home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98661 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #285: 26 Jul 2008, 22:15 »

hvordan får du 1, 8, 28 og 3 til 108?

Måske fik jeg formuleret det forkert Smiley

Du giver så fx. Jon Jönsson lav karakter, fordi han er ubeskrevet blad og ikke har spillet særlig meget det seneste år.

Björn Runstrom har tilgængæld spillet 1 kamp for Fulham, der han var der, 8 for Luton og så 28 for Kaiserslautern på udlån, samt 3 kampe på de 4 år, hvor han var i Italien.
Det giver så en total på 108 kampe, hvis man tæller den svenske liga med og sølle 11 mål. Altså ca. et mål pr. 11. kamp, som jo er et elendigt scorings snit.


Jeg mente bare at han har vist elendige takter i udlandet, så der er vel stor usikkerhed om han kan gøre det godt i Danmark. Scoringsnittet er jo ikke imponerende, så det er vel også meget usikkert om han kan score mål.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #286: 26 Jul 2008, 22:18 »

nu scorede Runström altså 18 mål i 57 kampe i Sverige, så ved ikke hvor du får 11 mål henne? Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #287: 26 Jul 2008, 22:21 »

nu scorede Runström altså 18 mål i 57 kampe i Sverige, så ved ikke hvor du får 11 mål henne? Opstemt

Det overså jeg vidst  Forlegen Men min mening er stadig den samme Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #288: 26 Jul 2008, 22:21 »

Det overså jeg vidst  Forlegen Men min mening er stadig den samme Smiley

jeg tror på han bliver en succes i OB, selvom jeg håber det modsatte  Djævel
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #289: 26 Jul 2008, 22:27 »

Men nu er der jo ingen af de fem, som er den store bomber... Så skulle jeg jo give alle ét point Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #290: 26 Jul 2008, 23:18 »

Tjae

Santin har et scoringssnit på 0,5 pr. kamp. Det er da udemærket  Wink

Det læste jeg i al fald i B.T.

EDIT:
Vel at mærke i størstedelen af kampene som venstre fløj, og ikke som spydsspids.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #291: 26 Jul 2008, 23:23 »

Ifølge de statistikker jeg kan finde på ham, så scorer han ca. hver fjerde kamp Santin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #292: 26 Jul 2008, 23:49 »

det er jo ikk et spørgsmål om de bliver en gevinst det er jo om de gode nok !

Hvad?

Hvis han er god nok, så er han vel også en gevinst?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'hængendeangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #293: 26 Jul 2008, 23:50 »



Længe manglede OB en fysisk stærk angriber. Nordmanden Sæternes og serberen Radonjic slog ikke igennem, og pludselig stod OB igen uden en fysisk stærk angriber. Det fandt man imidlertid i Al Ain Sports Club, hvor den tidligere Randers angriber Baye Djiby Fall rendte rundt. OB tog kontakt til spilleren, der siden er skiftet til klubben. Allerede fra start har Fall vist sig som en vigtig spiller, desværre har han tendenser til at svinge lige lovlig meget med sine albuer. Det tager dog ikke noget fra, at han er en klasseangriber, og den bedste fysiske af slagsen i SAS Ligaen.

Sidste sæsons topscore i SAS Ligaen findes i AaB, men selvom han er svær at se det store fysiske i, så har Jeppe Curth, trods sin lille statur, taget kampen op med de store midterforsvarere, og ofte er han kommet ud som vinder af disse dueller. Han er ikke den største, men hans næse for chancernes opståen er imponerende, og det lever han meget på. Så til trods for, at han måske er malplaceret i duellen som den fysiske angriber, så henter han alligevel fire point til mestrene.

Hos FC Midtjylland har de Frank Kristensen som den fysiske angriber. Han er desværre meget skadet, og det er formentlig en af grundene til, at han aldrig har fået sig et udlandseventyr. Men det tager ikke det fra ham, at han altid er garant for mål, når han endelig er klar. I år har FC Midtjylland forstærket sig med den tidligere OB og Brøndby angriber Kim Christensen, der har fået en superb start på Heden. Men stadig er førstevalget formentlig Frank Kristensen.

Morten ”Duncan” Rasmussen er ofte skadet for Brøndby, men når han er klar, så er han altid god for en kasse eller to i de fleste kampe. Han er en af de stærkeste angribere i den danske SAS Liga, og har været garant for mål i både AGF og Brøndby, hvor han i sine første sæsoner blev topscorer i klubben. Han er en vigtig mand for Brøndby, hvis han ellers kan holde sig skadesfri. Ellers står en spiller som Peter Madsen klar i kulissen til at gribe chancen, hvilket han gav gode beviser på i Farum.

FC København kan kun få et enkelt point i denne duel. Aílton ser ud til at få endnu en chance i den københavnske storklub, men indtil nu er det ikke lykkedes for toogtyve millioner manden at slå igennem, men hans afslutning på sidste sæson lover godt for FCK, hvis han kan fortsætter den linje, så kan der være et gennembrud på vej fra brasilianeren.


« Seneste Redigering: 27 Jul 2008, 00:14 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #294: 26 Jul 2008, 23:52 »

Der skal nok komme lidt diskution om de sidste to pladser  Peace
Men fin vurdering, Djiby Fall er virkelig en klasse spiller, han har potentiale til noget stort!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #295: 26 Jul 2008, 23:55 »

Så fik vi set at FCM fik færrest point, altid noget det kan bevises på banen Wink De blev jo os nummer 2 sidste år, pas.


Dog flot arbejde, selvom jeg ikke altid er enig.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #296: 26 Jul 2008, 23:55 »

Nu er der jo både træner og bredden tilbage Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #297: 26 Jul 2008, 23:58 »

Tja glæder mig godt nok til at se vurderingen af trænerne.

Ellers en super tråd Spurs, selvom der er nogle ting jeg ikke er enig i, så skaber du da hvertfald en super debat Thumbs Up


Forresten super initiativ
Keep up the good work Thumbs Up
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Niko
Gæst
 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #298: 27 Jul 2008, 00:14 »

Hvis Brøndby ikke vinder træner, så er denne vurdering til grin. Naturligvis kun, hvis du i vurderingen siger om Kent er med eller ej. Uden ham ville Lars Olsen i mine øjne være et naturligt valg som 5. Men hvis Kent er med, skal det klart være ham og BIF der løber med sejren.
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #299: 27 Jul 2008, 00:18 »

Hvis Brøndby ikke vinder træner, så er denne vurdering til grin. Naturligvis kun, hvis du i vurderingen siger om Kent er med eller ej. Uden ham ville Lars Olsen i mine øjne være et naturligt valg som 5. Men hvis Kent er med, skal det klart være ham og BIF der løber med sejren.

Hvorfor tage Kent når han først kommer til nytår?
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010