels er Holméns egen skyld, da han var lang tid om at komme i gang. Til sidst på sæsonen begyndte han dog at vise de kvaliteter, som i Sverige gjorde han eftertragtet af blandt andet Premier League klubber. Man kan altid forvente en arbejdsindsats fra svenskeren, og det uanset hvordan hans spil går, og samtidig er han begyndt at score mål. Han sniger sig lige nøjagtig ind på en andenplads foran Enevoldsen.

Som skrevet ovenfor, så går tredjepladsen til Thomas Enevoldsen. Den unge aalborgenser imponerede stort i sidste sæson, men det er nu han for alvor skal vise hvad han dur til. Han har været sat i forbindelse med klubber i den engelske Premier League, men endnu er der intet konkret. Formentlig vil de gerne se ham præstere over en længere periode. Det er også det, som er hovedårsagen til, at jeg placere ham på en tredjeplads.

Danny Olsen har ikke ramt sit ellers høje niveau i FC Midtjylland endnu, i hvert fald ikke over en længere periode. Den tidligere AB og FC Nordsjælland spiller kom til FCM som en af de mest profilerede spillere i SAS Ligaen efter et succesfuldt ophold i FC Nordsjælland, men på heden har han skuffet indtil videre. Langsomt er han dog begyndt at finde sig tilrette, og hvis han rammer sit niveau i denne sæson, så bliver han farlig for enhver modstander, da han både er garant for scoringer og assists.

Sidst finder vi OBs topscorer fra sidste sæson Hans Henrik Andreasen. Efter Djemba-Djemba og Henrik Hansens ankomst skubbes han ud på højrekanten. Her forventer jeg imidlertid ikke det store fra ham, da hans manglende hurtighed bliver et problem. Men på dødbolde vil han som altid være farlig, at have på banen. Derfor kan han stadig komme til scoringer for OB, hvilket nok også er en af grundene til, at man formentlig vælger at bibeholde ham i startopstillingen.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #248: 25 Jul 2008, 15:35 »

Kunne ikke være mere enig.

Intet at udsætte. Så du kan bare smide den næste op nu  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #249: 25 Jul 2008, 15:41 »

Vurderet 200% korrekt Smiley KIU
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #250: 25 Jul 2008, 18:34 »

Nu skal jeg lige op til By Night, så ved jeg ikke hvordan det ender, så enten kommer den op derefter, eller først i morgen, når jeg har sovet tømmermænd ud Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #251: 25 Jul 2008, 19:01 »

Ok vurdering, dog vil jeg rykke Enevoldsen højere op end Holmen, dels på hvad de præsterede sidste sæson, og dels pga, at Enevoldsen er meget mere kantspiller end Holmen, hvilket du bruger som grund til at rykke Jan Kristiansen nedaf.
Logged

It's gonna be legendary

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #252: 25 Jul 2008, 22:56 »

Jeg har intet brok nu. Denne gang synes jeg det ser rigtigt ud Wink

Holmén har spillet godt på det sidste, men Sionko er skam bedre. I hvert fald hvad de har vist indtil nu. Det er dog begrænset hvad jeg har set til ham. Synes top 3 er præget af kanon-spillere, og Enevoldsen kunne også have fået 4. Dog synes jeg du valgte den rette rækkefølge Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #253: 25 Jul 2008, 22:59 »

[Danny Olsen har ikke ramt sit ellers høje niveau i FC Midtjylland endnu, i hvert fald ikke over en længere periode. Den tidligere AB og FC Nordsjælland spiller kom til FCM som en af de mest profilerede spillere i SAS Ligaen efter et succesfuldt ophold i FC Nordsjælland, men på heden har han skuffet indtil videre. Langsomt er han dog begyndt at finde sig tilrette, og hvis han rammer sit niveau i denne sæson, så bliver han farlig for enhver modstander, da han både er garant for scoringer og assists.

Puha, den er heeelt gal. Placeringen kan såmænd godt forsvares, men begrundelsen er helt hen i vejret. Danny O var intet mindre end fremragende sidste sæson, og klart en af de bedste spillere på holdet. Forventningerne til ham denne sæson er meget høje, og det er med god grund.
Logged



alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #254: 25 Jul 2008, 23:07 »

Vil mene det her er månedens tråd. Godt arbejde John! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010