home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98645 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Trupperne'(SAS)Gennemgang af midterfeltet
« Svar #375: 17 Aug 2008, 01:26 »

Bum bum bum... Fribrock, starter han inde? Jesper Bech spiller måske på venstrekanten og så Lange oppe foran? Må følge lidt med i deres kampe. Tunge
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Trupperne'(SAS)Gennemgang af midterfeltet
« Svar #376: 17 Aug 2008, 01:32 »

Bum bum bum... Fribrock, starter han inde? Jesper Bech spiller måske på venstrekanten og så Lange oppe foran? Må følge lidt med i deres kampe. Tunge

Fribrock har været en af deres få gode spillere i de første kamp, og er temmelig sikker på, at han bliver fast mand. Lange må tage til takke med bænken.

Har taget bænken med nu
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15859.msg495246#msg495246
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Trupperne'(SAS)Gennemgang af midterfeltet
« Svar #377: 17 Aug 2008, 11:06 »

Er der ikke nogen der ser de fire hold noget oftere end os andre, som kan give deres besyv med? Hos Horsens ved jeg jo, at Cesc ser dem - eller i hvert fald følger dem
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Trupperne'(SAS)Gennemgang af midterfeltet
« Svar #378: 08 Dec 2008, 00:24 »


"Efter en vintersæson er overstået er det nu på tide, at kigge på hvordan de enkelte spillere har klaret sig. Hvem har holdt sin placering fra før sæsonstart, hvem er røget ned og hvem er steget i hierarkiet? Det vil jeg nu tage et kig på. Jeg vil starte med målmændene, og jeg håber, at I vil komme med jeres mening."

Da jeg startede min vurdering af målmændene i top fem klubberne, der havde jeg OBs Arek Onyszko på førstepladsen, FCKs Jesper Christiansen på andenpladsen, Stephan Andersen tog tredjepladsen, mens Zaza og Heinze måtte tage sig af de sidste to placeringer. Dette er der efter min mening ændret en smule på.

Brøndby IF er på toppen af SAS Ligaen ved vinterpausen, og denne placering kan til en stor del tilskrives Stephan Andersen. Den 27 årige målmand har holdt målet rent i hele ti ud af sytten kampe i foråret. En forrygende præstation, som han tilmed krydrede med to storkampe for landsholdet mod Ungarn og Portugal. Derfor mener jeg, at han er gået fra tredjepladsen og op til førstepladsen i SAS Ligaen.

Arek Onyszko er røget en placering ned, men stadig har han været en meget vigtig brik for OB. Han har bare ikke, på samme måde som Stephan, været manden der sikrede OB pointene. Men han er stadig blandt de bedste keepere i SAS Ligaen, og derfor mener jeg, at det er helt fortjent, at han nu ligger på en andenplads over top fem målmændene.

Han har været ramt af en del skader i efteråret, Jesper Christiansen, og derfor er han røget ned på en tredjeplads. De mange skader virker til at have slidt lidt på den ellers så stærke målmand. Og jeg mener derfor ikke, at han kunne holde hverken Stephan Andersen eller Arek Onyszko bag sig. Han har dog stået en del gode kampe for FCK trods alt. Men en tredjeplads bliver det til.

I Champions League har Karim Zaza leveret flere klassepræstationer, men i SAS Ligaen har det virket som om, at han indimellem har været forvirret. Om det er springet fra fyldte Champions League stadions til halvfyldte SAS Ligaen stadions skal jeg ikke kunne sige, men i hvert fald er hans niveau i SAS Ligaen ikke godt nok til at gå forbi de andre tre.

På sidstepladsen må Lasse Heinze stadig befinde sig. Jeg har dog været imponeret over de præstationer som den unge mand har vist. Men det til trods, så mener jeg ikke på nogen måde, at han pt. kan rykke forbi nogen af de andre fire målmænd, men han har klart vist, at han er et stort målmandstalent.

5 point - Brøndby
4 point - OB
3 point - FC København
2 point - AaB
1 point - FCM
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 19:58 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #379: 08 Dec 2008, 07:28 »

Enig, Onyszko er virkelig faldet i niveau, desværre.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #380: 08 Dec 2008, 17:54 »

Det er da rart at se, at en OB fan giver mig ret i, at Onyszko ikke på samme måde har reddet en masse point til OB. I år har det jo så også været sådan, at OB mange gange har vundet kampene på deres angreb, men Onyszko har lige manglet det sidste!

Er der andre der har en mening?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #381: 08 Dec 2008, 18:01 »

Må også sige mig rimelig enig. Stephan Andersen har været flyvende den sidste tid, og Onyszko er faldet en del. Resten er jeg også enig i.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #382: 09 Dec 2008, 18:29 »

Det er da noget skidt, at I er enige Wink
Nåå, men jeg går igang med venstrebacken senere, så håber at have den oppe i aften, hvis ikke der er flere der vil komme med deres mening!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #383: 09 Dec 2008, 18:35 »

Det er da noget skidt, at I er enige Wink
Nåå, men jeg går igang med venstrebacken senere, så håber at have den oppe i aften, hvis ikke der er flere der vil komme med deres mening!
Hvis der er noget jeg måske er en lille smule uenig i er, at Zaza er så langt nede. Jesper C er jo ikke vildt hurtig på stregen som Zaza, men har nogle andre kvaliteter. Men kampen i går mod Randers var da godt nok den værste kamp jeg har set Karim spille. Han kunne ikke holde en skid. Men det kan også være, det bare er i CL, han har gjort det godt.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'målmænd'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #384: 09 Dec 2008, 19:52 »


Det er svært at give point på venstreback, da jeg har taget fejl med hensyn til Michael Jakobsen. Den talentfulde forsvarsspiller har været at finde i midterforsvaret, hvor han har gjort det upåklageligt. Det betyder så, at jeg har valgt at sende Martin Pedersen i spil på venstrebacken, og i stedet rykke Michael Jakobsen ind i midterforsvaret, hvor australske Michael Beauchamp har været ramt af store problemer med skader og karantæner, og derfor ryger ud for Michael Jakobsen.

På en ny førsteplads må Thomas Rasmussen befinde sig. Den danske landsholdsspiller har vist storspil for Brøndby, hvilket har været med til at give ham en titel som årets spiller i Brøndby. Venstrebacken er superb i det offensive, og samtidig rigtig god i det defensive arbejde. Han gør Brøndby ekstra farlige i offensiven, da han ligger som en ekstra midtbanespiller. En klar førsteplads har han spillet sig ind på.

Svenske Oscar Wendt må finde sig i at ryge ned på andenpladsen. Det store talent har flere gange vist godt spil, men det begyndte til sidst at halte lidt med spillet, hvilket også betød, at der blev plads til mere spilletid for en langsom Niclas Jensen. Jeg mener dog stadig, at Oscar Wendt er det største talent på venstrebacken i den danske liga, men efter efterårssæsonen er det ikke nok til at fastholde positionen helt i top.

Som nummer tre finder vi noget overraskende Christopher Poulsen fra FC Midtjylland. Jeg er blevet meget imponeret over det spil, som den fysisk stærke venstreback har vist. Han har været god både i offensive og i defensiven, hvorfor han også har været på tale til det danske landshold flere gange, og også har fået sin debut.

OBs Chris Sørensen fastholder sin plads som nummer fire i hierakiet, men er altså blevet overhalet af Christopher Poulsen. OB anføreren er stabil i alt omkring sin position - og er derudover en sikker straffesparksskytte . Men det til trods, så mener jeg ikke, at han er god nok til at overhale de tre andre. Men det er uden tvivl fem gode venstrebacks der her er tale om.

På en sidsteplads finder vi den "nye" AaB venstreback. Martin Pedersen har imponeret mig en del i Champions League, hvor han ikke er blevet kørt rundt på den måde, som jeg i hvert fald personligt havde forventet. Han har tværtimod vist sig god overfor "primadonnaerne" i Champions League og har med sin kompromiløse spillestil fået stoppet en del af stjernerne. Han bliver heller ikke på samme måde ramt af de tåbelige udvisninger mere. En ting, hvor han er modnet meget, hvilket også har gjort, at den danske landstræner Morten Olsen holder øje med backen.

10 point Brøndby
7 point FC København
6 point OB
4 point AaB
4 point FC Midtjylland
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 19:58 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #385: 09 Dec 2008, 19:57 »

JS, i målmænd har du skrevet at Onyszko er rykket en enkelt plads tilbage, og FCK er på 3 pladsen, men i din pointgivning har du byttet rundt på FCK og OB?
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #386: 09 Dec 2008, 19:57 »

Du har skrevet i teksten at Christopher Poulsen får 3 pladsen og der hvor du har givet point er det OB som er på 3 pladsen, du har vist lavet en fejl..
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #387: 09 Dec 2008, 19:59 »

JS, i målmænd har du skrevet at Onyszko er rykket en enkelt plads tilbage, og FCK er på 3 pladsen, men i din pointgivning har du byttet rundt på FCK og OB?

Godt set - takker. Det er rettet nu Smiley

Du har skrevet i teksten at Christopher Poulsen får 3 pladsen og der hvor du har givet point er det OB som er på 3 pladsen, du har vist lavet en fejl..

Det er jo pointene regnet sammen med de forrige Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #388: 09 Dec 2008, 20:01 »

Det er jo de samlede tal. Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Opfølgning af guldfavoritterne
« Svar #389: 09 Dec 2008, 20:02 »

Når ja, men du kunne vel ikke stille det op i hvad fx brøndby får på målmandsposten og angrebet sådan man kan se det og så ialt??
Logged


Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010