home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pride of Edinburgh
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Pride of Edinburgh  (Læst 12923 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Pride of Edinburgh
« : 15 Okt 2008, 12:04 »






HIBERNIAN HYRER FAXE.
John "Faxe" Jensen er her til morgen blevet præsteret i skotske Hibernian, efter han i 2 uger har gået med flere tilbud, så valget har ikke været helt nemt, da det siges at også Rangers var mulige kommende arbejdsgiver. Men det unge mandskab i Hibernian løb af med danskeren, som før har været assistenttræner i både Brøndby IF og mægtige Getafe. Men trods valget af Hibernian trods Rangers, er Michael Laudrup forstående overfor valget, da Hibernian har mange unge spillere, og der er knap så meget pres på i netop Hibernian.

DET UNGE MANDSKAB OG INDKØB.
Som sagt har Hibernian et meget ungt mandskab, hvor Steven Fletcher nok er den største stjerne, men stadig meget ung. En anden ting der er interressant er hvem Faxe henter ind, da klubben efter signende kun har sat 400k dkk af til transfers, og ikke alt for meget i lønbudget. Så Faxe skal hente fornuftigt ind, og være helt sikker på hvad han gør. Mulige indkøb kunne være Steve Marlet som står uden kontrakt, eller unge spillere fra de lidt større klubber.

DANSK STØTTE.
Efter Faxe havde talt med sin familie om de forskellige jobs, blev de sammen enige om at Edinburgh er en dejlig by, og at de kunne få et dejligt familieliv der, så hele familien er taget afsted til Skotland, hvor man forventer at være de næste mange år.



NÆSTE UPDATE OMHANDLER INDKØB

« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 16:03 af Yoggidk » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #1: 15 Okt 2008, 12:08 »

Edinburgh :O! Den havde jeg ikke forventet, bliver dog spændende at følge :-)!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #2: 15 Okt 2008, 12:17 »



John "Faxe" Jensen er her til morgen blevet præsteret i skotske Hibernian, efter han i 2 uger har gået med flere tilbud, så valget har ikke været helt nemt, da det siges at også Rangers var mulige kommende arbejdsgiver. Men det unge mandskab i Hibernian løb af med danskeren, som før har været assistenttræner i både Brøndby IF og mægtige Getafe. Men trods valget af Hibernian trods Rangers, er Michael Laudrup forstående overfor valget, da Hibernian har mange unge spillere, og der er knap så meget pres på i netop Hibernian.

DET UNGE MANDSKAB OG INDKØB.
Som sagt har Hibernian et meget ungt mandskab, hvor Steven Fletcher nok er den største stjerne, men stadig meget ung. En anden ting der er interressant er hvem Faxe henter ind, da klubben efter signende kun har sat 400k dkk af til transfers, og ikke alt for meget i lønbudget. Så Faxe skal hente fornuftigt ind, og være helt sikker på hvad han gør. Mulige indkøb kunne være Steve Marlet som står uden kontrakt, eller unge spillere fra de lidt større klubber.

DANSK STØTTE.
Efter Faxe havde talt med sin familie om de forskellige jobs, blev de sammen enige om at Edinburgh er en dejlig by, og at de kunne få et dejligt familieliv der, så hele familien er taget afsted til Skotland, hvor man forventer at være de næste mange år.



NÆSTE UPDATE OMHANDLER TOTO CUPPEN, OG VENSKABSKAMPENE.


ser fint ud, men enkelte småfejl hist og pist.
Hvis fejlene er rettet i din næste update, er jeg fast læser Smiley
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 12:20 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #3: 15 Okt 2008, 12:22 »

Kanont godt klubvalg! Thumbs Up
Steven Fletcher er jo en klasse for sig!

Som sagt af Yoggidk er der nogle små fejl, men det er da bare rettet til næste update Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #4: 15 Okt 2008, 14:58 »

Lækker start og fint klubvslg, ikke så mange dikkedarer(staveplade)

Opsætningen ligner noget jeg før har set Wink i hvert fald noget i samme stil.  Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #5: 15 Okt 2008, 15:59 »






TOTO CUP MOD ACHNA.
2. runde i Toto cuppen var mod Achna, som kommer fra Cypern, og hovedsageligt har spillere fra Cypern. En modstander Hibernian burde trumle ned. Første kamp mod dem på deres bane, endte skuffende 3-3, trods Hibernians ekstreme boldbessidelse. Anden kamp blev altafgørende, og Hibernian hev det længste strå, og vandt 3-1 på eget græs. Man er derfor videre, og 3 runde var mod OB.

OB ER IKKE BARNEMAD.
Før disse kampe havde medierne sendt Hibernian knebent videre, da OB ikke er så nemme som man skulle tro. Første kamp i Edinburgh endte 2-2, et resultat Hibernian ikke kunne bruge til noget. Så skulle man til Danmark, nærmere Odense, hvor OB rent faktisk var favoritter til at gå videre, pga. deres gode resultat. Hibernian viste dog klasse, og vandt 2-0. En kamp hvor fløjen Zemmama scorede 2 mål, begge på langskud. Så nu er man i Hibernian videre til det rigtige Uefa cup, hvor man skal møde Trnava, som kommer fra Slovakiet, en modstander man SKAL vinde over.

DER ER NOGET AT SE FREM TIL.
Nu går sæsonen snart igang, og det bliver ikke nemt på nogen måde. Klubben er sat til nummer 6. af medierne, en placering Faxe vil prøve at forbedre, og går efter en top-4.




NÆSTE UPDATE OMHANDLER INDKØB

Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #6: 15 Okt 2008, 17:35 »

Hej Yoggi.. Det ser rigtig spændende ud Smiley - held og lykke.

Lige en bemærkning. Jeg startede en blog med "Faxe" for 1uges tid siden, heldigvis for dig er den allerede død. (:

Ved ikke om det er fra mig du har det? Men good luck.

Vil da også gerne følge med, da det er et spændende klubvalg Wink
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 17:38 af superpew » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #7: 15 Okt 2008, 20:43 »






NY FLØJ KOMMET TIL.
Kevin Bobson hedder den 26-årige hollandske fløj, som er hentet til Hibernian. Han kommer til på en fri transfer, og spilleren med fortid i Ajax, NAC Breda, Espanyol, Willem II og NEC forventes at gå direkte ind på fløjen, hvor man ikke havde nogen super spiller.

ARMENSK LANDSHOLDSSPILLER TIL EDINBURGH
Den 32-årige midtbane Pascal Bedrossian som spiller på det armenske landshold, er hentet til Hibernian fra Crozon på en fri transfer, og forventes at gå ind på bænken, som offensiv indskifter.

FRANSK LEGENDE TIL HIBERNIAN. (STEVE MARLET)
Legende eller ikke, det er i hvertfald en spiller som har været langt omkring i verden, og han har da også præsenteret sit landshold 23 gange, hvor han har scoret 6 mål. Han er også hentet på fri transfer, og forventes som Bedrossian at skulle sidde en masse på bænken.

Ialt: 0 dkk kroner brugt.

DE SOLGTE
Damon Gray, 500 k dkk.  |  Paul Hanlon, 120 k dkk.  |  Dean Shiels, 5 mio dkk.  |  Clayton Donaldson, 2,1 mio dkk.  |  Rob Jones, 9 mio dkk.  |  Alan O'Brien, 4 mio dkk.  |  Ross Chisholm, 1,7 mio dkk.  |  Colin Nish, 850 k dkk.

Ialt: 23 mio dkk. fået. Klubben har dog taget en del til sig, så det forventes at Faxe har ca. 5 mio dkk, at bruge til Januar, eller gemme dem til næste sæson.






NÆSTE UPDATE OMHANDLER TRUPPEN.

« Seneste Redigering: 17 Okt 2008, 13:40 af Yoggidk » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #8: 16 Okt 2008, 20:04 »





Da jeg skulle lave ny update, kom jeg til at gemme oveni denne update, beklager...

Ny kommer nok ikke, vil hellere lave nye updates, end at fokusere på de gamle, undskyld.


DETTE VAR EN TRUP-UPDATE.
« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 23:14 af Yoggidk » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #9: 16 Okt 2008, 20:52 »

Så må det være min tur til at kommentere denne blog.

Det skriftlige:

Det skriftlige er udmærket. Der er et par slå fejl hist og her, ikke noget der betyder noget i det samlede, men jeg synes det er noget du skal kigge på til næste update da det vil gøre bloggen en tand bedre end den er i forvejen. Der er også et par enkelte kommafejl. Igen ikke noget der betyder meget, men det ville være rart hvis det ligesom slåfejlene også var rettet til næste gang.
Det var så det negative og jeg vil nu gå over til det positive.
Du skriver rigtig flot. Teksten er spændene skrevet, og man bliver fanget i løbet af de første par linjer. Rigtig godt!
Du skriver i den journalistiske vinkel hvilket du også gør helt fantastisk. Det eneste jeg har at sige til det er at du måske skal passe på at det ikke bliver for ensformet. Indtil videre har du skrevet meget i samme stil hvilket er godt nok nu, men på længere sigt skal du nok variere lidt i sproget.

Layoutet og grafikken:

Layoutet og grafikken er simpel og stilrent. Du har ikke forsøgt med diverse effekter hvilket jeg kun kan være glad for. Jeg foretrækker et simpelt og stilrent design hvilket du har klaret rigtig godt. Synes ikke der er noget værere en vis en blog er fyldt med alt for overdrevet grafik, og et layout hvor alt er sat ind på alle mulige mærkelige måde for at få det til at se anderledes ud.
De billeder der er sat ind, er relavante til teksten hvilket også er rigtig godt, og kan rigtig godt lide din afsnitsinddeling.
Topbanneret bryder jeg mig dog ikke rigtig om, men det er jo smag og behag, og det skal ikke have indflydelese på denne fantastiske blog.

Historien:

Nu har bloggen ikke været i gang så lang tid. Men indtil videre synes jeg at historien er godt fortalt og virker meget realistisk. Hibernian ser jeg som en meget realistisk klub for en træner som John 'Faxe' Jensen.
Mere synes jeg ikke rigtig der er at sige endnu.

Bloggen i helhed:

Alt i alt en god blog du har fået sammensat dig. Igen vil jeg fremhæve at du skriver fangende, og flot. Hvis du formår at holde denne blog op i lang tid, vil jeg sige at den har potientale til at blive helt fantastisk. Der er nogle enkelte små fejl du lige skal have rettet men det er også det.
Så nu har jeg kun at sige fortsæt det gode arbejde, og jeg venter spændt på den næste update.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #10: 16 Okt 2008, 21:49 »

Fantastisk kommenter -RVM-

Vil prøve at gøre det du siger er "dårligt" bedre, og jeg vil prøve at have bloggen kørende i lang tid, da spillet fanger mig meget. Det bliver dog nok ikke til endnu en update iaften, da jeg har lyst til at game noget Warhammer Online Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #11: 16 Okt 2008, 23:12 »







0-0 vs. St. Mirren
2-0 vs. Aberdeen
2-3 vs. Kilmarnock
0-1 vs. Inverness CT
1-2 vs. Falkirk
2-1 vs. Hearts
1-1 vs. Randers
4-2 vs. Dundee Utd
1-0 vs. Hamilton
0-1 vs. Motherwell
0-4 vs. Celtic
4-1 vs. St. Mirren
2-1 vs. Aberdeen
4-0 vs. Kilmarnock
1-3 vs. Inverness CT
1-1 vs. Falkirk
3-1 vs. Hearts
2-2 vs. Rangers
0-0 vs. Hamilton
2-0 vs. Dundee Utd
1-3 vs. Motherwell
2-2 vs. Celtic
1-1 vs. Aberdeen
FIN START.
I Edinburgh er man fint tilfreds med udfaldet af ligaens 23 første kampe for de lokale helte fra Hibernian, som har gjort det godt, trods et 0-4 nederlag til de noget stærkere Celtic, som også er dominerende i ligaen indtil videre. Man ligger på en fin 4. plads, hvor det ville være fint at ende, da det ser svært ud at hente en af de 3 første, da de virkelig har spillet suverænt i starten.

FAXE SIGER:
Jeg er godt tilfreds med vores start, og føler vi giver os 100% i de fleste kampe, og det er jo kun positivt. Vi har det dog med at miste for mange bolde nede bagved, og derfor giver vi nogen nemme mål væk, vil klart forsøge at gøre noget ved det, så lad os se om vi ikke ender længere oppe.

FLETCHER SKADET.
Den ukronede konge i Edinburgh Steven Fletcher er erklæret uspilbar den næste måned eller to, så måske får Marlet endnu en chance, eller også prøver Faxe en af de yngre herre, som kan spille på toppen, Fletcher er selv ærgelig over skaden, men ser kun frem, på de udfordringer der kommer når han vender tilbage.





NÆSTE UPDATE OMHANDLER SÆSONAFSLUTNINGEN.


Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #12: 17 Okt 2008, 13:04 »

Du glemmer at fortælle hvem legenden er.

Nogle fine korte updates, som får det væsentlige med. Jeg synes skotsk fodbold er alt for nice, hvorfor jeg elsker dit klubvalg. Jeg synes egentligt -RVM- har sagt meget af det, der bør siges.

Jeg synes det er en fin start du har fået.
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #13: 17 Okt 2008, 17:33 »







4-0 vs. St. Mirren
1-2 vs. Kilmarnock
2-0 vs. Inverness CT
2-2 vs. Falkirk
2-0 vs. Hearts
2-2 vs. Rangers
4-0 vs. Hamilton
2-1 vs. Dundee Utd
1-2 vs. Motherwell
2-4 vs. Celtic

MESTER GRP.
3-1 vs. Rangers
5-2 vs. Falkirk
1-1 vs. Motherwell
0-1 vs. Celtic
0-0 vs. Hearts


FIN SLUTNING.
I Edinburgh er man glade for den 3. plads man fik, kun overgået af giganterne Celtic og Rangers, hvilket der intet mystisk er i. De er simpelthen bedre, og har en meget bedre økonomi, og når de har spillere som Nakamura mm. er der ingen chance. Celtic tabte en ligakamp, og nåede i Champions League semi-finalerne, hvor de tabte 2-2 sammenlagt, hvor Chelsea vandt med flest udebanemål.

MESTER GRP.
I Skotland kører man med en lille ekstra regel, som går ud på at de 6 forreste hold efter 33 kampe, møder hinanden en gang hver, og de laveste 6 møder hinanden 1 gang hver. Det var faktisk det der fik Hibernian fra en 4. plads til den flotte 3. plads man endte på. Men det kan også ses på at Dundee som endte nummer 7, har 6 point mere end 6 pladsen, som gik til Hearts.

SUPPORTERNES SPILLER.
Denne pris gik ikke underligt til stærke Fletcher, som sidste sæson nettede 17 gange i 31 kampe, og spillede i det hele taget en flot sæson, en anden der var tæt på Fletcher var Bobson, men hollænderen kunne ikke slå publikumfavoritten i kampen om prisen.

CUPS.
I Insurance Cup var Hibernian stærke, og vandt sikkert 3-0 mod Dundee i 2. runde, i 3. runde skulle man møde Ross County, og endnu en sejr kom i hus, 3-1 endte den, så var det kvartfinalen, hvor man uheldigt skulle møde Celtic, og det blev skal også en sørgelig kamp, 4-2 vandt Celtic. Celtic vandt finalen 1-0 mod Rangers.

I Tennent's Scotish Cup gik bedre, og man slog Hamilton 2-0 i 4. runde, hvorefter man skulle møde Airdrie Utd i 5. runde, også en sejr, denne gang også 2-0, så gik turen til kvartfinalen, og her var man heldigere end i Insurance cuppen, man skulle nemlig møde Inverness CT, en kamp man vandt knebent 2-1, så var det semifinalen, og her fik man den værst tænkelige modstander, nemlig Rangers (Celtic var røget ud). En kamp der endte 2-2 og derfor skulle ud i forlænget spilletid. Der gik Rangers amok, og scorede 3 mål, imod Hibernians 0. Kampen endte 5-2 til Rangers, og i finalen endte Dundee Utd - Rangers 0-0, hvorefter Rangers vandt i straffesparkskonk.


ROSS CAMPBELL FIK CHANCEN.
I Derek Riordans fravær pga. en skade, valgte Faxe at afprøve den unge Campbell, og i hans liga-debut nettede han 2 gange, det gjorde så at han ialt nettede 8 gange i kun 7 kampe, hvilket der er fantastisk af en blot 20 årig spiller, dette gjorde også at han de sidste 2 måneder blev kåret til månedens unge spiller.





NÆSTE UPDATE OMHANDLER SÆSONOPTAKT.


Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #14: 17 Okt 2008, 17:36 »

God update, og flotte resultater. Elsker din grafik, den er meget simpel og dejlig at kigge på. Ham Ross.. Du har vel tænkt dig at bruge ham næste sæson også (:?
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010