home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98662 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #255: 26 Jul 2008, 05:52 »

så er jeg hjemme fra byturen... Smiley

Den næste kommer først op, når jeg har sovet den lille brandert ud, som det nu engang er blevet til Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #256: 26 Jul 2008, 09:54 »

Nej nej nej. HHA er IKKE højrekant! Han er central. Bolaños er højrekant.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #257: 26 Jul 2008, 10:52 »

Nej nej nej. HHA er IKKE højrekant! Han er central. Bolaños er højrekant.

Har HHA ikke spillet højrekant de sidste to kampe, så Henrik Hansen har kunne få sin plads centralt?
Derudover spillede Bolanos glimrende i foråret da han huserede på venstrekanten, gjorde han ikke?
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #258: 26 Jul 2008, 11:27 »

OB er jo begyndt at spille med diamant, det burde du da vide Krellz.
Så derfor er han på "højrekanten".
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #259: 26 Jul 2008, 11:51 »

Ja, jeg ved at HHA spillede "højrekant" mod Aston Villa og Vejle. Men det tror jeg bestemt ikke vil blive permanent og håber virkelig Bolaños er inde i stedet for HHA på den højrekant. HHA spiller ikke højrekant, det er han ringe til. Han spiller central midt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #260: 26 Jul 2008, 12:06 »



En klassespiller, og vel nok den vigtigste spiller i AaBs nylige mesterskab. Den svenske kreatør Andreas Johansson har taget den danske liga med storm, og har via sine tekniske egenskaber vist et højt højt niveau gennem hele sæsonen. Han var om nogen hjernen på AaBs hold, og skabte flere scoringer for holdet, samtidig fik han også selv sendt nogle bolde i mål. En forrygende spiller, som ville pynte på ethvert hold i SAS Ligaen.

Björn Runström virker som en spiller der kan gøre forskellen på Fyn. Den svenske kantspiller slog ikke igennem i engelske Fulham, mens han niveau virker til at være meget højt efter SAS Liga standard. Derfor forventer jeg, at han bliver en af sæsonens helt store profiler, og bliver en spiller som der skal holdes et vågent øje med. Jeg er ikke i tvivl om, at han sammen med Fall kommer til at udgøre et af SAS Ligaens farligste angreb.

Han er meget vigtig for FC Midtjylland Mikkel Thygesen. Han kan skabe chancer, han kan score, og så løber han solen sort. En rigtig god spiller, som noget overraskende ikke slog igennem i Tyskland, og derfor vendte tilbage til heden. Der er ingen tvivl om, at han er meget vigtig i FC Midtjyllands bestræbelser på at nå det danske mesterskab. Jeg tror dog ikke det bliver i år, at FCM snupper mesterskabet - med eller uden Thygesen.

Der er meget diskussion om, hvor César Santin skal spille, men han er en alsidig spiller, som både kan spille pladserne på midtbanen, men også helt i front. Derfor har jeg valgt ham foran Nordstrand og Junior, som dog ville ligge omkring samme pointantal som Santin. Derfor betyder det ikke det store for det samlede antal point. Den omtalte Santin er der vidst ikke mange der kender det reele niveau på endnu, så han kan overraske og spille sig længere op i pointene på sigt. Han sluttede af i Kalmar med en scoring, hvilket viser hans farlighed, men falder han igennem med presset i FCK?

Sidste mand i vurdering er Brøndbys zambianske angriber Chris Katongo. Der er ingen tvivl om, at han er en af de mest boldfaste angribere i hele ligaen, og en af de hurtigste. Hans problem er bare, at han er ufattelig uskarp foran mål, og samtidig står han meget ofte i offside position, hvilket burde give grå hår i hovedet på enhver træner. Det er simpelthen ikke godt nok, at han ikke kan finde ud af at holde sig onside. Derfor ryger han også helt ned og skrabe bunden, og henter kun ét point til Vestegnen. Han skal passe på, hvis han vil holde sin plads, for både David Williams og Peter Madsen virker opsatte i denne sæson, og de kan tage pladsen fra Katongo.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 'offmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #261: 26 Jul 2008, 12:09 »

Hmm, synes Runstrøm har været dårlig de gange jeg har set ham. Er enig i nr1, men mener at det burde være følgende:
1. AaB
2. FCM
3. FCK
4. BIF/OB

Smiley
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #262: 26 Jul 2008, 12:10 »

Jeg må sige at jeg ikke forstår Rundstørm og til dels ikke Andreas J. foran Mikkel Thygesen.

Men stillingen synes jeg også lyver meget, da FCM på papiret i mine øjn har den bedste start 11'er og med flere længder den bredeste trup i sas ligaen, men nu får vi at se når sæsonen er færdigspillet.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #263: 26 Jul 2008, 12:11 »

Jeg må sige at jeg ikke forstår Rundstørm og til dels ikke Andreas J. foran Mikkel Thygesen.

Men stillingen synes jeg også lyver meget, da FCM på papiret i mine øjn har den bedste start 11'er og med flere længder den bredeste trup i sas ligaen, men nu får vi at se når sæsonen er færdigspillet.

Forstår du ikke Johansson er foran Thygesen ?  Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #264: 26 Jul 2008, 12:13 »

Runström har da vist gode takter i OBs kampe, han kan bare ikke score xD.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #265: 26 Jul 2008, 12:14 »

Runström har da vist gode takter i OBs kampe, han kan bare ikke score xD.

I så flad burde han ligge på samme plas som Katongo, da begdunelsen for Katongos 1-tal, er at han ikke kan score..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #266: 26 Jul 2008, 12:15 »

Hmm, synes Runstrøm har været dårlig de gange jeg har set ham. Er enig i nr1, men mener at det burde være følgende:
1. AaB
2. FCM
3. FCK
4. BIF/OB

Smiley
Jeg må sige at jeg ikke forstår Rundstørm og til dels ikke Andreas J. foran Mikkel Thygesen.

Men stillingen synes jeg også lyver meget, da FCM på papiret i mine øjn har den bedste start 11'er og med flere længder den bredeste trup i sas ligaen, men nu får vi at se når sæsonen er færdigspillet.

Igen tak for kommentarene... De gange jeg har set Runström, der har han virket overbevisende, og jeg er sikker på, at han kommer til at betyde meget for OB i denne sæson, samtidig kommer han og Djiby Fall til at udgøre et meget giftigt angreb, som ikke er set meget stærkere i den danske liga, LÆNGE! Det er min grund til at sætte ham op foran, men endnu engang kan min vurdering meget vel falde igennem, eller i hvert fald kan Thygesen snige sig forbi ham, og det samme kan ske med Santin, som jeg dog ikke har været videre imponeret over.

Men ja, som du skriver, så synes du, i dine øjne, at FCM har den stærkeste trup Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #267: 26 Jul 2008, 12:15 »

I så flad burde han ligge på samme plas som Katongo, da begdunelsen for Katongos 1-tal, er at han ikke kan score..

Nej en del af Katongo 1-tal bunder også i, at han simpelthen ikke kan holde sig ude af den offside Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #268: 26 Jul 2008, 12:17 »

Jeg må sige at jeg ikke forstår Rundstørm og til dels ikke Andreas J. foran Mikkel Thygesen.

Men stillingen synes jeg også lyver meget, da FCM på papiret i mine øjn har den bedste start 11'er og med flere længder den bredeste trup i sas ligaen, men nu får vi at se når sæsonen er færdigspillet.

Tror ikke du finder mange udenfor Herning/Ikast området der deler samme mening som dig, omkring hvem der har den stærkeste start 11'er

Også forstår jeg stadig ikke hvordan spillere der har brugt år på bænken i udlandet, kan ende så højt. Der kendes ikke det reelle niveau på nogen af disse spillere.
Logged


Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'højrekant'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #269: 26 Jul 2008, 12:17 »

Forstår du ikke Johansson er foran Thygesen ?  Shockeret Shockeret Shockeret

Umiddelbart nej. Jeg vil mene at Johansson burde have været på den offensive midt. Som den rent hængende ser jeg Thygesen som bedre ja.
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010