home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98653 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #315: 27 Jul 2008, 01:15 »

Def. fodbold er ikk rigtig fodbold ... Derfor kun 1 point ... Thumbs Up

Husk hvem der har hentet ham.. Han er jo ikke kommet af sig selv Smiley.. det er snarer ob's ledelses skyld at i ik har hentet en træner der efterspørger det taktiske egenskaber som skal præge ob Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #316: 27 Jul 2008, 01:16 »

AAB 5 point? Bruce Rioch? (stav) Ahhh.. AAB bliver højst nummer 3 i år tror jeg. 2 kampe, 0 point indtil videre.. Men AAB spiller viser virkelig god vilje og styrke, så vi får se Wink

Bruce Rioch er en genial træner ... Genial taktisk forståelse af den engelske fordbold forståelse ...
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #317: 27 Jul 2008, 01:17 »

Husk hvem der har hentet ham.. Han er jo ikke kommet af sig selv Smiley.. det er snarer ob's ledelses skyld at i ik har hentet en træner der efterspørger det taktiske egenskaber som skal præge ob Peace

HVAD !!!!!!!!!!!!!

Siger du nu at Kim Brink ingenting ved om fodbold  ticked off

Han er da den mand som ved mest om forretning inden for sportens verden ... lige efter Don Ø  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #318: 27 Jul 2008, 01:19 »

HVAD !!!!!!!!!!!!!

Siger du nu at Kim Brink ingenting ved om fodbold  ticked off

Han er da den mand som ved mest om forretning inden for sportens verden ... lige efter Don Ø  Thumbs Up

Hehe så lad være med at være utilfreds... For siden han er så klog, må han jo vide hvad han har gjort med lars olsen Thumbs Up Peace

Edit: og nej siger ik kim brink intet ved om fodbold... Men måske gør i fans ik  Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #319: 27 Jul 2008, 01:21 »

Hehe så lad være med at være utilfreds... For siden han er så klog, må han jo vide hvad han har gjort med lars olsen Thumbs Up Peace

Det er jo bare Lars Olsen som ikk er god nok til en top klub som OB jo gerne vil være ... Han kan jo ikk engang bruge de bedste spiller  crazy  ticked off
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #320: 27 Jul 2008, 01:23 »

Det er jo bare Lars Olsen som ikk er god nok til en top klub som OB jo gerne vil være ... Han kan jo ikk engang bruge de bedste spiller  crazy  ticked off

Men hvis superligaens (i din verden) næsbedste sportschef har hentet ham, må der vel være mening med galskaben Grin Thumbs Up

Siger ik at lars olsen ikke er elendig... Siger at han ikke er elendig for at være det.. Han passer bare ik i en topklub Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #321: 27 Jul 2008, 01:23 »

Med hensyn til trænere vil jeg selv sige:
5: Brøndby(ja det kan godt være at  jeg er Brøndby forever, men hvis du ser på havd Tom K, har præsteret mens han har trænet førsteholdet så er han sgu super)
4: OB( Lars O har iRanders præsteret super godt, mens han i OB har manglet en angriber der kunne score)
3: FCK ( Ståle har egentlig lavet gode resultater, men med det budget, samt den spillertrup han har haft er det bare ikke godt nok)
2: AAB( Rioch har lidt en blakket fortid i alle klubber han har været, han kan skabe resultater, men smutter/fyret hos alle klubber. Dog har med OB bevidst sine egenskaber, dog langt fra med AAB)
1: FCM(Thomasberg har bevidst sig som en udemærket assistent, men er uerfaren som træner)
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #322: 27 Jul 2008, 02:08 »


Jeg tror han mener nummer 5, som i sidste pladsen.

Og jeg tror han mener L. Olsen skal have 5 point. Det bygger jeg på at Cesc siger han skal have det hvis K. Nielsen ikke er med, hvorimod hvis Nielsen er med, så skal brøndby løbe med sejren.  Thumbs Up
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #323: 27 Jul 2008, 10:16 »

Med hensyn til trænere vil jeg selv sige:
5: Brøndby(ja det kan godt være at  jeg er Brøndby forever, men hvis du ser på havd Tom K, har præsteret mens han har trænet førsteholdet så er han sgu super)
4: OB( Lars O har iRanders præsteret super godt, mens han i OB har manglet en angriber der kunne score)
3: FCK ( Ståle har egentlig lavet gode resultater, men med det budget, samt den spillertrup han har haft er det bare ikke godt nok)
2: AAB( Rioch har lidt en blakket fortid i alle klubber han har været, han kan skabe resultater, men smutter/fyret hos alle klubber. Dog har med OB bevidst sine egenskaber, dog langt fra med AAB)
1: FCM(Thomasberg har bevidst sig som en udemærket assistent, men er uerfaren som træner)

Jeg ville ikke være helt uenig, hvis det blev vurderingen. Jeg tror Thomasberg kan blive en rigtig god, taktisk klog, træner. Men indtil nu har det jo været sådan, at spillere vi ikke kender til, de bliver placeret nederst på listen. Og det går jeg ud fra, at vi fortsætter med hos træner-vurderingen.

EDIT:
Grunden til, at jeg synes det kan være passende at smide Køhlert op på førstepladsen er ene og alene, at han er fantastisk til det, han er ansat til. Han bringer BIF tilbage på ret kurs, når de er i vanskeligheder. Brandslukker, om man vil. Det gør han forrygende. Men jeg tror ikke han har format og ambitioner nok til, at han ville kunne bringe BIF videre i europæiske turneringer. Der skal der noget andet til. Køhlert er brøndbymand i hjertet, og det er guld værd for en klub, der har behov for ro internt.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2008, 10:19 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskangriber'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #324: 27 Jul 2008, 21:39 »



En træner er vigtig, når det gælder kampen om guldet. Der skal træffes de rigtige beslutninger, og det kan være marginalerne, som kommer til at spille ind i afgørelsen. Der må mange sige, at Lynge Jacobsen formentlig har gjort et scoop ved Bruce Rioch. Den engelske træner har været i flere større engelske klubber, og viste tidligere, at han også fungere i den danske liga, da han stod i spidsen for OB. Derfor vurdere jeg, at AaB er stærkest besat på trænerposten.

Hvem der skulle ind efter Bruce var et svært valg. Ingen af de sidste fire ser jeg som en toptræner, men valget faldt alligevel på FCKs Ståle Solbakken, der som den eneste af de fire har opnået store resultater i de europæiske turneringer. Så et eller andet må han kunne, selvom jeg på ingen måde kan hylde hans form for fodbold. Forhåbentlig er der nye tider på vej i København, så vi kan se det spil, som deres spillere berettiger til.

FC Midtjylland får tre point for Thomas Thomasberg. Han er et ubeskrevet blad i trænersammenhæng, men har stået i lære hos Erik Rasmussen, og har derfor fået nogle fif den vej. Samtidig er han i et trænerteam, hvor Glen Riddersholm og Kenneth Andersen arbejder sammen med ham, og hvor specielt førstnævnte kommer med en del erfaring, senest som U17-landstræner. Det er spændende om trioen kan få det til at fungere, men deres uerfarenhed gør at de kun får tre point.

Tom Køhlert har truffet en række mærkelige dispositioner, men han har om nogen erfaringen inden for faget. Det virker dog til, at han efterhånden er blevet for gammeldags i sine arbejdsmetoder. Derfor må der heller ikke herske tvivl om, at Brøndby meget vel kan trækket et point – eller to - mere ind på kontoen, når Kent Nielsen til vinter tager over for Tom Køhlert, der om nogen er en Brøndby mand af karat, og han har altså endnu engang fået klubben ud af en krise, hvilket man skal huske på, selvom han har lavet sine fejl.

Sidst må Lars Olsen affinde sig med at være placeret. Efter en god start på trænerkarrieren i Randers, så har han ikke rigtig fået det til at fungere i OB, hvor fansene også flere gange har været efter ham. Han sidder dog stadig i sædet, og har fået et par gode forstærkninger til sin trup, så der er ingen tvivl om, at det er nu eller aldrig for ham. Han skal fører holdet frem i toppen i år - ellers er han formentlig fortid i klubben.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #325: 27 Jul 2008, 21:46 »

Uha, tror du skal bestille bodyguards nu JS!
Men må erklære mig meget enig med dig, flot stykke arbejde Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #326: 27 Jul 2008, 21:47 »

Uha, tror du skal bestille bodyguards nu JS!
Men må erklære mig meget enig med dig, flot stykke arbejde Smiley

hvorfor tror du dog det? Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

stimo92
Gæst
 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #327: 27 Jul 2008, 21:48 »

tror der er RIGTIG MANGE der er meget uenig med dig. men synes faktisk selv det er meget rigtigt. Der er ikke de rigtig gode trænere mere synes jeg ikke. I forhold til sidste år hvor der var blandt andet Hamren og Erik Rasmussen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #328: 27 Jul 2008, 21:49 »

hvorfor tror du dog det? Smiley

Der kommer BIF fans med fakler og høtyve, pga Køhlert og Ståles postitioner Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #329: 27 Jul 2008, 21:55 »

Der kommer BIF fans med fakler og høtyve, pga Køhlert og Ståles postitioner Wink

Lige mine ord Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010